KARMAquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
Dacht dat namen niet in TT's mochten??
Clubnamen niet neequote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
Hey maat alles goed?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
Ahjoh, misbruik gewoon je internet macht weer. Je komt er toch mee weg, flapdrol.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:54 schreef Netsplitter het volgende:
3quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel typisch dat Feyenoorders altijd op Ajacieden kankeren maar zich het harst afzetten tegen 2 Feyenoorders(PizzaGeit en Netflipper)
Ik wist wel waarom ik netflipper niet mocht.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel typisch dat Feyenoorders altijd op Ajacieden kankeren maar zich het harst afzetten tegen 2 Feyenoorders(PizzaGeit en Netflipper)
ik vind morph oke man.quote:
quote:
Mongolen zijn mongolen. Maakt mij imo weinig uit wat voor een clubvoorkeur ze hebben.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij is onbegrepen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel lachen om hem als ie weer opeens aanwezig is
Op Fok kankeren we gezamenlijk gewoon op PSV hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch wel typisch dat Feyenoorders altijd op Ajacieden kankeren maar zich het hardst afzetten tegen 2 Feyenoorders(PizzaGeit en Netflipper)
Doe nou nietquote:
In de vbl-sc ja, erbuiten nietquote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Op Fok kankeren we gezamenlijk gewoon op PSV hoor.
Onderling doen we wat plaagstootjes. (kut neus, havenslaaf e.d.)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Op Fok kankeren we gezamenlijk gewoon op PSV hoor.
Onderling doen we wat plaagstootjes. (kut neus, havenslaaf e.d.)
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk die tanden jongenJe zou daar je lul maar in willen steken.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze foto is nog wel soft vergeleken met the shit i have seen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kijk die tanden jongenJe zou daar je lul maar in willen steken.
Hoiquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef FMH het volgende:
Hallo ik wilde me even voorstellen ik ben Frederik Mandela Hendriksen en ik ben Feijenoordfan.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef FMH het volgende:
Hallo ik wilde me even voorstellen ik ben Frederik Mandela Hendriksen en ik ben Feijenoordfan.
Welkom! We zijn hier altijd fucking aardig enzoquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef FMH het volgende:
Ahja dat heb ik wel eens gezien bij walvissen, goeiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die snee in de buik zit er omdat ze anders ontploffen, geen grapje
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:04 schreef FMH het volgende:
NO SURRENDERquote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:05 schreef BrandX het volgende:
mjah boys, los van het wel of niet eens zijn met deze ban, dit helpt natuurlijk niet
straks vliegen er meer af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |