Ooh is er een rel nu dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor jouw tijd hier, dit was niks vergeleken met die vorige "rel".
Waar heb je het over? Ik had het over die dolfijnenrelquote:Op donderdag 11 april 2013 00:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar bestaat die site, oh wacht, daar mag je het niet over hebben![]()
.
Censuur.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik had het over die dolfijnenrel
Ach er zijn er nog genoeg over.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou ja zoveel bans is toch wel een klein opstootje te noemen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Poll: Champions League winner 2012/2013
• Borussia Dortmund
• FC Barcelona
• FC Bayern München
• Real Madrid CF
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Niks.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die ken ik. Maar wat is er met EliseB?
Ik wacht op de eerste rel hier. Dat iedereen in de SC een ban krijgt van minimaal een maand.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt alles een rel genoemd, helaas.
Pas maar op hoor hier zijn ze tegenwoordig echt heel streng op ook al bedoel je het niet serieus.quote:
Zeker. Zou hem zo aannemen om op mijn kinderen te passen in de toekomst.quote:
Met Netflipper was wel een eckte eckte rel. Ook één van de weinige hoor. Dat ging toen wel lekker losquote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste rel hier. Dat iedereen in de SC een ban krijgt van minimaal een maand.
Sowieso een 'rel'. Meer dan plezier hebben op Fok! is het niet. Spijtig genoeg wordt de humor van velen niet echt gedeeld, wat inderdaad bans oplevertquote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt alles een rel genoemd, helaas.
Kan je haar?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die ken ik. Maar wat is er met EliseB?
Gewoon in het leeuwenverblijf bij Artis gooien.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zeker. Zou hem zo aannemen om op mijn kinderen te passen in de toekomst.
Ik zou hem helemaal kapot trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |