Het was een tijd een stuk minder. Maar nu gaat de wintervacht er weer uit.quote:
Er zijn genoeg jonge (maar ook oudere) motor rijders die niet sporen. Ik rij lang niet altijd de maximum snelheid, maar dan kan het ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ik ouder ben snap ik het ook wel en als ik af en toe van die jonge gasten (no offence Vin) zie rijden snap ik niet dat je ook voor je motorrijbewijs kan gaan als je 18 bent.
Of afscheren of geen foto maken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ik moet weer eens een nieuwe profielfoto maken voor fb denk ik.
Maar ik heb een baard van 2 weken.
Sorry, ik moest wel lachenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRR, 17 graden zondag
Kan niet motorrijden
Morgen gaat mijn baard eraf!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind gewoon dat je onder de 23 ongeveer vaak nog lang niet het besef hebt van hoe of wat. Niet iedereen natuurlijk maar er zijn er genoeg, te veel eigenlijk, die denken dat ze onverwoestbaar zijn enz.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zijn genoeg jonge (maar ook oudere) motor rijders die niet sporen. Ik rij lang niet altijd de maximum snelheid, maar dan kan het ook
Ikke!!quote:
En het omgekeerde geldt voor automobilisten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je onder de 23 ongeveer vaak nog lang niet het besef hebt van hoe of wat. Niet iedereen natuurlijk maar er zijn er genoeg, te veel eigenlijk, die denken dat ze onverwoestbaar zijn enz.
Mijn jihadbaard is al impressive as it isquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat niet voor een epische baard?
Dat was ik toen ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat je onder de 23 ongeveer vaak nog lang niet het besef hebt van hoe of wat. Niet iedereen natuurlijk maar er zijn er genoeg, te veel eigenlijk, die denken dat ze onverwoestbaar zijn enz.
Hoe bedoel je omgekeerde?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En het omgekeerde geldt voor automobilisten.
Zo'n laagje vet is wel goede bescherming jaquote:
Gaan we samen? Dat kan vast nietquote:
Een beter moment bestaat er niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat automobilisten met die leeftijd denken dat ze onverwoestbaar zijn en dus denken dat alles maar kan en mag zoals zij willen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe bedoel je omgekeerde?
Ik vind het overigens ook belachelijk dat ze de leeftijd voor autorijbewijs omlaag hebben gegooid!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |