haha xdquote:Op donderdag 11 april 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
In die tijd moest je helemaal zelf naar de winkel lopen op een console te kopen.
Goffetommequote:Op donderdag 11 april 2013 19:34 schreef Typisch het volgende:
Kleine nuance, mijn ouders zijn gescheiden dus had bepaalde consoles bij de een en andere bij de ander. Ik had zelfs 2 N64'jes, totdat er werd ingebroken en hij gejat werd. Kanker flikkers.
Mensen die geen Donkey Kong en Mario Kart gespeeld hebben neem ik niet serieus.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
Crash Bandicoot. Dat speelde ik wel toen ik jong was. Dat spel kreeg je volgens mij ook bij de playstation
Wat doe jij eigenlijk voor werk René?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die geen Donkey Kong en Mario Kart gespeeld hebben neem ik niet serieus.
Administratief (boekhouding) voor stage en Callcenter voor geld.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor werk René?
Dat heb ik doorgaans bij moderators op een internetforum.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die geen Donkey Kong en Mario Kart gespeeld hebben neem ik niet serieus.
Aha, voor welke opleiding loop je stage dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Administratief (boekhouding) voor stage en Callcenter voor geld.
Doe eens normaal tegen Morpheus.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik doorgaans bij moderators op een internetforum.
Bedrijfsadministrateur.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, voor welke opleiding loop je stage dan?
Alsof jij niet zo'n blauw naampje zou willen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik doorgaans bij moderators op een internetforum.
Absoluut niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof jij niet zo'n blauw naampje zou willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |