Komt wel goed Robin.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Niet echt nee. Voor een x aantal wel.
Nog zo'n grap en ik ga naar de leiders.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Joden weten wat het is om buitengesloten te worden van openbare dingen, dus niet zo janken.
Sorryquote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Niet echt nee. Voor een x aantal wel.
Willekeur. De tuchtcommissie is partijdig.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was ook heel erg verbaasd.
Ik herinner mij opeens dat het ook kwam dat nadat we massaal Kooijemans hadden beledigd in SHO die splitter de pedante jongen uit ging hangen in het VI topic en toen zei ik wat ik van hem vond en toen was ik twee weken geband. Maar ja, twee weekjes is niet zo lang, en het VI seizoen was net ten einde.
Iedereen kan een ban krijgen, als je een mod tegen komt met haar tapon verkeerd bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daarvoor al geband wordt, zou ik zelfs een ban kunnen krijgen
FA's en mods van andere subfora herkennen VI taal niet altijd, als je zegt dat zo'n dorpsidioot niet goed bij z'n eikel is vatten ze het verkeerd op.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daarvoor al geband wordt, zou ik zelfs een ban kunnen krijgen
Dorpsidioten ook die van SHO. Hebben ook aan de stok gehad met ons hier in de SC. Weet niet meer waarom, volgens mij een topic van Stylo ofzoquote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was ook heel erg verbaasd.
Ik herinner mij opeens dat het ook kwam dat nadat we massaal Kooijemans hadden beledigd in SHO die splitter de pedante jongen uit ging hangen in het VI topic en toen zei ik wat ik van hem vond en toen was ik twee weken geband. Maar ja, twee weekjes is niet zo lang, en het VI seizoen was net ten einde.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FA's en mods van andere subfora herkennen VI taal niet altijd, als je zegt dat zo'n dorpsidioot niet goed bij z'n eikel is vatten ze het verkeerd op.
Oh shit dat zou toch onder ons blijven?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Kut Rens. Haha nu weten ze jouw naam ook.
"En als je dat niet begrijpt, dan is je moeder een hoer"quote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FA's en mods van andere subfora herkennen VI taal niet altijd, als je zegt dat zo'n dorpsidioot niet goed bij z'n eikel is vatten ze het verkeerd op.
P&W bijvoorbeeld met Johan & Wilfred vs. Bert vd Veerquote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dorpsidioten ook die van SHO. Hebben ook aan de stok gehad met ons hier in de SC. Weet niet meer waarom, volgens mij een topic van Stylo ofzo![]()
Maar VI Hooligans namen wekelijks andere topics over. VI quotes die ze in dat DWDD topic niet begrepen
Zou ik een ban kunnen krijgen als ik Stijn te veel ga trollen?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Iedereen kan een ban krijgen, als je een mod tegen komt met haar tapon verkeerd bijvoorbeeld.
Link anders even naar zijn oude account, heeft iedereen zijn achternaam ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Kut Rens. Haha nu weten ze jouw naam ook.
Geen VI taal kennenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog dat steven dit een keer naar een hossel van hem had gestuurd, in dronken toestand.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"En als je dat niet begrijpt, dan is je moeder een hoer"
Bleek ook al niet heel goed te vallen
"Als het hele subforum zegt dat [willekeurige FA] een hoer is zal er wel een kern van waarheid in zitten."quote:Op donderdag 11 april 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"En als je dat niet begrijpt, dan is je moeder een hoer"
Bleek ook al niet heel goed te vallen
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Link anders even naar zijn oude account, heeft iedereen zijn achternaam ook.
RenSCH was al bezet, dus maar zijn tweede club gekozen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Rens Ajacied is.
Ik zie soms nog wel eens een DWDD TT met een VI quotequote:Op donderdag 11 april 2013 00:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dorpsidioten ook die van SHO. Hebben ook aan de stok gehad met ons hier in de SC. Weet niet meer waarom, volgens mij een topic van Stylo ofzo![]()
Maar VI Hooligans namen wekelijks andere topics over. VI quotes die ze in dat DWDD topic niet begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |