Naar haar borsten dus. Even voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:59 schreef vosss het volgende:
tvp om uit te leggen aan mn vriendin waarom ik weer eens aan het staren ben
Liever waren ze er tien jaar aan bezig geweest, maar op een gegeven moment moest er toch gepubliceerd worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Vijf jaar
De studie is de neerslag van een vijf jaar durend onderzoek.
Behalve als je meer hebt met de kleinere variant, die winden mij meer op dan die grote ballonnenquote:D-cup of meer
"Seksuele opwinding doet het hart sneller pompen en verbetert de bloedsomloop", verklaart dokter Wheaterby. "Naar dikke borsten kijken, maakt mannen zonder twijfel gezonder". Voor mannen, ouder dan 40, kan de dokter maar één ding aanbevelen: kijk elke dag minstens tien minuten naar het balkon van vrouwen met een D-cup of meer.
helemaal mee eens... maar ik zie die grote memmen vaak zat om 250 te worden dus ik zeg win winquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Behalve als je meer hebt met de kleinere variant, die winden mij meer op dan die grote ballonnen
Ja, maar dan moet je de kijkafstand verkorten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef GJonline het volgende:
Waarom nou weer grote borsten, mag normale ook?
Naar wie zit jij te gluren dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
helemaal mee eens... maar ik zie die grote memmen vaak zat om 250 te worden dus ik zeg win win
internet je weet tochquote:
Werkt aanraken dan niet gewoon beter?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
helemaal mee eens... maar ik zie die grote memmen vaak zat om 250 te worden dus ik zeg win win
hihi stouterdquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Eindelijk een leuke manier om aan m'n gezondheid te werken![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:11 schreef Pakspul het volgende:
Waardeloos topic met het huidige aantal foto's.
bedankt weer 5 min erbijquote:
Dat heeft haar wel een 4000 euro gekost die tietenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:30 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op naar de 100 jaar!![]()
nee je tieten hier posten is goed genoegquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:42 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik hoef dus geen dokter te worden om mensen te helpen
Pics.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:42 schreef krullenbolletje het volgende:
Beetje meer moeite doen voor die extra levensjarenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee je tieten hier posten is goed genoeg
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee je tieten hier posten is goed genoeg
Moeite kost levensjaren, niet zo kinderachtig doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Beetje meer moeite doen voor die extra levensjaren
Ik vloog meteen naar je fotoboek toe vanwege die opmerkingquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:42 schreef krullenbolletje het volgende:
maar jij begon over mensen te helpenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Beetje meer moeite doen voor die extra levensjaren
Als je te lui bent om op mijn fobo te klikken verdien je die levensjaren nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moeite kost levensjaren, niet zo kinderachtig doen.
jij levert me ook wel een maandje extra opquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je te lui bent om op mijn fobo te klikken verdien je die levensjaren niet
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:57 schreef karton2 het volgende:
[..]
Ik vloog meteen naar je fotoboek toe vanwege die opmerking
Overigens mooie teasers die foto's bohbohboh.
Ojaquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik vrees dat ik ze helemaal moet zien zodat ik zeker weet dat ik de juiste dosis gezondheid krijg. maar de teasers zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Helaas pindakaasquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik vrees dat ik ze helemaal moet zien zodat ik zeker weet dat ik de juiste dosis gezondheid krijg. maar de teasers zijnabsoluut
Wat is het antwoord?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef krullenbolletje het volgende:
En toen kreeg ik een pm of ik wat extra geld nodig had![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef krullenbolletje het volgende:
![]()
PM openbaar maken! Ban!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef krullenbolletje het volgende:
![]()
Voor jou doe ik het gratisquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PM openbaar maken! Ban!
(was het genoeg, of moet ik meer bieden).
niet geschoten is altijd mis enzoquote:
ik ben onschuldig!!!!!!! dat dat ff gezegd isquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef krullenbolletje het volgende:
![]()
discriminatiequote:
ehhh neequote:
Eenmalig introductieaanbod?quote:
oh nee het is de taal politiequote:
Taalpolitie is één woordquote:
Zinnen eindig je met een punt.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef krullenbolletje het volgende:
![]()
Rukken is toch anders he? E/F doedelzakkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:44 schreef marcel-o het volgende:
hmjah..
mn ex had cup-e/f, heb me ook altijd wel prima gevoeld.
voel me de laatste tijd ook wel n stuk minder.
geloof me, het waren geen doedelzakken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:46 schreef GJonline het volgende:
[..]
Rukken is toch anders he? E/F doedelzakken
username publiceren graagquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:24 schreef krullenbolletje het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat staan met die skippyballen rondsjouwen.. die dame moet zich een hernia sjouwen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:33 schreef Molurus het volgende:
Hiernaar kijken kan toch nooit gezond zijn:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:02 schreef slashdotter3 het volgende:
En weer een jaartje erbij
Blote boobs:waarom uitgerekend neptieten? Heb zo'n hekel aan neptieten johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. echte borsten, heerlijk zacht en beweeglijk
![]()
Idd.. liever klein en echt dan groot en nep.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
waarom uitgerekend neptieten? Heb zo'n hekel aan neptieten joh. echte borsten, heerlijk zacht en beweeglijk
Dus: als ik 10 minuten in de spiegel kijk dan hoef ik niet te sporten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Elke dag tien minuutjes je ogen de kost geven aan de rondingen van goed geschapen dames, staat gelijk aan dertig minuten aerobics",
het spijt me maar het werkt alleen bij mannenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus: als ik 10 minuten in de spiegel kijk dan hoef ik niet te sporten?
Of werkt het alleen bij mannen.
Het hele verhaal is verzonnen, dus of je man of vrouw bent lijkt me niet relevant.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus: als ik 10 minuten in de spiegel kijk dan hoef ik niet te sporten?
Of werkt het alleen bij mannen.
Nee, en nou wegwezen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef GJonline het volgende:
Waarom nou weer grote borsten, mag normale ook?
Nah dat had ik al door, dat het verzonnen wasquote:Op woensdag 10 april 2013 16:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het hele verhaal is verzonnen, dus of je man of vrouw bent lijkt me niet relevant.
Flauwekul.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dat had ik al door, dat het verzonnen was
Is dat Karina?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Flauwekul.![]()
Ik ben het levende bewijs dat kijken naar dit topic m'n leven al heeft weten te verlengen met zo'n twintig jaar.En er komt nog minimaal vijftig jaar bij, elke dag gewoon even kijken.
het moeten wel echte zijn anders gaat het misquote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Smack10 het volgende:
Telt het ook als je naar big bootys kijkt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer een paar dagen leven erbij
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |