quote:
Je bent welkom hier hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent welkom hier hoorToevallig wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Geen idee, geen lange slaperquote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Heet jij toevallig met je achternaam Derksen?
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 05:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent welkom hier hoorJij hebt (en zal) NOOIT het recht gekregen om te bepalen wie hier wel en niet welkom zijn. Hell, jij bent hier niet eens welkom, alleen al vanwege dit soort kots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RhytmicalRemedy, welkom. Als je je als Lange_Lans of Geo gedraagt kan je nog weleens een kwaliteitsusers blijken, anders mag je opkankeren.quote:
Hoi Morph
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 09:35:44 ]
Nee natuurlijk niet man.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:38 schreef Helpmefok het volgende:
Kapitein, kan jij dit geheel afluisteren?
Serieus niet? Dan heb je echt extreme gehoorschade man. Ik hoor alleen de laagste tonen niet, maar kom wel tot over de 20khz.quote:
Hij loopt maar tot 20khz appel. Kom net uit de douche dus m'n oren zitten nog vol.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Serieus niet? Dan heb je echt extreme gehoorschade man. Ik hoor alleen de laagste tonen niet, maar kom wel tot over de 20khz.
Ja, maar de 20khz hoor ik nog, dus kom ik sowieso tot over de 20khz (20.001Hz is daar al overheenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij loopt maar tot 20khz appel. Kom net uit de douche dus m'n oren zitten nog vol.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:40 schreef kapiteintje het volgende:
En je ziet sowieso wel vaker dat succesvolle artiesten gehoorschade op jonge leeftijd hebben.
Kan goed zijn dat mijn boxen het niet eens aankunnen? Ze blinken namelijk niet uit in het volledige geluidsspectrum weergeven.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, maar de 20khz hoor ik nog, dus kom ik sowieso tot over de 20khz (20.001Hz is daar al overheen)
Oh niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Mis ik iets? Met je lul op het gezicht slaan van een vrouw is GEEN muziek maken
Dat kan zeker ja. De meeste "goedkope" apparatuur gaat sowieso maar tot 18Khz.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kan goed zijn dat mijn boxen het niet eens aankunnen? Ze blinken namelijk niet uit in het volledige geluidsspectrum weergeven.
Uiteraard heb jij dat.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat kan zeker ja. De meeste "goedkope" apparatuur gaat sowieso maar tot 18Khz..
Maar ja ik heb hier natuurlijk de epicentrumblaster 3000 staan.
Lachen om het inkoppertje dat ik zelf oplegde voor Kapiteintjequote:
Ach man zeg 't maar. Ben wrs voor 1 uur sowieso niet in Rotterdam. ff kijken of er nog getraind wordt maandag.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lachen om het inkoppertje dat ik zelf oplegde voor Kapiteintje. Hell, if anything zou je de assist moeten adoreren
Anyway. 2 Juli 12 tot 2 uur is mijn verdediging Kappi.
Ik lach je toe jongenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lachen om het inkoppertje dat ik zelf oplegde voor Kapiteintje. Hell, if anything zou je de assist moeten adoreren
Anyway. 2 Juli 12 tot 2 uur is mijn verdediging Kappi.
Zo ik zit een portie te poepen nu gek. Je hoorde gewoon "KLOENK" in de plee, WTF.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach man zeg 't maar. Ben wrs voor 1 uur sowieso niet in Rotterdam. ff kijken of er nog getraind wordt maandag.
Hmm...10:30 al.
Mensen met een plons wc.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo ik zit een portie te poepen nu gek. Je hoorde gewoon "KLOENK" in de plee, WTF.
"als een bloem geen koe is, ben ik dan een egel?". Hopla. 10+ en een stikker van de juf.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hey gasten ik ben nog ff leren. Zometeen belangrijk tentamen filosofie.
neem je je IPad of wat dan ook mee de plee in?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zo ik zit een portie te poepen nu gek. Je hoorde gewoon "KLOENK" in de plee, WTF.
Niet plons man. KLOENK.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen met een plons wc.Niet serieus te nemen.
IPhone, Pad Same shit. Whehehehequote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
neem je je IPad of wat dan ook me de plee in?
Was 't maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"als een bloem geen koe is, ben ik dan een egel?". Hopla. 10+ en een stikker van de juf.
Regel 1 uit het Handboek voor Boelers: Te allen tijde na de anale bevrediging middels hulpstukken deze hulpstukken terstond verwijderen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 09:52:33 ]
Weet jij natuurlijk alles van, dat handboek voor boelers.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Regel 1 uit het Handboek voor Boelers: Te allen tijde na de anale bevrediging middels hulpstukken deze hulpstukken terstond verwijderen.
Ik WIST gewoon dat deze zou komen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet jij natuurlijk alles van, dat handboek voor boelers.
De enige voldoende waar jij me aan kunt helpen is zelfvertrouwen, puur door naast mij over straat te gaan lopen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godverdomme pik, ik help je zojuist aan een dikke voldoende..
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2012 09:53:46 ]
Ik ga zo brood smerenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je 't overnemen? Ik ging namelijk net studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |