Feyenoord kreeg zelf een onterechte rode kaart daar die later werd geseponeerd, debiel. En Feyenoord-Ajax was gewoon het onderbreken van een (veelbelovende?) aanval, dus daar kán je tweede geel voor geven.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijd Feyenoord - ADO Den Haag, Feyenoord - Ajax.
Elke scheidsrechter bezwijkt onder de druk van de Kuip.
Piep piep mobiel.
Nou daar had Immers ook wel wat mogen krijgenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg zelf een onterechte rode kaart daar die later werd geseponeerd, debiel. En Feyenoord-Ajax was gewoon het onderbreken van een (veelbelovende?) aanval, dus daar kán je tweede geel voor geven.
InZanity vindt dus dat Barça groot is geworden door scheidsrechters maar in de Kuip doen ze niet veel beter.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is gewoon de kracht van De Kuip.
Pelle had rood moeten krijgen, je punt?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord kreeg zelf een onterechte rode kaart daar die later werd geseponeerd, debiel. En Feyenoord-Ajax was gewoon het onderbreken van een (veelbelovende?) aanval, dus daar kán je tweede geel voor geven.
Vergeet voor het gemak de 1ste gele kaart maar inderdaad. En de rode kaart voor Clasie.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet voor het gemak de 1ste gele kaart maar inderdaad. En de rode kaart voor Clasie.
Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb in deze discussie.
Haha. Jochie toch.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet voor het gemak de 1ste gele kaart maar inderdaad. En de rode kaart voor Clasie.
Die heb ik inderdaad niet onthouden, ik stond in De Kuip stoer te doen. Dan mis je nog wel eens wat. En je mede pottenvriend begon erover, niet ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een heleboel spelers kwijt zijn en een flinke schuld aan hem overhouden. Maar ik denk niet dat hij er zomaar vanaf kan, vanmiddag las ik net ergens dat hij echt alle aandelen van de club heeft gekocht, om er vanaf te raken zal hij dan toch iemand moeten vinden die het over wil nemen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat er gebeurt als hij zijn handen er vanaf trekt.
Ok. Matige pot lijkt me dat.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Callie, je vriend Lewis gaat straks weer een nederlaagje incasseren tegen James Wade
quote:
Hij kan het toch failliet laten gaanquote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een heleboel spelers kwijt zijn en een flinke schuld aan hem overhouden. Maar ik denk niet dat hij er zomaar vanaf kan, vanmiddag las ik net ergens dat hij echt alle aandelen van de club heeft gekocht, om er vanaf te raken zal hij dan toch iemand moeten vinden die het over wil nemen.
Robert Thornton v Simon Whitlockquote:
Dan is hij al het geld dat hij er in heeft gestoken kwijt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan het toch failliet laten gaan
Rot eens op met je pijltjesgooien. Niemand, behalve Callie, geeft een fuck.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robert Thornton v Simon Whitlock
Adrian Lewis v James Wade
Michael van Gerwen v Phil Taylor
Andy Hamilton v Raymond van Barneveld
James Wade v Michael van Gerwen
Vanaf partij 3 wordt het pas leuk, zoek straks wel een streampje voor je op.
Dan staan ze weer waar ze stonden voordat hij kwam. Denk ik. Zullen het dan niet lang volhouden.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan een heleboel spelers kwijt zijn en een flinke schuld aan hem overhouden. Maar ik denk niet dat hij er zomaar vanaf kan, vanmiddag las ik net ergens dat hij echt alle aandelen van de club heeft gekocht, om er vanaf te raken zal hij dan toch iemand moeten vinden die het over wil nemen.
Die zitten allemaal in Jong Vitesse.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat Jordania er van maakt daar valt me trouwens alles mee. Ik dacht dat het echt een club met alleen maar vage buitenlandse spelers zou worden.
Speelde ze mee tegen Jong Ajax.quote:Room; Mori, Propper, Qazaishvili, Aksentijevic; Berends, Vink, Darri; Lieftink, Gosens en Osman.
Houwen, Vreekamp, Santos, Hamdaoui, Talsma, Beissel en Echcharaf.
en een gescheurde enkelbandquote:Op donderdag 11 april 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pelle had rood moeten krijgen, je punt?
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rot eens op met je pijltjesgooien. Niemand, behalve Callie, geeft een fuck.
Zo zo, 2 wedstrijden op een dag. Kunnen ze dat fysiek wel aan?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robert Thornton v Simon Whitlock
Adrian Lewis v James Wade
Michael van Gerwen v Phil Taylor
Andy Hamilton v Raymond van Barneveld
James Wade v Michael van Gerwen
Vanaf partij 3 wordt het pas leuk, zoek straks wel een streampje voor je op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |