Rukken is toch anders he? E/F doedelzakkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:44 schreef marcel-o het volgende:
hmjah..
mn ex had cup-e/f, heb me ook altijd wel prima gevoeld.
voel me de laatste tijd ook wel n stuk minder.
geloof me, het waren geen doedelzakken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:46 schreef GJonline het volgende:
[..]
Rukken is toch anders he? E/F doedelzakken
username publiceren graagquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef krullenbolletje het volgende:
En toen kreeg ik een pm of ik wat extra geld nodig had![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat staan met die skippyballen rondsjouwen.. die dame moet zich een hernia sjouwen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef Molurus het volgende:
Hiernaar kijken kan toch nooit gezond zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:02 schreef slashdotter3 het volgende:
En weer een jaartje erbij
Blote boobs:waarom uitgerekend neptieten? Heb zo'n hekel aan neptieten johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. echte borsten, heerlijk zacht en beweeglijk
![]()
Idd.. liever klein en echt dan groot en nep.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
waarom uitgerekend neptieten? Heb zo'n hekel aan neptieten joh. echte borsten, heerlijk zacht en beweeglijk
Dus: als ik 10 minuten in de spiegel kijk dan hoef ik niet te sporten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Elke dag tien minuutjes je ogen de kost geven aan de rondingen van goed geschapen dames, staat gelijk aan dertig minuten aerobics",
het spijt me maar het werkt alleen bij mannenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus: als ik 10 minuten in de spiegel kijk dan hoef ik niet te sporten?
Of werkt het alleen bij mannen.
Het hele verhaal is verzonnen, dus of je man of vrouw bent lijkt me niet relevant.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus: als ik 10 minuten in de spiegel kijk dan hoef ik niet te sporten?
Of werkt het alleen bij mannen.
Nee, en nou wegwezen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef GJonline het volgende:
Waarom nou weer grote borsten, mag normale ook?
Nah dat had ik al door, dat het verzonnen wasquote:Op woensdag 10 april 2013 16:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het hele verhaal is verzonnen, dus of je man of vrouw bent lijkt me niet relevant.
Flauwekul.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dat had ik al door, dat het verzonnen was
Is dat Karina?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Flauwekul.![]()
Ik ben het levende bewijs dat kijken naar dit topic m'n leven al heeft weten te verlengen met zo'n twintig jaar.En er komt nog minimaal vijftig jaar bij, elke dag gewoon even kijken.
het moeten wel echte zijn anders gaat het misquote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Smack10 het volgende:
Telt het ook als je naar big bootys kijkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |