Kom niet aan onze HMF.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:11 schreef BrandX het volgende:
Jongens, tis wel even klaar zo he
Ook wij crew zijn gewoon mensen met gevoel (ja ook FAs, echt waar) en zoals jullie over hem heen walsen is gewoon niet nodig.
Hij was al lang en breed vertrokken uit VBL vandaag, en jullie hebben je dolfijnenlolletjes wel gehad toch nu? Zo na (blijven) trappen is ook wat strepen te ver natuurlijkquote:
Aldus Prof. Happel.quote:
Ik voel mij schuldig het was duidelijk zijn leven... Alsof de treinen bij Delft al niet genoeg vertraging hebben over het algemeen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou jongens dat hebben jullie goed voor elkaar, zijn jullie nou blij?
true true, maar ik zie hier jongens dingen posten en zeggen waarbij ik denk: als iets of iemand dat bij jou doet lig je jankend in een hoekje om mamma te roepenquote:
Onzin daar neem ik niks op internet serieus genoeg tevens ook de reden waarom ik nooit FA/Mod zal worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
true true, maar ik zie hier jongens dingen posten en zeggen waarbij ik denk: als iets of iemand dat bij jou doet lig je jangend in een hoekje om mamma te roepen
Dus wat mij betreft heb ik zoiets van: jongens, geintje is leuk, maar hou het zelf gewoon fair.
echte bashmacht ligt bij diegene die tof met humor iemand op zijn nummer kan zetten zonder over te gaan tot trieste postings.
Ze doen het ook altijd op hetzelfde plekje.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij schuldig het was duidelijk zijn leven... Alsof de treinen bij Delft al niet genoeg vertraging hebben over het algemeen.
Vind wel dat dit valt onder bal kaatsen en terug verwachten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
true true, maar ik zie hier jongens dingen posten en zeggen waarbij ik denk: als iets of iemand dat bij jou doet lig je jankend in een hoekje om mamma te roepen
Dus wat mij betreft heb ik zoiets van: jongens, geintje is leuk, maar hou het zelf gewoon fair.
echte bashmacht ligt bij diegene die tof met humor iemand op zijn nummer kan zetten zonder over te gaan tot trieste postings.
Rijswijk is ook ernstig maar wel begrijpelijk in dat deprimerende ondergrondse treinstation... Netsplitter beter houd je het rustig...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:19 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ze doen het ook altijd op hetzelfde plekje.
Altijd feest rond Delft
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind wel dat dit valt onder bal kaatsen en terug verwachten.
Tuurlijk is het lullig, maar hij neemt het risico door het zelf weer op te zoeken.
jajaja, maar dit is geen bal bal meer die terug kwam kaatsen he, maar de hele fucking spanish acquisition. Iets met zaken binnen proportie houden enzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind wel dat dit valt onder bal kaatsen en terug verwachten.
Tuurlijk is het lullig, maar hij neemt het risico door het zelf weer op te zoeken.
Dan had je maar een werkend fotoboek moeten aanmaken zodat ik ergens anders mijn tijd in kon verdoenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
jajaja, maar dit is geen bal bal meer die terug kwam kaatsen he, maar de hele fucking spanish acquisition. Iets met zaken binnen proportie houden enzo.
Naar groepje die VLB-SC-ersquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
jajaja, maar dit is geen bal bal meer die terug kwam kaatsen he, maar de hele fucking spanish acquisition. Iets met zaken binnen proportie houden enzo.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je maar een werkend fotoboek moeten aanmaken zodat ik ergens anders mijn tijd in kon verdoen
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan had je maar een werkend fotoboek moeten aanmaken zodat ik ergens anders mijn tijd in kon verdoen
Opstand, best. Maar zoveel waardigheid laten varen? Dat vind ik zelfs VBL-sc onwaardigquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:24 schreef The_Groove het volgende:
Het punt is gewoon dat Splitter z'n modpowers weer is volledig misbruikte, vind je het gek dat mensen dan in opstand komen?
die van mij is al 4 dagen aan het ladenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu aangeklikt kijken of ik vanavond meer over je te weten kan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |