stukkie lopen met je wandelstikquote:Op woensdag 10 april 2013 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
Al die blauwe usertjes kunnen niet meer stik bij mij.
Zo, wat een nieuws.quote:
En alleen oppervlakkige vrouwen kijken naar de size.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo, wat een nieuws.
Size doesn't matter wordt alleen gebruikt door mannen met een kleine lul, zoals Elflettering.
Alsof jij 5 centimeter leuk vindt.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
[..]
En alleen oppervlakkige vrouwen kijken naar de size.
Want het doesn't matter.
Het is nog geen 21:00 uur maar vooruit: ligt eraan hoe groot hij groeitquote:Op woensdag 10 april 2013 17:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof jij 5 centimeter leuk vindt.
En groeiende met de minuut: waarom denk je dat ik zoveel post?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:29 schreef OProg het volgende:
Jij hebt er enorme tetters voor gekregen begreep ik.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En groeiende met de minuut: waarom denk je dat ik zoveel post?
Waar ga je naartoe, buurtbingo?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
Ben zo toch weer weg. Kunnen jullie heren nog even gezellig onder elkaar roddelen.
En hebt een waffel XL.quote:
Waar een vrouw hoor, de keuken in.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe, buurtbingo?
Nee hoor, ik ken jullie zo langzamerhand wel.quote:
Helemaal goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Corrie is even met de pollepel in de weer.
Daarna afwassen.
Ik heb er eentje met een extra lange steel natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit die borstel nooit in de weg met die enorme tetters?
Nee TE groot is ook niks. Dan zie je de rest van mijn mooie verschijning niet meerquote:Op woensdag 10 april 2013 18:56 schreef sp3c het volgende:
want hoe groter hoe beter, als bezitter van enorme jetsers zal Corrie dat wel kunnen beamen
zonder grote tetten hoor je er niet bij
of wel Corrie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |