Okequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh dunno. Met je gedachte bij Silk denk ik zo.
Overdrijven is een kunst.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb gelijk he. Jij helemaal in tranen omdat ze liever op de bank lag.
Heeeeeeeee koffieeee in de magnetronnnnnn.quote:
Met je dubbele voorgerechtenquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heeeeeeeee koffieeee in de magnetronnnnnn.
Jawel, ik heb alleen een stijvequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen een stijveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PuberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja sorry hoor. Zit alsnog vol.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, ik heb alleen een stijveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lachte hardop, dus ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik zeg toch nergens dat het niet magquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |