KARMAquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
Dacht dat namen niet in TT's mochten??
Clubnamen niet neequote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
Hey maat alles goed?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
Ahjoh, misbruik gewoon je internet macht weer. Je komt er toch mee weg, flapdrol.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
3quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel typisch dat Feyenoorders altijd op Ajacieden kankeren maar zich het harst afzetten tegen 2 Feyenoorders(PizzaGeit en Netflipper)
Ik wist wel waarom ik netflipper niet mocht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel typisch dat Feyenoorders altijd op Ajacieden kankeren maar zich het harst afzetten tegen 2 Feyenoorders(PizzaGeit en Netflipper)
ik vind morph oke man.quote:
quote:
Mongolen zijn mongolen. Maakt mij imo weinig uit wat voor een clubvoorkeur ze hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij is onbegrepen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel lachen om hem als ie weer opeens aanwezig is
Op Fok kankeren we gezamenlijk gewoon op PSV hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel typisch dat Feyenoorders altijd op Ajacieden kankeren maar zich het hardst afzetten tegen 2 Feyenoorders(PizzaGeit en Netflipper)
Doe nou nietquote:
In de vbl-sc ja, erbuiten nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Op Fok kankeren we gezamenlijk gewoon op PSV hoor.
Onderling doen we wat plaagstootjes. (kut neus, havenslaaf e.d.)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Op Fok kankeren we gezamenlijk gewoon op PSV hoor.
Onderling doen we wat plaagstootjes. (kut neus, havenslaaf e.d.)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk die tanden jongenJe zou daar je lul maar in willen steken.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze foto is nog wel soft vergeleken met the shit i have seen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk die tanden jongenJe zou daar je lul maar in willen steken.
Hoiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef FMH het volgende:
Hallo ik wilde me even voorstellen ik ben Frederik Mandela Hendriksen en ik ben Feijenoordfan.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef FMH het volgende:
Hallo ik wilde me even voorstellen ik ben Frederik Mandela Hendriksen en ik ben Feijenoordfan.
Welkom! We zijn hier altijd fucking aardig enzoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef FMH het volgende:
Ahja dat heb ik wel eens gezien bij walvissen, goeiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die snee in de buik zit er omdat ze anders ontploffen, geen grapje
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef FMH het volgende:
NO SURRENDERquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef BrandX het volgende:
mjah boys, los van het wel of niet eens zijn met deze ban, dit helpt natuurlijk niet
straks vliegen er meer af
Ik stel voor dat we een eigen forum oprichten en dit gedeelte weer twee jaar naar de kanker is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef BrandX het volgende:
mjah boys, los van het wel of niet eens zijn met deze ban, dit helpt natuurlijk niet
Dit is, hoe onsmakelijk ook, wel waarheidquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die snee in de buik zit er omdat ze anders ontploffen, geen grapje
Wacht.. zeg jij nou dat de crew hier is als stront, dat er vliegen op af komen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef BrandX het volgende:
mag ik mod wordenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een eigen forum oprichten en dit gedeelte weer twee jaar naar de kanker is.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een eigen forum oprichten en dit gedeelte weer twee jaar naar de kanker is.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wacht.. zeg jij nou dat de crew hier is als stront, dat er vliegen op af komen?
Ban voor BrandX, crewbash!
Geloof me, je wil het niet wetenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:06 schreef FMH het volgende:
[..]
Waarom posten ze hier allemaal dode dolfijnen wat is dit voor raar forum waar ik terecht ben gekomen
Het één sluit het ander niet uit als het om de zieke geest van onze flipper gaat.quote:
Wat is je eerste impressie van mij?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:11 schreef FMH het volgende:
Ik heb thuis een thompson is dat beter dan een netsplitter?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:12 schreef FMH het volgende:
Wat is hmf? Mijn nickname is FMH, mijn initialenben Frederik Mandela Hendriksen en ik ben Feijenoordfan.
Ga eens naar TheYNCquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:13 schreef Geo4kant het volgende:
Speaking of nasty.. jullie kennen 'Face Split' toch wel?
http://robert-lindsay.blo(...)?zx=df5c0d0a6fbe831d
http://www.liveleak.com/view?i=1f3_1247966779
Bekijken op eigen risico
Weer een enkeltje 'Robbeneiland' ?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:14 schreef Caland het volgende:
Mandela is gevallen.
Ik herhaal, Mandela is gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |