Omdat profs over het algemeen dommer zijn, door hun keuze voor het voetbal in plaats een opleiding?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:33 schreef Doublepain het volgende:
De echte weten ook waarom, kijk naar alle profs die een console hebben, die verkiezen PES boven FIFA.
ik ben slechtquote:Op donderdag 11 april 2013 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb mijn PS3 terug met FIFA13wie speelt er wel eens online?
Pak liever Bayernquote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer. Ik had wel zin in een PSV - Ajax
Omdat profs beter weten wat realisme is in het voetbal dan ons denk ik zo, sowieso is FIFA teveel arcade.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat profs over het algemeen dommer zijn, door hun keuze voor het voetbal in plaats een carriere?
Ik snap je argument niet helemaal.
Wil je nietquote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bayern - Ajax dan. Maarja, het gaat niet door.
Uh, ok. Wat een ontzettende logica zit hier achter.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat profs beter weten wat realisme is in het voetbal dan ons denk ik zo, sowieso is FIFA teveel arcade.
Snap wel dat hij met PSV niet van Ajax kan winnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bayern - Ajax dan. Maarja, het gaat niet door.
dm je psn nick maar, ben later deze week wel ff online.quote:
Zlatan heeft altijd gelijk, dus spreek me vanaf nu niet meer tegen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, ok. Wat een ontzettende logica zit hier achter.
Dit.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap wel dat hij met PSV niet van Ajax kan winnen.
Realistisch spel
PSV heeft een beter middenveld en aanval bij Fifaquote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap wel dat hij met PSV niet van Ajax kan winnen.
Realistisch spel
Was ik maar prof, beetje youtube filmpjes van maken en je pakt veel geld.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef GGMM het volgende:
Mensen die professioneel gamen zijn meestal zielige dikke mannen zonder leven.
Moet je de bal wel krijgenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik speelde Mickey met Lukoki weg. Jou speel ik met Fischer kapot.
Nadat je Messi en Zlatan koopt misschien.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft een beter middenveld en aanval bij Fifa
Als ze van realisme houden, zouden ze eerder voor FIFA kiezen denk ik. FIFA 13 dan hč, niet 2000.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat profs beter weten wat realisme is in het voetbal dan ons denk ik zo, sowieso is FIFA teveel arcade.
Narsingh 96 pacequote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV heeft een beter middenveld en aanval bij Fifa
Ik heb een half jaar niet gespeeld. Dus ik moet binnenkort een nieuwe psn aanmaken (oude vergetenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dm je psn nick maar, ben later deze week wel ff online.
Speel je fut of normaal online?
nopequote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nadat je Messi en Zlatan koopt misschien.
Ach wat boeit hetquote:Op donderdag 11 april 2013 20:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als ze van realisme houden, zouden ze eerder voor FIFA kiezen denk ik. FIFA 13 dan hč, niet 2000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |