Ooh is er een rel nu dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor jouw tijd hier, dit was niks vergeleken met die vorige "rel".
Waar heb je het over? Ik had het over die dolfijnenrelquote:Op donderdag 11 april 2013 00:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar bestaat die site, oh wacht, daar mag je het niet over hebben![]()
.
Censuur.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik had het over die dolfijnenrel
Ach er zijn er nog genoeg over.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja zoveel bans is toch wel een klein opstootje te noemen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Poll: Champions League winner 2012/2013
• Borussia Dortmund
• FC Barcelona
• FC Bayern München
• Real Madrid CF
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niks.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die ken ik. Maar wat is er met EliseB?
Ik wacht op de eerste rel hier. Dat iedereen in de SC een ban krijgt van minimaal een maand.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt alles een rel genoemd, helaas.
Pas maar op hoor hier zijn ze tegenwoordig echt heel streng op ook al bedoel je het niet serieus.quote:
Zeker. Zou hem zo aannemen om op mijn kinderen te passen in de toekomst.quote:
Met Netflipper was wel een eckte eckte rel. Ook één van de weinige hoor. Dat ging toen wel lekker losquote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste rel hier. Dat iedereen in de SC een ban krijgt van minimaal een maand.
Sowieso een 'rel'. Meer dan plezier hebben op Fok! is het niet. Spijtig genoeg wordt de humor van velen niet echt gedeeld, wat inderdaad bans oplevertquote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt alles een rel genoemd, helaas.
Kan je haar?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die ken ik. Maar wat is er met EliseB?
Gewoon in het leeuwenverblijf bij Artis gooien.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeker. Zou hem zo aannemen om op mijn kinderen te passen in de toekomst.
Ik zou hem helemaal kapot trappen.
Pics.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met Netflipper was wel een eckte eckte rel. Ook één van de weinige hoor. Dat ging toen wel lekker los
Ik mag toch mijn mening geven? Leuke uitstralingquote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Pas maar op hoor hier zijn ze tegenwoordig echt heel streng op ook al bedoel je het niet serieus.
En een pottenbakke.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze vies dik is, net als Sjek.
Je doet ook niet echt tegendraads. Het enige wat je doet is mooie plaatjes van brave leeuwtjes te plaatsen, dat gaat je nooit een ban opleveren.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste rel hier. Dat iedereen in de SC een ban krijgt van minimaal een maand.
Dat mag zeker, want mensen met een mening die zijn er niet zoveel.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn mening geven? Leuke uitstraling
Wil ik een ban dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je doet ook niet echt tegendraads. Het enige wat je doet is mooie plaatjes van brave leeuwtjes te plaatsen, dat gaat je nooit een ban opleveren.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In dat geval. Yvonne Yvonne het was maar een grapjuhh!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:33 schreef DeParo het volgende:
[..]![]()
Dat zeiden er meer in een bepaalde andere SC voordat ze werden weggehaald van FOK
![]()
.
Liever niet nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op permbans na, J0rdiiiiquote:Op donderdag 11 april 2013 00:35 schreef DeParo het volgende:
Wie heeft hier de langste ban gehad, oh nee, dat mag ook niet he![]()
?!
Uitwedstrijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes en ik hebben de cowboytijden meegemaakt van de VI Hooligans. Dat waren nog eens tijden. Halina van Reijn topics van Veerboot etc.
Nee, 6 maanden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zelfs langer dan mijn ban van 1.5 jaar?
Excl wat losser!
Ik heb bans gekregen voor J Alba gifs posten en Jan Kooijemans beledigen in SHO.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
"Bans worden niet besproken".
Krijg lekker aids FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Om je lippen bij af te likken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
UitwedstrijdenAlleen greep de M.E. soms in en kregen er een paar jongens met capuchon een stadionverbod
Ik heb een keer op mijn andere account een ban van een dag gehad. Omdat ik om foto's vroeg van Aldo/Loek/Ritmo.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:35 schreef DeParo het volgende:
Wie heeft hier de langste ban gehad, oh nee, dat mag ook niet he![]()
?!
Ik postte iets in de trant van ''lolwut? wattan'' Ik kreeg ze in dm en ineens had ik ook een ban daarna. Gelukkig was oppergod hmf daar om mij te redden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een keer op mijn andere account een ban van een dag gehad. Omdat ik om foto's vroeg van Aldo/Loek/Ritmo.
Maar hij had mij toen weer vrij gepraat de held.
Zou hij dit echt waarderen?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Robin ouwe rukker! Moet je niet doen dit man
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om je lippen bij af te likken.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom datquote:Op donderdag 11 april 2013 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb bans gekregen voor J Alba gifs posten en Jan Kooijemans beledigen in SHO.
Geband voor een goede zaak noem ik dat.
Dus hij heet Robin, hier ga ik wat mee doen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef RensAjacied het volgende:
Robin ouwe rukker! Moet je niet doen dit man
Zo zie je zo nog maar weinig hierquote:Op donderdag 11 april 2013 00:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een keer op mijn andere account een ban van een dag gehad. Omdat ik om foto's vroeg van Aldo/Loek/Ritmo.
Maar hij had mij toen weer vrij gepraat de held.
Oh was dat nog niet bekend?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus hij heet Robin, hier ga ik wat mee doen.
Ja, HMF was toen mij vergeten vrij te praten ik reken hem dat nog persoonlijk aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Ik postte iets in de trant van ''lolwut? wattan'' Ik kreeg ze in dm en ineens had ik ook een ban daarna. Gelukkig was oppergod hmf daar om mij te redden.
Joden weten wat het is om buitengesloten te worden van openbare dingen, dus niet zo janken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, HMF was toen mij vergeten vrij te praten ik reken hem dat nog persoonlijk aan.
Ik ben speciaal. Ik heb zelfs mensen hun rekeningnummer, maar over het algemeen genomen. Nee, waarom zouden ze?quote:
Ik was ook heel erg verbaasd.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom datIs toch niet banwaardig
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Joden weten wat het is om buitengesloten te worden van openbare dingen, dus niet zo janken.
fm doet het nog steedsquote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben speciaal. Ik heb zelfs mensen hun rekeningnummer, maar over het algemeen genomen. Nee, waarom zouden ze?
Als je daarvoor al geband wordt, zou ik zelfs een ban kunnen krijgenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was ook heel erg verbaasd.
Ik herinner mij opeens dat het ook kwam dat nadat we massaal Kooijemans hadden beledigd in SHO die splitter de pedante jongen uit ging hangen in het VI topic en toen zei ik wat ik van hem vond en toen was ik twee weken geband. Maar ja, twee weekjes is niet zo lang, en het VI seizoen was net ten einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |