luister eens opgezwolle, fakkelteit of van mij part typhoonquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Gino Pietermaai is hij inderdaad geniaal, Fresku is alleen een held die nooit overtroffen zal worden in Nederland.
Ken ze allemaal, luister ook veel van deze muziek. Maar Fresku zijn teksten zijn zo goed man!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
luister eens opgezwolle, fakkelteit of van mij part typhoon. Alles beter dan fresku
Die waren hier vorig jaar met 5 mei wie wil mij aanraken.quote:
Ik luister bliksemschicht nog vaakquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bliksemschicht was hard, daarna wack.
Lsdquote:
En toch wilde je wel in die clipquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lsd
Zo praten over een goede gappie van mij
LSD is sowieso zware aids. Maar ik ben pitten, rustig aan negersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lsd
Zo praten over een goede gappie van mij
De teksten van Typhoon overtreft niemand. zoveel dubbele dingen, rap voor de pizzageiten zeg maar. Minimaal cito van 350 moet je hebben om te luisteren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ken ze allemaal, luister ook veel van deze muziek. Maar Fresku zijn teksten zijn zo goed man!
Sarcasme, herken hetquote:
Valt meequote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nino is echt emo geworden ofzo...
Dan is die periode weer voorbij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Valt mee
Zijn nieuwere werk is weer zoals zijn begin shit
Het is een tijd lang slecht met hem gegaan jaquote:
Neem jij het van mij over? GGMM is naar bed en vroeg mij alvast voor het moderatorschap te oefenen maar ga nu zelf weg.quote:
GGMM naar bed? Is hij ziek?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neem jij het van mij over? GGMM is naar bed en vroeg mij alvast voor het moderatorschap te oefenen maar ga nu zelf weg.
Waarom altijd zo laat slapen?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:58 schreef RensAjacied het volgende:
Net King Athur voor de 3e á 4e keer gekeken (opgenomen vanavond). Nu The Mentalist kijken en dan slapen.
Dat is wel nice jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal wel een uurtje of 3 in de middag wakker worden. Lang leve de zomervakanties
Had eindexamens dus al bijna 3 maanden vakantie (ondertussen nog 1 week examens gehad). Tot eind augustus dus deze slechte levensstijl. Maar ik ga dat wel aanpassen!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel nice jaKan me werkelijk niet herinneren wanneer ik na een uur of 11 wakker ben geworden
quote:
Je bent welkom hier hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent welkom hier hoorToevallig wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Geen idee, geen lange slaperquote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Heet jij toevallig met je achternaam Derksen?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent welkom hier hoorJij hebt (en zal) NOOIT het recht gekregen om te bepalen wie hier wel en niet welkom zijn. Hell, jij bent hier niet eens welkom, alleen al vanwege dit soort kots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RhytmicalRemedy, welkom. Als je je als Lange_Lans of Geo gedraagt kan je nog weleens een kwaliteitsusers blijken, anders mag je opkankeren.quote:
Hoi Morph
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 09:35:44 ]
Nee natuurlijk niet man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:38 schreef Helpmefok het volgende:
Kapitein, kan jij dit geheel afluisteren?
Serieus niet? Dan heb je echt extreme gehoorschade man. Ik hoor alleen de laagste tonen niet, maar kom wel tot over de 20khz.quote:
Hij loopt maar tot 20khz appel. Kom net uit de douche dus m'n oren zitten nog vol.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus niet? Dan heb je echt extreme gehoorschade man. Ik hoor alleen de laagste tonen niet, maar kom wel tot over de 20khz.
Ja, maar de 20khz hoor ik nog, dus kom ik sowieso tot over de 20khz (20.001Hz is daar al overheenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij loopt maar tot 20khz appel. Kom net uit de douche dus m'n oren zitten nog vol.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:40 schreef kapiteintje het volgende:
En je ziet sowieso wel vaker dat succesvolle artiesten gehoorschade op jonge leeftijd hebben.
Kan goed zijn dat mijn boxen het niet eens aankunnen? Ze blinken namelijk niet uit in het volledige geluidsspectrum weergeven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, maar de 20khz hoor ik nog, dus kom ik sowieso tot over de 20khz (20.001Hz is daar al overheen)
Oh niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Mis ik iets? Met je lul op het gezicht slaan van een vrouw is GEEN muziek maken
Dat kan zeker ja. De meeste "goedkope" apparatuur gaat sowieso maar tot 18Khz.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat mijn boxen het niet eens aankunnen? Ze blinken namelijk niet uit in het volledige geluidsspectrum weergeven.
Uiteraard heb jij dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja. De meeste "goedkope" apparatuur gaat sowieso maar tot 18Khz..
Maar ja ik heb hier natuurlijk de epicentrumblaster 3000 staan.
Lachen om het inkoppertje dat ik zelf oplegde voor Kapiteintjequote:
Ach man zeg 't maar. Ben wrs voor 1 uur sowieso niet in Rotterdam. ff kijken of er nog getraind wordt maandag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lachen om het inkoppertje dat ik zelf oplegde voor Kapiteintje. Hell, if anything zou je de assist moeten adoreren
Anyway. 2 Juli 12 tot 2 uur is mijn verdediging Kappi.
Ik lach je toe jongenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lachen om het inkoppertje dat ik zelf oplegde voor Kapiteintje. Hell, if anything zou je de assist moeten adoreren
Anyway. 2 Juli 12 tot 2 uur is mijn verdediging Kappi.
Zo ik zit een portie te poepen nu gek. Je hoorde gewoon "KLOENK" in de plee, WTF.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man zeg 't maar. Ben wrs voor 1 uur sowieso niet in Rotterdam. ff kijken of er nog getraind wordt maandag.
Hmm...10:30 al.
Mensen met een plons wc.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo ik zit een portie te poepen nu gek. Je hoorde gewoon "KLOENK" in de plee, WTF.
"als een bloem geen koe is, ben ik dan een egel?". Hopla. 10+ en een stikker van de juf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hey gasten ik ben nog ff leren. Zometeen belangrijk tentamen filosofie.
neem je je IPad of wat dan ook mee de plee in?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo ik zit een portie te poepen nu gek. Je hoorde gewoon "KLOENK" in de plee, WTF.
Niet plons man. KLOENK.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen met een plons wc.Niet serieus te nemen.
IPhone, Pad Same shit. Whehehehequote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
neem je je IPad of wat dan ook me de plee in?
Was 't maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"als een bloem geen koe is, ben ik dan een egel?". Hopla. 10+ en een stikker van de juf.
Regel 1 uit het Handboek voor Boelers: Te allen tijde na de anale bevrediging middels hulpstukken deze hulpstukken terstond verwijderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 09:52:33 ]
Weet jij natuurlijk alles van, dat handboek voor boelers.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Regel 1 uit het Handboek voor Boelers: Te allen tijde na de anale bevrediging middels hulpstukken deze hulpstukken terstond verwijderen.
Ik WIST gewoon dat deze zou komen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet jij natuurlijk alles van, dat handboek voor boelers.
De enige voldoende waar jij me aan kunt helpen is zelfvertrouwen, puur door naast mij over straat te gaan lopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godverdomme pik, ik help je zojuist aan een dikke voldoende..
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 09:53:46 ]
Ik ga zo brood smerenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je 't overnemen? Ik ging namelijk net studeren.
dat zeg ja al een tijdjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je 't overnemen? Ik ging namelijk net studeren.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige voldoende waar jij me aan kunt helpen is zelfvertrouwen, puur door naast mij over straat te gaan lopen.Jij krijgt er zelfvertrouwen van als ik vrouwen hossel op straat? Rare gast ben je ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer. Je kunt zoveel beter HMF.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij krijgt er zelfvertrouwen van als ik vrouwen hossel op straat? Rare gast ben je ook hoor
Teken van zwakte om bij je maten je verlies te nemen. Je moet ALTIJD een weerwoord hebben, zelfs als er een ongemakkelijke stilte van valtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer. Je kunt zoveel beter HMF.Je verlies nemen zal je ook nooit doen he?
nee. ik moet eerst voedsel voor ik aan mijn postopkrikvakantie kan beginnenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:56 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, Ajacied...je blijft hier en je houdt de SC op gang terwijl ik weg ben.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Teken van zwakte om bij je maten je verlies te nemen. Je moet ALTIJD een weerwoord hebben, zelfs als er een ongemakkelijke stilte van valt.
Met andere woorden: Nee Ajacied, je blijft hier 30 seconden want ik heb de attentiespanne van een bromvl... oeh wat is dat mooie lichtje?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:56 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, Ajacied...je blijft hier en je houdt de SC op gang terwijl ik weg ben.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met andere woorden: Nee Ajacied, je blijft hier 30 seconden want ik heb de attentiespanne van een bromvl... oeh wat is dat mooie lichtje?
Football Manager 2012.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
Waar de neuk lul jij nou weer over pik?
Ik hoop voor je dat je hem wint in FM, in de Eredivisie 2012/2013 gaat het namelijk niet gebeuren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, effetjes eten.
Zo klassieker in de eerste speelronde
beiden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je hem wint in FM, in de Eredivisie 2012/2013 gaat het namelijk niet gebeuren..
Dat lijkt me ook stug, dat Ajax maar 1 punt tegen Feyenoord pakt komt niet zo veel voor maar ik moet toegeven dat het vorig seizoen nog minder had kunnen zijn.quote:
Zal geen incident gaan blijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook stug, dat Ajax maar 1 punt tegen Feyenoord pakt komt niet zo veel voor maar ik moet toegeven dat het vorig seizoen nog minder had kunnen zijn.
Maar dat beschouwen we vooralsnog als een incident
Dat zal niet eens op tv komen denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
hihi komende donderdag Twente - UE Santo Coloma
Twente. Je kan een hoop zeggen over die baggerclub. Maar dat de UEFAkaartjes 5 euro zijn, vind ik ZEER netjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
hihi komende donderdag Twente - UE Santo Coloma
0-4 winstquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je hem wint in FM,
Twente moet in principe gewoon met 10-0 winnen van die prutsclubquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Twente. Je kan een hoop zeggen over die baggerclub. Maar dat de UEFAkaartjes 5 euro zijn, vind ik ZEER netjes.
Inderdaad maar ik gok op 3-1quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente moet in principe gewoon met 10-0 winnen van die prutsclub
Kom op zeg, ze spelen tegen een amateurclub.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Twente. Je kan een hoop zeggen over die baggerclub. Maar dat de UEFAkaartjes 5 euro zijn, vind ik ZEER netjes.
True, maar wees eerlijk: Feijenoord vraagt gewoon minimaal 15 euro'tjesquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze spelen tegen een amateurclub.
¤19,08 toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True, maar wees eerlijk: Feijenoord vraagt gewoon minimaal 15 euro'tjes!
Jij mag straks gratis naar de eerste voorronde CL wedstrijd in de Kuip pikkebaas.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True, maar wees eerlijk: Feijenoord vraagt gewoon minimaal 15 euro'tjes!
¤2,50 korting als je een seizoenskaart hebtquote:vak 101-108,119-125,136,302-307,321-324: ¤ 10
vak 109,118,126,135, 308,309,310,318,319, 320: ¤ 12,50
vak 110,127,311,312,313,314,315,316,317: ¤ 15
En dan te bedenken dat ze tegen het tweede team spelen, van een amateurclub.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:09 schreef Saind het volgende:
Vind ze niet eens zo vreselijk goedkoop bij twente
[..]
¤2,50 korting als je een seizoenskaart hebt
Ben nu bezig met een of ander onzinverslag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
True story
Moet vandaag nog een opdracht makenGister niet af gekregen met m'n luie donder
Haha ohja kaftenquote:
Nee. Ben alleen thuis.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah wat lief. Doet je moeder dat niet voor je?
Ik wel, hij vond het onredelijk en een schande dat ik geen ban van minimaal een week heb gekregen voor het feit dat ik hem 'triangeljosti' noemde. Ook zei hij dat ik zeer gelukkig moest zijn om GGMM te pijpen. Vriendelijke jongenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:44 schreef kapiteintje het volgende:
Maar niemand meer iets van die PizzaGoatse gehoord?
Ja, dat was een slimme move van de club. "Hé, we willen de seizoenskaart belachelijk veel duurder maken. IK WEET WAT, we nemen de eerste Europese wedstrijd gratis op in de SCC (we halen toch nooit Europees EINZ/1/1) en de eerste bekerwedstrijd, daar komen toch maar 25k man!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij mag straks gratis naar de eerste voorronde CL wedstrijd in de Kuip pikkebaas.
Dude wtf dat zeg ik net in het Feijenoordtopic.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:15 schreef Caland het volgende:
Wtf is er opeens met die Gullit lobby zeg. Hoeveel zou hij al die mensen betaald hebben.
Nee man, dat was toen het opeens vijf tientjes duurder werd. Kreeg je volgens mij dat boek van Moulijn gratis.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, dat was een slimme move van de club. "Hé, we willen de seizoenskaart belachelijk veel duurder maken. IK WEET WAT, we nemen de eerste Europese wedstrijd gratis op in de SCC (we halen toch nooit Europees EINZ/1/1) en de eerste bekerwedstrijd, daar komen toch maar 25k man!
O jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man, dat was toen het opeens vijf tientjes duurder werd. Kreeg je volgens mij dat boek van Moulijn gratis.
feestje bij jou dus, dibs op jouw zus!quote:
Ja, als je hem nog niet had.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens wel een mooi boek, eerlijk is eerlijk..
Jawohl. Denk dat hij 48 uur heeft, dus wanneer hij terug is zal hij hier wel tegen iedereen vertellen dat ze hun moeder + oma anaal moeten gaan nemen etc.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
feestje bij jou dus, dibs op jouw zus!
God zij dankquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jawohl. Denk dat hij 48 uur heeft, dus wanneer hij terug is zal hij hier wel tegen iedereen vertellen dat ze hun moeder + oma anaal moeten gaan nemen etc.
Nette shit. Coentjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als je hem nog niet had.
Ik had hem al, inclusief handgeschreven tekst + handtekening van Moulijn.
Is geen Rotterdammer. Dan gaat de gemeente er echt niet op dezelfde manier aan meewerken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nette shit. CoentjeWat een held.
Wat dat betreft vraag ik me af wat er gebeurd als Willem de pijp uit gaat. Dan staan er dus gewoon 100k mensen in de stad gok ik..
Coen was wel andere koek dan onze vriend Jersonquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nette shit. CoentjeWat een held.
Wat dat betreft vraag ik me af wat er gebeurd als Willem de pijp uit gaat. Dan staan er dus gewoon 100k mensen in de stad gok ik..
Ik denk dat de gemeent gekielhaald wordt als ze daar niet aan meewerken. Rotterdammer of niet, die man is de absolute grootheid van deze stad geweest.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Is geen Rotterdammer. Dan gaat de gemeente er echt niet op dezelfde manier aan meewerken.
jupquote:
Doe effe teruglezen dan pikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat was het verhaal nou met die mocro's dan hmf, heb dat gister gemist
hmf ging zwemmen, werd voor hommo uitgemaakt, woordenwisseling met marocs, maroc ging vriendin hmf op haar kont slaan, het stier in hmf ontwaakt en sloeg de maroc. Daarna ging ie van de glijbaan af.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat was het verhaal nou met die mocro's dan hmf, heb dat gister gemist
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hmf ging zwemmen, werd voor hommo uitgemaakt, woordenwisseling met marocs, maroc ging vriendin hmf op haar kont slaan, het stier in hmf ontwaakt en sloeg de maroc. Daarna ging ie van de glijbaan af.
Wil toch de volledige versie even lezen, HMF schrijft altijd literaire hoogstandjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hmf ging zwemmen, werd voor hommo uitgemaakt, woordenwisseling met marocs, maroc ging vriendin hmf op haar kont slaan, het stier in hmf ontwaakt en sloeg de maroc. Daarna ging ie van de glijbaan af.
HMF werd getreiterd door wat mocros en liep toen kwaad weg.quote:
quote:Ik was dus vandaag in zwempark in Brabantje. Kwam binnen met een leren motorpak en had het bloedjeheet, blijkt die pleuristent geen kluisjes te hebben . Affijn, alles achter de balie geflikkerd van een lief meisje dat daar werkte en het zwembad ingesprongen. Had een mooie Feijenoordpet op.
Ik kwam tegen: een FeijenoordTENT (wtf, serieus ), feijenoordshirts et cetera. Iedereen 'heuj hoi alles goed ja man'. Blijkbaar was mijn zwembroek een beetje afgezakt en liep ik met een bilspleetje rond.
Er waren een paar van die pleurismarokkaantjes van 15 a 16 jaar oud die irritant liepen te doen tegen mij en min chick in de rij (eerder al). Ik had ze toen al gezegd dat ze moesten opkankeren anders zou ik ze even een introductieles onderwater-zwemmen-zonder-persluchtfles gratis en voor niets verstrekken en voor ik het wist waren de 6 gastjes dan ook opgekankerd met "agtfoe sorry meneertje".
Anyway, terug naar mijn bilspleetmomentje. Ik hoor ineens een marokkaan roepen "TFOEEEEE DEZE MANNETJE". Ik wist niet dat het over mij ging, tot ik hoorde "Zijte gij nou helemaal kankerhomofiel of wa? Medde uw homofiel petske en kontje open".
Ik draai me om en vraag "word je er onzeker van jongen?". Marokkaan flipt hem de pan uit en zegt "als ik al homo was, zou ik niet op zo'n kankerlelijk mannetje vallen" <-- stel het zachte-g-maar-ook-marokkaanse-accent voor je. Waarop ik reageer: nee, een zwetende zachte-g homoseksuele PSV-marokkaan trekt volle zalen .
En toen gebeurde dus ineens iets merkwaardigs. Het mannetje geeft mijn vriendin een tik op der bil (hij kwam op der been want ze ontweek 'm) en zegt "hoe komt zo'n kankerhomo aan die meisje". Nou ja, die zin heeft hij niet af kunnen maken want - na de benadering van mijn vriendin op die manier zat ik bovenop hem en bleef op zijn muil inhoeken tot hij knock-out was. Daarna nog 2 Marokkaantjes over de knie gelegd en daar was de bewaking .
Gezellig zwemdagje geweest verder
Marokkanen Kankervolk.
PSV'ers Kankervolk.
Brabant . Kankerprovincie.
in zijn hoofd heeft HMF de goos in elkaar geslagen, goeie comebacks verzonnen op wat het knaapje zei en ging daarna 3x van de glijbaan met zijn broek op den enkels.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF werd getreiterd door wat mocros en liep toen kwaad weg.
Althans, dat is het echte verhaal. Geen idee wat HMF zijn versie is.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF werd getreiterd door wat mocros en liep toen kwaad weg.
Althans, dat is het echte verhaal. Geen idee wat HMF zijn versie is.
Heb weinig zin ze er met de hand in te gaan zetten, gebrek van de spytool... Sorry dudequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat ben je ook een waardeloze gozert, zo zonder smilies quoten
eind augustus.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Stijn, wanneer moet je weer naar school?
Dat valt me dan weer van je meequote:
8 miljoen als ik de kromme mag gelovenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Kum naar Heerenveen, daar gaan de titel aspiraties voor Ado
Nu nog Jensie wegquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Die MvB gaat wel met de crème de la crème van de eredivisie werken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben benieuwd wat het Friese woord voor pannenkoek is.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die MvB gaat wel met de crème de la crème van de eredivisie werken.
Pjannenkøekquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het Friese woord voor pannenkoek is.
FoppedeHáán.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het Friese woord voor pannenkoek is.
dit gaat kapi dus niet leuk vinden he dolfijn/walvis zijn familie van elkaar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voorspel een bloedbad
FREE HMF!!
je grapje is nu ook niet leuk.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Karma karma karma KARMA KARMA Netflipper
Je misbruikt je macht, Je misbruikt je macht
Weer een ban, voor die bazige HMF
VOOR 48 UUR
Is dit nou op de muziek van die gast of verzin je gewoon wat random teksten met muziek in je hoofdquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Karma karma karma KARMA KARMA Netflipper
Je misbruikt je macht, Je misbruikt je macht
Weer een ban, voor die bazige HMF
VOOR 48 UUR
Op de beatquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dit nou op de muziek van die gast of verzin je gewoon wat random teksten met muziek in je hoofd
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
HMF in het midden op jacht naar dolfijnen
heel veel netsplitter is de broer van pizzageitquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:22 schreef Caland het volgende:
Zou Netsplitter vroeger veel gepest en in elkaar gebatst zijn?
En binnen een half uur terugquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
En een berichtje terug met 'gast, chill'.
Ik ga dit naar FB overhevelen. Dit is onacceptabel.
Haha record voor kortste ban deze?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
Doe dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
Hij woont in Delft om Dolfijnenschilderijen te kopen bij de IKEAquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Doe eens normaal Netsplitter komt uit Delft dus kan geen verkeerde gozer zijn
zei het alquote:
hoofddorp, jammer man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij woont in Delft om Dolfijnenschilderijen te kopen bij de IKEA
quote:
Opleidingsinstituut + hoofdkantoor staat in Delft dus hoewel Ajacied zijn theorie mij onwaarschijnlijk lijkt is het goed mogelijk.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
DonRaja heeft netflipper gepakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus, wie ben jijquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij hebt (en zal) NOOIT het recht gekregen om te bepalen wie hier wel en niet welkom zijn. Hell, jij bent hier niet eens welkom, alleen al vanwege dit soort kots:
Ging om zijn woonplaats.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Opleidingsinstituut + hoofdkantoor staat in Delft dus hoewel Ajacied zijn theorie mij onwaarschijnlijk lijkt is het goed mogelijk.
[..]![]()
Dus dan valt mijn droom in duigen de woonplaats met een FA te delen?quote:
Schandalige vraag het is dat ik over 2 uur weg moet anders had ik HMF zijn CV geplaatst.quote:
Die jongen met de gevatte humor om piemel als plaatje te painten heeft je wel te pakken daar.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:36 schreef Helpmefok het volgende:
Is Netsplitter wel geschikt voor een FA-schap? Antwoord: NEE.
Ja man opkankeren met die gasten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Natuurlijk allemaal ONZ/KLB kneusjes die er als de flikker bij zijn
Gelukkig ben jij er nog om ze op hun plek te zetten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Natuurlijk allemaal ONZ/KLB kneusjes die er als de flikker bij zijn
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog om ze op hun plek te zetten.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Krijg zelf de longtyfus, met je gescheld met kanker.MOngool
SKV wenst mij kanker toe terwijl hij de moraalridder uithangtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Je hebt het topic vermoord Ajacied422 ga maar even in de hoek staan voor straf.
Dit dusquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Je hebt het topic vermoord Ajacied422 ga maar even in de hoek staan voor straf.
Ja dat zei ik letterlijk maar jij gaf wel de aanleiding (En natuurlijk ben ik niet serieus nu)quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SKV wenst mij kanker toe terwijl hij de moraalridder uithangt
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:48 schreef napoleonfour het volgende:
terecht wel een beetje dat ie nu een ban krijgt, zoiets moet je mee naar achter brengen.
Als het aan onze netsplitter uhh flipper ligt wel ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:49 schreef Adames het volgende:
of account compleet verwijderd als het aan flipper ligt
Je kunt hem altijd nog DM'en en anders wil 422 die leegte wel opvullen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe moet het nu? Ik voelde altijd zoveel broederschap en liefde van hem.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt hem altijd nog DM'en en anders wil 422 die leegte wel opvullen.
laat hem los a422.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Skv zit hier. Geen wonder dat hij zo gefrustreerd is.
Hoe weet jij dat ajacied en ik eigenlijk vrienden zijn?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt hem altijd nog DM'en en anders wil 422 die leegte wel opvullen.
2 weken deze keerquote:
De seksuele spanning tussen jullie 2 lag er dik bovenop het moest er een keer van komen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ajacied en ik eigenlijk vrienden zijn?
nee, die user.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |