Toen had ik geen vetquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n laagje vet is wel goede bescherming ja
En dat ze na 15 secondes toch wel weer respawnen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat automobilisten met die leeftijd denken dat ze onverwoestbaar zijn en dus denken dat alles maar kan en mag zoals zij willen.
Neeeeee. Niet scheren.quote:
quote:
Nou gewoon jeugd tot een jaar of 23 denkt dat ze onverwoestbaar zijn (vaak, dus niet allemaal!!!!!)quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat automobilisten met die leeftijd denken dat ze onverwoestbaar zijn en dus denken dat alles maar kan en mag zoals zij willen.
Hmm, heb nu wat rode vlekken. Maar ze morgen wel dan.quote:
Hmm we hebben het er nog wel overquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet? Moet met het OV, dat welMaar dan kan ik wel drinken
Gewoon in het donker, lekker mysterischquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, heb nu wat rode vlekken. Maar ze morgen wel dan.
Juist. Als je motor rijdt, krijg je imo wel meer inzicht in het verkeer dan wanneer je alleen auto rijdt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nou gewoon jeugd tot een jaar of 23 denkt dat ze onverwoestbaar zijn (vaak, dus niet allemaal!!!!!)
SUCCES!!!!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga proberen om m'n lenzen uit te doen
Ik ben geen 16 meer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon in het donker, lekker mysterisch
Pas op je ogen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga mijn baard laten scheren
Ik moet nog steeds een pic posten van mijn nieuwe haar. Maar ik heb een kleine acne uitbraak, dus ik wacht tot dat over is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, heb nu wat rode vlekken. Maar ze morgen wel dan.
Nieuwe ervaringquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ik moet nog steeds een pic posten van mijn nieuwe haar. Maar ik heb een kleine acne uitbraak, dus ik wacht tot dat over is.
Ben je nu nog meer oude man dan normaal?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
arme Riesquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ik vind mezelf zo grappig he![]()
>Dat hoop ik ook. Dit is niks.
Zo'n kop vol sot zuigt!
snot ook
<Ja en we hebben liever dat je ergens anders aan zuigt,zonder snot
>Goed punt, even een peuk pakken!!
Ik ben grappig, geef toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik post eigenlijk nooit ietsquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een pic posten van mijn nieuwe haar. Maar ik heb een kleine acne uitbraak, dus ik wacht tot dat over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |