Ze had volgensmij een normale vraag aan een pot, maar Stylo zat erdoorheen te baggeren dus werd zei meteen medeplichtig geacht.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Maar waarom heeft ze een ban?
quote:
Dit vind ik geen leuke grap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Zoek er snel een danquote:Op donderdag 11 april 2013 00:23 schreef Tjacka het volgende:
Er moet nog een afbeelding van een pot in de op.
Het is allemaal Blatter!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze had volgensmij een normale vraag aan een pot, maar Stylo zat erdoorheen te baggeren dus werd zei meteen medeplichtig geacht.
[..]
Dat zal je verbazen. In onze kruistocht naar erkenning zijn 4lf en ik zelfs mensen (voornamelijk jaloerse vrouwen) tegengekomen welke Rihanna boven haar verkozen.quote:
Stylo weerquote:Op donderdag 11 april 2013 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze had volgensmij een normale vraag aan een pot, maar Stylo zat erdoorheen te baggeren dus werd zei meteen medeplichtig geacht.
Dat dolfijnquote:Op donderdag 11 april 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal je verbazen. In onze kruistocht naar erkenning zijn 4lf en ik zelfs mensen (voornamelijk jaloerse vrouwen) tegengekomen welke Rihanna boven haar verkozen.
Doe dezequote:Op donderdag 11 april 2013 00:24 schreef Doublepain het volgende:
Als je snel een pic heb zet ik hem erin
Ohja!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zal je verbazen. In onze kruistocht naar erkenning zijn 4lf en ik zelfs mensen (voornamelijk jaloerse vrouwen) tegengekomen welke Rihanna boven haar verkozen.
Maar bestaat die site nog, oh wacht, daar mag je het niet over hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voor jouw tijd hier, dit was niks vergeleken met die vorige "rel".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |