Je wil je collega ook niet zien tijdens de daad.. dan kun je hem nooit meer recht in de ogen aan kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn browser zegt: toegang geweigerd met dank aan ***** bedrijf![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik ben een soort rita verdonk, recht door zee
Misschien moet je op land blijven om het Netsplitter toch iets lastiger te maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
ik ben een soort rita verdonk, recht door zee
godverdommequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet je op land blijven om het Netsplitter toch iets lastiger te maken.
kanker man wat ben jij droogquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien moet je op land blijven om het Netsplitter toch iets lastiger te maken.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:41 schreef Caland het volgende:
Toch een productieve vrijdagmiddag zo.Straks maar eens naar de kapper en daarna aan het bier.
Ja ik durf nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie maakt de OP? dan psot ik 'm anders wel
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef The_Groove het volgende:
Als iemand 'm voor me schrijft post ik 'm wel. Volgens mij ben ik braaf genoeg geweest om daarmee weg te komen
Braaf genoeg? Zonder directe verwijzing doe je toch niks fout?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef The_Groove het volgende:
Als iemand 'm voor me schrijft post ik 'm wel. Volgens mij ben ik braaf genoeg geweest om daarmee weg te komen
Daarmee bedoel ik dat ik geen waarschuwingen en of bans heb gehad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Braaf genoeg? Zonder directe verwijzing doe je toch niks fout?
Lees je wel goed?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Dankzij deze post heb je een ban van een week te pakken.
Je bent wel weer de typische Brabo aan het uithangen he?quote:
Ik heb hem niet eens goed kunnen lezen kutzooiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
Godverdomme, ik moest net zo hard lachen om die OP in OUD.
ik heb nog de OP. Ik zal 'm PM''emnquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
Shit, te laat met dat topic pauzeren, nu al gesloten
Is goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb nog de OP. Ik zal 'm PM''emn
Daarom ook het spuitgat de bek is toch te wijd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
Een wilde dolfijn bijt je snikkel er af LittleRabbit, dus geen goed idee omdat bootje te huren en te proberen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Koreaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat is echt kankertriest dat die topics worden weggetoverd
doe ook naar mij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb nog de OP. Ik zal 'm PM''emn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |