SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook niet, al weet ik zeker dat ze op fok aanwezig zijnquote:
Doe je dat wel dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:20 schreef DaMook het volgende:
Ik kom nooit in de sportschool, wil ik wel al heel lang, maar kan me er niet toe zetten
. Ik sport liever in de buitenlucht
,
Nog niet, maar nu het weer goed weer word wil ik dat wel gaan doen jaquote:
Hier?quote:
Jaquote:
Foto maken en over het web verspreiden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta met mijn kontje naar het scherm. En nu?
Alleen zijn kont kussen gaat te verquote:
Niet bij mij graag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Foto maken en over het web verspreiden.
Heuh waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen zijn kont kussen gaat te ver
Dat lijkt me niet zo slim.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Foto maken en over het web verspreiden.
Ik geef mijn grens aanquote:
Jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke bedankt. Is dat er 1 met wachttorens en prikkeldraad?
Ik wil geen foto's van mezelf op internet. Helemaal niet gelinkt aan dit account.quote:
Oke dan moet je je charmes in gaan zetten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil geen foto's van mezelf op internet. Helemaal niet gelinkt aan dit account.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog niet, maar nu het weer goed weer word wil ik dat wel gaan doen ja.
Maar ook zonder sporten is er met mijn lichaam niets mis.
Bij lange na nietquote:
Solid 52 inches.quote:
Dan zijn we snel klaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dan moet je je charmes in gaan zetten.
Wie was het?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer dit. Ik had daarstraks wel sjans maar ze is niet op mijn fobo komen kijken.
Welke supermarkt? Ik kan nog wel een beetje honing gebruiken!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Honing aan mijn reet, jeweet koffie.
Thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Bah
Ik wil dat die pasta gewoon nu al af is
Hehehequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
laatst voor het eerst in mijn leven gebruikt, was wel te eten.
Klaag dan niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is fukking duur man
Een zakje pasta kost bijna niks (maar je moet er wel voor wachten).
Klaagbaak is ---> kant op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag gvd klagen wanneer ik dat wil jah!
Oke.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag gvd klagen wanneer ik dat wil jah!
Klinkt goed, nu krijg ik nog meer trek!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb rijst met broccoli en kaassaus gemaakt. Het was lekker.
In die tijd maak ik een pizza klaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt goed, nu krijg ik nog meer trek!![]()
12 minutes and counting.....
Ik kijk nooit naar de tijd. Gewoon zien en proeven of het goed is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt goed, nu krijg ik nog meer trek!![]()
12 minutes and counting.....
Ja, met deze specifieke pasta weet ik dat ie eigenlijk 2 minuutjes langer moetquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de tijd. Gewoon zien en proeven of het goed is.
Eckte bazen hebben een ovenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In je hogedruk-magnetron zeker?
Zonder timer vergeet ik het weerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Je gebruikt serieus een timer in de keuken?
Ik laat het gewoon sudderen, schep het op en vreten maar.
Ekte bazen hebben gewoon een fokking BBQ naast de computer staanquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eckte bazen grillen op de motor van hun auto die stationair draait.
Moet kunnen als het 3 graden isquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eckte bazen grillen op de motor van hun auto die stationair draait.
Niet praktisch of staat je pc buiten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ekte bazen hebben gewoon een fokking BBQ naast de computer staan
Nee, vriend van me heeft dat vorige week nog gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet praktisch of staat je pc buiten?
Mij niet, plafond zwart alles. Overal geur van vlees dagenlang.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, vriend van me heeft dat vorige week nog gedaan
Ik vond het wel een goed idee eigenlijk! Ruikt zeau gooooeeed!
NIET MIJN POLO.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jouw Polo haalt een derde nog niet eens
Ik wil best een keer langskomen om bij je te eten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet wat vaker gaan koken. Ik kook eigenlijk alleen als er visite is.
Ik was trots op mezelf dat ik heb gekookt.
Wel als je voor 2 personen hebt gekookt, dat vind ik toch wel een knappe prestatiequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet wat vaker gaan koken. Ik kook eigenlijk alleen als er visite is.
Ik was trots op mezelf dat ik heb gekookt.
Oja wacht, jij hebt helemaal geen autoquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mij niet, plafond zwart alles. Overal geur van vlees dagenlang.
[..]
NIET MIJN POLO.![]()
Bakkes jij, ik doelde niet specifiek op MIJN auto.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja wacht, jij hebt helemaal geen auto
Weet ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bakkes jij, ik doelde niet specifiek op MIJN auto.
OV.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik
Ik moet voorlopig met het OV naar m'n werk
Pasta toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
ziet er goed uit in de keuken en boh, ruikt lekker mang!
Heb je die pols van je al laten nakijken trouwens?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik
Ik moet voorlopig met het OV naar m'n werk
Dankje.quote:
Nee, even kijken hoe het morgenochtend gaat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je die pols van je al laten nakijken trouwens?
Iets specifieks aan het zoeken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Dankje.
Ben al druk op MP voor iets anders aan het zoeken
Whehehe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil best een keer langskomen om bij je te eten.
Nee, vandaag voor mezelf. Daarom was ik trots.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als je voor 2 personen hebt gekookt, dat vind ik toch wel een knappe prestatie
Voor wie heb je gekookt?
Allroad iets denk ik. Hoog, goed overzicht dus. Goede zithouding, en met valbeugels hufterproofquote:
Loka lijkt me ook niet iemand die snel zou gaan klagen over het voorgeschotelde dinerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Nee, vandaag voor mezelf. Daarom was ik trots.
Laatste keer was 2 weken geleden ofzo, toen Loka er was.
Etentjeshosselaar... Te lui om zelf te koken dit datquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil best een keer langskomen om bij je te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |