Hoor je dan geen satanische teksten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de regendanssong ook omgekeerd afgespeeld!
En lekker weer. Beetje bijbruinen enzo. Ik ben extreem wit.quote:
Ik ben dat koude weer ook echt zat nuquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het. Mijn ziel snakt naar zonlicht en bloesems aan de bomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LAAT DE ZON EN DIE WARMTE MAAK KOOOMENNN!!!!!
Mijn moeders reactie toen ik vertelde dat ik met lessen was begonnen: ow, gevaarlijk!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verscheidene mensen: Ik ben blij dat je met je autorijbewijs bezig bent!
Vanmiddag hoorde ik van m'n ma dat ze elke dag hoopt dat ik weer heel thuis kom, dat wist ik heul niet
Dan wil ik wel ruilen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou nee zij juist bij mij.
[..]
Alleen de gevoelige borsten
Is het stiekem ook wel. Naja, niet gevaarlijk, maar wel risicovollerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn moeders reactie toen ik vertelde dat ik met lessen was begonnen: ow, gevaarlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat zeker wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het stiekem ook wel. Naja, niet gevaarlijk, maar wel risicovoller
Ik mocht van mijn familie nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn moeders reactie toen ik vertelde dat ik met lessen was begonnen: ow, gevaarlijk!
Wordt tijd inderdaad. En nu ik weer blond ben lekker m'n haar laten oplichten in de zon.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En lekker weer. Beetje bijbruinen enzo. Ik ben extreem wit.
Motoren is wel de oplossing voor de filesquote:
Fijne familiequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht van mijn familie niet![]()
Nu mag ik er pas mee beginnen als mn zoon het huis uit is van mn familie.
Iedereen is er van overtuigd dat ik mijzelf dood rijd.
Jou sigquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kennen mij, als ik iets wil dan ga ik ervoor. Hoe harder ze proberen hoe liever ik het wil hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben dat koude weer ook echt zat nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LAAT DE ZON EN DIE WARMTE MAAK KOOOMENNN!!!!!![]()
![]()
Ik probeer een zonnedans.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
*jouwquote:
Ze kennen mijquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motoren is wel de oplossing voor de files
[..]
Fijne familie
Ze kwamen met goede argumentatie om er inderdaad mee te wachtenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kennen mij, als ik iets wil dan ga ik ervoor. Hoe harder ze proberen hoe liever ik het wil hebben.
Gheghe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, deze is zonder lyrics
Wacht, ik zoek hem even op...
Gewoon een pruik maken van bogie zijn haar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wordt tijd inderdaad. En nu ik weer blond ben lekker m'n haar laten oplichten in de zon.
Slimme mensen wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze kwamen met goede argumentatie om er inderdaad mee te wachten
Nu ik ouder ben snap ik het ook wel en als ik af en toe van die jonge gasten (no offence Vin) zie rijden snap ik niet dat je ook voor je motorrijbewijs kan gaan als je 18 bent.quote:
Die regeling is aangepast, tegenwoordig kun je een opgevoerde brommer kopen met A1, daar haal je de 100 km/u net mee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ik ouder ben snap ik het ook wel en als ik af en toe van die jonge gasten (no offence Vin) zie rijden snap ik niet dat je ook voor je motorrijbewijs kan gaan als je 18 bent.
Hij verliest er elke dag genoeg voor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een pruik maken van bogie zijn haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |