Ik wel, hij vond het onredelijk en een schande dat ik geen ban van minimaal een week heb gekregen voor het feit dat ik hem 'triangeljosti' noemde. Ook zei hij dat ik zeer gelukkig moest zijn om GGMM te pijpen. Vriendelijke jongenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 09:44 schreef kapiteintje het volgende:
Maar niemand meer iets van die PizzaGoatse gehoord?
Ja, dat was een slimme move van de club. "Hé, we willen de seizoenskaart belachelijk veel duurder maken. IK WEET WAT, we nemen de eerste Europese wedstrijd gratis op in de SCC (we halen toch nooit Europees EINZ/1/1) en de eerste bekerwedstrijd, daar komen toch maar 25k man!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij mag straks gratis naar de eerste voorronde CL wedstrijd in de Kuip pikkebaas.
Dude wtf dat zeg ik net in het Feijenoordtopic.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:15 schreef Caland het volgende:
Wtf is er opeens met die Gullit lobby zeg. Hoeveel zou hij al die mensen betaald hebben.
Nee man, dat was toen het opeens vijf tientjes duurder werd. Kreeg je volgens mij dat boek van Moulijn gratis.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, dat was een slimme move van de club. "Hé, we willen de seizoenskaart belachelijk veel duurder maken. IK WEET WAT, we nemen de eerste Europese wedstrijd gratis op in de SCC (we halen toch nooit Europees EINZ/1/1) en de eerste bekerwedstrijd, daar komen toch maar 25k man!
O jaquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee man, dat was toen het opeens vijf tientjes duurder werd. Kreeg je volgens mij dat boek van Moulijn gratis.
feestje bij jou dus, dibs op jouw zus!quote:
Ja, als je hem nog niet had.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:16 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens wel een mooi boek, eerlijk is eerlijk..
Jawohl. Denk dat hij 48 uur heeft, dus wanneer hij terug is zal hij hier wel tegen iedereen vertellen dat ze hun moeder + oma anaal moeten gaan nemen etc.quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
feestje bij jou dus, dibs op jouw zus!
God zij dankquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jawohl. Denk dat hij 48 uur heeft, dus wanneer hij terug is zal hij hier wel tegen iedereen vertellen dat ze hun moeder + oma anaal moeten gaan nemen etc.
Nette shit. Coentjequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, als je hem nog niet had.
Ik had hem al, inclusief handgeschreven tekst + handtekening van Moulijn.
Is geen Rotterdammer. Dan gaat de gemeente er echt niet op dezelfde manier aan meewerken.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nette shit. CoentjeWat een held.
Wat dat betreft vraag ik me af wat er gebeurd als Willem de pijp uit gaat. Dan staan er dus gewoon 100k mensen in de stad gok ik..
Coen was wel andere koek dan onze vriend Jersonquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nette shit. CoentjeWat een held.
Wat dat betreft vraag ik me af wat er gebeurd als Willem de pijp uit gaat. Dan staan er dus gewoon 100k mensen in de stad gok ik..
Ik denk dat de gemeent gekielhaald wordt als ze daar niet aan meewerken. Rotterdammer of niet, die man is de absolute grootheid van deze stad geweest.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Is geen Rotterdammer. Dan gaat de gemeente er echt niet op dezelfde manier aan meewerken.
jupquote:
Doe effe teruglezen dan pikquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat was het verhaal nou met die mocro's dan hmf, heb dat gister gemist
hmf ging zwemmen, werd voor hommo uitgemaakt, woordenwisseling met marocs, maroc ging vriendin hmf op haar kont slaan, het stier in hmf ontwaakt en sloeg de maroc. Daarna ging ie van de glijbaan af.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:22 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat was het verhaal nou met die mocro's dan hmf, heb dat gister gemist
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hmf ging zwemmen, werd voor hommo uitgemaakt, woordenwisseling met marocs, maroc ging vriendin hmf op haar kont slaan, het stier in hmf ontwaakt en sloeg de maroc. Daarna ging ie van de glijbaan af.
Wil toch de volledige versie even lezen, HMF schrijft altijd literaire hoogstandjes.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hmf ging zwemmen, werd voor hommo uitgemaakt, woordenwisseling met marocs, maroc ging vriendin hmf op haar kont slaan, het stier in hmf ontwaakt en sloeg de maroc. Daarna ging ie van de glijbaan af.
HMF werd getreiterd door wat mocros en liep toen kwaad weg.quote:
quote:Ik was dus vandaag in zwempark in Brabantje. Kwam binnen met een leren motorpak en had het bloedjeheet, blijkt die pleuristent geen kluisjes te hebben . Affijn, alles achter de balie geflikkerd van een lief meisje dat daar werkte en het zwembad ingesprongen. Had een mooie Feijenoordpet op.
Ik kwam tegen: een FeijenoordTENT (wtf, serieus ), feijenoordshirts et cetera. Iedereen 'heuj hoi alles goed ja man'. Blijkbaar was mijn zwembroek een beetje afgezakt en liep ik met een bilspleetje rond.
Er waren een paar van die pleurismarokkaantjes van 15 a 16 jaar oud die irritant liepen te doen tegen mij en min chick in de rij (eerder al). Ik had ze toen al gezegd dat ze moesten opkankeren anders zou ik ze even een introductieles onderwater-zwemmen-zonder-persluchtfles gratis en voor niets verstrekken en voor ik het wist waren de 6 gastjes dan ook opgekankerd met "agtfoe sorry meneertje".
Anyway, terug naar mijn bilspleetmomentje. Ik hoor ineens een marokkaan roepen "TFOEEEEE DEZE MANNETJE". Ik wist niet dat het over mij ging, tot ik hoorde "Zijte gij nou helemaal kankerhomofiel of wa? Medde uw homofiel petske en kontje open".
Ik draai me om en vraag "word je er onzeker van jongen?". Marokkaan flipt hem de pan uit en zegt "als ik al homo was, zou ik niet op zo'n kankerlelijk mannetje vallen" <-- stel het zachte-g-maar-ook-marokkaanse-accent voor je. Waarop ik reageer: nee, een zwetende zachte-g homoseksuele PSV-marokkaan trekt volle zalen .
En toen gebeurde dus ineens iets merkwaardigs. Het mannetje geeft mijn vriendin een tik op der bil (hij kwam op der been want ze ontweek 'm) en zegt "hoe komt zo'n kankerhomo aan die meisje". Nou ja, die zin heeft hij niet af kunnen maken want - na de benadering van mijn vriendin op die manier zat ik bovenop hem en bleef op zijn muil inhoeken tot hij knock-out was. Daarna nog 2 Marokkaantjes over de knie gelegd en daar was de bewaking .
Gezellig zwemdagje geweest verder
Marokkanen Kankervolk.
PSV'ers Kankervolk.
Brabant . Kankerprovincie.
in zijn hoofd heeft HMF de goos in elkaar geslagen, goeie comebacks verzonnen op wat het knaapje zei en ging daarna 3x van de glijbaan met zijn broek op den enkels.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF werd getreiterd door wat mocros en liep toen kwaad weg.
Althans, dat is het echte verhaal. Geen idee wat HMF zijn versie is.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
HMF werd getreiterd door wat mocros en liep toen kwaad weg.
Althans, dat is het echte verhaal. Geen idee wat HMF zijn versie is.
Heb weinig zin ze er met de hand in te gaan zetten, gebrek van de spytool... Sorry dudequote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat ben je ook een waardeloze gozert, zo zonder smilies quoten
eind augustus.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Stijn, wanneer moet je weer naar school?
Dat valt me dan weer van je meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |