We weten ook zijn achternaam dankzij zijn eerste accountquote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Rens Ajacied is.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Als het hele subforum zegt dat [willekeurige FA] een hoer is zal er wel een kern van waarheid in zitten."
Snapt men ook niet.
Ja over de volgende valt nog niet veel te vertellen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
Tering man, jullie lijken net mijn vrienden wel, die praten ook elke week over de vorige vakantie.
Van de week vakantieje geboekt, 10 dagen Portugal.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
Tering man, jullie lijken net mijn vrienden wel, die praten ook elke week over de vorige vakantie.
Hebben we laatst nog gedaan, en een volledig KLB volgepraat in VI taal.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1815461
Dit waren nog eens SC tijden![]()
Gewoon massaal tot half 5 in de nacht doorpraten
Albufeira ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:50 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Van de week vakantieje geboekt, 10 dagen Portugal.
De 'wordt er nog geneukt?' tour.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja over de volgende valt nog niet veel te vertellen.
Dat gebeurt nu nauwelijks meerquote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1815461
Dit waren nog eens SC tijden![]()
Gewoon massaal tot half 5 in de nacht doorpraten
Beetje promoten kan ook geen kwaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Geeft toch wel een goed gevoel, een topic openen die gewaardeerd wordt!
Niet meteen zo ordinair doen, doe dat maar in SHO.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De 'wordt er nog geneukt?' tour.
Dan krijg je een ridderorde.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ik een ban kunnen krijgen als ik Stijn te veel ga trollen?
Wat doet die laatste ertussenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje promoten kan ook geen kwaad.
Voor de mensen die even willen ontspannen
B&H / Cheryl Ann -Tweedy
(Ook aan te raden)
B&H / Jessica Alba #2
B&H / Nicki Minaj (Ondanks massale schoonmaak)
Ik probeer het, maar die jongen trollt zichzelf al.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan krijg je een ridderorde.
Dit moet gewoon in de OP, onder het kopje: topics om tot rust te komen en te ontspannenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
B&H / Cheryl Ann -Tweedy
(Ook aan te raden)
B&H / Jessica Alba #2
Mij is het ook gelukt laatstquote:Op donderdag 11 april 2013 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie soms nog wel eens een DWDD TT met een VI quote
Behalve die laatste.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit moet gewoon in de OP, onder het kopje: topics om tot rust te komen en te ontspannen
Tja die pleurishond van een Doublepain had even aandacht nodig...quote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit moet gewoon in de OP, onder het kopje: topics om tot rust te komen en te ontspannen
Nicki Minaj is zeer gewaardeerd hier. Ik hou het bij Cheryl, maar ik respecteer degene die voor Nicki gaan.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Ja man. Ik als enige met een relatie met 5 maten.
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nicki Minaj is zeer gewaardeerd hier. Ik hou het bij Cheryl, maar ik respecteer degene die voor Nicki gaan.
Vanaf post 127 wordt het pas echt interessant in het J Alba topic.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
B&H / Cheryl Ann -Tweedy
(Ook aan te raden)
B&H / Jessica Alba #2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |