KARMAquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
Dacht dat namen niet in TT's mochten??
Clubnamen niet neequote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
Hey maat alles goed?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
Ahjoh, misbruik gewoon je internet macht weer. Je komt er toch mee weg, flapdrol.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
3quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel typisch dat Feyenoorders altijd op Ajacieden kankeren maar zich het harst afzetten tegen 2 Feyenoorders(PizzaGeit en Netflipper)
Ik wist wel waarom ik netflipper niet mocht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel typisch dat Feyenoorders altijd op Ajacieden kankeren maar zich het harst afzetten tegen 2 Feyenoorders(PizzaGeit en Netflipper)
ik vind morph oke man.quote:
quote:
Mongolen zijn mongolen. Maakt mij imo weinig uit wat voor een clubvoorkeur ze hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij is onbegrepen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel lachen om hem als ie weer opeens aanwezig is
Op Fok kankeren we gezamenlijk gewoon op PSV hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel typisch dat Feyenoorders altijd op Ajacieden kankeren maar zich het hardst afzetten tegen 2 Feyenoorders(PizzaGeit en Netflipper)
Doe nou nietquote:
In de vbl-sc ja, erbuiten nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Op Fok kankeren we gezamenlijk gewoon op PSV hoor.
Onderling doen we wat plaagstootjes. (kut neus, havenslaaf e.d.)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Op Fok kankeren we gezamenlijk gewoon op PSV hoor.
Onderling doen we wat plaagstootjes. (kut neus, havenslaaf e.d.)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk die tanden jongenJe zou daar je lul maar in willen steken.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze foto is nog wel soft vergeleken met the shit i have seen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk die tanden jongenJe zou daar je lul maar in willen steken.
Hoiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef FMH het volgende:
Hallo ik wilde me even voorstellen ik ben Frederik Mandela Hendriksen en ik ben Feijenoordfan.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef FMH het volgende:
Hallo ik wilde me even voorstellen ik ben Frederik Mandela Hendriksen en ik ben Feijenoordfan.
Welkom! We zijn hier altijd fucking aardig enzoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef FMH het volgende:
Ahja dat heb ik wel eens gezien bij walvissen, goeiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die snee in de buik zit er omdat ze anders ontploffen, geen grapje
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef FMH het volgende:
NO SURRENDERquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef BrandX het volgende:
mjah boys, los van het wel of niet eens zijn met deze ban, dit helpt natuurlijk niet
straks vliegen er meer af
Ik stel voor dat we een eigen forum oprichten en dit gedeelte weer twee jaar naar de kanker is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef BrandX het volgende:
mjah boys, los van het wel of niet eens zijn met deze ban, dit helpt natuurlijk niet
Dit is, hoe onsmakelijk ook, wel waarheidquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die snee in de buik zit er omdat ze anders ontploffen, geen grapje
Wacht.. zeg jij nou dat de crew hier is als stront, dat er vliegen op af komen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef BrandX het volgende:
mag ik mod wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een eigen forum oprichten en dit gedeelte weer twee jaar naar de kanker is.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een eigen forum oprichten en dit gedeelte weer twee jaar naar de kanker is.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wacht.. zeg jij nou dat de crew hier is als stront, dat er vliegen op af komen?
Ban voor BrandX, crewbash!
Geloof me, je wil het niet wetenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:06 schreef FMH het volgende:
[..]
Waarom posten ze hier allemaal dode dolfijnen wat is dit voor raar forum waar ik terecht ben gekomen
Het één sluit het ander niet uit als het om de zieke geest van onze flipper gaat.quote:
Wat is je eerste impressie van mij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:11 schreef FMH het volgende:
Ik heb thuis een thompson is dat beter dan een netsplitter?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:12 schreef FMH het volgende:
Wat is hmf? Mijn nickname is FMH, mijn initialenben Frederik Mandela Hendriksen en ik ben Feijenoordfan.
Ga eens naar TheYNCquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:13 schreef Geo4kant het volgende:
Speaking of nasty.. jullie kennen 'Face Split' toch wel?
http://robert-lindsay.blo(...)?zx=df5c0d0a6fbe831d
http://www.liveleak.com/view?i=1f3_1247966779
Bekijken op eigen risico
Weer een enkeltje 'Robbeneiland' ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:14 schreef Caland het volgende:
Mandela is gevallen.
Ik herhaal, Mandela is gevallen.
Gelukkig zit ik nu op een andere computer met Firefoxquote:
Lijkt me verschrikkelijk. Zo'n eiland vol met egoïstische, jankerige, kalende Groningers.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Weer een enkeltje 'Robbeneiland' ?
Yvonne kan ik wel hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:16 schreef BrandX het volgende:
Jullie vragen NS te negeren en hier weer gewoon verder te gaan is zeker aan het verkeerde adres gericht he
*bang is voor meer rode balken hier, daar geen zin in heeft
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk. Zo'n eiland vol met egoïstische, jankerige, kalende Groningers.
Uh, het is een site met 1000den van dat soort filmpjesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wow.. dat wijf stuitert ff van de stoep af
![]()
Hopelijk zijn de tegels niet gebroken.
Nicequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh, het is een site met 1000den van dat soort filmpjes
Ik durf niet zo goed bij yvonnequote:
Ik moet haar nog terug pakken van die avond dat ze mij aan het uithuwelijken was aan Engelse Steve die vieze dingen met mij wou doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed bij yvonneIk heb haar zien beesten bij Rammstein, een paar rijen boven mij
![]()
dat is best wel een indrukwekkend gezicht zeg maar
Lange ban nu ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmf had nooit dat fb topic moeten openen en dan was er echt niks aan de hand geweest trouwens
Heb wel weer heerlijk gelachen
Toch had hij gewoon gelijk in dat topic. Maar dan wordt het weer lekker Noord-Korea style als crewbashen gezien. Kansloze zooi hier toch met machtsgeile computerhelden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmf had nooit dat fb topic moeten openen en dan was er echt niks aan de hand geweest trouwens
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet haar nog terug pakken van die avond dat ze mij aan het uithuwelijken was aan Engelse Steve die vieze dingen met mij wou doen
Niks zeggen tegen de gevestigde orde, gewoon doorlopen mensenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch had hij gewoon gelijk in dat topic. Maar dan wordt het weer lekker Noord-Korea style als crewbashen gezien. Kansloze zooi hier toch met machtsgeile computerhelden.
Dit dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niks zeggen tegen de gevestigde orde, gewoon doorlopen mensen
Dan voel je je toch wel blij dat dat soort figuren totaal mislukt zijn in de maatschappij en daar in ieder geval een dergelijke functie nooit zullen krijgen. Alhoewel...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niks zeggen tegen de gevestigde orde, gewoon doorlopen mensen
Zijn dit geen haaien voor de vinnen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Had een excuus nodig om hem te posten :p
[ afbeelding ]
Maak er maar een maand tot 5 weken van, kloon account maken geven ze je ook 3 weken voor bij .. heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Nou moeten we hmf weer een paar uur extra missen ipv een half uur
hmf is morgen weer terug hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maak er maar een maand tot 5 weken van, kloon account maken geven ze je ook 3 weken voor bij .. heb ik ook gehad
Geloof dat het Denen zijn die dolfijnen jagen, heb hem van een wikipedia artikel over drijfjagen op dolfijnenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn dit geen haaien voor de vinnen?
Die zit alweer onder het bureau ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die is nu al aan het slijmen bij Yvonne hoor
Volgens mij zijn het Noren hoor. Die jagen ook op walvissen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Geloof dat het Denen zijn die dolfijnen jagen, heb hem van een wikipedia artikel over drijfjagen op dolfijnen
Die Yvonne komt niks te kort..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zit alweer onder het bureau ja.
Racisten die zit weer op Robbeneiland terwijl hij duidelijk meer van de dolfijnen was.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:14 schreef Caland het volgende:
Mandela is gevallen.
Ik herhaal, Mandela is gevallen.
Dat was dan ook superstom van hem inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
godverdomme ik proestte het uit van het lachenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
Kunnen jullie mij helpen met dit lastige vraagstuk?
Van masturberen met handpoppen naar bestialiteit: kleine stap?
Je wil je collega ook niet zien tijdens de daad.. dan kun je hem nooit meer recht in de ogen aan kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn browser zegt: toegang geweigerd met dank aan ***** bedrijf![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik ben een soort rita verdonk, recht door zee
Misschien moet je op land blijven om het Netsplitter toch iets lastiger te maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik ben een soort rita verdonk, recht door zee
godverdommequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet je op land blijven om het Netsplitter toch iets lastiger te maken.
kanker man wat ben jij droogquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet je op land blijven om het Netsplitter toch iets lastiger te maken.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
Toch een productieve vrijdagmiddag zo.Straks maar eens naar de kapper en daarna aan het bier.
Ja ik durf nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie maakt de OP? dan psot ik 'm anders wel
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef The_Groove het volgende:
Als iemand 'm voor me schrijft post ik 'm wel. Volgens mij ben ik braaf genoeg geweest om daarmee weg te komen
Braaf genoeg? Zonder directe verwijzing doe je toch niks fout?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef The_Groove het volgende:
Als iemand 'm voor me schrijft post ik 'm wel. Volgens mij ben ik braaf genoeg geweest om daarmee weg te komen
Daarmee bedoel ik dat ik geen waarschuwingen en of bans heb gehad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Braaf genoeg? Zonder directe verwijzing doe je toch niks fout?
Lees je wel goed?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Dankzij deze post heb je een ban van een week te pakken.
Je bent wel weer de typische Brabo aan het uithangen he?quote:
Ik heb hem niet eens goed kunnen lezen kutzooiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, ik moest net zo hard lachen om die OP in OUD.
ik heb nog de OP. Ik zal 'm PM''emnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
Shit, te laat met dat topic pauzeren, nu al gesloten
Is goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb nog de OP. Ik zal 'm PM''emn
Daarom ook het spuitgat de bek is toch te wijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
Een wilde dolfijn bijt je snikkel er af LittleRabbit, dus geen goed idee omdat bootje te huren en te proberen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koreaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is echt kankertriest dat die topics worden weggetoverd
doe ook naar mij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb nog de OP. Ik zal 'm PM''emn
twitter:degroenehaas twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 13:43:07‘Als ik Feyenoord was, zou ik Flipper laten warmlopen’ http://t.co/XsPkkQQR #DHIG #feyenoord reageer retweet
Als 1 man tegen de leidinggevende triangjostie's hierquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat zijn weer allemaal als 1 hier vandaag jongens
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:53 schreef Caland het volgende:
Wtf, hoeveel toeval wil je hebbentwitter:degroenehaas twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 13:43:07‘Als ik Feyenoord was, zou ik Flipper laten warmlopen’ http://t.co/XsPkkQQR #DHIG #feyenoord reageer retweet
Wtf, hoeveel toeval wil je hebbentwitter:degroenehaas twitterde op vrijdag 29-06-2012 om 13:43:07‘Als ik Feyenoord was, zou ik Flipper laten warmlopen’ http://t.co/XsPkkQQR #DHIG #feyenoord reageer retweet
Vervelend he en 28 oktober pas de eerste klassieker.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat zijn weer allemaal als 1 hier vandaag jongens
hmf neukt de mavoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk je nou echt dat je met ons kan sollen? Wij zijn MAVO bitch wij gaan je helemaal mollen!
HET IS FEESTquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:03 schreef Caland het volgende:
Afscheidstopic.
Daar moet op gedronken worden HIHAHO
Fake, net als dat mod zijn van Steven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:03 schreef Caland het volgende:
Afscheidstopic.
Daar moet op gedronken worden HIHAHO
zijn kleurtje is gone..quote:
We zijn blij. We kunnen splitter irriteren zonder kroewbesjquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou jongens dat hebben jullie goed voor elkaar, zijn jullie nou blij?
Vind het belachelijk dat ie opstaptquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Maakt mij echt niks uit wie er fa/mod of wat dan ook is. Dus, nee.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Splitter lokt het zelf uitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:11 schreef BrandX het volgende:
Jongens, tis wel even klaar zo he
Ook wij crew zijn gewoon mensen met gevoel (ja ook FAs, echt waar) en zoals jullie over hem heen walsen is gewoon niet nodig.
Kom niet aan onze HMF.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:11 schreef BrandX het volgende:
Jongens, tis wel even klaar zo he
Ook wij crew zijn gewoon mensen met gevoel (ja ook FAs, echt waar) en zoals jullie over hem heen walsen is gewoon niet nodig.
Hij was al lang en breed vertrokken uit VBL vandaag, en jullie hebben je dolfijnenlolletjes wel gehad toch nu? Zo na (blijven) trappen is ook wat strepen te ver natuurlijkquote:
Aldus Prof. Happel.quote:
Ik voel mij schuldig het was duidelijk zijn leven... Alsof de treinen bij Delft al niet genoeg vertraging hebben over het algemeen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
true true, maar ik zie hier jongens dingen posten en zeggen waarbij ik denk: als iets of iemand dat bij jou doet lig je jankend in een hoekje om mamma te roepenquote:
Onzin daar neem ik niks op internet serieus genoeg tevens ook de reden waarom ik nooit FA/Mod zal worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
true true, maar ik zie hier jongens dingen posten en zeggen waarbij ik denk: als iets of iemand dat bij jou doet lig je jangend in een hoekje om mamma te roepen
Dus wat mij betreft heb ik zoiets van: jongens, geintje is leuk, maar hou het zelf gewoon fair.
echte bashmacht ligt bij diegene die tof met humor iemand op zijn nummer kan zetten zonder over te gaan tot trieste postings.
Ze doen het ook altijd op hetzelfde plekje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij schuldig het was duidelijk zijn leven... Alsof de treinen bij Delft al niet genoeg vertraging hebben over het algemeen.
Vind wel dat dit valt onder bal kaatsen en terug verwachten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
true true, maar ik zie hier jongens dingen posten en zeggen waarbij ik denk: als iets of iemand dat bij jou doet lig je jankend in een hoekje om mamma te roepen
Dus wat mij betreft heb ik zoiets van: jongens, geintje is leuk, maar hou het zelf gewoon fair.
echte bashmacht ligt bij diegene die tof met humor iemand op zijn nummer kan zetten zonder over te gaan tot trieste postings.
Rijswijk is ook ernstig maar wel begrijpelijk in dat deprimerende ondergrondse treinstation... Netsplitter beter houd je het rustig...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ze doen het ook altijd op hetzelfde plekje.
Altijd feest rond Delft
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind wel dat dit valt onder bal kaatsen en terug verwachten.
Tuurlijk is het lullig, maar hij neemt het risico door het zelf weer op te zoeken.
jajaja, maar dit is geen bal bal meer die terug kwam kaatsen he, maar de hele fucking spanish acquisition. Iets met zaken binnen proportie houden enzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind wel dat dit valt onder bal kaatsen en terug verwachten.
Tuurlijk is het lullig, maar hij neemt het risico door het zelf weer op te zoeken.
Dan had je maar een werkend fotoboek moeten aanmaken zodat ik ergens anders mijn tijd in kon verdoenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
jajaja, maar dit is geen bal bal meer die terug kwam kaatsen he, maar de hele fucking spanish acquisition. Iets met zaken binnen proportie houden enzo.
Naar groepje die VLB-SC-ersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
jajaja, maar dit is geen bal bal meer die terug kwam kaatsen he, maar de hele fucking spanish acquisition. Iets met zaken binnen proportie houden enzo.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je maar een werkend fotoboek moeten aanmaken zodat ik ergens anders mijn tijd in kon verdoen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je maar een werkend fotoboek moeten aanmaken zodat ik ergens anders mijn tijd in kon verdoen
Opstand, best. Maar zoveel waardigheid laten varen? Dat vind ik zelfs VBL-sc onwaardigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:24 schreef The_Groove het volgende:
Het punt is gewoon dat Splitter z'n modpowers weer is volledig misbruikte, vind je het gek dat mensen dan in opstand komen?
die van mij is al 4 dagen aan het ladenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu aangeklikt kijken of ik vanavond meer over je te weten kan komen.
Ik hoop dat je een ban krijgt met je stoere gelulquote:
Davy mochten we samen worden gebanned ik heb de hetze tegen jou nooit begrepen ik vind je een zeer vriendelijke jongemanquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nu hebben jullie Yvonne boos gemaakt. Prepare...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bans worden niet besproken.quote:
Waarom zou ik gebanned worden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Davy mochten we samen worden gebanned ik heb de hetze tegen jou nooit begrepen ik vind je een zeer vriendelijke jongeman
Kom op zeg het valt allemaal toch wel mee ook? Ja ok 422 liet zich weer iets teveel meeslepen maar voor de rest is er toch niks nieuws gezegd? (Of hebben mensen hem DM's gestuurd?)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet zo gek, met hoe jij en anderen doordraven, is het wel?
Wat is er nou precies zo vbl-sc onwaardig? Dat splitter ooit iets op fok heeft verteld over zn fetisj en wij hem daarop terugpakken omdat hij zich weer is als een machtsgeile mod/admin gedraagd?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
Opstand, best. Maar zoveel waardigheid laten varen? Dat vind ik zelfs VBL-sc onwaardig
heb je die reeks met niet toffe dolfijnpics en indirecte verwensingen gemist? ben je het afgelopen anderhalf uur opgesloten geweest in een keldertje ipv op je zolderquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom op zeg het valt allemaal toch wel mee ook? Ja ok 422 liet zich weer iets teveel meeslepen maar voor de rest is er toch niks nieuws gezegd? (Of hebben mensen hem DM's gestuurd?)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
BrandX is wel een mooie vrouwelijke aanvulling in deze SC.
De FA's gaan de komende dagen met een machtsvertoon van hier tot Tokio komen. Gaan alles bannen wat los en vast zit, SC weg etc.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik voorspel ook het einde van de vbl-sc
Ik vond het gezellig met jullie gasten
Tot in het psv topic
Schoppen als iemand o welke reden dan ook down is, beetje laf niet?quote:
Ik zit nu ook wel een beetje met een klote gevoel....quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:32 schreef Caland het volgende:
Kom op zeg. Als er dergelijke filmpjes van je online komen te staan weet je gewoon dat je alle geloofwaardigheid hebt verloren. Helemaal als je dan ook nog eens zo'n sneu persoon bent.
Eensquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schoppen als iemand o welke reden dan ook down is, beetje laf niet?
Wij hebben jou ook zovaak gered als je weereens boehoe gepest werd, doe het dan ook niet om of over een ander.
een eye for an eye had geweest: belachelijk maken met humor. dan had je me niet gehoord. Veel geposte pics en bewoordingen jegens NS daaromheen waren gewoon een brug te ver. Heus geen rocketscience hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat is er nou precies zo vbl-sc onwaardig? Dat splitter ooit iets op fok heeft verteld over zn fetisj en wij hem daarop terugpakken omdat hij zich weer is als een machtsgeile mod/admin gedraagd?
Is dat niet gewoon "an eye for an eye"
Naja... blijkbaar ben ik al dusdanig verknipt dat ik het probleem niet echt inziequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je die reeks met niet toffe dolfijnpics en indirecte verwensingen gemist? ben je het afgelopen anderhalf uur opgesloten geweest in een keldertje ipv op je zolder
true thatquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij hebben jou ook zovaak gered als je weereens boehoe gepest werd, doe het dan ook niet om of over een ander.
Ik liet me meeslepen. Het spijt mequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik noem nergens jou alleen hequote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, ga mij niet alles zitten verwijten. Ik geef toe, ik liet me ietwat meeslepen. maar dan hoef je mij niet alles te verwijten.
Het ligt ook bij anderen hoor. niet alleen mij
Wromquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik voorspel ook het einde van de vbl-sc
Ik vond het gezellig met jullie gasten
Tot in het psv topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |