Morgen maar even topichunten!quote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja die pleurishond van een Doublepain had even aandacht nodig...
Nog maar 100 postjesquote:Op donderdag 11 april 2013 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen maar even topichunten!Ik maak even een kopje aan.
Ben vorige zomer naar Salou geweest. Was goed te doen, ook qua prijzen.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij gaan naar LIoret waarschijnlijk.
Ik weet ook niet waarom, maar met Pinksteren Centerparcs.
Wel zin in.
Nou niet goedkoop willen scoren over de rug van J. Alba he. Ook jij hebt je bijdrage geleverd, maar niemand is belangrijker dan Alba zelfquote:Op donderdag 11 april 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanaf post 127 wordt het pas echt interessant in het J Alba topic.
Ik naar sunny Beach.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:55 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Ben vorige zomer naar Salou geweest. Was goed te doen, ook qua prijzen.
Ontspanning voor volwassenen. Als knipoog naar Derksen zijn radioshow.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja!![]()
Hoe moet het kopje heten?
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mij is het ook gelukt laatst
TV / [DWDD] #569 Allemaal even lachen
Ik vind dat zo'n nep wijfquote:Op donderdag 11 april 2013 00:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nicki Minaj is zeer gewaardeerd hier. Ik hou het bij Cheryl, maar ik respecteer degene die voor Nicki gaan.
"Voor wie meer dan alleen Lesbeaus nodig heeft om aan zijn trekken te komen."quote:Op donderdag 11 april 2013 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja!![]()
Hoe moet het kopje heten?
vraag danny danquote:Op donderdag 11 april 2013 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
Maar je FOK! account laten verwijderen kan dus echt niet ook niet als je er echt goede redenen voor hebt?
Nee man, gewoon zelf hosselen. Hebben nu voor 750 euro 10 dagen een appartement voor 6 personen,privé zwembadje 2 badkamers.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik naar sunny Beach.
Maar ben je met een reisorganisatie?
Dat is ooit nog een vraag geweest in een diepzinnige kwis over VI wist je dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ontspanning voor volwassenen. Als knipoog naar Derksen zijn radioshow.
Vertel ons meer.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ooit nog een vraag geweest in een diepzinnige kwis over VI wist je dat?
Ik ga voor deze.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ontspanning voor volwassenen. Als knipoog naar Derksen zijn radioshow.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:57 schreef Pietje_Pelle het volgende:
[..]
Nee man, gewoon zelf hosselen. Hebben nu voor 750 euro 10 dagen een appartement voor 6 personen,privé zwembadje 2 badkamers.Is fucking duur anders.
VBL heeft Alba, maar Vitesse heeft.. Bonyquote:Op donderdag 11 april 2013 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou niet goedkoop willen scoren over de rug van J. Alba he. Ook jij hebt je bijdrage geleverd, maar niemand is belangrijker dan Alba zelf
Nee, maar ik ontvang hier Rijnmond. Dus ik zit elke zondagavond aan de radio gekluisterd voor de herhaling. (Om tot mijn grote spijt al snel af te haken)quote:Op donderdag 11 april 2013 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ooit nog een vraag geweest in een diepzinnige kwis over VI wist je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |