2 pads, extra stronkquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb alleen senseo uit de magnetron.
MAAR HET IS VOOR HET EERST! SUPERSPECIAAL!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
WTF!!!!!!! Nu op het nieuws dat Sinterklaas dit jaar in Groningen aan komt![]()
Het lijkt wel oktober/november met dit weer, dus tsja ...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
WTF!!!!!!! Nu op het nieuws dat Sinterklaas dit jaar in Groningen aan komt![]()
Verscheidene mensen: Ik ben blij dat je met je autorijbewijs bezig bent!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het eindelijk lente aan het worden en dan val je.
Stiekem wil jij helemaal geen motor meer rijden
Chocoladeletter, anyone?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn er vroeg bij!
Morgen even pepernoten kopen
Dit weekend 20 graden! *doet mallotig dansje*quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lijkt wel oktober/november met dit weer, dus tsja ...
Mooi, mooiquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed goed!
Lekker gegeten, lekker gedronken, lekkere stik gerookt....purrrrfect!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAR BLIJVEN DE BART SMIT EN INTERTOYS BOEKEN?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lijkt wel oktober/november met dit weer, dus tsja ...
Ain't believing it until I see it.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit weekend 20 graden! *doet mallotig dansje*
Oh dat wist ik zelfs wel!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verscheidene mensen: Ik ben blij dat je met je autorijbewijs bezig bent!
Vanmiddag hoorde ik van m'n ma dat ze elke dag hoopt dat ik weer heel thuis kom, dat wist ik heul niet
Wil je alvast aan je lijstje beginnen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAR BLIJVEN DE BART SMIT EN INTERTOYS BOEKEN?
Ghehe dan mocht je omcirkelen wat je wilde hebben!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAR BLIJVEN DE BART SMIT EN INTERTOYS BOEKEN?
Ik sta zaterdag eerst buiten te werken en ga daarna naar Wageningen om te chillen met vrienden.quote:
Ik heb geen zin om totdat ik m'n rijbewijs heb met het OV te gaan, dus jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat wist ik zelfs wel!!![]()
Ga je wel weer motor kopen?
Gewoon de omgekeerde regendans doen tochquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
je hebt groot gelijk
MAAR DAN NOG!! Positive energy!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nee zij juist bij mij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij haalt het slechte in haar boven
Alleen de gevoelige borstenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij er ook hoofdpijn, buikpijn, maagzuur, nekpijn en gevoelige borsten bij?
Ik hoop het. Mijn ziel snakt naar zonlicht en bloesems aan de bomen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
je hebt groot gelijk
MAAR DAN NOG!! Positive energy!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Een nieuwe motor + pak en telefoon.quote:
Hehe geweldigquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dan mocht je omcirkelen wat je wilde hebben!
Ik scheurde altijd gewoon het Barbiegedeelte eruit en gaf het boek terug aan mn moeder.
En toch kreeg ik ALTIJD barbie![]()
En de regendanssong ook omgekeerd afgespeeld!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Gewoon de omgekeerde regendans doen toch
Hopen dat het droog blijft dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta zaterdag eerst buiten te werken en ga daarna naar Wageningen om te chillen met vrienden.
Klinkt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |