stukkie lopen met je wandelstikquote:Op woensdag 10 april 2013 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
Al die blauwe usertjes kunnen niet meer stik bij mij.
Zo, wat een nieuws.quote:
En alleen oppervlakkige vrouwen kijken naar de size.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo, wat een nieuws.
Size doesn't matter wordt alleen gebruikt door mannen met een kleine lul, zoals Elflettering.
Alsof jij 5 centimeter leuk vindt.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
[..]
En alleen oppervlakkige vrouwen kijken naar de size.
Want het doesn't matter.
Het is nog geen 21:00 uur maar vooruit: ligt eraan hoe groot hij groeitquote:Op woensdag 10 april 2013 17:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij 5 centimeter leuk vindt.
En groeiende met de minuut: waarom denk je dat ik zoveel post?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:29 schreef OProg het volgende:
Jij hebt er enorme tetters voor gekregen begreep ik.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En groeiende met de minuut: waarom denk je dat ik zoveel post?
Waar ga je naartoe, buurtbingo?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
Ben zo toch weer weg. Kunnen jullie heren nog even gezellig onder elkaar roddelen.
En hebt een waffel XL.quote:
Waar een vrouw hoor, de keuken in.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe, buurtbingo?
Nee hoor, ik ken jullie zo langzamerhand wel.quote:
Helemaal goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Corrie is even met de pollepel in de weer.
Daarna afwassen.
Ik heb er eentje met een extra lange steel natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit die borstel nooit in de weg met die enorme tetters?
Nee TE groot is ook niks. Dan zie je de rest van mijn mooie verschijning niet meerquote:Op woensdag 10 april 2013 18:56 schreef sp3c het volgende:
want hoe groter hoe beter, als bezitter van enorme jetsers zal Corrie dat wel kunnen beamen
zonder grote tetten hoor je er niet bij
of wel Corrie?
Die foto lijkt niet echt, in het echt zijn je tetters veel groter.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
Heb je nou nog niet in mijn fobo gekeken? Enige foto die je zult krijgen te zien.
Dan zijn ze vast gegroeid in de loop der jarenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die foto lijkt niet echt, in het echt zijn je tetters veel groter.
Dat is heel iets anders. ALs je voetbalt kun je toch ook niet meteen handballen?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet jij wel, jij speelt ook WOW.
Ga je er dan ook aanzitten?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook elke dag 10 minuten in de spiegel.
Ja met ijsblokjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je er dan ook aanzitten?
Beetje wrijven?
Spike Jonze?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Freek was goed, Spike moet helemaal kapot.
Ik snap ook echt niet wat zijn talent isquote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Matige gitarist die toevallig succes kreeg met Di-Rect.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet wat zijn talent is
En dat succes had echt niets met hem te makenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Matige gitarist die toevallig succes kreeg met Di-Rect.
kan ie weer n paar pingels gevenquote:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dat succes had echt niets met hem te maken
Ja ik weet het, ik kende hem vroegerquote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Kwamen uit Den Haag, daar was toen een grote rockscene, daarom dacht men dat ze goed waren.
groooooote rockscene ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Kwamen uit Den Haag, daar was toen een grote rockscene, daarom dacht men dat ze goed waren.
Nee wij denken van niet in SHOquote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Uh wat hoor ik, heeft Zlatan iets met SilvieStom wijf.
Zlatan neukt waar ie zin in heeft.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Uh wat hoor ik, heeft Zlatan iets met SilvieStom wijf.
Ja toen wel, de muzikale historie is nog groter.quote:
In 1965 ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja toen wel, de muzikale historie is nog groter.
http://www.icce.rug.nl/~soundscapes/VOLUME05/Haagse_wortels.shtml
Leuk artikel. stuk voor stuk goede bands.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja toen wel, de muzikale historie is nog groter.
http://www.icce.rug.nl/~soundscapes/VOLUME05/Haagse_wortels.shtml
Dat is ook niet veel.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, Anouk was toen aanvoerder.
Ik heb liever dat Voorschrift weer mannen gaat postenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
Hier heeft Corrie dus een dweil bij nodig.
[ afbeelding ]
Man ik val zowat flauw nu, ik zwijmel helemaal weg.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
Hier heeft Corrie dus een dweil bij nodig.
[ afbeelding ]
Ik heb een beetje rare smaakquote:Op woensdag 10 april 2013 20:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Voorschrift weer mannen gaat posten
beetje maarquote:
Anouk veel vindenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was begin 2000 ongeveer, toen was het echt wel iets.
Oh zou dat het zijn? Dat ik altijd op vreemde types val.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat krijg je met zulke enorme tetters.
Nee, het ging erom dat er toen daar veel rockbands vandaan kwamen, en dat Di-rect daarop is meegelift.quote:
Nee meestal is het andersom, dat die rare types op jouw afkomenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zou dat het zijn? Dat ik altijd op vreemde types val.
Zlatan is anders nog niet op mij afgekomen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee meestal is het andersom, dat die rare types op jouw afkomen
Nou die mannen van Voorschrift van gisteren kon ik wel op prijs stellen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een lekkere boy?
Kllinktquote:Op woensdag 10 april 2013 20:35 schreef Specularium het volgende:
Kokoswater met witte druiven en limoen.
Wat is dat voor combinatie, mensen?
Dat is vies, ik lust geen kokos.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:35 schreef Specularium het volgende:
Kokoswater met witte druiven en limoen.
Wat is dat voor combinatie, mensen?
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
Voorschurft gaat na 21:00 weer hete boys posten.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
Voorschurft gaat na 21:00 weer hete boys posten.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
Doen ze wel alleen zie je dat niet...stelletje lafaards
Preventieve herinnering.quote:
Anders krijg je daar weer klachten over.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
Doen ze wel alleen zie je dat niet...stelletje lafaards
Ik zit nu toch hotter then my dotter te kijken.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Preventieve herinnering.
Over een kwartiertje ga ik toch voetbal kijken.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu toch hotter then my dotter te kijken.
Nee, ik maak dat wel vaker. En dan een portie invriezen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Had je je inspiratie voor het eten van gisteren hier vandaan?
CUL / Chili con carne
Vrouwen van 40+ in fishnetsquote:Op woensdag 10 april 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu toch hotter then my dotter te kijken.
je hebt kijken en je hebt kwijlenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders krijg je daar weer klachten over.
Ligt eraan, deze kunnen het nooit hebben. En het zelf niet zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vrouwen van 40+ in fishnets
aan de andere kant "pssst meisje...psssst meisje....kuthoer" word ik ook niet vrolijk vanquote:
Dat zijn jongetjes die dat doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
aan de andere kant "pssst meisje...psssst meisje....kuthoer" word ik ook niet vrolijk van
Nou soms ook wat oudere jongetjesquote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn jongetjes die dat doen.
Dat is normaal. En gezond ook, als we jou adviezen mogen gelovenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee naar een man, sukkel.
Dat naar tetters gluren doe jij.
Ik ook, maar ik wil nog niet doodquote:Op woensdag 10 april 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dat dat soort jongetjes een paar tikken nodig hebben.
Ik zeg ook niet dat het niet normaal is.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is normaal. En gezond ook, als we jou adviezen mogen geloven
Doen alleen Nickelson dragers, mag hopen dat je ons daar niet bij rekent.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
aan de andere kant "pssst meisje...psssst meisje....kuthoer" word ik ook niet vrolijk van
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doen alleen Nickelson dragers, mag hopen dat je ons daar niet bij rekent.
Precies, vandaar die tikken die ze nodig hebben.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doen alleen Nickelson dragers,
Ik ga morgen zoeken naar zo'n jurkje met franjesquote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Goed ik heb weer wat modetips gekregen net.
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef Tem het volgende:
In jouw tijd zagen ze er zeker ook zo uit:
[ afbeelding ]
Deze tijd was dat:quote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef Tem het volgende:
In jouw tijd zagen ze er zeker ook zo uit:
[ afbeelding ]
Ik ben 38.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook best oud Tem. Volgens mij stam jij ook uit die tijd.
Klopt.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
En het laatste woord willen hebben ook nog.
Kijk jij nou maar uit, anders krijg je klappies met die pollepel.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat d'r pollepel in de afwas zit.
Klappies...wat netjes van jouquote:Op woensdag 10 april 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar uit, anders krijg je klappies met die pollepel.
Hehe.quote:
Ik wil er wel eentje posten als je dat lekker vindt?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:59 schreef Specularium het volgende:
Waarom is VS hier nog geen hete boys aan het posten?
Nee? Maar 1 raar plaatje.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:04 schreef OProg het volgende:
Ik zie nogal wat smerigheid op google als ik daar op zoek. Meer dan 1 iig.
Eeeeh. Nou, eeeuh.quote:
Wat is dat!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
Je moet even googlen op chicken fuck en dan dat derde plaatje.
Even lekker naar de poelier geweest.
Waarom zou je dat überhaupt googlenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
Je kan er ook levende voor gebruiken zie ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
Nee serieus niet,quote:Op woensdag 10 april 2013 22:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Eeeeh. Nou, eeeuh.
Misschien ben jij in Amsterdam meer gewend dan ik hier in het dorp dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee serieus niet,Ik zocht op Nederlands 'Hete Boy'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee serieus niet,Je moet je google even op Nederlands zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet dat?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet je google even op Nederlands zetten.
Ach welnee. Ik ben geen groupie.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef OProg het volgende:
Zou jij ook wel willen, dat hij hem erin kwam wippen.
We zijn dan ook niet zo verschillend Beckham en ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
Toevallig, je komt er net in als Beckham er ook in komt, VS
Is dat zo? Leeftijd is anders, uiterlijk, of ben je ook rijk?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We zijn dan ook niet zo verschillend Beckham en ik.
Nee al mijn eerdere statements waren gelogen, ik ben ook van middelbare leeftijd en enorm knap.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Leeftijd is anders, uiterlijk, of ben je ook rijk?
Oe ben je hetero?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee al mijn eerdere statements waren gelogen, ik ben ook van middelbare leeftijd en enorm knap.
Rijk ook natuurlijk, swa.
Ik dacht altijd dat 30+ middelbaar was.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ben je hetero?
En hij is niet middelbaar gekALhoewel, voor een voetballer wel.
Ja dat dacht ik toen ik 10 was. Ik denk dat ik NU 60? middelbaar vind. Eigenlijk zou ik het niet weten.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat 30+ middelbaar was.
Oh dan kan ik nog een tijdje vooruit als jonge god.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik toen ik 10 was. Ik denk dat ik NU 60? middelbaar vind. Eigenlijk zou ik het niet weten.
Dat is wel ernstigquote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dan kan ik nog een tijdje vooruit als jonge god.
Hoewel 18 jarige nichten me al opa noemen, jaja.
Die staan al met 1 been in de kist natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel ernstigIk vraag me af wat ze mannen van 30 noemen. Overgrootopa?
Dan ben ik al dood voor zequote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die staan al met 1 been in de kist natuurlijk.
Je bent zo jong als je je voelt.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben ik al dood voor zeQua leeftijd dan. En ik voelde me zo jong. Dammit.
Ik weet niet of ik me kleed naar mijn leeftijd of zo gedraag. Dat laatste denk ik eigenlijk niet altijd. Wat hier wel terug te lezen isquote:Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je je voelt.
Zolang je je maar gedraagt/kleedt naar je leeftijd, we willen geen Gordon op de stoep.
Daar kan ik niks over zeggen, ik gedraag me online ook veel extremer dan in 't echt.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me kleed naar mijn leeftijd of zo gedraag. Dat laatste denk ik eigenlijk niet altijd. Wat hier wel terug te lezen is
Iets extremer gedraag ik me hier wel. Maar ik denk dat me ik "normaal" ook wel iets jonger gedraag dan in het algemeen van iemand van 50 wordt "verwacht".quote:Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar kan ik niks over zeggen, ik gedraag me online ook veel extremer dan in 't echt.
De relnicht uithangen is hier leuker en met minder consequenties dan in 't echt, hehe.
Zodra je niet meer in shock bent bij het programma van Gordon dan ga ik me zorgen maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik me kleed naar mijn leeftijd of zo gedraag. Dat laatste denk ik eigenlijk niet altijd. Wat hier wel terug te lezen is
Beter toch, je bent nog niet oud genoeg om saai te zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets extremer gedraag ik me hier wel. Maar ik denk dat me ik "normaal" ook wel iets jonger gedraag dan in het algemeen van iemand van 50 wordt "verwacht".
Ik voel me dan ook gelukkig nog geen oma.
Heel verschil met hoe mijn ouders waren op 50-jarige leeftijd. Wereld van verschil.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Beter toch, je bent nog niet oud genoeg om saai te zijn.
Statistisch gezien werden die ook niet zo oud als jij zal worden, noch in dezelfde vitaliteit, dus niet gek natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel verschil met hoe mijn ouders waren op 50-jarige leeftijd. Wereld van verschil.
Spreek je wel Duits danquote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Ik heb het toenstraks beluisterd, geweldig
Mijn moeder leeft nog hoor. Ik denk dat het ook de tijdsgeest was toen. OF dat ik ze anders zag omdat ik zelf nog een kind was. Dan lijkt iemand van 50 sowieso ouder.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Statistisch gezien werden die ook niet zo oud als jij zal worden, noch in dezelfde vitaliteit, dus niet gek natuurlijk.
Sjekularium? Ejacularium?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
Sjek zit zich hard af te trekken nu, jongens.
Lijkt me een aannemelijk statement.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn moeder leeft nog hoor. Ik denk dat het ook de tijdsgeest was toen. OF dat ik ze anders zag omdat ik zelf nog een kind was. Dan lijkt iemand van 50 sowieso ouder.
Beter!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik versta alles en lezen ook. Spreken is wat lastiger.
Meine Mutter ist Deutsch. Aber ist hier al sehr lange. Meine Grossmutter sprach ab und zu Deutsch.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beter!
Moet het dagelijks voor mijn werk, net als Engels trouwens en tja, met vijf minuten bin ich schön bei unsere nachbarn
Ach dat klopt, je bent m'n buurman.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beter!
Moet het dagelijks voor mijn werk, net als Engels trouwens en tja, met vijf minuten bin ich schön bei unsere nachbarn
Kssssst, weg hier jij.quote:
Ik zei laatst tegen onze leverancier nog zoiets.... die begon over een voetbalwedstrijd tussen Nederland en Duitsland en dat ze wel weer dik van ons zouden winnen... dus ik zei dat de laatste keer dat ze dik van ons wonnen ze ook vijf jaar niet meer weggingen...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Meine Mutter ist Deutsch. Aber ist hier al sehr lange. Meine Grossmutter sprach ab und zu Deutsch.
Jawohl ubersturmfuhrer Voorschriftquote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach dat klopt, je bent m'n buurman.
Nee ik ga slapen, over 7 uur weer de wekker.quote:
Aan de andere kant bedoel ik, ben wel Nederlander.quote:
Verkeerde kant tochquote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aan de andere kant bedoel ik, ben wel Nederlander.
JAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aan de andere kant bedoel ik, ben wel Nederlander.
Sowieso, Ritter von die Braunen Stern.quote:
Ritter, dat zijn lekkere reepjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sowieso, Ritter von die Braunen Stern.
Uhu.quote:
Daar gaat m'n nachtrust.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Clitter, dat zijn soms lekkere streepjes
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Clitter, dat zijn soms lekkere streepjes
Stimmt, morgen wieder früh aufstehen, also ich gehe.quote:
Und ein letztes glass im stehen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was er noch zu sagen hätte, daurt eine trekestafette
Soms vies, Meestal lekkerquote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]Zou het niet weten, hoe dat smaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |