Yvonne kan ik wel hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:16 schreef BrandX het volgende:
Jullie vragen NS te negeren en hier weer gewoon verder te gaan is zeker aan het verkeerde adres gericht he
*bang is voor meer rode balken hier, daar geen zin in heeft
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk. Zo'n eiland vol met egoïstische, jankerige, kalende Groningers.
Uh, het is een site met 1000den van dat soort filmpjesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wow.. dat wijf stuitert ff van de stoep af
![]()
Hopelijk zijn de tegels niet gebroken.
Nicequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Uh, het is een site met 1000den van dat soort filmpjes
Ik durf niet zo goed bij yvonnequote:
Ik moet haar nog terug pakken van die avond dat ze mij aan het uithuwelijken was aan Engelse Steve die vieze dingen met mij wou doenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik durf niet zo goed bij yvonneIk heb haar zien beesten bij Rammstein, een paar rijen boven mij
![]()
dat is best wel een indrukwekkend gezicht zeg maar
Lange ban nu ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmf had nooit dat fb topic moeten openen en dan was er echt niks aan de hand geweest trouwens
Heb wel weer heerlijk gelachen
Toch had hij gewoon gelijk in dat topic. Maar dan wordt het weer lekker Noord-Korea style als crewbashen gezien. Kansloze zooi hier toch met machtsgeile computerhelden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmf had nooit dat fb topic moeten openen en dan was er echt niks aan de hand geweest trouwens
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet haar nog terug pakken van die avond dat ze mij aan het uithuwelijken was aan Engelse Steve die vieze dingen met mij wou doen
Niks zeggen tegen de gevestigde orde, gewoon doorlopen mensenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch had hij gewoon gelijk in dat topic. Maar dan wordt het weer lekker Noord-Korea style als crewbashen gezien. Kansloze zooi hier toch met machtsgeile computerhelden.
Dit dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niks zeggen tegen de gevestigde orde, gewoon doorlopen mensen
Dan voel je je toch wel blij dat dat soort figuren totaal mislukt zijn in de maatschappij en daar in ieder geval een dergelijke functie nooit zullen krijgen. Alhoewel...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Niks zeggen tegen de gevestigde orde, gewoon doorlopen mensen
Zijn dit geen haaien voor de vinnen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Had een excuus nodig om hem te posten :p
[ afbeelding ]
Maak er maar een maand tot 5 weken van, kloon account maken geven ze je ook 3 weken voor bij .. heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus
Nou moeten we hmf weer een paar uur extra missen ipv een half uur
hmf is morgen weer terug hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maak er maar een maand tot 5 weken van, kloon account maken geven ze je ook 3 weken voor bij .. heb ik ook gehad
Geloof dat het Denen zijn die dolfijnen jagen, heb hem van een wikipedia artikel over drijfjagen op dolfijnenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn dit geen haaien voor de vinnen?
Die zit alweer onder het bureau ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die is nu al aan het slijmen bij Yvonne hoor
Volgens mij zijn het Noren hoor. Die jagen ook op walvissen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Geloof dat het Denen zijn die dolfijnen jagen, heb hem van een wikipedia artikel over drijfjagen op dolfijnen
Die Yvonne komt niks te kort..quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zit alweer onder het bureau ja.
Racisten die zit weer op Robbeneiland terwijl hij duidelijk meer van de dolfijnen was.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:14 schreef Caland het volgende:
Mandela is gevallen.
Ik herhaal, Mandela is gevallen.
Dat was dan ook superstom van hem inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
godverdomme ik proestte het uit van het lachenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
Kunnen jullie mij helpen met dit lastige vraagstuk?
Van masturberen met handpoppen naar bestialiteit: kleine stap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |