Hehehequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
laatst voor het eerst in mijn leven gebruikt, was wel te eten.
Klaag dan niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is fukking duur man
Een zakje pasta kost bijna niks (maar je moet er wel voor wachten).
Klaagbaak is ---> kant op.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag gvd klagen wanneer ik dat wil jah!
Oke.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik mag gvd klagen wanneer ik dat wil jah!
Klinkt goed, nu krijg ik nog meer trek!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb rijst met broccoli en kaassaus gemaakt. Het was lekker.
In die tijd maak ik een pizza klaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt goed, nu krijg ik nog meer trek!![]()
12 minutes and counting.....
Ik kijk nooit naar de tijd. Gewoon zien en proeven of het goed is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt goed, nu krijg ik nog meer trek!![]()
12 minutes and counting.....
Ja, met deze specifieke pasta weet ik dat ie eigenlijk 2 minuutjes langer moetquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de tijd. Gewoon zien en proeven of het goed is.
Eckte bazen hebben een ovenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In je hogedruk-magnetron zeker?
Zonder timer vergeet ik het weerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Je gebruikt serieus een timer in de keuken?
Ik laat het gewoon sudderen, schep het op en vreten maar.
Ekte bazen hebben gewoon een fokking BBQ naast de computer staanquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eckte bazen grillen op de motor van hun auto die stationair draait.
Moet kunnen als het 3 graden isquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eckte bazen grillen op de motor van hun auto die stationair draait.
Niet praktisch of staat je pc buiten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ekte bazen hebben gewoon een fokking BBQ naast de computer staan
Nee, vriend van me heeft dat vorige week nog gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet praktisch of staat je pc buiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |