Hehe.quote:
Ik wil er wel eentje posten als je dat lekker vindt?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:59 schreef Specularium het volgende:
Waarom is VS hier nog geen hete boys aan het posten?
Nee? Maar 1 raar plaatje.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:04 schreef OProg het volgende:
Ik zie nogal wat smerigheid op google als ik daar op zoek. Meer dan 1 iig.
Eeeeh. Nou, eeeuh.quote:
Wat is dat!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
Je moet even googlen op chicken fuck en dan dat derde plaatje.
Even lekker naar de poelier geweest.
Waarom zou je dat überhaupt googlenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
Je kan er ook levende voor gebruiken zie ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef Specularium het volgende:
Nee serieus niet,quote:Op woensdag 10 april 2013 22:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Eeeeh. Nou, eeeuh.
Misschien ben jij in Amsterdam meer gewend dan ik hier in het dorp dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee serieus niet,Ik zocht op Nederlands 'Hete Boy'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee serieus niet,Je moet je google even op Nederlands zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet dat?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet je google even op Nederlands zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |