quote:
Ik was dus vandaag in zwempark in Brabantje. Kwam binnen met een leren motorpak en had het bloedjeheet, blijkt die pleuristent geen kluisjes te hebben . Affijn, alles achter de balie geflikkerd van een lief meisje dat daar werkte en het zwembad ingesprongen. Had een mooie Feijenoordpet op.
Ik kwam tegen: een FeijenoordTENT (wtf, serieus ), feijenoordshirts et cetera. Iedereen 'heuj hoi alles goed ja man'. Blijkbaar was mijn zwembroek een beetje afgezakt en liep ik met een bilspleetje rond.
Er waren een paar van die pleurismarokkaantjes van 15 a 16 jaar oud die irritant liepen te doen tegen mij en min chick in de rij (eerder al). Ik had ze toen al gezegd dat ze moesten opkankeren anders zou ik ze even een introductieles onderwater-zwemmen-zonder-persluchtfles gratis en voor niets verstrekken en voor ik het wist waren de 6 gastjes dan ook opgekankerd met "agtfoe sorry meneertje".
Anyway, terug naar mijn bilspleetmomentje. Ik hoor ineens een marokkaan roepen "TFOEEEEE DEZE MANNETJE". Ik wist niet dat het over mij ging, tot ik hoorde "Zijte gij nou helemaal kankerhomofiel of wa? Medde uw homofiel petske en kontje open".
Ik draai me om en vraag "word je er onzeker van jongen?". Marokkaan flipt hem de pan uit en zegt "als ik al homo was, zou ik niet op zo'n kankerlelijk mannetje vallen" <-- stel het zachte-g-maar-ook-marokkaanse-accent voor je. Waarop ik reageer: nee, een zwetende zachte-g homoseksuele PSV-marokkaan trekt volle zalen .
En toen gebeurde dus ineens iets merkwaardigs. Het mannetje geeft mijn vriendin een tik op der bil (hij kwam op der been want ze ontweek 'm) en zegt "hoe komt zo'n kankerhomo aan die meisje". Nou ja, die zin heeft hij niet af kunnen maken want - na de benadering van mijn vriendin op die manier zat ik bovenop hem en bleef op zijn muil inhoeken tot hij knock-out was. Daarna nog 2 Marokkaantjes over de knie gelegd en daar was de bewaking .
Gezellig zwemdagje geweest verder
Marokkanen Kankervolk.
PSV'ers Kankervolk.
Brabant . Kankerprovincie.