SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook niet, al weet ik zeker dat ze op fok aanwezig zijnquote:
Doe je dat wel dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:20 schreef DaMook het volgende:
Ik kom nooit in de sportschool, wil ik wel al heel lang, maar kan me er niet toe zetten
. Ik sport liever in de buitenlucht
,
Nog niet, maar nu het weer goed weer word wil ik dat wel gaan doen jaquote:
Hier?quote:
Jaquote:
Foto maken en over het web verspreiden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta met mijn kontje naar het scherm. En nu?
Alleen zijn kont kussen gaat te verquote:
Niet bij mij graag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Foto maken en over het web verspreiden.
Heuh waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen zijn kont kussen gaat te ver
Dat lijkt me niet zo slim.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Foto maken en over het web verspreiden.
Ik geef mijn grens aanquote:
Jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke bedankt. Is dat er 1 met wachttorens en prikkeldraad?
Ik wil geen foto's van mezelf op internet. Helemaal niet gelinkt aan dit account.quote:
Oke dan moet je je charmes in gaan zetten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil geen foto's van mezelf op internet. Helemaal niet gelinkt aan dit account.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog niet, maar nu het weer goed weer word wil ik dat wel gaan doen ja.
Maar ook zonder sporten is er met mijn lichaam niets mis.
Bij lange na nietquote:
Solid 52 inches.quote:
Dan zijn we snel klaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dan moet je je charmes in gaan zetten.
Wie was het?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Ik had daarstraks wel sjans maar ze is niet op mijn fobo komen kijken.
Welke supermarkt? Ik kan nog wel een beetje honing gebruiken!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Honing aan mijn reet, jeweet koffie.
Thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Bah
Ik wil dat die pasta gewoon nu al af is
Hehehequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
laatst voor het eerst in mijn leven gebruikt, was wel te eten.
Klaag dan niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is fukking duur man
Een zakje pasta kost bijna niks (maar je moet er wel voor wachten).
Klaagbaak is ---> kant op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag gvd klagen wanneer ik dat wil jah!
Oke.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag gvd klagen wanneer ik dat wil jah!
Klinkt goed, nu krijg ik nog meer trek!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb rijst met broccoli en kaassaus gemaakt. Het was lekker.
In die tijd maak ik een pizza klaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt goed, nu krijg ik nog meer trek!![]()
12 minutes and counting.....
Ik kijk nooit naar de tijd. Gewoon zien en proeven of het goed is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt goed, nu krijg ik nog meer trek!![]()
12 minutes and counting.....
Ja, met deze specifieke pasta weet ik dat ie eigenlijk 2 minuutjes langer moetquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de tijd. Gewoon zien en proeven of het goed is.
Eckte bazen hebben een ovenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In je hogedruk-magnetron zeker?
Zonder timer vergeet ik het weerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Je gebruikt serieus een timer in de keuken?
Ik laat het gewoon sudderen, schep het op en vreten maar.
Ekte bazen hebben gewoon een fokking BBQ naast de computer staanquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eckte bazen grillen op de motor van hun auto die stationair draait.
Moet kunnen als het 3 graden isquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eckte bazen grillen op de motor van hun auto die stationair draait.
Niet praktisch of staat je pc buiten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ekte bazen hebben gewoon een fokking BBQ naast de computer staan
Nee, vriend van me heeft dat vorige week nog gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet praktisch of staat je pc buiten?
Mij niet, plafond zwart alles. Overal geur van vlees dagenlang.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, vriend van me heeft dat vorige week nog gedaan
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk! Ruikt zeau gooooeeed!
NIET MIJN POLO.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouw Polo haalt een derde nog niet eens
Ik wil best een keer langskomen om bij je te eten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet wat vaker gaan koken. Ik kook eigenlijk alleen als er visite is.
Ik was trots op mezelf dat ik heb gekookt.
Wel als je voor 2 personen hebt gekookt, dat vind ik toch wel een knappe prestatiequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet wat vaker gaan koken. Ik kook eigenlijk alleen als er visite is.
Ik was trots op mezelf dat ik heb gekookt.
Oja wacht, jij hebt helemaal geen autoquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij niet, plafond zwart alles. Overal geur van vlees dagenlang.
[..]
NIET MIJN POLO.![]()
Bakkes jij, ik doelde niet specifiek op MIJN auto.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja wacht, jij hebt helemaal geen auto
Weet ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bakkes jij, ik doelde niet specifiek op MIJN auto.
OV.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik
Ik moet voorlopig met het OV naar m'n werk
Pasta toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
ziet er goed uit in de keuken en boh, ruikt lekker mang!
Heb je die pols van je al laten nakijken trouwens?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik
Ik moet voorlopig met het OV naar m'n werk
Dankje.quote:
Nee, even kijken hoe het morgenochtend gaat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je die pols van je al laten nakijken trouwens?
Iets specifieks aan het zoeken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Dankje.
Ben al druk op MP voor iets anders aan het zoeken
Whehehe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil best een keer langskomen om bij je te eten.
Nee, vandaag voor mezelf. Daarom was ik trots.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als je voor 2 personen hebt gekookt, dat vind ik toch wel een knappe prestatie
Voor wie heb je gekookt?
Allroad iets denk ik. Hoog, goed overzicht dus. Goede zithouding, en met valbeugels hufterproofquote:
Loka lijkt me ook niet iemand die snel zou gaan klagen over het voorgeschotelde dinerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Nee, vandaag voor mezelf. Daarom was ik trots.
Laatste keer was 2 weken geleden ofzo, toen Loka er was.
Etentjeshosselaar... Te lui om zelf te koken dit datquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil best een keer langskomen om bij je te eten.
Lolaaaaaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Etentjeshosselaar... Te lui om zelf te koken dit dat
Ik had al eens eerder voor en Newb iets gemaakt, maar weet niet meer wat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loka lijkt me ook niet iemand die snel zou gaan klagen over het voorgeschotelde diner
Ik zie Loka over een paar jaar met rugzak al door Europa trekken!
Hij probeert in mijn broekje te komen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een levensgenieter, ik geniet het meest van andermans kookkunsten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah, Diversion iets in die richting?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allroad iets denk ik. Hoog, goed overzicht dus. Goede zithouding, en met valbeugels hufterproof
Sowieso is wanneer een ander voor je kookt, altijd lekkerder dan wanneer je het zelf klaarmaaktquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben een levensgenieter, ik geniet het meest van andermans kookkunsten.
Logisch welquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had al eens eerder voor en Newb iets gemaakt, maar weet niet meer wat.
[..]
Hij probeert in mijn broekje te komen.
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vinnie ... Ik zei met tegen J. Jij hebt morgen spierpijn jongen...
Hoe gaat t nu met je pols?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso is wanneer een ander voor je kookt, altijd lekkerder dan wanneer je het zelf klaarmaakt
Uhm, neequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso is wanneer een ander voor je kookt, altijd lekkerder dan wanneer je het zelf klaarmaakt
Opvallend wel dat het alleen mannen zijn die dat willen.quote:
Oehquote:
zuignapje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
Grootste uitdaging komt zo nog... lenzen uit den
Ik denk dat dat meer iets over die mannen zegt dan over jouquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opvallend wel dat het alleen mannen zijn die dat willen.
Dan nog.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het over als die ander kookt, niet als die ander prutst
Hehequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh
Oh wacht...
Het is zo dubbel, als het gebroken is niet bewegen... Als het gekneust is dan juist wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Volgens ambulance was het gekneusd. Hij heeft eraan zitten trekken en duwen en dat deed geen pijn.Say what?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, licht, dus lekker wendbaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ok, Transalp heb ik wel gezien ja, goede beginnersmotor heb ik gehoord.
Heb zachte lenzen, dus geen zuinapje.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Volgens ambulance was het gekneusd. Hij heeft eraan zitten trekken en duwen en dat deed geen pijn.Oohh dan valt het vast mee... Effe in.de gaten houden en bij twijfel wel gaan.hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik. Morgenochtend even kijken hoe het gaat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oohh dan valt het vast mee... Effe in.de gaten houden en bij twijfel wel gaan.hoor
Foeiquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
en sorry ik typ met een volle mond
Ik hou al op met mijn gemoederquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Morgenochtend even kijken hoe het gaat.
Leugens dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil helemaal niet in kaneels broekje komen, hij heeft zijn kans ruimschoots gehad!
Allicht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer iets over die mannen zegt dan over jou
Niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leugens dit.
Jij lag daar naast me, een beetje te masturberen terwijl je aan SiIk lag te denken.
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens mijn oogjes toe doen, ligt al een tijdje in.bed maar nu echt slapen anders heeft dat ' vroeg naar bed gaan' nog geen nut....
Truste allen... Sweet strand
Ohquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen ja. doelde op dat het zo fout klonk![]()
Verder alles nog goed?
Ik wilde net vragen of je mij wilt bemoederen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens mijn oogjes toe doen, lig al een tijdje in.bed maar nu echt slapen anders heeft dat ' vroeg naar bed gaan' nog geen nut....
Slaap lekker lieve lolaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens mijn oogjes toe doen, lig al een tijdje in.bed maar nu echt slapen anders heeft dat ' vroeg naar bed gaan' nog geen nut....
sweet dreamsquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Sorry schat, morgen weer een dag, heb zelf al een kdag gehadquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je mij wilt bemoederen.
Trusten.
Ow, was ik dat dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
Ik had het koud.
Ow balen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry schat, morgen weer een dag, heb zelf al een kdag gehad
Euh dunno. Met je gedachte bij Silk denk ik zo.quote:
Okequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh dunno. Met je gedachte bij Silk denk ik zo.
Overdrijven is een kunst.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb gelijk he. Jij helemaal in tranen omdat ze liever op de bank lag.
Heeeeeeeee koffieeee in de magnetronnnnnn.quote:
Met je dubbele voorgerechtenquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heeeeeeeee koffieeee in de magnetronnnnnn.
Jawel, ik heb alleen een stijvequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen een stijveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PuberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja sorry hoor. Zit alsnog vol.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen een stijveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte hardop, dus ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik zeg toch nergens dat het niet magquote:
Kloptquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het niet mag
Na een motorongeluk alleen een stijve hebben. You lucky bastard!quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na een motorongeluk alleen een stijve hebben. You lucky bastard!
Ja, mag je best even trots op zijn op deze sombere dag!quote:
Ja maar dat komt door wat andersquote:
Ik ben blij dat ik er slechts met dit vanaf ben gekomen ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, mag je best even trots op zijn op deze sombere dag!
Zo vunzig doe ik nou nooit hier.quote:
Ik heb dubbel, miss wil je ruilen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb snot in de aanbieding. Wie wil?
Dat kan ik me zeker voorstellen ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er slechts met dit vanaf ben gekomen ja.
Nee jij bent zo onschuldigquote:
Engeltje op m'n schouderquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kan ik me zeker voorstellen ja.Soms heb je echt van die geluksdingen joah.
Heb jij er ook hoofdpijn, buikpijn, maagzuur, nekpijn en gevoelige borsten bij?quote:
Jij haalt het slechte in haar bovenquote:
Hij heeft me echt alleen nog maar redelijk onschuldig meegemaakt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij haalt het slechte in haar boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aim her.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
R NINETHOUSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
aim bak
mijn fukking leven in een notedopWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik heb alleen senseo uit de magnetron.quote:
Is het eindelijk lente aan het worden en dan val je.quote:
Ze zijn er vroeg bij!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
WTF!!!!!!! Nu op het nieuws dat Sinterklaas dit jaar in Groningen aan komt![]()
2 pads, extra stronkquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb alleen senseo uit de magnetron.
MAAR HET IS VOOR HET EERST! SUPERSPECIAAL!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
Het lijkt wel oktober/november met dit weer, dus tsja ...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
Verscheidene mensen: Ik ben blij dat je met je autorijbewijs bezig bent!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het eindelijk lente aan het worden en dan val je.
Stiekem wil jij helemaal geen motor meer rijden
Chocoladeletter, anyone?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn er vroeg bij!
Morgen even pepernoten kopen
Dit weekend 20 graden! *doet mallotig dansje*quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lijkt wel oktober/november met dit weer, dus tsja ...
Mooi, mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed goed!
Lekker gegeten, lekker gedronken, lekkere stik gerookt....purrrrfect!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAR BLIJVEN DE BART SMIT EN INTERTOYS BOEKEN?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lijkt wel oktober/november met dit weer, dus tsja ...
Ain't believing it until I see it.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit weekend 20 graden! *doet mallotig dansje*
Oh dat wist ik zelfs wel!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verscheidene mensen: Ik ben blij dat je met je autorijbewijs bezig bent!
Vanmiddag hoorde ik van m'n ma dat ze elke dag hoopt dat ik weer heel thuis kom, dat wist ik heul niet
Wil je alvast aan je lijstje beginnen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAR BLIJVEN DE BART SMIT EN INTERTOYS BOEKEN?
Ghehe dan mocht je omcirkelen wat je wilde hebben!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAR BLIJVEN DE BART SMIT EN INTERTOYS BOEKEN?
Ik sta zaterdag eerst buiten te werken en ga daarna naar Wageningen om te chillen met vrienden.quote:
Ik heb geen zin om totdat ik m'n rijbewijs heb met het OV te gaan, dus jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat wist ik zelfs wel!!![]()
Ga je wel weer motor kopen?
Gewoon de omgekeerde regendans doen tochquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
je hebt groot gelijk
MAAR DAN NOG!! Positive energy!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nee zij juist bij mij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij haalt het slechte in haar boven
Alleen de gevoelige borstenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij er ook hoofdpijn, buikpijn, maagzuur, nekpijn en gevoelige borsten bij?
Ik hoop het. Mijn ziel snakt naar zonlicht en bloesems aan de bomen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
je hebt groot gelijk
MAAR DAN NOG!! Positive energy!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Een nieuwe motor + pak en telefoon.quote:
Hehe geweldigquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dan mocht je omcirkelen wat je wilde hebben!
Ik scheurde altijd gewoon het Barbiegedeelte eruit en gaf het boek terug aan mn moeder.
En toch kreeg ik ALTIJD barbie![]()
En de regendanssong ook omgekeerd afgespeeld!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gewoon de omgekeerde regendans doen toch
Hopen dat het droog blijft dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta zaterdag eerst buiten te werken en ga daarna naar Wageningen om te chillen met vrienden.
Klinkt goed.
Hoor je dan geen satanische teksten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de regendanssong ook omgekeerd afgespeeld!
En lekker weer. Beetje bijbruinen enzo. Ik ben extreem wit.quote:
Ik ben dat koude weer ook echt zat nuquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het. Mijn ziel snakt naar zonlicht en bloesems aan de bomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LAAT DE ZON EN DIE WARMTE MAAK KOOOMENNN!!!!!
Mijn moeders reactie toen ik vertelde dat ik met lessen was begonnen: ow, gevaarlijk!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verscheidene mensen: Ik ben blij dat je met je autorijbewijs bezig bent!
Vanmiddag hoorde ik van m'n ma dat ze elke dag hoopt dat ik weer heel thuis kom, dat wist ik heul niet
Dan wil ik wel ruilen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou nee zij juist bij mij.
[..]
Alleen de gevoelige borsten
Is het stiekem ook wel. Naja, niet gevaarlijk, maar wel risicovollerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn moeders reactie toen ik vertelde dat ik met lessen was begonnen: ow, gevaarlijk!
Ja, dat zeker wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het stiekem ook wel. Naja, niet gevaarlijk, maar wel risicovoller
Ik mocht van mijn familie nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn moeders reactie toen ik vertelde dat ik met lessen was begonnen: ow, gevaarlijk!
Wordt tijd inderdaad. En nu ik weer blond ben lekker m'n haar laten oplichten in de zon.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En lekker weer. Beetje bijbruinen enzo. Ik ben extreem wit.
Motoren is wel de oplossing voor de filesquote:
Fijne familiequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht van mijn familie niet![]()
Nu mag ik er pas mee beginnen als mn zoon het huis uit is van mn familie.
Iedereen is er van overtuigd dat ik mijzelf dood rijd.
Jou sigquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kennen mij, als ik iets wil dan ga ik ervoor. Hoe harder ze proberen hoe liever ik het wil hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben dat koude weer ook echt zat nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LAAT DE ZON EN DIE WARMTE MAAK KOOOMENNN!!!!!![]()
![]()
Ik probeer een zonnedans.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
*jouwquote:
Ze kennen mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motoren is wel de oplossing voor de files
[..]
Fijne familie
Ze kwamen met goede argumentatie om er inderdaad mee te wachtenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kennen mij, als ik iets wil dan ga ik ervoor. Hoe harder ze proberen hoe liever ik het wil hebben.
Gheghe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, deze is zonder lyrics
Wacht, ik zoek hem even op...
Gewoon een pruik maken van bogie zijn haar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wordt tijd inderdaad. En nu ik weer blond ben lekker m'n haar laten oplichten in de zon.
Slimme mensen wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze kwamen met goede argumentatie om er inderdaad mee te wachten
Nu ik ouder ben snap ik het ook wel en als ik af en toe van die jonge gasten (no offence Vin) zie rijden snap ik niet dat je ook voor je motorrijbewijs kan gaan als je 18 bent.quote:
Die regeling is aangepast, tegenwoordig kun je een opgevoerde brommer kopen met A1, daar haal je de 100 km/u net mee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ik ouder ben snap ik het ook wel en als ik af en toe van die jonge gasten (no offence Vin) zie rijden snap ik niet dat je ook voor je motorrijbewijs kan gaan als je 18 bent.
Hij verliest er elke dag genoeg voor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een pruik maken van bogie zijn haar.
Het was een tijd een stuk minder. Maar nu gaat de wintervacht er weer uit.quote:
Er zijn genoeg jonge (maar ook oudere) motor rijders die niet sporen. Ik rij lang niet altijd de maximum snelheid, maar dan kan het ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ik ouder ben snap ik het ook wel en als ik af en toe van die jonge gasten (no offence Vin) zie rijden snap ik niet dat je ook voor je motorrijbewijs kan gaan als je 18 bent.
Of afscheren of geen foto maken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik moet weer eens een nieuwe profielfoto maken voor fb denk ik.
Maar ik heb een baard van 2 weken.
Sorry, ik moest wel lachenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRR, 17 graden zondag
Kan niet motorrijden
Morgen gaat mijn baard eraf!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind gewoon dat je onder de 23 ongeveer vaak nog lang niet het besef hebt van hoe of wat. Niet iedereen natuurlijk maar er zijn er genoeg, te veel eigenlijk, die denken dat ze onverwoestbaar zijn enz.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn genoeg jonge (maar ook oudere) motor rijders die niet sporen. Ik rij lang niet altijd de maximum snelheid, maar dan kan het ook
Ikke!!quote:
En het omgekeerde geldt voor automobilisten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je onder de 23 ongeveer vaak nog lang niet het besef hebt van hoe of wat. Niet iedereen natuurlijk maar er zijn er genoeg, te veel eigenlijk, die denken dat ze onverwoestbaar zijn enz.
Mijn jihadbaard is al impressive as it isquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat niet voor een epische baard?
Dat was ik toen ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je onder de 23 ongeveer vaak nog lang niet het besef hebt van hoe of wat. Niet iedereen natuurlijk maar er zijn er genoeg, te veel eigenlijk, die denken dat ze onverwoestbaar zijn enz.
Hoe bedoel je omgekeerde?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En het omgekeerde geldt voor automobilisten.
Zo'n laagje vet is wel goede bescherming jaquote:
Gaan we samen? Dat kan vast nietquote:
Een beter moment bestaat er niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat automobilisten met die leeftijd denken dat ze onverwoestbaar zijn en dus denken dat alles maar kan en mag zoals zij willen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je omgekeerde?
Ik vind het overigens ook belachelijk dat ze de leeftijd voor autorijbewijs omlaag hebben gegooid!!
Toen had ik geen vetquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n laagje vet is wel goede bescherming ja
En dat ze na 15 secondes toch wel weer respawnen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat automobilisten met die leeftijd denken dat ze onverwoestbaar zijn en dus denken dat alles maar kan en mag zoals zij willen.
Neeeeee. Niet scheren.quote:
quote:
Nou gewoon jeugd tot een jaar of 23 denkt dat ze onverwoestbaar zijn (vaak, dus niet allemaal!!!!!)quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat automobilisten met die leeftijd denken dat ze onverwoestbaar zijn en dus denken dat alles maar kan en mag zoals zij willen.
Hmm, heb nu wat rode vlekken. Maar ze morgen wel dan.quote:
Hmm we hebben het er nog wel overquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Moet met het OV, dat welMaar dan kan ik wel drinken
Gewoon in het donker, lekker mysterischquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, heb nu wat rode vlekken. Maar ze morgen wel dan.
Juist. Als je motor rijdt, krijg je imo wel meer inzicht in het verkeer dan wanneer je alleen auto rijdt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nou gewoon jeugd tot een jaar of 23 denkt dat ze onverwoestbaar zijn (vaak, dus niet allemaal!!!!!)
SUCCES!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga proberen om m'n lenzen uit te doen
Ik ben geen 16 meer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon in het donker, lekker mysterisch
Pas op je ogen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga mijn baard laten scheren
Ik moet nog steeds een pic posten van mijn nieuwe haar. Maar ik heb een kleine acne uitbraak, dus ik wacht tot dat over is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, heb nu wat rode vlekken. Maar ze morgen wel dan.
Nieuwe ervaringquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ik moet nog steeds een pic posten van mijn nieuwe haar. Maar ik heb een kleine acne uitbraak, dus ik wacht tot dat over is.
Ben je nu nog meer oude man dan normaal?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
arme Riesquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ik vind mezelf zo grappig he![]()
>Dat hoop ik ook. Dit is niks.
Zo'n kop vol sot zuigt!
snot ook
<Ja en we hebben liever dat je ergens anders aan zuigt,zonder snot
>Goed punt, even een peuk pakken!!
Ik ben grappig, geef toequote:
Ik post eigenlijk nooit ietsquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een pic posten van mijn nieuwe haar. Maar ik heb een kleine acne uitbraak, dus ik wacht tot dat over is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |