Pics.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Met Netflipper was wel een eckte eckte rel. Ook één van de weinige hoor. Dat ging toen wel lekker los
Ik mag toch mijn mening geven? Leuke uitstralingquote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Pas maar op hoor hier zijn ze tegenwoordig echt heel streng op ook al bedoel je het niet serieus.
En een pottenbakke.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze vies dik is, net als Sjek.
Je doet ook niet echt tegendraads. Het enige wat je doet is mooie plaatjes van brave leeuwtjes te plaatsen, dat gaat je nooit een ban opleveren.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste rel hier. Dat iedereen in de SC een ban krijgt van minimaal een maand.
Dat mag zeker, want mensen met een mening die zijn er niet zoveel.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mag toch mijn mening geven? Leuke uitstraling
Wil ik een ban dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je doet ook niet echt tegendraads. Het enige wat je doet is mooie plaatjes van brave leeuwtjes te plaatsen, dat gaat je nooit een ban opleveren.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In dat geval. Yvonne Yvonne het was maar een grapjuhh!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:33 schreef DeParo het volgende:
[..]![]()
Dat zeiden er meer in een bepaalde andere SC voordat ze werden weggehaald van FOK
![]()
.
Liever niet nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op permbans na, J0rdiiiiquote:Op donderdag 11 april 2013 00:35 schreef DeParo het volgende:
Wie heeft hier de langste ban gehad, oh nee, dat mag ook niet he![]()
?!
Uitwedstrijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
Johannes en ik hebben de cowboytijden meegemaakt van de VI Hooligans. Dat waren nog eens tijden. Halina van Reijn topics van Veerboot etc.
Nee, 6 maanden.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zelfs langer dan mijn ban van 1.5 jaar?
Excl wat losser!
Ik heb bans gekregen voor J Alba gifs posten en Jan Kooijemans beledigen in SHO.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
"Bans worden niet besproken".
Krijg lekker aids FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |