quote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Godverdomme, tyfus Doublepain. Nu kan ik de OP dus niet aanpassen.
Dit ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom danquote:Op woensdag 10 april 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
OP gaan we mooi niet verneukenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gedeelte boeit mij niet zo. Ik zat meer aan Cheryl, Nicki en Jessica te denken
Klopt, maar ik ga niks meer verandern.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er staan zelfs d/t fouten in momenteel
Maakt dat uit dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er staan zelfs d/t fouten in momenteel
Verander het dubbelpain! Nu!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ga niks meer verandern.
je geboorte als het kan;(quote:Op donderdag 11 april 2013 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke fout moet ik veranderen dan?
Weet ik veel ik praat LR maar na.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Welke fout moet ik veranderen dan?
Ik zie dat je het keurig hebt aangepast, en bedankt. Dan mag je van mij zelfs de schijn blijven ophouden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
LR ziet weer eens dingen die er niet zijn.
nooit een goed ideequote:
Ik heb je op plek 2 gezet, gewoon als goedmakertjequote:Op donderdag 11 april 2013 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat je het keurig hebt aangepast, en bedankt. Dan mag je van mij zelfs de schijnen blijven ophouden.
Ik zie die fouten toch niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In een OP absoluut ja. Dat moet zelf jij wel kunnen inzien.
Wat een fout.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het was maar 1 fout, maar LR zegt fouten.
Geen tieten postenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
C_A is toch een vrouw?
vrouwelijke hooligan, wat heeft ze gedaan?
Niks, dat is het hem juistquote:Op donderdag 11 april 2013 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
C_A is toch een vrouw?
vrouwelijke hooligan, wat heeft ze gedaan?
Ik kom je aflossen inderdaad. Al mag je ook wel blijven.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij gaat de nachtdienst overnemen zie ik?
Alle VI Hooligans zijn mijn vrienden. SV Hooligans zijn mijn vijanden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent wel blij met je vriend hè
Nee ik ga wel, ik krijg vanaf nu toch niet betaald.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom je aflossen inderdaad. Al mag je ook wel blijven.
Dus je hebt geen vijandenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle VI Hooligans zijn mijn vrienden. SV Hooligans zijn mijn vijanden.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen tieten postendat is strafbaar zoals je weet
quote:
Toedelsquote:Op donderdag 11 april 2013 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee ik ga wel, ik krijg vanaf nu toch niet betaald.
Ze had volgensmij een normale vraag aan een pot, maar Stylo zat erdoorheen te baggeren dus werd zei meteen medeplichtig geacht.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Maar waarom heeft ze een ban?
quote:
Dit vind ik geen leuke grap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zoek er snel een danquote:Op donderdag 11 april 2013 00:23 schreef Tjacka het volgende:
Er moet nog een afbeelding van een pot in de op.
Het is allemaal Blatter!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze had volgensmij een normale vraag aan een pot, maar Stylo zat erdoorheen te baggeren dus werd zei meteen medeplichtig geacht.
[..]
Dat zal je verbazen. In onze kruistocht naar erkenning zijn 4lf en ik zelfs mensen (voornamelijk jaloerse vrouwen) tegengekomen welke Rihanna boven haar verkozen.quote:
Stylo weerquote:Op donderdag 11 april 2013 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze had volgensmij een normale vraag aan een pot, maar Stylo zat erdoorheen te baggeren dus werd zei meteen medeplichtig geacht.
Dat dolfijnquote:Op donderdag 11 april 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal je verbazen. In onze kruistocht naar erkenning zijn 4lf en ik zelfs mensen (voornamelijk jaloerse vrouwen) tegengekomen welke Rihanna boven haar verkozen.
Doe dezequote:Op donderdag 11 april 2013 00:24 schreef Doublepain het volgende:
Als je snel een pic heb zet ik hem erin
Ohja!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal je verbazen. In onze kruistocht naar erkenning zijn 4lf en ik zelfs mensen (voornamelijk jaloerse vrouwen) tegengekomen welke Rihanna boven haar verkozen.
Maar bestaat die site nog, oh wacht, daar mag je het niet over hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor jouw tijd hier, dit was niks vergeleken met die vorige "rel".
Ooh is er een rel nu dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor jouw tijd hier, dit was niks vergeleken met die vorige "rel".
Waar heb je het over? Ik had het over die dolfijnenrelquote:Op donderdag 11 april 2013 00:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar bestaat die site, oh wacht, daar mag je het niet over hebben![]()
.
Censuur.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik had het over die dolfijnenrel
Ach er zijn er nog genoeg over.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja zoveel bans is toch wel een klein opstootje te noemen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Poll: Champions League winner 2012/2013
• Borussia Dortmund
• FC Barcelona
• FC Bayern München
• Real Madrid CF
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niks.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die ken ik. Maar wat is er met EliseB?
Ik wacht op de eerste rel hier. Dat iedereen in de SC een ban krijgt van minimaal een maand.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt alles een rel genoemd, helaas.
Pas maar op hoor hier zijn ze tegenwoordig echt heel streng op ook al bedoel je het niet serieus.quote:
Zeker. Zou hem zo aannemen om op mijn kinderen te passen in de toekomst.quote:
Met Netflipper was wel een eckte eckte rel. Ook één van de weinige hoor. Dat ging toen wel lekker losquote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste rel hier. Dat iedereen in de SC een ban krijgt van minimaal een maand.
Sowieso een 'rel'. Meer dan plezier hebben op Fok! is het niet. Spijtig genoeg wordt de humor van velen niet echt gedeeld, wat inderdaad bans oplevertquote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt alles een rel genoemd, helaas.
Kan je haar?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die ken ik. Maar wat is er met EliseB?
Gewoon in het leeuwenverblijf bij Artis gooien.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeker. Zou hem zo aannemen om op mijn kinderen te passen in de toekomst.
Ik zou hem helemaal kapot trappen.
Pics.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met Netflipper was wel een eckte eckte rel. Ook één van de weinige hoor. Dat ging toen wel lekker los
Ik mag toch mijn mening geven? Leuke uitstralingquote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Pas maar op hoor hier zijn ze tegenwoordig echt heel streng op ook al bedoel je het niet serieus.
En een pottenbakke.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze vies dik is, net als Sjek.
Je doet ook niet echt tegendraads. Het enige wat je doet is mooie plaatjes van brave leeuwtjes te plaatsen, dat gaat je nooit een ban opleveren.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste rel hier. Dat iedereen in de SC een ban krijgt van minimaal een maand.
Dat mag zeker, want mensen met een mening die zijn er niet zoveel.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn mening geven? Leuke uitstraling
Wil ik een ban dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je doet ook niet echt tegendraads. Het enige wat je doet is mooie plaatjes van brave leeuwtjes te plaatsen, dat gaat je nooit een ban opleveren.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In dat geval. Yvonne Yvonne het was maar een grapjuhh!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:33 schreef DeParo het volgende:
[..]![]()
Dat zeiden er meer in een bepaalde andere SC voordat ze werden weggehaald van FOK
![]()
.
Liever niet nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op permbans na, J0rdiiiiquote:Op donderdag 11 april 2013 00:35 schreef DeParo het volgende:
Wie heeft hier de langste ban gehad, oh nee, dat mag ook niet he![]()
?!
Uitwedstrijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes en ik hebben de cowboytijden meegemaakt van de VI Hooligans. Dat waren nog eens tijden. Halina van Reijn topics van Veerboot etc.
Nee, 6 maanden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zelfs langer dan mijn ban van 1.5 jaar?
Excl wat losser!
Ik heb bans gekregen voor J Alba gifs posten en Jan Kooijemans beledigen in SHO.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
"Bans worden niet besproken".
Krijg lekker aids FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Om je lippen bij af te likken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
UitwedstrijdenAlleen greep de M.E. soms in en kregen er een paar jongens met capuchon een stadionverbod
Ik heb een keer op mijn andere account een ban van een dag gehad. Omdat ik om foto's vroeg van Aldo/Loek/Ritmo.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:35 schreef DeParo het volgende:
Wie heeft hier de langste ban gehad, oh nee, dat mag ook niet he![]()
?!
Ik postte iets in de trant van ''lolwut? wattan'' Ik kreeg ze in dm en ineens had ik ook een ban daarna. Gelukkig was oppergod hmf daar om mij te redden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een keer op mijn andere account een ban van een dag gehad. Omdat ik om foto's vroeg van Aldo/Loek/Ritmo.
Maar hij had mij toen weer vrij gepraat de held.
Zou hij dit echt waarderen?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Robin ouwe rukker! Moet je niet doen dit man
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om je lippen bij af te likken.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom datquote:Op donderdag 11 april 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb bans gekregen voor J Alba gifs posten en Jan Kooijemans beledigen in SHO.
Geband voor een goede zaak noem ik dat.
Dus hij heet Robin, hier ga ik wat mee doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Robin ouwe rukker! Moet je niet doen dit man
Zo zie je zo nog maar weinig hierquote:Op donderdag 11 april 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een keer op mijn andere account een ban van een dag gehad. Omdat ik om foto's vroeg van Aldo/Loek/Ritmo.
Maar hij had mij toen weer vrij gepraat de held.
Oh was dat nog niet bekend?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus hij heet Robin, hier ga ik wat mee doen.
Ja, HMF was toen mij vergeten vrij te praten ik reken hem dat nog persoonlijk aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Ik postte iets in de trant van ''lolwut? wattan'' Ik kreeg ze in dm en ineens had ik ook een ban daarna. Gelukkig was oppergod hmf daar om mij te redden.
Joden weten wat het is om buitengesloten te worden van openbare dingen, dus niet zo janken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, HMF was toen mij vergeten vrij te praten ik reken hem dat nog persoonlijk aan.
Ik ben speciaal. Ik heb zelfs mensen hun rekeningnummer, maar over het algemeen genomen. Nee, waarom zouden ze?quote:
Ik was ook heel erg verbaasd.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom datIs toch niet banwaardig
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Joden weten wat het is om buitengesloten te worden van openbare dingen, dus niet zo janken.
fm doet het nog steedsquote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben speciaal. Ik heb zelfs mensen hun rekeningnummer, maar over het algemeen genomen. Nee, waarom zouden ze?
Als je daarvoor al geband wordt, zou ik zelfs een ban kunnen krijgenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was ook heel erg verbaasd.
Ik herinner mij opeens dat het ook kwam dat nadat we massaal Kooijemans hadden beledigd in SHO die splitter de pedante jongen uit ging hangen in het VI topic en toen zei ik wat ik van hem vond en toen was ik twee weken geband. Maar ja, twee weekjes is niet zo lang, en het VI seizoen was net ten einde.
Komt wel goed Robin.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Niet echt nee. Voor een x aantal wel.
Nog zo'n grap en ik ga naar de leiders.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Joden weten wat het is om buitengesloten te worden van openbare dingen, dus niet zo janken.
Sorryquote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Niet echt nee. Voor een x aantal wel.
Willekeur. De tuchtcommissie is partijdig.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik herinner mij opeens dat het ook kwam dat nadat we massaal Kooijemans hadden beledigd in SHO die splitter de pedante jongen uit ging hangen in het VI topic en toen zei ik wat ik van hem vond en toen was ik twee weken geband. Maar ja, twee weekjes is niet zo lang, en het VI seizoen was net ten einde.
Iedereen kan een ban krijgen, als je een mod tegen komt met haar tapon verkeerd bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daarvoor al geband wordt, zou ik zelfs een ban kunnen krijgen
FA's en mods van andere subfora herkennen VI taal niet altijd, als je zegt dat zo'n dorpsidioot niet goed bij z'n eikel is vatten ze het verkeerd op.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daarvoor al geband wordt, zou ik zelfs een ban kunnen krijgen
Dorpsidioten ook die van SHO. Hebben ook aan de stok gehad met ons hier in de SC. Weet niet meer waarom, volgens mij een topic van Stylo ofzoquote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FA's en mods van andere subfora herkennen VI taal niet altijd, als je zegt dat zo'n dorpsidioot niet goed bij z'n eikel is vatten ze het verkeerd op.
Oh shit dat zou toch onder ons blijven?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Kut Rens. Haha nu weten ze jouw naam ook.
"En als je dat niet begrijpt, dan is je moeder een hoer"quote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FA's en mods van andere subfora herkennen VI taal niet altijd, als je zegt dat zo'n dorpsidioot niet goed bij z'n eikel is vatten ze het verkeerd op.
P&W bijvoorbeeld met Johan & Wilfred vs. Bert vd Veerquote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dorpsidioten ook die van SHO. Hebben ook aan de stok gehad met ons hier in de SC. Weet niet meer waarom, volgens mij een topic van Stylo ofzo![]()
Maar VI Hooligans namen wekelijks andere topics over. VI quotes die ze in dat DWDD topic niet begrepen
Zou ik een ban kunnen krijgen als ik Stijn te veel ga trollen?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Iedereen kan een ban krijgen, als je een mod tegen komt met haar tapon verkeerd bijvoorbeeld.
Link anders even naar zijn oude account, heeft iedereen zijn achternaam ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Kut Rens. Haha nu weten ze jouw naam ook.
Geen VI taal kennenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog dat steven dit een keer naar een hossel van hem had gestuurd, in dronken toestand.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"En als je dat niet begrijpt, dan is je moeder een hoer"
Bleek ook al niet heel goed te vallen
"Als het hele subforum zegt dat [willekeurige FA] een hoer is zal er wel een kern van waarheid in zitten."quote:Op donderdag 11 april 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"En als je dat niet begrijpt, dan is je moeder een hoer"
Bleek ook al niet heel goed te vallen
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Link anders even naar zijn oude account, heeft iedereen zijn achternaam ook.
RenSCH was al bezet, dus maar zijn tweede club gekozen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Rens Ajacied is.
Ik zie soms nog wel eens een DWDD TT met een VI quotequote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dorpsidioten ook die van SHO. Hebben ook aan de stok gehad met ons hier in de SC. Weet niet meer waarom, volgens mij een topic van Stylo ofzo![]()
Maar VI Hooligans namen wekelijks andere topics over. VI quotes die ze in dat DWDD topic niet begrepen
We weten ook zijn achternaam dankzij zijn eerste accountquote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Rens Ajacied is.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Als het hele subforum zegt dat [willekeurige FA] een hoer is zal er wel een kern van waarheid in zitten."
Snapt men ook niet.
Ja over de volgende valt nog niet veel te vertellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
Tering man, jullie lijken net mijn vrienden wel, die praten ook elke week over de vorige vakantie.
Van de week vakantieje geboekt, 10 dagen Portugal.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
Tering man, jullie lijken net mijn vrienden wel, die praten ook elke week over de vorige vakantie.
Hebben we laatst nog gedaan, en een volledig KLB volgepraat in VI taal.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1815461
Dit waren nog eens SC tijden![]()
Gewoon massaal tot half 5 in de nacht doorpraten
Albufeira ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:50 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Van de week vakantieje geboekt, 10 dagen Portugal.
De 'wordt er nog geneukt?' tour.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja over de volgende valt nog niet veel te vertellen.
Dat gebeurt nu nauwelijks meerquote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1815461
Dit waren nog eens SC tijden![]()
Gewoon massaal tot half 5 in de nacht doorpraten
Beetje promoten kan ook geen kwaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Geeft toch wel een goed gevoel, een topic openen die gewaardeerd wordt!
Niet meteen zo ordinair doen, doe dat maar in SHO.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De 'wordt er nog geneukt?' tour.
Dan krijg je een ridderorde.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik een ban kunnen krijgen als ik Stijn te veel ga trollen?
Wat doet die laatste ertussenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje promoten kan ook geen kwaad.
Voor de mensen die even willen ontspannen
B&H / Cheryl Ann -Tweedy
(Ook aan te raden)
B&H / Jessica Alba #2
B&H / Nicki Minaj (Ondanks massale schoonmaak)
Ik probeer het, maar die jongen trollt zichzelf al.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijg je een ridderorde.
Dit moet gewoon in de OP, onder het kopje: topics om tot rust te komen en te ontspannenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
B&H / Cheryl Ann -Tweedy
(Ook aan te raden)
B&H / Jessica Alba #2
Mij is het ook gelukt laatstquote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie soms nog wel eens een DWDD TT met een VI quote
Behalve die laatste.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit moet gewoon in de OP, onder het kopje: topics om tot rust te komen en te ontspannen
Tja die pleurishond van een Doublepain had even aandacht nodig...quote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit moet gewoon in de OP, onder het kopje: topics om tot rust te komen en te ontspannen
Nicki Minaj is zeer gewaardeerd hier. Ik hou het bij Cheryl, maar ik respecteer degene die voor Nicki gaan.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Ja man. Ik als enige met een relatie met 5 maten.
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nicki Minaj is zeer gewaardeerd hier. Ik hou het bij Cheryl, maar ik respecteer degene die voor Nicki gaan.
Vanaf post 127 wordt het pas echt interessant in het J Alba topic.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
B&H / Cheryl Ann -Tweedy
(Ook aan te raden)
B&H / Jessica Alba #2
Morgen maar even topichunten!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja die pleurishond van een Doublepain had even aandacht nodig...
Nog maar 100 postjesquote:Op donderdag 11 april 2013 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen maar even topichunten!Ik maak even een kopje aan.
Ben vorige zomer naar Salou geweest. Was goed te doen, ook qua prijzen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij gaan naar LIoret waarschijnlijk.
Ik weet ook niet waarom, maar met Pinksteren Centerparcs.
Wel zin in.
Nou niet goedkoop willen scoren over de rug van J. Alba he. Ook jij hebt je bijdrage geleverd, maar niemand is belangrijker dan Alba zelfquote:Op donderdag 11 april 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf post 127 wordt het pas echt interessant in het J Alba topic.
Ik naar sunny Beach.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:55 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Ben vorige zomer naar Salou geweest. Was goed te doen, ook qua prijzen.
Ontspanning voor volwassenen. Als knipoog naar Derksen zijn radioshow.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja!![]()
Hoe moet het kopje heten?
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij is het ook gelukt laatst
TV / [DWDD] #569 Allemaal even lachen
Ik vind dat zo'n nep wijfquote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nicki Minaj is zeer gewaardeerd hier. Ik hou het bij Cheryl, maar ik respecteer degene die voor Nicki gaan.
"Voor wie meer dan alleen Lesbeaus nodig heeft om aan zijn trekken te komen."quote:Op donderdag 11 april 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja!![]()
Hoe moet het kopje heten?
vraag danny danquote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
Maar je FOK! account laten verwijderen kan dus echt niet ook niet als je er echt goede redenen voor hebt?
Nee man, gewoon zelf hosselen. Hebben nu voor 750 euro 10 dagen een appartement voor 6 personen,privé zwembadje 2 badkamers.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik naar sunny Beach.
Maar ben je met een reisorganisatie?
Dat is ooit nog een vraag geweest in een diepzinnige kwis over VI wist je dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ontspanning voor volwassenen. Als knipoog naar Derksen zijn radioshow.
Vertel ons meer.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ooit nog een vraag geweest in een diepzinnige kwis over VI wist je dat?
Ik ga voor deze.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ontspanning voor volwassenen. Als knipoog naar Derksen zijn radioshow.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:57 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Nee man, gewoon zelf hosselen. Hebben nu voor 750 euro 10 dagen een appartement voor 6 personen,privé zwembadje 2 badkamers.Is fucking duur anders.
VBL heeft Alba, maar Vitesse heeft.. Bonyquote:Op donderdag 11 april 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou niet goedkoop willen scoren over de rug van J. Alba he. Ook jij hebt je bijdrage geleverd, maar niemand is belangrijker dan Alba zelf
Nee, maar ik ontvang hier Rijnmond. Dus ik zit elke zondagavond aan de radio gekluisterd voor de herhaling. (Om tot mijn grote spijt al snel af te haken)quote:Op donderdag 11 april 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ooit nog een vraag geweest in een diepzinnige kwis over VI wist je dat?
Vraag 10quote:
Dan scheelt het evengoed nog dik 300 EU...quote:Op donderdag 11 april 2013 00:59 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Wel nog vlucht erbij, is redelijk duur maar goed.
Cquote:Op donderdag 11 april 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag 10
Hoe heet het radioprogramma wat Johan Derksen presenteert op Radio Rijnmond?
A. Beats by Dr. Derksen
B. Muziek voor kenners
C. Muziek voor liefhebbers
D. Muziek voor volwassenen
Uh, okquote:Op donderdag 11 april 2013 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar ik weet niet hoe.
*hij weet niet hoe wij weet niet hoe*
Mag ik een hulplijn inzetten?quote:Op donderdag 11 april 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag 10
A. Beats by Dr. Derksen
B. Muziek voor kenners
Klopt. Gingen naar een reisbureau of die nog wat hadden, als ze dan 100 eu duurder zijn oid kun je het nog overwegen want goede service ditdat. Alleen ze vonden echt helemaal niks.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan scheelt het evengoed nog dik 300 EU...
Bquote:Op donderdag 11 april 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag 10
A. Beats by Dr. Derksen
B. Muziek voor kenners
Dquote:Op donderdag 11 april 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag 10
A. Beats by Dr. Derksen
B. Muziek voor kenners
quote:
Wow...quote:
Royeren of geef je ze nog een kans om zich te bewijzen? Dit is toch wel basiskennis...quote:
Ik dacht muziek voor sigarenrokersquote:Op donderdag 11 april 2013 01:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag 10
A. Beats by Dr. Derksen
B. Muziek voor kenners
Bij de vorige keer waande ik mij Pontius Pilatus door het volk de keuze te geven tussen Mortaxx en Demen Bulbul. Geheel volgens ironische verwachting kozen de VI Hooligans de man die zij tot voor kort als vriend beschouwden.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wow...
[..]
Royeren of geef je ze nog een kans om zich te bewijzen? Dit is toch wel basiskennis...
Bquote:Op donderdag 11 april 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Welke man stelde dat Derksen zijn eerste vrouw zelf van de trap had geduwd. Waaraan ze kwam te overlijden
A. Fritz Korbach
B. Hans van Breukelen
C. Mino Raiola
D. Sjek van Gelder.
Deze weet ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Welke man stelde dat Derksen zijn eerste vrouw zelf van de trap had geduwd. Waaraan ze kwam te overlijden
A. Fritz Korbach
B. Hans van Breukelen
C. Mino Raiola
D. Sjek van Gelder.
Wat is de harde kern van Heerenveen?quote:Op donderdag 11 april 2013 01:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stel jij even een Heerenveen vraag dan.
Dquote:Op donderdag 11 april 2013 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is de harde kern van Heerenveen?
A. NieuwNoord
B. FeanFans
C. Z-Side
D. Ze hebben überhaupt geen fans dus ook geen harde kern.
Bquote:Op donderdag 11 april 2013 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee zeg het (binnen 30 seconden)
Waarvoor is dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 01:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Beter krijg ik hem niet, maar dit is wel goed voor nu.![]()
Dus volgende TS even aanpassen graag.
Dit vind ik geen leuke opmerking, want jij weet hoe de situatie in elkaar steekt, en ik vind echt eens dat je daar over op moet houden.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:08 schreef Pascalus het volgende:
Wie is vies dik?
A. Jan Boskamp
B. Mino Raiola
C. Sjek van Gelder
D. Johannes_Vermeer
Aquote:Op donderdag 11 april 2013 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is de harde kern van Heerenveen?
A. NieuwNoord
B. FeanFans
C. Z-Side
D. Ze hebben überhaupt geen fans dus ook geen harde kern.
Dit is een strikvraag.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:08 schreef Pascalus het volgende:
Wie is vies dik?
A. Jan Boskamp
B. Mino Raiola
C. Sjek van Gelder
D. Johannes_Vermeer
Dquote:Op donderdag 11 april 2013 01:08 schreef Pascalus het volgende:
Wie is vies dik?
A. Jan Boskamp
B. Mino Raiola
C. Sjek van Gelder
D. Johannes_Vermeer
Eigenlijk C. Maar ik zit te twijfelen tussen A en D.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:08 schreef Pascalus het volgende:
Wie is vies dik?
A. Jan Boskamp
B. Mino Raiola
C. Sjek van Gelder
D. Johannes_Vermeer
Nieuw kopje in de OP.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ah is het weer 5 minuten Vermeertje pesten? Kus toch me kloten eikels!quote:Op donderdag 11 april 2013 01:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eigenlijk C. Maar ik zit te twijfelen tussen A en D.
Ik ga voor D
Wie leverde het meeste geld voor Heerenveen op qua transfer?quote:
Wat is de bijnaam van Marco van Basten?quote:
Dquote:Op donderdag 11 april 2013 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie leverde het meeste geld voor Heerenveen op qua transfer?
A. Huntelaar.
B. Van Nistelrooy
C. Alfonso Alves.
D. Sulejmani
E. Bradley
F. Dost
G. Samaras
Bquote:Op donderdag 11 april 2013 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is de bijnaam van Marco van Basten?
A. Andries de Fries
B. Henk Herder
C. Pannekoek
D. Antivries
Deze beantwoord ik niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie leverde het meeste geld voor Heerenveen op qua transfer?
A. Huntelaar.
B. Van Nistelrooy
C. Alfonso Alves.
D. Sulejmani
E. Bradley
F. Dost
G. Samaras
À dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet goed, Henk Herder = Henk Herder
Noobquote:Op donderdag 11 april 2013 01:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Sulejmani is vies dik.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
Het is Alves overigens, die is voor meer dan 20 miljoen weggegaan. Sulejmani rond de 18 miljoen (als je alles bij elkaar optelt).
Troll die Dven even, hij is te makkelijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja? Voeg mijn quote anders even toe aan het Cheryl topic.
Ik weet alles. Voetbalautist voor life.quote:Op donderdag 11 april 2013 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
Het is Alves overigens, die is voor meer dan 20 miljoen weggegaan. Sulejmani rond de 18 miljoen (als je alles bij elkaar optelt).
Echt?quote:Op donderdag 11 april 2013 01:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg maar C. Hij geen voor 20 +- miljoen weg.
Ja, dan gaat het een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 11 april 2013 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Even de PSD zoeken, als ik die nog heb.
D Sjekquote:Op donderdag 11 april 2013 01:14 schreef Ties02 het volgende:
Wie is het dikst?
A. Mido
B. Zeefuik
C. Verhoeven
D. Sjek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |