Om je lippen bij af te likken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
UitwedstrijdenAlleen greep de M.E. soms in en kregen er een paar jongens met capuchon een stadionverbod
Ik heb een keer op mijn andere account een ban van een dag gehad. Omdat ik om foto's vroeg van Aldo/Loek/Ritmo.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:35 schreef DeParo het volgende:
Wie heeft hier de langste ban gehad, oh nee, dat mag ook niet he![]()
?!
Ik postte iets in de trant van ''lolwut? wattan'' Ik kreeg ze in dm en ineens had ik ook een ban daarna. Gelukkig was oppergod hmf daar om mij te redden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een keer op mijn andere account een ban van een dag gehad. Omdat ik om foto's vroeg van Aldo/Loek/Ritmo.
Maar hij had mij toen weer vrij gepraat de held.
Zou hij dit echt waarderen?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Robin ouwe rukker! Moet je niet doen dit man
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om je lippen bij af te likken.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom datquote:Op donderdag 11 april 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb bans gekregen voor J Alba gifs posten en Jan Kooijemans beledigen in SHO.
Geband voor een goede zaak noem ik dat.
Dus hij heet Robin, hier ga ik wat mee doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Robin ouwe rukker! Moet je niet doen dit man
Zo zie je zo nog maar weinig hierquote:Op donderdag 11 april 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een keer op mijn andere account een ban van een dag gehad. Omdat ik om foto's vroeg van Aldo/Loek/Ritmo.
Maar hij had mij toen weer vrij gepraat de held.
Oh was dat nog niet bekend?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus hij heet Robin, hier ga ik wat mee doen.
Ja, HMF was toen mij vergeten vrij te praten ik reken hem dat nog persoonlijk aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Ik postte iets in de trant van ''lolwut? wattan'' Ik kreeg ze in dm en ineens had ik ook een ban daarna. Gelukkig was oppergod hmf daar om mij te redden.
Joden weten wat het is om buitengesloten te worden van openbare dingen, dus niet zo janken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, HMF was toen mij vergeten vrij te praten ik reken hem dat nog persoonlijk aan.
Ik ben speciaal. Ik heb zelfs mensen hun rekeningnummer, maar over het algemeen genomen. Nee, waarom zouden ze?quote:
Ik was ook heel erg verbaasd.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom datIs toch niet banwaardig
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Joden weten wat het is om buitengesloten te worden van openbare dingen, dus niet zo janken.
fm doet het nog steedsquote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben speciaal. Ik heb zelfs mensen hun rekeningnummer, maar over het algemeen genomen. Nee, waarom zouden ze?
Als je daarvoor al geband wordt, zou ik zelfs een ban kunnen krijgenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was ook heel erg verbaasd.
Ik herinner mij opeens dat het ook kwam dat nadat we massaal Kooijemans hadden beledigd in SHO die splitter de pedante jongen uit ging hangen in het VI topic en toen zei ik wat ik van hem vond en toen was ik twee weken geband. Maar ja, twee weekjes is niet zo lang, en het VI seizoen was net ten einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |