Lolaaaaaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Etentjeshosselaar... Te lui om zelf te koken dit dat
Ik had al eens eerder voor en Newb iets gemaakt, maar weet niet meer wat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loka lijkt me ook niet iemand die snel zou gaan klagen over het voorgeschotelde diner
Ik zie Loka over een paar jaar met rugzak al door Europa trekken!
Hij probeert in mijn broekje te komen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een levensgenieter, ik geniet het meest van andermans kookkunsten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah, Diversion iets in die richting?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allroad iets denk ik. Hoog, goed overzicht dus. Goede zithouding, en met valbeugels hufterproof
Sowieso is wanneer een ander voor je kookt, altijd lekkerder dan wanneer je het zelf klaarmaaktquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben een levensgenieter, ik geniet het meest van andermans kookkunsten.
Logisch welquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had al eens eerder voor en Newb iets gemaakt, maar weet niet meer wat.
[..]
Hij probeert in mijn broekje te komen.
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vinnie ... Ik zei met tegen J. Jij hebt morgen spierpijn jongen...
Hoe gaat t nu met je pols?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso is wanneer een ander voor je kookt, altijd lekkerder dan wanneer je het zelf klaarmaakt
Uhm, neequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso is wanneer een ander voor je kookt, altijd lekkerder dan wanneer je het zelf klaarmaakt
Opvallend wel dat het alleen mannen zijn die dat willen.quote:
Oehquote:
zuignapje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
Grootste uitdaging komt zo nog... lenzen uit den
Ik denk dat dat meer iets over die mannen zegt dan over jouquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opvallend wel dat het alleen mannen zijn die dat willen.
Dan nog.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het over als die ander kookt, niet als die ander prutst
Hehequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh
Oh wacht...
Het is zo dubbel, als het gebroken is niet bewegen... Als het gekneust is dan juist wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Volgens ambulance was het gekneusd. Hij heeft eraan zitten trekken en duwen en dat deed geen pijn.Say what?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, licht, dus lekker wendbaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ok, Transalp heb ik wel gezien ja, goede beginnersmotor heb ik gehoord.
Heb zachte lenzen, dus geen zuinapje.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Volgens ambulance was het gekneusd. Hij heeft eraan zitten trekken en duwen en dat deed geen pijn.Oohh dan valt het vast mee... Effe in.de gaten houden en bij twijfel wel gaan.hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik. Morgenochtend even kijken hoe het gaat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oohh dan valt het vast mee... Effe in.de gaten houden en bij twijfel wel gaan.hoor
Foeiquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
en sorry ik typ met een volle mond
Ik hou al op met mijn gemoederquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Morgenochtend even kijken hoe het gaat.
Leugens dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil helemaal niet in kaneels broekje komen, hij heeft zijn kans ruimschoots gehad!
Allicht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer iets over die mannen zegt dan over jou
Niet echt eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leugens dit.
Jij lag daar naast me, een beetje te masturberen terwijl je aan SiIk lag te denken.
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens mijn oogjes toe doen, ligt al een tijdje in.bed maar nu echt slapen anders heeft dat ' vroeg naar bed gaan' nog geen nut....
Truste allen... Sweet strand
Ohquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen ja. doelde op dat het zo fout klonk![]()
Verder alles nog goed?
Ik wilde net vragen of je mij wilt bemoederen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens mijn oogjes toe doen, lig al een tijdje in.bed maar nu echt slapen anders heeft dat ' vroeg naar bed gaan' nog geen nut....
Slaap lekker lieve lolaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens mijn oogjes toe doen, lig al een tijdje in.bed maar nu echt slapen anders heeft dat ' vroeg naar bed gaan' nog geen nut....
sweet dreamsquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Sorry schat, morgen weer een dag, heb zelf al een kdag gehadquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of je mij wilt bemoederen.
Trusten.
Ow, was ik dat dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk.
Ik had het koud.
Ow balen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry schat, morgen weer een dag, heb zelf al een kdag gehad
Euh dunno. Met je gedachte bij Silk denk ik zo.quote:
Okequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh dunno. Met je gedachte bij Silk denk ik zo.
Overdrijven is een kunst.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb gelijk he. Jij helemaal in tranen omdat ze liever op de bank lag.
Heeeeeeeee koffieeee in de magnetronnnnnn.quote:
Met je dubbele voorgerechtenquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heeeeeeeee koffieeee in de magnetronnnnnn.
Jawel, ik heb alleen een stijvequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen een stijveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PuberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja sorry hoor. Zit alsnog vol.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen een stijveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte hardop, dus ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik zeg toch nergens dat het niet magquote:
Kloptquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat het niet mag
Na een motorongeluk alleen een stijve hebben. You lucky bastard!quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na een motorongeluk alleen een stijve hebben. You lucky bastard!
Ja, mag je best even trots op zijn op deze sombere dag!quote:
Ja maar dat komt door wat andersquote:
Ik ben blij dat ik er slechts met dit vanaf ben gekomen ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, mag je best even trots op zijn op deze sombere dag!
Zo vunzig doe ik nou nooit hier.quote:
Ik heb dubbel, miss wil je ruilen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb snot in de aanbieding. Wie wil?
Dat kan ik me zeker voorstellen ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er slechts met dit vanaf ben gekomen ja.
Nee jij bent zo onschuldigquote:
Engeltje op m'n schouderquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kan ik me zeker voorstellen ja.Soms heb je echt van die geluksdingen joah.
Heb jij er ook hoofdpijn, buikpijn, maagzuur, nekpijn en gevoelige borsten bij?quote:
Jij haalt het slechte in haar bovenquote:
Hij heeft me echt alleen nog maar redelijk onschuldig meegemaakt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij haalt het slechte in haar boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aim her.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
R NINETHOUSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
aim bak
mijn fukking leven in een notedopWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik heb alleen senseo uit de magnetron.quote:
Is het eindelijk lente aan het worden en dan val je.quote:
Ze zijn er vroeg bij!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
WTF!!!!!!! Nu op het nieuws dat Sinterklaas dit jaar in Groningen aan komt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |