dat zeg ja al een tijdjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je 't overnemen? Ik ging namelijk net studeren.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De enige voldoende waar jij me aan kunt helpen is zelfvertrouwen, puur door naast mij over straat te gaan lopen.Jij krijgt er zelfvertrouwen van als ik vrouwen hossel op straat? Rare gast ben je ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer. Je kunt zoveel beter HMF.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij krijgt er zelfvertrouwen van als ik vrouwen hossel op straat? Rare gast ben je ook hoor
Teken van zwakte om bij je maten je verlies te nemen. Je moet ALTIJD een weerwoord hebben, zelfs als er een ongemakkelijke stilte van valtquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer. Je kunt zoveel beter HMF.Je verlies nemen zal je ook nooit doen he?
nee. ik moet eerst voedsel voor ik aan mijn postopkrikvakantie kan beginnenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:56 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, Ajacied...je blijft hier en je houdt de SC op gang terwijl ik weg ben.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Teken van zwakte om bij je maten je verlies te nemen. Je moet ALTIJD een weerwoord hebben, zelfs als er een ongemakkelijke stilte van valt.
Met andere woorden: Nee Ajacied, je blijft hier 30 seconden want ik heb de attentiespanne van een bromvl... oeh wat is dat mooie lichtje?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:56 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, Ajacied...je blijft hier en je houdt de SC op gang terwijl ik weg ben.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Met andere woorden: Nee Ajacied, je blijft hier 30 seconden want ik heb de attentiespanne van een bromvl... oeh wat is dat mooie lichtje?
Football Manager 2012.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:59 schreef Helpmefok het volgende:
Waar de neuk lul jij nou weer over pik?
Ik hoop voor je dat je hem wint in FM, in de Eredivisie 2012/2013 gaat het namelijk niet gebeuren.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, effetjes eten.
Zo klassieker in de eerste speelronde
beiden?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je hem wint in FM, in de Eredivisie 2012/2013 gaat het namelijk niet gebeuren..
Dat lijkt me ook stug, dat Ajax maar 1 punt tegen Feyenoord pakt komt niet zo veel voor maar ik moet toegeven dat het vorig seizoen nog minder had kunnen zijn.quote:
Zal geen incident gaan blijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook stug, dat Ajax maar 1 punt tegen Feyenoord pakt komt niet zo veel voor maar ik moet toegeven dat het vorig seizoen nog minder had kunnen zijn.
Maar dat beschouwen we vooralsnog als een incident
Dat zal niet eens op tv komen denk ikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
hihi komende donderdag Twente - UE Santo Coloma
Twente. Je kan een hoop zeggen over die baggerclub. Maar dat de UEFAkaartjes 5 euro zijn, vind ik ZEER netjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
hihi komende donderdag Twente - UE Santo Coloma
0-4 winstquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je hem wint in FM,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |