Dankje.quote:
Nee, even kijken hoe het morgenochtend gaat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je die pols van je al laten nakijken trouwens?
Iets specifieks aan het zoeken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
Dankje.
Ben al druk op MP voor iets anders aan het zoeken
Whehehe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil best een keer langskomen om bij je te eten.
Nee, vandaag voor mezelf. Daarom was ik trots.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel als je voor 2 personen hebt gekookt, dat vind ik toch wel een knappe prestatie
Voor wie heb je gekookt?
Allroad iets denk ik. Hoog, goed overzicht dus. Goede zithouding, en met valbeugels hufterproofquote:
Loka lijkt me ook niet iemand die snel zou gaan klagen over het voorgeschotelde dinerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Nee, vandaag voor mezelf. Daarom was ik trots.
Laatste keer was 2 weken geleden ofzo, toen Loka er was.
Etentjeshosselaar... Te lui om zelf te koken dit datquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil best een keer langskomen om bij je te eten.
Lolaaaaaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Etentjeshosselaar... Te lui om zelf te koken dit dat
Ik had al eens eerder voor en Newb iets gemaakt, maar weet niet meer wat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loka lijkt me ook niet iemand die snel zou gaan klagen over het voorgeschotelde diner
Ik zie Loka over een paar jaar met rugzak al door Europa trekken!
Hij probeert in mijn broekje te komen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben een levensgenieter, ik geniet het meest van andermans kookkunsten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah, Diversion iets in die richting?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allroad iets denk ik. Hoog, goed overzicht dus. Goede zithouding, en met valbeugels hufterproof
Sowieso is wanneer een ander voor je kookt, altijd lekkerder dan wanneer je het zelf klaarmaaktquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben een levensgenieter, ik geniet het meest van andermans kookkunsten.
Logisch welquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had al eens eerder voor en Newb iets gemaakt, maar weet niet meer wat.
[..]
Hij probeert in mijn broekje te komen.
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vinnie ... Ik zei met tegen J. Jij hebt morgen spierpijn jongen...
Hoe gaat t nu met je pols?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso is wanneer een ander voor je kookt, altijd lekkerder dan wanneer je het zelf klaarmaakt
Uhm, neequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sowieso is wanneer een ander voor je kookt, altijd lekkerder dan wanneer je het zelf klaarmaakt
Opvallend wel dat het alleen mannen zijn die dat willen.quote:
Oehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |