Mij niet, plafond zwart alles. Overal geur van vlees dagenlang.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, vriend van me heeft dat vorige week nog gedaan
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk! Ruikt zeau gooooeeed!
NIET MIJN POLO.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouw Polo haalt een derde nog niet eens
Ik wil best een keer langskomen om bij je te eten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet wat vaker gaan koken. Ik kook eigenlijk alleen als er visite is.
Ik was trots op mezelf dat ik heb gekookt.
Wel als je voor 2 personen hebt gekookt, dat vind ik toch wel een knappe prestatiequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet wat vaker gaan koken. Ik kook eigenlijk alleen als er visite is.
Ik was trots op mezelf dat ik heb gekookt.
Oja wacht, jij hebt helemaal geen autoquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij niet, plafond zwart alles. Overal geur van vlees dagenlang.
[..]
NIET MIJN POLO.![]()
Bakkes jij, ik doelde niet specifiek op MIJN auto.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja wacht, jij hebt helemaal geen auto
Weet ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bakkes jij, ik doelde niet specifiek op MIJN auto.
OV.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik
Ik moet voorlopig met het OV naar m'n werk
Pasta toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
ziet er goed uit in de keuken en boh, ruikt lekker mang!
Heb je die pols van je al laten nakijken trouwens?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik
Ik moet voorlopig met het OV naar m'n werk
Dankje.quote:
Nee, even kijken hoe het morgenochtend gaat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je die pols van je al laten nakijken trouwens?
Iets specifieks aan het zoeken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Dankje.
Ben al druk op MP voor iets anders aan het zoeken
Whehehe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil best een keer langskomen om bij je te eten.
Nee, vandaag voor mezelf. Daarom was ik trots.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als je voor 2 personen hebt gekookt, dat vind ik toch wel een knappe prestatie
Voor wie heb je gekookt?
Allroad iets denk ik. Hoog, goed overzicht dus. Goede zithouding, en met valbeugels hufterproofquote:
Loka lijkt me ook niet iemand die snel zou gaan klagen over het voorgeschotelde dinerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Nee, vandaag voor mezelf. Daarom was ik trots.
Laatste keer was 2 weken geleden ofzo, toen Loka er was.
Etentjeshosselaar... Te lui om zelf te koken dit datquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil best een keer langskomen om bij je te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |