Inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Freek was goed, Spike moet helemaal kapot.
Matige gitarist die toevallig succes kreeg met Di-Rect.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet wat zijn talent is
En dat succes had echt niets met hem te makenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Matige gitarist die toevallig succes kreeg met Di-Rect.
kan ie weer n paar pingels gevenquote:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dat succes had echt niets met hem te maken
Ja ik weet het, ik kende hem vroegerquote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Kwamen uit Den Haag, daar was toen een grote rockscene, daarom dacht men dat ze goed waren.
groooooote rockscene ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Kwamen uit Den Haag, daar was toen een grote rockscene, daarom dacht men dat ze goed waren.
Nee wij denken van niet in SHOquote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Uh wat hoor ik, heeft Zlatan iets met SilvieStom wijf.
Zlatan neukt waar ie zin in heeft.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Uh wat hoor ik, heeft Zlatan iets met SilvieStom wijf.
Ja toen wel, de muzikale historie is nog groter.quote:
In 1965 ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja toen wel, de muzikale historie is nog groter.
http://www.icce.rug.nl/~soundscapes/VOLUME05/Haagse_wortels.shtml
Leuk artikel. stuk voor stuk goede bands.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja toen wel, de muzikale historie is nog groter.
http://www.icce.rug.nl/~soundscapes/VOLUME05/Haagse_wortels.shtml
Dat is ook niet veel.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, Anouk was toen aanvoerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |