abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125079376

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
Dit account is niet meer in gebruik.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:24:10 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125080042
quote:
ik: hoe is het?
zij: Lekker gewerkt vandaag?
zij Ja wel goed
Beetje pijn
Ik: waarvan dan?
ja prima gewerkt
zij:Ben vandaag naar het zkh geweest
ik: wat heb je?
zij: Spataders op m'n baarmoeder
Smakelijk eten. :')
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 april 2013 @ 19:25:06 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_125080089
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wtf :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_125080168
quote:

[..]

Zij is vieeeeesss conjo :')

Had laatst voor het eerst een keer zo'n Paiq aangemaakt, wel een leuke scharrel aan overgehouden. Maar het valt me op dat de meeste van de vrouwen op de site er zitten om te chatten. Dan denk ik als ik tijd had voor een lang gesprek, dan ging ik wel naar de kroeg.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:26:53 #5
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125080189
quote:

[..]

Ehh, heb net vandaag een tentamen gehad (oa over afwijkingen van de baarmoeder), maar daar heb ik nog nooit van gehoord :o
You can only have the sunshine after the rain..
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:29:19 #6
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125080321
quote:

[..]

Dus jij vertelde gelijk enthousiast over je bezoek aan de proctoloog van vorige week? :9
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125080392
Vandaag leuke eerste date gehad! :D Geen afscheidskus o.i.d. maar goed dit doet niet iedereen op de eerste date. Afgesproken dat we contact houden. Berichtje gestuurd dat ik veilig thuis gekomen ben maar nu al drie uur lang akelig stil (één vinkje op WA :P). Snap zelf wel dat niet iedereen zin heeft om meteen te reageren maar laten we nog even positief zijn :D
pi_125080407
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:26 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ehh, heb net vandaag een tentamen gehad (oa over afwijkingen van de baarmoeder), maar daar heb ik nog nooit van gehoord :o
Ik ook niet! Weird!
pi_125080432
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:30 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag leuke eerste date gehad! :D Geen afscheidskus o.i.d. maar goed dit doet niet iedereen op de eerste date. Afgesproken dat we contact houden. Berichtje gestuurd dat ik veilig thuis gekomen ben maar nu al drie uur lang akelig stil (één vinkje op WA :P). Snap zelf wel dat niet iedereen zin heeft om meteen te reageren maar laten we nog even positief zijn :D
Je moet wel initiatief nemen he :P
pi_125080557
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:31 schreef Sannne het volgende:

[..]

Je moet wel initiatief nemen he :P
Haha, en dan zo'n akward moment creeeren als zij het helemaal niet verwacht had of al wou? :D Als het na de hopelijk tweede date nog geen kus (al is het op de wang) dan kan je vaak al je conclusies trekken.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:34:04 #11
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125080559
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:30 schreef Deezertje het volgende:
Eén vinkje op WA betekent dat ze hem nog niet ontvangen heeft, he? ;) Dus misschien zit zij nu wel in de stress of je wel veilig thuis bent gekomen! :P
pi_125080643
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:34 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Eén vinkje op WA betekent dat ze hem nog niet ontvangen heeft, he? ;) Dus misschien zit zij nu wel in de stress of je wel veilig thuis bent gekomen! :P
Al drie uur lang niet ontvangen? Tijdens de date zat ze gewoon met d'r mobiel te spelen soms... dus heeft wel mobiel internet lijkt me. Of dat ze je geblokt heeft, of kan je dan überhaupt niets meer sturen?
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:38:50 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125080768
Geen bereik miss? Storing?
Niet druk om maken!
pi_125080782
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:34 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Volgens mij betekent 1 vinkje bij de iphone dat het berichtje wel ontvangen is, maar nog niet gelezen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:41:02 #15
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125080857
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Al drie uur lang niet ontvangen? Tijdens de date zat ze gewoon met d'r mobiel te spelen soms... dus heeft wel mobiel internet lijkt me. Of dat ze je geblokt heeft, of kan je dan überhaupt niets meer sturen?
Als ze je geblokt heeft, dan krijg je idd ook maar één vinkje. Maar ik wil je niet bang maken ;) Ik weet iig dat het op android zo is. Ik heb af en toe ook bij mensen dat een app uren niet aan komt. Bij mij hebben apps altijd vertraging als ik hier thuis op de wifi zit, geen idee waarom.

"We zijn blij dat je het vraagt. Deze groene vinkjes zijn eigenlijk heel belangrijk omdat ze de levering van een bericht aangeven. Dit betekenen ze:
- één vinkje: bericht succesvol afgeleverd bij de server.
- twee vinkjes: bericht succesvol afgeleverd bij de telefoon van je vriend(in) waarmee je chat."
pi_125080984
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef Fascination het volgende:

[..]

Volgens mij betekent 1 vinkje bij de iphone dat het berichtje wel ontvangen is, maar nog niet gelezen.
1 vinkje betekent dat ie nog niet op de telefoon is aangekomen bij iphone.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_125080989
Oh oke, heb gewoon een hekel aan niet-eerlijke mensen, dus vandaar ;) Normaal was ze wel altijd snel, dus geef nog niet op hoor ;) En waarom zou ze inderdaad liegen dat we contact houden en een leuke tijd hadden? Al zijn er genoeg mensen die wel zo in elkaar steken. Het bekende 'we bellen!!' verhaal en dan tien jaar later diegene tegenkomen en boos zeggen: 'Hé je zou nog bellen!! :P'
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:44:25 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125081009
Vind het wel een afknapper als je met je mobiel speelt op een date. Alleen gebruiken als je gaat 'plassen'.
pi_125081020
Als ze wel tijd heeft om tijdens de date met haar telefoon te klooien(wat sowieso enorm onbeleefd is en voor mij een reden zou zijn niet verder te gaan) en je niet terugbericht als ze thuis is, heeft ze ws geen interesse.
pi_125081055
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:44 schreef Silenus het volgende:
Vind het wel een afknapper als je met je mobiel speelt op een date. Alleen gebruiken als je gaat 'plassen'.
Haha kon inderdaad merken dat het eerste berichtje van een vriend/in was met de vraag: 'En, hoe is ie???'' zoiets merk je gewoon :P
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:46:38 #21
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125081101
Wat kunnen we allemaal geweldig invullen voor een ander ^O^
pi_125081187
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef Joysa het volgende:

[..]

koelkast winnen, jij doet het. ~:)

quote:
We are glad you asked. These checkmarks are actually very important since they are indicators that acknowledge the delivery of a message. Here is what they mean:

- message successfully delivered to the server.
- message successfully delivered to the phone of your chat partner.
Note: this does not indicate that the message was read, just that it was delivered.
Also note that in a group chat you will only see one check mark indicating that the message was successfully delivered to the server.
pi_125081286
Als je het over de duivel ( ;) ) hebt.... bericht terug!
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:50:32 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125081293
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haha kon inderdaad merken dat het eerste berichtje van een vriend/in was met de vraag: 'En, hoe is ie???'' zoiets merk je gewoon :P
Ja maar dan nog, je gaat toch niet midden in een gesprek je vrienden updaten. :') Ook als je gewoon doorpraat, gewoon onbeleefd.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:50:48 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125081306
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:50 schreef Deezertje het volgende:
Als je het over de duivel (;-)) hebt.... bericht terug!
JA WAT HEEFT ZE GESTUURD!!!!
pi_125081312
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:50 schreef Deezertje het volgende:
Als je het over de duivel ( ;) ) hebt.... bericht terug!
en?
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:51:36 #27
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125081344
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja maar dan nog, je gaat toch niet midden in een gesprek je vrienden updaten. :') Ook als je gewoon doorpraat, gewoon onbeleefd.
Jawel? Vriendinnen zijn HEEEEEL belangrijk! })
pi_125081355
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:50 schreef Sannne het volgende:

[..]

en?
Mooi dat ik veilig thuis ben.. excuse me als ik jullie nu even wat minder aandacht schenk! ;)
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:55:27 #29
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125081552
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mooi dat ik veilig thuis ben.. excuse me als ik jullie nu even wat minder aandacht schenk! ;)
Gemeen! Zet ons maar weer op een lager pitje ;)
Hee, succes ermee! O+
pi_125081594
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tssssssss.. Wij zitten hier vet mee te leven..
pi_125081729
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:43 schreef Joysa het volgende:

[..]

Oh.
  dinsdag 9 april 2013 @ 19:59:45 #32
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125081759
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 17:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

:D

"Hey...omdat ik dit zo'n bijzonder moment vind, heb ik iets speciaals meegenomen. Ik moest zo aan je denken toen ik dit zag liggen, dat ik 'm maar heb gekocht. Misschien is ie na die treinreis een beetje koud, maar alsjeblieft...hoop dat je 'm mooi vindt....Een pizza ansjovis. O+ "

Nou dat wordt neuken hoor.
lol
pi_125081887
Protip van de dag:

Nooit gekookte eieren eten een uur voor een date. Dat kán om wat voor dubieuze reden dan ook een fantastisch idee lijken, tot je onderweg bent in de auto en je daar al een rotte eieren lucht aan het opboeren bent.

Zelfs twee sportlife verpakkingen helpen daar niet tegen. ^O^
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:03:51 #34
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125081931
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Protip van de dag:

Nooit gekookte eieren eten een uur voor een date. Dat kán om wat voor dubieuze reden dan ook een fantastisch idee lijken, tot je onderweg bent in de auto en je daar al een rotte eieren lucht aan het opboeren bent.

Zelfs twee sportlife verpakkingen helpen daar niet tegen. ^O^
Inleiding tot een verslag? :D
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:05:50 #35
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125082016
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik gek als ik hier een beetje op af knap?
Als in.. die wil alleen maar seks? :P
pi_125082103
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik.. die wil alleen maar seks? :P
Ik zou afknappen op die laatste "is" die een "eens" moet zijn. Verder snap ik niet precies wat hij nou van je wil, want echt duidelijk is die laatste zin niet.
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:07:38 #37
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125082117
quote:
SPOILER
Euh... Dát, of hij is niet zo handig met complimenten geven :+
pi_125082337
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 19:56 schreef Sannne het volgende:

[..]

Tssssssss.. Wij zitten hier vet mee te leven..
Mocht het toch niks worden dan is mijn volgende date met jou, deal? ;)
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:15:27 #39
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125082501
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Smooth :')

Paiq is nu trouwens echt dood. Enige matches zijn "omdat het moet", dus in Verweggistan. En oneliners wonen ook ver weg of blijken arrogante eikels te zijn :')

Ik moet iets anders zoeken :(
pi_125082598
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik ben al aan het appen met een potentiele date meneer.. :P
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:17:40 #41
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125082606
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Paiq is nu trouwens echt dood. Enige matches zijn "omdat het moet", dus in Verweggistan. En oneliners wonen ook ver weg of blijken arrogante eikels te zijn :')

Ik heb Paiq ook snel opgegeven en zit weer lekker op Pepper. Bevalt me toch een stuk beter!
pi_125082764
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zou bijna zeggen: kom eens achter dat beeldscherm vandaan, maar ja durf zelf ook niet zo makkelijk iemand aan te spreken in real life in een bar ofzo. Loopt altijd fout af of blijkt al bezet wanneer ineens d'r vriend uit het niets verschijnt.. :')
pi_125082959
O ja, verslagje van de paiqdate van zondag.

Ondanks dat ik onderweg nog aarzelde om twee vingers achterin mijn keel te haken en mijn maag leeg te kotsen in de hoop eiergate te voorkomen, toch maar doorgereden.

Blij toe achteraf, want het was leuk. We hadden in een of ander park afgesproken waar het met het mooie weer uiteráárd een drukte van belang was, ik kon de bangbus aanvankelijk nergens kwijt, maar eind goed al goed. Ik ben ergens gaan staan waar ik niet mocht parkeren. Dat was de oprit naar een soort van volkstuintjes kennelijk, wist een oudere man met strohoed (een user!) mij uren later te vertellen :7

Daarna elkaar gezien, pokke-end door het park gelopen om uiteindelijk toch maar te besluiten - te voét - het centrum in te trekken en wat te gaan drinken aan het water. Achteraf bekeken hadden we net zo goed gelijk daar kunnen parkeren dus. Enfin, hoop geluld, ik mijn smoel verbrand in de zon, en daarna ergens anders wat gegeten waarna we beiden dat gribus eind weer terug moesten lopen door het inmiddels steenkoude park :(

Er is verder niet gezoend of iets, al waren er aardig wat van dat soort momenten aanwezig, maar ik was snotverkouden en het had wat lullig geweest om haar gelijk al aan te steken :')
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 april 2013 @ 20:26:42 #44
Brabo Bastard
pi_125083107
quote:
SPOILER
Reageer met de vraag wat zijn hoogst genoten opleiding is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 april 2013 @ 20:27:12 #45
Brabo Bastard
pi_125083131
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

Ondanks dat ik onderweg nog aarzelde om twee vingers achterin mijn keel te haken en mijn maag leeg te kotsen in de hoop eiergate te voorkomen, toch maar doorgereden.

Blij toe achteraf, want het was leuk. We hadden in een of ander park afgesproken waar het met het mooie weer uiteráárd een drukte van belang was, ik kon de bangbus aanvankelijk nergens kwijt, maar eind goed al goed. Ik ben ergens gaan staan waar ik niet mocht parkeren. Dat was de oprit naar een soort van volkstuintjes-users kennelijk, wist een oudere man met strohoed mij uren later te vertellen :7

Daarna elkaar gezien, pokke-end door het park gelopen om uiteindelijk toch maar te besluiten - te voét - het centrum in te trekken en wat te gaan drinken aan het water. Achteraf bekeken hadden we net zo goed gelijk daar kunnen parkeren dus. Enfin, hoop geluld, ik mijn smoel verbrand in de zon, en daarna ergens anders wat gegeten waarna we beiden dat gribus eind weer terug moesten lopen door het inmiddels steenkoude park :(

Er is verder niet gezoend of iets, al waren er aardig wat van dat soort momenten aanwezig, maar ik was snotverkouden en het had wat lullig geweest om haar gelijk al aan te steken :')
Nice! Vervolg gepland?
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:29:50 #46
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125083263
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Reageer met de vraag wat zijn hoogst genoten opleiding is.
Staat al op zijn profiel. HBO, maar medewerker bij een klantenservice.. :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 april 2013 @ 20:33:06 #47
Brabo Bastard
pi_125083444
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:29 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ergens verbaast het me, maar aan de andere kant ook weer niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_125083595
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nice! Vervolg gepland?
Zit wel in de planning. Ze belde me dezelfde avond al op om - en dit gelooft natuurlijk geen hond hier - te zeggen dat ik de leukste kerel was waar ze ooit mee gedate had. 8-)

Mijn ''geniale'' grappen sloegen ook nogal aan merkte ik al, maar dat kan aan de wijn gelegen hebben. Of het lenteweertje. O+ En ik vind haar ook leuk, maar ze is dertig centimeter kleiner dan ik!
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:38:50 #49
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125083746
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:29 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ja, dus? :7
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:39:15 #50
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125083780
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zit wel in de planning. Ze belde me dezelfde avond al op om - en dit gelooft natuurlijk geen hond hier - te zeggen dat ik de leukste kerel was waar ze ooit mee gedate had. 8-)

Mijn ''geniale'' grappen sloegen ook nogal aan merkte ik al, maar dat kan aan de wijn gelegen hebben. Of het lenteweertje. O+ En ik vind haar ook leuk, maar ze is dertig centimeter kleiner dan ik!
Ik scheelde 25cm met mijn ex. Maar ik snap dat 30 misschien wel heel erg veel kan zijn.. Vooral als het zo'n meid is die nooit op hakken loopt.
pi_125083942
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ik scheelde 25cm met mijn ex. Maar ik snap dat 30 misschien wel heel erg veel kan zijn.. Vooral als het zo'n meid is die nooit op hakken loopt.
Ze had sneakers aan zondag, geen idee of ze verder nog heels heeft...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 april 2013 @ 20:41:41 #52
Brabo Bastard
pi_125083946
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Troost je, ik geloof het maar al te graag :P

Maar tof man! Een vrouw met jouw gevoel voor humor is a match made in heaven :Y
"Omae wa mou shindeiru."
pi_125084233
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Troost je, ik geloof het maar al te graag :P

Maar tof man! Een vrouw met jouw gevoel voor humor is a match made in heaven :Y
Omdat dat zeldzaam is zeker ? :( ;)

Nou ja. Ze is twee jaar ouder dan ik. En verder behoorlijk scherp en intelligent. Plus nogal direct. En af en toe weet ze me haarfijn te doorgronden, dat is best creepy. Alsof ze me al dan niet bewust een soort spiegel aan het voorhouden is, erg confronterend soms.
pi_125084503
Op elk potje past een deksel toch? :)
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:52:14 #55
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125084560
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zou bijna zeggen: kom eens achter dat beeldscherm vandaan, maar ja durf zelf ook niet zo makkelijk iemand aan te spreken in real life in een bar ofzo. Loopt altijd fout af of blijkt al bezet wanneer ineens d'r vriend uit het niets verschijnt.. :')
Tsja, zomaar in de kroeg iemand aanspreken gaat 'm niet worden...

Ik ben al bang voor blauwtjes, daar zou ik me helemaal geen houding weten te geven :')
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 april 2013 @ 20:54:42 #56
Brabo Bastard
pi_125084731
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nou ja. Ze is twee jaar ouder dan ik. En verder behoorlijk scherp en intelligent. Plus nogal direct. En af en toe weet ze me haarfijn te doorgronden, dat is best creepy. Alsof ze me al dan niet bewust een soort spiegel aan het voorhouden is, erg confronterend soms.
Tjah, soms heb je dat. Maar als je daar geen moeite mee hebt dan is er niks aan de hand. Klinkt ook wel als een leuk iemand. In ieder geval veel plezier op de tweede date!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_125084846
quote:

[..]

Klinkt als een hele leuke vrouw, scherpzinnigheid en intelligentie zijn toch hele fijne eigenschappen. En zolang je niks te verbergen hebt is het toch niet erg als ze je kan doorgronden ;) En dat lengteverschil heb ik ook last van maar ik ben zelf dan ook erg lang, moet geen probleem zijn ^O^
pi_125085118
quote:

[..]

Just what you need ^O^
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 april 2013 @ 21:02:36 #59
Brabo Bastard
pi_125085228
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef barocci het volgende:

[..]

Klinkt als een hele leuke vrouw, scherpzinnigheid en intelligentie zijn toch hele fijne eigenschappen. En zolang je niks te verbergen hebt is het toch niet erg als ze je kan doorgronden ;) En dat lengteverschil heb ik ook last van maar ik ben zelf dan ook erg lang, moet geen probleem zijn ^O^
Ik heb nog nooit gehoord dat mijn lengte een probleem is. En andersom vind ik het ook niet zo belangrijk hoe lang mijn date is.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_125085374
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tjah, soms heb je dat. Maar als je daar geen moeite mee hebt dan is er niks aan de hand. Klinkt ook wel als een leuk iemand. In ieder geval veel plezier op de tweede date!
Thanks, en dat komt ook wel goed. Qua karakter liggen we behoorlijk in elkaars verlengde, maar dat kan ook gigantisch gaan botsen weet ik. Beiden vrij fel...
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef barocci het volgende:

[..]

Dat is het ook. Om een voorbeeld te geven; ik heb niks met bellen. Heb daar een hekel aan zelfs. Maar met haar lul ik rustig anderhalf uur vol zonder stiltes en amuseer me nog ook. Dat is nieuw voor me. :@
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:00 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Just what you need ^O^
Zou je denken? ;)
pi_125087101
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:17 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ik heb Paiq ook snel opgegeven en zit weer lekker op Pepper. Bevalt me toch een stuk beter!
Matches op Pepper vielen mij de laatste weken nou juist heel erg tegen.
pi_125088020
ssjeeezzuussss....wat haat ik van die arrogant wijven op badoo die gewoon helemaal niet eens even de moeite nemen iets terug te zeggen zeg... Ook al zijn ze misschien druk :r
pi_125088036
is pepper gratis?
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:42:57 #64
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125088068
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
is pepper gratis?
Ja. Als je niets wil kunnen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:43:58 #65
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125088143
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja. Als je niets wil kunnen.
In dat geval zijn de hoeren ook gratis *O*
Wat een mooie visie _O_
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125088235
ik hou het weer voor gezien met de datingsites vnv...
pi_125088252
quote:
ssjeeezzuussss....wat haat ik van die arrogant wijven op badoo die gewoon helemaal niet eens even de moeite nemen iets terug te zeggen zeg... Ook al zijn ze misschien druk :r
Want? Ik heb echt geen zin om iedereen terug te gaan berichten hoor.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 9 april 2013 @ 21:47:38 #68
Brabo Bastard
pi_125088451
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef Sannne het volgende:

[..]

De volgende keer zal ik een wat langere anekdote gebruiken.
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:49:24 #69
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125088596
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

In dat geval zijn de hoeren ook gratis *O*
Wat een mooie visie _O_
Zo ben ik.
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:53:41 #70
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_125088954
quote:
ik kijk alleen nog maar profielen :') ben gestopt met berichten sturen
tenzij ik echt zat ben op zaterdag avond.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 9 april 2013 @ 22:05:58 #71
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125089783
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:28 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Matches op Pepper vielen mij de laatste weken nou juist heel erg tegen.
Ik ben echt al de hele avond in gesprek :o Vandaag maar weer een maandje afgesloten.
Maar tot nu toe is het het waard. Haha, 3 leuke matches op het moment.
  dinsdag 9 april 2013 @ 22:06:25 #72
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125089828
Wat is dat toch, met veel vrouwen op datingsites die verwachten dat jij altijd maar het gesprek begint en op gang houdt... :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_125090095
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef Sannne het volgende:

[..]

Als iemand de moeite neemt je een (normaal) berichtje te sturen en iemand toont interesse in je dan is het toch een kleine moeite om iets van "sorry, je bent niet m'n type fijne avond" oid terug te sturen?

Tenzij het alleen "hallo, hoi, leuke foto" of iets dergelijks is.

Ik haat zulke mensen...volgens mij zijn dat dezelfde type, niet sociale mensen die in de supermarkt je spullen gewoon aan de kant duwen ipv te vragen "goh, mag ik er ff langs".
pi_125090253
Dan haat je mij ook dus haha. Okeeee!!
pi_125090514
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:12 schreef Sannne het volgende:
Dan haat je mij ook dus haha. Okeeee!!
Ja absoluut.. ik vind het zo'n rare manier van met mensen omgaan (sociaal gezien) om gewoon niks terug te sturen...

Oh...ik heb hun niet nodig dus waarom zou ik iets terug sturen?

Ik stuur zelfs echt de meest dikke, lelijke zeekoeien die me aanspreken nog een berichtje terug. Alleen hoi/hai/hey oid/zin om te chatten?/leuke foto? reageer ik ook niet op
pi_125090658
Dat is gewoon Badoo. Zeur niet zo..

Als ik mannen aanspreek gebeurt het me ook regelmatig. So be it, duidelijke boodschap toch?
Ik heb dat wel een poos gedaan, netjes bedanken, maar die kerels zien dat toch als een opening tot gesprek en daar heb ik geen zin in. Dan maar asociaal ;)
pi_125090875
Ik zit er nog maar een paar dagen op (sinds hele lange tijd) wie weet word ik ook zo straks. :'(
pi_125091056
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik zit er nog maar een paar dagen op (sinds hele lange tijd) wie weet word ik ook zo straks. :'(
Als het je zo tegen staat zou ik er maar rap wegwezen.
pi_125091350
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ik ben echt al de hele avond in gesprek :o Vandaag maar weer een maandje afgesloten.
Maar tot nu toe is het het waard. Haha, 3 leuke matches op het moment.
Ik probeer het wellicht of een tijdje ook weer...de laatste weken kwam er niks uit. Focus mij nu op mijn dame van parship :)
  dinsdag 9 april 2013 @ 22:27:07 #80
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125091419
wat een kutsite zeg dat Pepper. Dat slepen van foto's werkt voor geen meter :(

Het aanmaken van een profiel is al ;(
pi_125091652
Heb het al eerder gezegd, maar op Pepper kan ik echt mn draai niet vinden, heb 1 maand betaald (en een bol.com cadeaubon gekregen ;) ) en ben er weer klaar mee! Zoek nog steeds naar een leuke site..
pi_125091754
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Als iemand de moeite neemt je een (normaal) berichtje te sturen en iemand toont interesse in je dan is het toch een kleine moeite om iets van "sorry, je bent niet m'n type fijne avond" oid terug te sturen?

Tenzij het alleen "hallo, hoi, leuke foto" of iets dergelijks is.

Ik haat zulke mensen...volgens mij zijn dat dezelfde type, niet sociale mensen die in de supermarkt je spullen gewoon aan de kant duwen ipv te vragen "goh, mag ik er ff langs".
Ik weet niet hoe het bij Badoo zit met berichten sturen? Een van de websites waar ik op zit mag jre 1 bericht per dag sturen. Dan ga ik niet elke keer braaf een berichtje terug sturen, met het risico dat ik straks een leuke jongen tegen kom en dan dus niks meer kan sturen.
pi_125092524
Eerste post, zoek wat advies en waar beter dan een stelletje vreemden ;)

Vorige week een hele leuke date via een site gehad. We waren beide wat ongemakkelijk en verlegen, maar we hebben echt leuk zitten praten over van alles en nog wat. Ik voelde echt een klik en had echt het idee dat zij het ook leuk vond.

Ze reageert leuk op me whatsapp berichten, maar stuurt niets zelf. Ik spam haar niet en probeer om de dag wat te sturen om even een leuk gesprek te hebben.

Helaas is ze deze week heel druk en hebben we zondagavond pas de 2e date, maar er is een 2e date! Nu is er zondagavond niet veel te doen. Ik wil iets actief doen, zodat je elkaar ook zo leert kennen. Ik kan alleen wat eten, bios, drankje doen verzinnen. Hebben jullie nog ideeën of moet ik er niet te veel bij verzinnen en is bios prima.
pi_125092560
Dat is op badoo niet zo. Maar je mag en kan daar bijna alles, gratis, dus krijg je gewoon ook heel veel berichten. Als iemand echt iets leuks typt en zn best doe dan reageer ik heus weleens, maar 99 van de 100 berichten negeer ik maar gewoon!
pi_125092730
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:37 schreef Whatevers het volgende:
Eerste post, zoek wat advies en waar beter dan een stelletje vreemden ;)

Vorige week een hele leuke date via een site gehad. We waren beide wat ongemakkelijk en verlegen, maar we hebben echt leuk zitten praten over van alles en nog wat. Ik voelde echt een klik en had echt het idee dat zij het ook leuk vond.

Ze reageert leuk op me whatsapp berichten, maar stuurt niets zelf. Ik spam haar niet en probeer om de dag wat te sturen om even een leuk gesprek te hebben.

Helaas is ze deze week heel druk en hebben we zondagavond pas de 2e date, maar er is een 2e date! Nu is er zondagavond niet veel te doen. Ik wil iets actief doen, zodat je elkaar ook zo leert kennen. Ik kan alleen wat eten, bios, drankje doen verzinnen. Hebben jullie nog ideeën of moet ik er niet te veel bij verzinnen en is bios prima.
Wat heb je op date 1 gedaan?
Een bios-date is leuk, maar je leert elkaar dan niet echt kennen he, je kan niet praten in de bios ;)
Een leuk etentje is toch goed?
  dinsdag 9 april 2013 @ 22:40:16 #86
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125092860
Eten, drinken en bios zijn niet echt actief hè? ;)

Het schijnt mooi weer te worden. Wandeling bos/park/strand? En daarna eten/drinken/bios?
pi_125093261
Wat doen we hier eigenlijk? :D
Ze zeggen weleens dat je 'de ware' alleen tegenkomt door hem/haar niet te zoeken... (datingsites bijvoorbeeld). Het moet spontaan gebeuren...
pi_125093360
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Deezertje het volgende:
Ze zeggen weleens dat je 'de ware' alleen tegenkomt door hem/haar niet te zoeken... (datingsites bijvoorbeeld). Het moet spontaan gebeuren...
Ze zeggen zoveel :P
  dinsdag 9 april 2013 @ 22:45:33 #89
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125093454
quote:
Daarom zitten we hier! Hier zoeken we niet, hier klagen we en daardoor vinden we.
pi_125093503
Eerste date was ergens eten.
Ik weet dat eten drinken bios niet actief is, maar verzin maar is iets op een zondagavond :S
pi_125093543
quote:
Ja dan ben je over 10 jaar nog vrijgezel :')
pi_125094064
Hmmm bllijkt dat mijn date voornamelijk middag/avonddiensten draait. Dus wanneer ze aan het werk is tot een uur of 23, dan ga ik al bijna slapen. En wanneer ik dus 's middags / 's avonds tijd heb kan ze (bijna) niet reageren omdat ze aan het werk is... Maakt het lastig om eens een goed gesprek te hebben zonder elke keer één bericht en dan drie/vier uur niks terug te horen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 22:53:18 #93
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125094126
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:52 schreef Deezertje het volgende:
Hmmm bllijkt dat mijn date voornamelijk middag/avonddiensten draait. Dus wanneer ze aan het werk is tot een uur of 23, dan ga ik al bijna slapen. En wanneer ik dus 's middags / 's avonds tijd heb kan ze (bijna) niet reageren omdat ze aan het werk is... Maakt het lastig om eens een goed gesprek te hebben zonder elke keer één bericht en dan drie/vier uur niks terug te horen.
Heeft ook zo zijn charmes, dan heeft ze iets om naar uit te kijken ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_125095445
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het bij Badoo zit met berichten sturen? Een van de websites waar ik op zit mag jre 1 bericht per dag sturen. Dan ga ik niet elke keer braaf een berichtje terug sturen, met het risico dat ik straks een leuke jongen tegen kom en dan dus niks meer kan sturen.
Welke site is dat eigenlijk? Een bericht per dag sturen is eigenlijk gewoon ideaal, ik stuur ook niet zoveel berichten omdat ik liever mijn energie steek in een paar originele berichten. Als er minder berichten kunnen worden gestuurd dan wordt een leuk en origineel bericht eerder opgemerkt lijkt me.
pi_125095476
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 23:08 schreef barocci het volgende:

[..]

Welke site is dat eigenlijk? Een bericht per dag sturen is eigenlijk gewoon ideaal, ik stuur ook niet zoveel berichten omdat ik liever mijn energie steek in een paar originele berichten. Als er minder berichten kunnen worden gestuurd dan wordt een leuk en origineel bericht eerder opgemerkt lijkt me.
Een christelijke. :D :') Is misschien niet helemaal jouw doelgroep?
pi_125095637
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Een christelijke. :D :') Is misschien niet helemaal jouw doelgroep?
Ben vroeger wel misdienaar geweest :P Maar dat was meer voor het jaarlijkse uitje :@
pi_125096436
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tsja, zomaar in de kroeg iemand aanspreken gaat 'm niet worden...

Ik ben al bang voor blauwtjes, daar zou ik me helemaal geen houding weten te geven :')
Om blauwtjes moet je lachen.

Liever een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
  dinsdag 9 april 2013 @ 23:54:07 #98
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125097736
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Daarom zitten we hier! Hier zoeken we niet, hier klagen we en daardoor vinden we.
nou hier staan toch heel wat succesverhalen! of krijgen habitue en Blue_Note betaald door een datingsite om hier een nep-succesverhaal te posten? :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 9 april 2013 @ 23:57:35 #99
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125097850
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 23:25 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Om blauwtjes moet je lachen.

Liever een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
Zelfvertrouwen is nogal wankel :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 23:58:59 #100
138876 Andromache
pi_125097918
jij Yuki? neeeeeeeeee
  woensdag 10 april 2013 @ 00:02:49 #101
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125098042
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef Andromache het volgende:
jij Yuki? neeeeeeeeee
Jaaaaaaa :')

Ik loop al acuut rood aan als iemand mij aan zou spreken (gebeurt niet vaak trouwens), laat staan als ik zelf op een kerel af zou stappen in de kroeg. Al hakkelend, stotterend en blozend een gesprek aanknopen... Don't think so.
pi_125098926
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jaaaaaaa :')

Ik loop al acuut rood aan als iemand mij aan zou spreken (gebeurt niet vaak trouwens), laat staan als ik zelf op een kerel af zou stappen in de kroeg. Al hakkelend, stotterend en blozend een gesprek aanknopen... Don't think so.
Zou ik wel schattig vinden. :@ Mits dat niet heel lang aanhoudt.
  woensdag 10 april 2013 @ 00:57:35 #103
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125099656
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zou ik wel schattig vinden. :@ Mits dat niet heel lang aanhoudt.
De wetenschap dat dit gebeurt, weerhoudt me ervan het te proberen... Dus geen idee.
Denk dat het niet té lang aanhoudt, maar ik vind 1 sec al gênant :')
  woensdag 10 april 2013 @ 05:48:37 #104
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125101193
Het kan een mooie ijsbreker zijn. Gewoon erachteraan zeggen 'nou... dat kwam er lekker uit'. Leuk jurkje aan, hoge hakken, gooi met dat haar.... Maar ja... mentaal he... (kan heel frustrerend zijn).

[ Bericht 16% gewijzigd door -Splash- op 10-04-2013 05:53:56 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 10 april 2013 @ 07:21:14 #105
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125101389
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 05:48 schreef -Splash- het volgende:
Het kan een mooie ijsbreker zijn. Gewoon erachteraan zeggen 'nou... dat kwam er lekker uit'. Leuk jurkje aan, hoge hakken, gooi met dat haar.... Maar ja... mentaal he... (kan heel frustrerend zijn).
Dat dus ;)
pi_125101411
Gewoon stoppen met janken erover. Klinkt simpel, is het niet, helpt als een tiet. Sommige dingen zijn nu eenmaal zo. Accepteer ze gewoon ipv er een mega big deal van te maken. So what als je wat stamelt en je hoofd aanloopt. Who cares.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 april 2013 @ 07:29:15 #107
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125101437
Na een gesprek van ruim een half uur ben ik ooit iemands naam vergeten... Kwam per ongeluk ter sprake dus liep rood aan uiteraard...
Heeft alleen in m'n voordeel gewerkt kan ik je zeggen ;)
Ik word ook redelijk snel rood, maar het heeft me nooit belemmerd eigenlijk...
pi_125101455
Als ik iemand in het wild ontmoet vergeet ik standaard diens naam :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 10 april 2013 @ 07:33:28 #109
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125101465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik iemand in het wild ontmoet vergeet ik standaard diens naam :D
Herhalen als ze zich voorstellen helpt...
En soms tijdens het gesprek... (Als je het goed doet in een gesprek voelen mensen zich nog speciaal ook ;) mensen zijn er gek op hun eigen naam te horen :Y )
pi_125101476
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 07:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Herhalen als ze zich voorstellen helpt...
En soms tijdens het gesprek... (Als je het goed doet in een gesprek voelen mensen zich nog speciaal ook ;) mensen zijn er gek op hun eigen naam te horen :Y )
ik zeg altijd, "Hoe heet je ook alweer? Sorry, dit ga ik nog 4 keer vragen, t'is de Korsakov..."

Gelijk een goede schiftingsopmerking :')
  woensdag 10 april 2013 @ 07:36:05 #111
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125101490
Sowieso als je het goed oplost door een grapje, of gewoon eerlijkheid, is het echt niet zo erg...
Zelfspot is altijd goed mits niet te ver doorgedreven ;)
pi_125101788
Kan zijn dat ze moe is, maar als je inmiddels gewoon weer paar keer online bent geweest op WA, mijn berichten gelezen, maar niks terugstuurt... Had onder andere welterusten gewenst, dus ook al zeg je dan maar een simpele 'jij ook'. We zullen vandaag wel zien of het inderdaad nog stil blijft. Wacht in ieder geval nu op haar antwoord, anders kom ik wel heel 'spammerig' over. ;) Maar als ze weer online is zonder antwoord sturen... ;(
  woensdag 10 april 2013 @ 08:19:58 #113
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125101896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 07:36 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso als je het goed oplost door een grapje, of gewoon eerlijkheid, is het echt niet zo erg...
Zelfspot is altijd goed mits niet te ver doorgedreven ;)
Naam herhalen tijdens het gesprek is goed, tot op zekere hoogte ;)
Een jongen op Lowlands vorig jaar herhaalde m'n naam wel heel vaak terwijl ie me probeerde te versieren, dat werd irritant :D
  woensdag 10 april 2013 @ 08:21:27 #114
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125101911
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 08:19 schreef Yuki het volgende:

[..]

Naam herhalen tijdens het gesprek is goed, tot op zekere hoogte ;)
Een jongen op Lowlands vorig jaar herhaalde m'n naam wel heel vaak terwijl ie me probeerde te versieren, dat werd irritant :D
Ja het moet wel natuurlijk overkomen :D
  woensdag 10 april 2013 @ 08:23:31 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125101932
Naam vergeten is geen probleem. Sommigen slaan het makkelijk op, anderen (zoals ik) kan het tig keer vergeten. Vaak juist als ik denk "moet het onthouden" :')

Gewoon eerlijk over zijn. Zelden gehad (of nooit) dat iemand er boos om werd :)
  woensdag 10 april 2013 @ 08:28:10 #116
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125101972
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 08:23 schreef Cue_ het volgende:
Naam vergeten is geen probleem. Sommigen slaan het makkelijk op, anderen (zoals ik) kan het tig keer vergeten. Vaak juist als ik denk "moet het onthouden" :')

Gewoon eerlijk over zijn. Zelden gehad (of nooit) dat iemand er boos om werd :)
Precies.

Ik moet m'n naam altijd 3 keer zeggen, omdat mensen het eerst niet goed verstaan en vervolgens moeite hebben met uitspreken :')
Ik denk dat dat wel helpt met onthouden :+
  woensdag 10 april 2013 @ 09:00:44 #117
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125102404
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 08:11 schreef Deezertje het volgende:
Kan zijn dat ze moe is, maar als je inmiddels gewoon weer paar keer online bent geweest op WA, mijn berichten gelezen, maar niks terugstuurt... Had onder andere welterusten gewenst, dus ook al zeg je dan maar een simpele 'jij ook'. We zullen vandaag wel zien of het inderdaad nog stil blijft. Wacht in ieder geval nu op haar antwoord, anders kom ik wel heel 'spammerig' over. ;) Maar als ze weer online is zonder antwoord sturen... ;(
jij wil echt veeel te graag. Zij vindt dit niet leuk.
  woensdag 10 april 2013 @ 09:08:08 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125102524
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef BeamofLight het volgende:

Dat krijgen wij te lezen ja. Betekent nog niet dat zij dat ook door heeft. Als in hoeveel ie z'n telefoon checkt en alles ;)
pi_125102553
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Daarom wacht ik nu ook gewoon met sturen totdat zij zelf wat terugstuurt. Maar is wel opvallend dat degene altijd best snel is (soms ook gewoon twee dagen niks hoor, daar ook geen probleem mee), en nu na date ineens stil is maar wel online. Zeg dan: je viel me eigenlijk tegen of laat in ieder geval merken dat je nog interesse hebt maar gewoon geen zin hebt of wat weet om terug te sturen... Maar goed dat kan natuurlijk ook een mannelijke gedachte zijn van mij: 'stil, dus geen interesse meer', terwijl sommige meiden juist meer rust willen na een date om alles te laten bezinken... ;) En misschien leest ze wel mee op FOK! en ben ik helemaal de sjaak! :')
pi_125102584
-dubbel-
pi_125103262
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daarom wacht ik nu ook gewoon met sturen totdat zij zelf wat terugstuurt. Maar is wel opvallend dat degene altijd best snel is (soms ook gewoon twee dagen niks hoor, daar ook geen probleem mee), en nu na date ineens stil is maar wel online. Zeg dan: je viel me eigenlijk tegen of laat in ieder geval merken dat je nog interesse hebt maar gewoon geen zin hebt of wat weet om terug te sturen... Maar goed dat kan natuurlijk ook een mannelijke gedachte zijn van mij: 'stil, dus geen interesse meer', terwijl sommige meiden juist meer rust willen na een date om alles te laten bezinken... ;) En misschien leest ze wel mee op FOK! en ben ik helemaal de sjaak! :')
Ik vind het niet goed klinken, sorry.
  woensdag 10 april 2013 @ 09:51:02 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125103557
Volgens mij denkt iedereen hier hetzelfde: she's just not that into you.
  woensdag 10 april 2013 @ 09:53:54 #123
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125103645
Het is sowieso beter om verder te kijken, mocht ze reageren dan kan je vanaf daar verder plannen (of juist niet).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_125103722
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:53 schreef -Splash- het volgende:
Het is sowieso beter om verder te kijken, mocht ze reageren dan kan je vanaf daar verder plannen (of juist niet).
Ja daarom. Kan nu zelf wel allemaal dingen bedenken waarom ze niet reageert, maar schiet ik toch niks mee op. Als ze interesse heeft stuurt ze heus wel een bericht terug, vroeg of laat.. Voor nu laat ik het maar, anders kom je heel opdringerig over en verspil je sowieso je kans.
pi_125103791
Ik herken je verhaal wel. Ik moet mijzelf ook altijd inhouden, niet te snel berichtjes sturen, niet te snel reactie terug verwachten etc.. Maar als het goed zit, hoeft dat niet. Mijn date is mij zelfs steeds voor met berichtjes sturen, heerlijk. Lekker laten gaan en alvast uitkijken naar een andere date, was voor mij altijd weer een goede motivatie om weer wat berichten naar potentiële dates te gaan sturen, zal je zien dat die ander ook gaat reageren :)
pi_125103825
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja daarom. Kan nu zelf wel allemaal dingen bedenken waarom ze niet reageert, maar schiet ik toch niks mee op. Als ze interesse heeft stuurt ze heus wel een bericht terug, vroeg of laat.. Voor nu laat ik het maar, anders kom je heel opdringerig over en verspil je sowieso je kans.

Maar goed, dan zou ik voortaan liever meteen op een date horen dat het leuk was maar meer niet, in plaats van dat je nu nog hoopt op meer omdat zij het ook wel leuk vond en contact zou houden... maar sommige mensen durven dat niet te zeggen.
Edit: Lol waarom druk ik altijd de quote knop in, in plaats van de edit... 8)7
pi_125103977
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:59 schreef Casos het volgende:
Ik herken je verhaal wel. Ik moet mijzelf ook altijd inhouden, niet te snel berichtjes sturen, niet te snel reactie terug verwachten etc.. Maar als het goed zit, hoeft dat niet. Mijn date is mij zelfs steeds voor met berichtjes sturen, heerlijk. Lekker laten gaan en alvast uitkijken naar een andere date, was voor mij altijd weer een goede motivatie om weer wat berichten naar potentiële dates te gaan sturen, zal je zien dat die ander ook gaat reageren :)
Maar jullie hebben elkaar dus ook al ontmoet in real life? Want vaak is het 'voortraject' inderdaad erg leuk en kan je dagenlang berichtjes sturen zonder het wederzijds zat te worden. Maar je kunt nog zulke echte real-time foto's of wat sturen (dus niet van twee jaar geleden), een indruk in real-life is altijd anders. En kan je meteen zien of diegene niet alleen online leuk kan babbelen. Sommige klappen juist helemaal dicht in real-life terwijl ze op internet verhalen vol vertellen...
pi_125104288
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Helemaal de juiste conclusie, verder geen aandacht meer aan schenken.

En laat je telefoon gewoon af en toe een paar uur met rust zonder steeds haar online status te checken. Sowieso is het meestal geen goed idee om heel veel te gaan whatsappen voor een date. (als is de verleiding soms wel groot als de gesprekken leuk zijn)

Ik heb trouwens wel eens een date gehad met iemand die echt vrijwel iedere minuut online was, haar laatste online status was nooit langer dan 5 minuten geleden. :P
٩๏̯͡๏)۶
pi_125104909
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar jullie hebben elkaar dus ook al ontmoet in real life? Want vaak is het 'voortraject' inderdaad erg leuk en kan je dagenlang berichtjes sturen zonder het wederzijds zat te worden. Maar je kunt nog zulke echte real-time foto's of wat sturen (dus niet van twee jaar geleden), een indruk in real-life is altijd anders. En kan je meteen zien of diegene niet alleen online leuk kan babbelen. Sommige klappen juist helemaal dicht in real-life terwijl ze op internet verhalen vol vertellen...
Ok, ik was in de veronderstelling dat je haar al gezien had, 1e date achter de rug. Ik heb haar inderdaad al realtime ontmoet, 2x zelfs, daarvoor hecht ik niet teveel waarde aan, maar ook toen hoefde eigenlijk niet te wachten op reacties. Juist in de voortraject stuur ik zo min mogelijk berichtjes, ze kent mij niet, weet ook niet hoe ze mijn berichtjes moet lezen. Ik ben van mening dat het belangrijk is elkaar een beetje te kennen voor je uitgebreid gaat appen, dan weet je net wat beter hoe je de berichtjes moet lezen.

Als afspreken als zo lastig gaat, niet teveel tijd en aandacht aan besteden.
pi_125104919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:15 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Helemaal de juiste conclusie, verder geen aandacht meer aan schenken.

En laat je telefoon gewoon af en toe een paar uur met rust zonder steeds haar online status te checken. Sowieso is het meestal geen goed idee om heel veel te gaan whatsappen voor een date. (als is de verleiding soms wel groot als de gesprekken leuk zijn)

Ik heb trouwens wel eens een date gehad met iemand die echt vrijwel iedere minuut online was, haar laatste online status was nooit langer dan 5 minuten geleden. :P
Al is dat ook weer een nadeel tegenwoordig... :P uist van de mensen die áltijd online zijn is het dan ineens gek om niks te horen. Niet meteen reactie kan ook betekenen dat ze een dagje weg is, geen internet heeft, geen zin, batterij leeg etc. Vroeger als je een kaartje stuurde moest je soms ook wel dagen wachten hoor _O-
pi_125104983
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:34 schreef Casos het volgende:

[..]

Ok, ik was in de veronderstelling dat je haar al gezien had, 1e date achter de rug. Ik heb haar inderdaad al realtime ontmoet, 2x zelfs, daarvoor hecht ik niet teveel waarde aan, maar ook toen hoefde eigenlijk niet te wachten op reacties. Juist in de voortraject stuur ik zo min mogelijk berichtjes, ze kent mij niet, weet ook niet hoe ze mijn berichtjes moet lezen. Ik ben van mening dat het belangrijk is elkaar een beetje te kennen voor je uitgebreid gaat appen, dan weet je net wat beter hoe je de berichtjes moet lezen.

Als afspreken als zo lastig gaat, niet teveel tijd en aandacht aan besteden.
Nee eerste date reeds gehad, maar nu ineens stil dus.. Als het van beiden kanten niet klikte had ik er ook geen probleem mee. Maar nu is het een beetje zuur omdat het echt leuk was... en iig ik wel een tweede date zou willen.
pi_125105084
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee eerste date reeds gehad, maar nu ineens stil dus.. Als het van beiden kanten niet klikte had ik er ook geen probleem mee. Maar nu is het een beetje zuur omdat het echt leuk was... en iig ik wel een tweede date zou willen.
Heb ik ook gehad hoor. Op vrijdagavond hartstikke gezellig, leuke date, na afloop beide uitgesproken dat we snel nog een keer gaan afspreken. Volgende dag haar appje gestuurd dat ik het erg leuk vond. Zondagavond pas reactie terug, ze mistte toch de vonk, jammer op naar de volgende. Maar je checkt je telefoon wel wat vaker zo'n weekend.
pi_125105236
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:39 schreef Casos het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad hoor. Op vrijdagavond hartstikke gezellig, leuke date, na afloop beide uitgesproken dat we snel nog een keer gaan afspreken. Volgende dag haar appje gestuurd dat ik het erg leuk vond. Zondagavond pas reactie terug, ze mistte toch de vonk, jammer op naar de volgende. Maar je checkt je telefoon wel wat vaker zo'n weekend.
Ja daarom. Al zou ze een berichtje sturen met inderdaad 'geen vonk', prima. Maar nu laat ze het iig open. Zelf stuur ik altijd wel een berichtje terug bij een niet-geslaagde date. Sommige mensen kunnen/doen dat dus niet en verdwijnen met de horizon...
  woensdag 10 april 2013 @ 11:09:24 #134
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125105959
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja daarom. Al zou ze een berichtje sturen met inderdaad 'geen vonk', prima. Maar nu laat ze het iig open. Zelf stuur ik altijd wel een berichtje terug bij een niet-geslaagde date. Sommige mensen kunnen/doen dat dus niet en verdwijnen met de horizon...
Het kan van alles zijn. Het kan zijn dat ze het nog niet weet en dat ze daarom niks terugstuurt. Het kan ook zijn dat ze je niks vindt maar dit niet durft te vertellen. Daarnaast kan het ook zijn dat ze hard to get speelt.

al met al leave it!!! Wacht gewoon af of zij iets gaat zeggen. Zegt ze niets dan weet jij genoeg en ga je verder kijken.
pi_125106004
Ik zou nu al verder kijken. Kans is heel groot dat ze het gewoon niet ziet zitten tussen jullie imo.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_125106361
Eigenlijk hetzelfde principe als Knuz dus. Je stuurt iemand een bericht, ziet dat die je profiel heeft bekeken, maar enkele uren later nog steeds niks heeft teruggestuurd... weet je ook wel hoe laat het is :P
  woensdag 10 april 2013 @ 11:59:49 #137
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125107404
Oh die mailtjes lees ik ook wel eens op m'n telefoon ofzo, dan ga ik niet helemaal inloggen en in zo'n onmogelijk vakje wat terugtypen. Doe k wel als ik thuis ben.

Of ik vergeet het. :')
pi_125107428
Hmmm ze is weer online (geweest) maar inderdaad stil. Stuur zelf nog maar niks. Jammer maar helaas... next?!
pi_125107447
Next!
  woensdag 10 april 2013 @ 12:28:53 #140
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125108144
Hoi allemaal.. is er ruimte voor mij hier??
life goes on.. be proud of yourself!
pi_125108310
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoi allemaal.. is er ruimte voor mij hier??
hangt er vanaf, hoeveel ruimte heb je nodig?
  woensdag 10 april 2013 @ 12:39:28 #142
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125108422
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:34 schreef rival het volgende:

[..]

hangt er vanaf, hoeveel ruimte heb je nodig?
nou als het me hier bevalt aardig wat haha.. als t af en toe is dat ik hier kom iets minder...
  woensdag 10 april 2013 @ 12:42:08 #143
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125108500
Misschien moet je even uitleggen of je op datingsites staat, wat je ervaringen zijn en/of waarom je je hier komt melden? Niet lullig bedoeld maar aan die vage posts hebben we natuurlijk niks.
pi_125108508
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:42 schreef Silenus het volgende:
Misschien moet je even uitleggen of je op datingsites staat, wat je ervaringen zijn en/of waarom je je hier komt melden? Niet lullig bedoeld maar aan die vage posts hebben we natuurlijk niks.
Ja zo heeft ze niet veel ruimte nodig he :P
pi_125108519
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:39 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

nou als het me hier bevalt aardig wat haha.. als t af en toe is dat ik hier kom iets minder...
het is de bedoeling hier je ervaringen te delen, dus je weet zelf hoeveel ruimte :P
pi_125108528
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:42 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ja zo heeft ze niet veel ruimte nodig he :P
  woensdag 10 april 2013 @ 12:53:08 #147
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125108831
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:42 schreef Silenus het volgende:
ooh zeg dat dan meteen!
Zal niet alles in 1 keer vertellen want ben ik morgen nog bezig :P ( grapje!) Ja ik sta op datingsites.. lexa en badoo en pepper kent me vast ook nog wel... mijn ervaringen zijn gigantsich wisselend. Van heel leuk tot heel saai en jongens waar je voor je gevoel niet meer van af komt.. de kerels die wel leuk zijn blijven natuurlijk niet plakken anders was ik hier niet.. nou vind ik het leuk om ook eens verhalen van anderen te horen dus vandaar dat ik hier binnenwandel...
  woensdag 10 april 2013 @ 12:53:56 #148
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125108857
Word het al ietsje beter??
pi_125108903
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
Word het al ietsje beter??
Zonder foto kunnen we niets! -oh wacht-, nevermind!

JA BETER ZO!
  woensdag 10 april 2013 @ 12:55:45 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125108917
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:55 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Zonder foto kunnen we niets!
Kijk eens in der fobo luie dwaas :P
  woensdag 10 april 2013 @ 12:56:43 #151
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125108955
quote:

[..]

JA BETER ZO!
mooi zo... heb idd gewoon fobo.. komen binnenkort paar fotos bij maar zijn nog in de maak...
  woensdag 10 april 2013 @ 13:11:41 #152
242666 BeamofLight
pi_125109478
quote:

[..]

JA BETER ZO!
geil wijf of mwah?
pi_125109526
Welkom dan, Nikkie :)
pi_125109724
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

geil wijf of mwah?
Oordeel zelf eerst.
  woensdag 10 april 2013 @ 13:21:13 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125109794
quote:

[..]

geil wijf of mwah?
Niet mijn kopje thee :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125111102
laatste 2 topics eens doorgelezen, wel grappig hoe mensen reageren en eigenlijk allemaal onzeker over hetzelfde zijn, we zijn toch niet zo anders :).

Staan hier wel af en toe dingen dat ik denk, wat voor debiel moet je zijn om dat te doen tijdens een date. Elk gesprek naar sex toe draaien etc.
  woensdag 10 april 2013 @ 14:04:37 #157
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125111194
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:01 schreef Whatevers het volgende:
laatste 2 topics eens doorgelezen, wel grappig hoe mensen reageren en eigenlijk allemaal onzeker over hetzelfde zijn, we zijn toch niet zo anders :).

Staan hier wel af en toe dingen dat ik denk, wat voor debiel moet je zijn om dat te doen tijdens een date. Elk gesprek naar sex toe draaien etc.
Ik verbaas me er vaak over hoeveel van dat soort figuren er rondlopen op de wereld terwijl 99% van de vrouwen er niet van gediend is :')

Maar goed, des te meer val je op als je wel normaal reageert op dingen :)
pi_125111273
Was het maar zo dat ik veel meer opviel :).

Ik vind verlegen meisjes die wat slimmer zijn meestal het leukst, maar die zijn altijd zo lastig te vinden.
  woensdag 10 april 2013 @ 14:25:20 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125111841
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:07 schreef Whatevers het volgende:
Was het maar zo dat ik veel meer opviel :).

Ik vind verlegen meisjes die wat slimmer zijn meestal het leukst, maar die zijn altijd zo lastig te vinden.
Waarom wil je dat ze verlegen zijn?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 10 april 2013 @ 14:31:25 #160
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125112034
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat is toch schattig?? O-)
  woensdag 10 april 2013 @ 14:32:35 #161
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125112074
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:12 schreef Sannne het volgende:
Welkom dan, Nikkie :)
dankje sannne :)
  woensdag 10 april 2013 @ 14:36:43 #162
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125112195
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat dat misschien beter past bij mannen die zelf ook wat introverter zijn.

Overigens zijn verlegen hoogopgeleide meisjes wel redelijk snel te herkennen. Hoogopgeleid sowieso, want je kunt overal wel ongeveer checken er HBO/WO bijstaat. Verder zijn kenmerken natuurlijk dat ze vaak van wandelen houden, lezen, 'ik kijk eerst altijd de kat uit de boom'...en verlegen meisjes maken vaker foto's van zichzelf in hun eigen kamer ipv dat ze allemaal party-hardy foto's uploaden bijv.

En ze typen wat minder vlot. En ze zien er ook niet zo vlot uit. Je ziet het eigenlijk vrij snel. :+
  woensdag 10 april 2013 @ 14:39:41 #163
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125112284
2 verlegen mensen die gaan daten kan een hele stille avond worden :D
  woensdag 10 april 2013 @ 14:40:53 #164
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125112330
quote:

[..]

geil wijf of mwah?
om te zien oordeel ik niet over mezelf.. dat andere... iedereen heeft zijn of haar behoefte?? :P
pi_125112365
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:40 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

om te zien oordeel ik niet over mezelf.. dat andere... iedereen heeft zijn of haar behoefte?? :P
daar gaat je PM :')
  woensdag 10 april 2013 @ 14:42:34 #166
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125112391
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:41 schreef rival het volgende:

[..]

daar gaat je PM :')
dat zal wel meevallen gok ik...
  woensdag 10 april 2013 @ 15:07:46 #167
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125113196
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Overigens zijn verlegen hoogopgeleide meisjes wel redelijk snel te herkennen. Hoogopgeleid sowieso, want je kunt overal wel ongeveer checken er HBO/WO bijstaat. Verder zijn kenmerken natuurlijk dat ze vaak van wandelen houden, lezen, 'ik kijk eerst altijd de kat uit de boom'...en verlegen meisjes maken vaker foto's van zichzelf in hun eigen kamer ipv dat ze allemaal party-hardy foto's uploaden bijv.

En ze typen wat minder vlot. En ze zien er ook niet zo vlot uit. Je ziet het eigenlijk vrij snel. :+
Cool 8-) Ik ben hoogopgeleid en verlegen! Good to know :)
  woensdag 10 april 2013 @ 15:10:20 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125113270
Bij jou had ik dat dus ook al meteen door.
pi_125113592
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies wat je zegt. Ik moet altijd even op gang komen in een gesprek, daarna kan ik me prima redden. In het begin kan je dan makkelijk even polsen hoe het aan de andere kant gaat.
  woensdag 10 april 2013 @ 15:24:46 #170
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125113729
quote:
6s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:10 schreef Silenus het volgende:
Bij jou had ik dat dus ook al meteen door.
Oh, dus ik zie er niet zo vlot uit? Thanks :P
pi_125113735
Uiterlijk verschilt heel erg, Meestal besteden verlegen meiden iets minder tijd aan hun uiterlijk of ziet het er gewoon natuurlijker uit. Ik vind het belangrijker dat iemand er leuk uitziet dan dat het een spetter is. Daar zit meestal weinig inhoud in, daar ben ik in 5minuten meestal al mee klaar.
pi_125113761
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:24 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Nu moet ik je maar even opzoeken :).
pi_125114491
quote:

[..]

Na jouw pics gezien te hebben vraag ik me überhaupt af wat jij hier doet? Jij zou toch overal worden nagefloten? (en ja, ik ben ook hoogopgeleid en rond jouw leeftijd).
  woensdag 10 april 2013 @ 15:52:04 #174
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125114621
Jongens, aanschouw de zeer soepele versierpoging van de man hierboven mij en leer hiervan!

Eerst een verkapt compliment geven. "Je bent toch veel te mooi en leuk? Iedereen wil je toch?" Als het goed is krijgt de vrouw dan een goed gevoel.

Daarna prijs je jezelf aan. Let wel, tussen haakjes. Verder geen vraag, geen overduidelijke hint, maar gewoon subtiel.
pi_125114684
Haha subtiel inderdaad ;)

En om maar even te happen: Alsof verlegen zijn gelijk staat aan weinig aandacht aan je uiterlijk besteden? Betwijfel zelfs of die twee kenmerken gecorreleerd zijn maar goeeed. Misschien ook wel. Ik ben zelf in ieder geval ook verlegen, maar niet extreem denk ik.
  woensdag 10 april 2013 @ 15:54:19 #176
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125114688
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:52 schreef Silenus het volgende:
Jongens, aanschouw de zeer soepele versierpoging van de man hierboven mij en leer hiervan!

Eerst een verkapt compliment geven. "Je bent toch veel te mooi en leuk? Iedereen wil je toch?" Als het goed is krijgt de vrouw dan een goed gevoel.

Daarna prijs je jezelf aan. Let wel, tussen haakjes. Verder geen vraag, geen overduidelijke hint, maar gewoon subtiel.
Als dit al subtiel is :D

Anders waardeer ik je sarcasme _O_
  woensdag 10 april 2013 @ 15:54:44 #177
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125114699
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:52 schreef Silenus het volgende:

Ik heb besloten om het maar niet 'awkward' te noemen, maar 'aandoenlijk'. Wij kunnen alleen maar leren van zulk moed en een niet te doorgronden tactiek. Wat zou zijn doel toch zijn?
  woensdag 10 april 2013 @ 15:54:48 #178
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125114702
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:54 schreef Linguine het volgende:
Haha subtiel inderdaad ;)

En om maar even te happen: Alsof verlegen zijn gelijk staat aan weinig aandacht aan je uiterlijk besteden? Betwijfel zelfs of die twee kenmerken gecorreleerd zijn maar goeeed. Misschien ook wel. Ik ben zelf in ieder geval ook verlegen, maar niet extreem denk ik.
Heeft idd helemaal geen reet met elkaar te maken...
Genoeg knapperds die verlegen zijn hoor :Y
  woensdag 10 april 2013 @ 15:56:07 #179
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125114746
quote:

[..]

Helaas... op je fotoboek zag ik dat je alleen op 'skinny' types valt... jammer...
  woensdag 10 april 2013 @ 15:57:21 #180
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125114791
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Heeft idd helemaal geen reet met elkaar te maken...
Genoeg knapperds die verlegen zijn hoor :Y
Ieder mens heeft wel iets moois in zich :D
  woensdag 10 april 2013 @ 15:58:05 #181
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125114815
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ieder mens heeft wel iets moois in zich :D
Met dat beeld sta ik elke dag op en ga ik elke dag naar buiten...
Als ik dan 's avonds thuis kom moet ik er toch elke keer op terug komen :D
pi_125114842
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:58 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Met dat beeld sta ik elke dag op en ga ik elke dag naar buiten...
Als ik dan 's avonds thuis kom moet ik er toch elke keer op terug komen :D
Story of my life :P
pi_125114958
Zijn er eigenlijk uit dit topic veel dates geweest/relaties ontstaan?
  woensdag 10 april 2013 @ 16:02:58 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125114981
Trouwens versieren? Waar en wie gaan we versieren?

Dame in kwestie tikje verlegen? Mijn PM en DM staat voor u open :W

:P
  woensdag 10 april 2013 @ 16:03:40 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125114999
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:02 schreef Whatevers het volgende:
Complete voetbal elftallen qua kinderen!!!
pi_125115020
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:02 schreef Whatevers het volgende:
2 van mijn exvrouwen heb ik uit dit topic :@
  woensdag 10 april 2013 @ 16:05:28 #187
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125115062
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:56 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Helaas... op je fotoboek zag ik dat je alleen op 'skinny' types valt... jammer...
Skinny types? Sorry? :o

En ja, dat was een hele schattige versierpoging, haha ;)
  woensdag 10 april 2013 @ 16:09:57 #188
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125115224
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:05 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Die ietswat magere jongeman waarbij je op de foto staat (ex?).
Ik krijg spontaan de neiging om hém mee uit eten te nemen ipv jou. Brrrr...
  woensdag 10 april 2013 @ 16:13:53 #189
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125115365
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:09 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik krijg spontaan de neiging om hém mee uit eten te nemen ipv jou. Brrrr...
_O- :')
pi_125115382
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:09 schreef -Splash- het volgende:

[..]

:')
  woensdag 10 april 2013 @ 16:15:14 #191
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125115421
Poging 1: slijmen en jezelf tussen haakjes aanprijzen
Poging 2: een hele vergezochte grap maken die de vrouw niet begrijpt

...wie volgt?
  woensdag 10 april 2013 @ 16:16:43 #192
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125115489
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef Silenus het volgende:

...wie volgt?
ME ME ME

Ik wil je schaamlippen over je hoofd trekken en in een strik binden zodat je eruit ziet als de paashaas O+

SPOILER
pi_125115507
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:05 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Oh, een afwijzing dus? En bedankt! :+
  woensdag 10 april 2013 @ 16:17:54 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125115541
quote:
Indeed :')
  woensdag 10 april 2013 @ 16:38:47 #195
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125116442
Wat is dit soms een geweldig topic :D

Hilarisch :P
pi_125117060
Beetje lullig dat jullie nu Splash en Deezer belachelijk maken.

Ze hebben wel gelijk, Pinkdwarf ziet er toch ook gewoon goed uit. Lieve lach, leuke actieve foto's en nog slim ook. Die zou niet alleen moeten zitten.
Ik zou er geen moeite mee hebben daar een leuke date mee te beleven.

en dat is 3 ! ;p
  woensdag 10 april 2013 @ 16:59:12 #197
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125117328
quote:
Ik stond net onder de douche, en toen drong ie tot me door! :)
Ehh, de grap dan :') Mister Skeleton.
pi_125117364
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef Whatevers het volgende:

Ze hebben wel gelijk, Pinkdwarf ziet er toch ook gewoon goed uit. Lieve lach, leuke actieve foto's en nog slim ook. Die zou niet alleen moeten zitten.

en dat is 3 ! ;p
Dat jij nog niet bezet bent! :P

Al een site uitgezocht?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 10 april 2013 @ 17:00:12 #199
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125117369
waar is die ene cassanova voor mij :P
  woensdag 10 april 2013 @ 17:01:28 #200
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125117405
quote:

en dat is 3 ! ;p
Aww, ik moet zeggen.. je doet goed je best :*
  woensdag 10 april 2013 @ 17:03:35 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125117512
quote:

Er zijn vast genoeg mannen die daar anders over denken.

Ik vind haar niet lelijk, maar is niet mijn kopje thee zie ik net.
pi_125117564
Fijn dat jullie iedereen op datingsites degraderen tot lelijke losers die falen in het leven.

Wat natuurlijk ook zo is :P
pi_125117613
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:04 schreef habitue het volgende:
Fijn dat jullie iedereen op datingsites degraderen tot lelijke losers die falen in het leven.

Wat natuurlijk ook zo is :P
waar komt dit ineens vandaan? :o
pi_125117644
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:06 schreef rival het volgende:

[..]

waar komt dit ineens vandaan? :o
Inderdaad...................
pi_125117649
Opmerkingen als: wat doe jij op een datingsite je bent intelligent en lekker :@
  woensdag 10 april 2013 @ 17:08:08 #206
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125117673
wat is daar mis mee dan??
  woensdag 10 april 2013 @ 17:09:29 #207
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125117728
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:07 schreef habitue het volgende:
Opmerkingen als: wat doe jij op een datingsite je bent intelligent en lekker :@
Oh, dus als ik een lekkere, intelligente man zoek, zit ik op datingsites verkeerd? :(
pi_125117754
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:09 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Oh, dus als ik een lekkere, intelligente man zoek, zit ik op datingsites verkeerd? :(
Ja ik ben er net af...
pi_125117757
quote:
12s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:00 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Dat jij nog niet bezet bent! :P

Al een site uitgezocht?
Zit op Lexa :)... als dat is wat je bedoelt.
  woensdag 10 april 2013 @ 17:10:16 #210
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_125117760
quote:

[..]

Op Fok! ook. Ik kreeg laatst te horen dat ik te knap was voor Fok! :') . Naja ieder zijn smaak zullen we maar zeggen...
Dat weet toch iedere boerenlul.
  woensdag 10 april 2013 @ 17:10:35 #211
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125117774
quote:

[..]

slaat nergens op... je moet gewoon goed zoeken...ze huizen overal en nergens...
  woensdag 10 april 2013 @ 17:11:20 #212
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125117797
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:10 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

slaat nergens op... je moet gewoon goed zoeken...ze huizen overal en nergens...
Het was ook niet serieus bedoeld. Vaak zijn de intelligente, lekkere mannen te druk om leuke vrouwen te ontmoeten in het dagelijks leven, dus zitten ze juist op datingsites, toch? 8-)
  woensdag 10 april 2013 @ 17:12:00 #213
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125117816
Alsof uiterlijk en intelligentie iets te maken hebben met wel of niet op fok of datingsites zitten?? echt bullshit!!!
  woensdag 10 april 2013 @ 17:12:35 #214
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125117846
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:11 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Het was ook niet serieus bedoeld. Vaak zijn de intelligente, lekkere mannen te druk om leuke vrouwen te ontmoeten in het dagelijks leven, dus zitten ze juist op datingsites, toch? 8-)
Precies. Ik ben het zat dat alle vrouwen in de kroeg alleen maar voor mijn looks gaan. :( Vandaar dus de datingsite, dan vallen ze iig gewoon op mijn innerlijk (en bescheidenheid.)
  woensdag 10 april 2013 @ 17:12:39 #215
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125117849
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:11 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

dat komt inderdaad veeeeel beter in de buurt hahaha
pi_125117876
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies. Ik ben het zat dat alle vrouwen in de kroeg alleen maar voor mijn looks gaan. :( Vandaar dus de datingsite, dan vallen ze iig gewoon op mijn innerlijk (en bescheidenheid.)
kiek em goan :7
  woensdag 10 april 2013 @ 17:13:19 #217
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125117877
quote:

[..]

Ahum? :P
  woensdag 10 april 2013 @ 17:15:47 #218
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125117976
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:13 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ahum? :P
Als dit geen neuken wordt ;)
pi_125117996
Silenus is hier goed in :)
  woensdag 10 april 2013 @ 17:16:36 #220
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125118011
quote:
6s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:15 schreef mr-green het volgende:

[..]

[..]

Als dit geen neuken wordt ;)
Ja, zaterdag. Dat noemt men nou een "seksdate".
  woensdag 10 april 2013 @ 17:16:49 #221
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125118024
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:16 schreef Whatevers het volgende:
Silenus is hier goed in :)
ik merk het....
  woensdag 10 april 2013 @ 17:20:31 #222
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125118178
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:16 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ja, zaterdag. Dat noemt men nou een "seksdate".
Ik verwacht dat jullie afspreken in een kroeg, beetje speciale bieren gaan drinken en uiteindelijk keiharde porno gaan hebben :7
pi_125118612
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 17:20 schreef mr-green het volgende:

[..]

Ik verwacht dat jullie afspreken in een kroeg, beetje speciale bieren gaan drinken en uiteindelijk keiharde porno gaan hebben :7
dat noemt men nou een "date" ;)
  woensdag 10 april 2013 @ 17:35:39 #224
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125118823
quote:

[..]

Helaas. Ik denk dat die kroeg alleen voor de speciale dames is ;)
pi_125118924
quote:

[..]

jep, je mag alleen zoeken in het fotoboek :P
  woensdag 10 april 2013 @ 17:48:12 #226
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125119229
Ik voorzie ook een grote Pinkdwarf Fok!Bang :P
  woensdag 10 april 2013 @ 18:02:10 #227
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125119741
:')
  woensdag 10 april 2013 @ 18:02:15 #228
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125119745
quote:

...wie volgt?
Ik vond hem wel aardig. :Y
  woensdag 10 april 2013 @ 18:03:06 #229
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125119773
quote:

[..]

En nummerrrrr 3
  woensdag 10 april 2013 @ 18:06:14 #230
242666 BeamofLight
pi_125119878
Gvd dit nivo hier
  woensdag 10 april 2013 @ 18:11:15 #231
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125120036
quote:

[..]

Maak het memorabel. We lezen het graag terug. :P
pi_125120094
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 18:06 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd dit nivo hier
Te hoog voor je?
  woensdag 10 april 2013 @ 18:52:21 #233
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_125121419
Sorry Silenus. Maar ik vind de versierpoging "Kijk hun eens falen. :') Ik ben beter natuurlijk, dat laat ik zien door ze belachelijk te maken" niet veel beter. Wel minder aandoenlijk.
WFPB!
  woensdag 10 april 2013 @ 18:56:39 #234
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125121558
Eh, dat was geen versierpoging hoor?
  woensdag 10 april 2013 @ 19:06:56 #235
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125121875
En zo is het goed. Even haantjes gedrag, nu weer lekker over daten praten. ;)
  woensdag 10 april 2013 @ 19:08:07 #236
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125121917
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:24 schreef Hungry_Joe het volgende:

Blij toe achteraf, want het was leuk. We hadden in een of ander park afgesproken waar het met het mooie weer uiteráárd een drukte van belang was, ik kon de bangbus aanvankelijk nergens kwijt, maar eind goed al goed. Ik ben ergens gaan staan waar ik niet mocht parkeren. Dat was de oprit naar een soort van volkstuintjes kennelijk, wist een oudere man met strohoed (een user!) mij uren later te vertellen :7

Goede date, klinkt voorspoedig!

Mijn date-update: Wederom erg gezellige dag gehad maar van beide kanten niet voldoende een klik voor meer. Ga weer vrolijk verder :)
pi_125124620
Ohja nog ff een updatetje: ze leeft weer! Alleen is ze nu bijzonder traag met antwoorden. Kan natuurlijk, zeker niets mis mee. Maar sommige vragen slaat ze nu gewoon over. Reageert alleen maar waar ze zin op heeft lijkt het wel.. Wel lastig weer dit, weet dus nog steeds niet waar ik aan toe ben, behalve dat ze nog contact met me heeft, maar het voelt als een dood gesprek aan. :) Stuur straks nog één berichtje en dan morgenavond als het gesprek weer doodloopt...
  woensdag 10 april 2013 @ 20:19:26 #238
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125125203
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef Deezertje het volgende:
Ohja nog ff een updatetje: ze leeft weer! Alleen is ze nu bijzonder traag met antwoorden. Kan natuurlijk, zeker niets mis mee. Maar sommige vragen slaat ze nu gewoon over. Reageert alleen maar waar ze zin op heeft lijkt het wel.. Wel lastig weer dit, weet dus nog steeds niet waar ik aan toe ben, behalve dat ze nog contact met me heeft, maar het voelt als een dood gesprek aan. :) Stuur straks nog één berichtje en dan morgenavond als het gesprek weer doodloopt...
Eh..vragen waar je aan toe bent ook een optie? Geen spelletjes spelen maar gewoon dat het je leuk lijkt om nog eens af te spreken en wanneer ze kan. Of iets in die strekking. Geen antwoord: geen interesse genoeg.
pi_125127390
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 20:19 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eh..vragen waar je aan toe bent ook een optie? Geen spelletjes spelen maar gewoon dat het je leuk lijkt om nog eens af te spreken en wanneer ze kan. Of iets in die strekking. Geen antwoord: geen interesse genoeg.
Vrees dat ik het antwoord al weet: ze is gewoon online op de site waar ik haar heb ontmoet..
Maar ik wordt er wel langzamerhand moe van hoor (daten in het algemeen). Steeds maar weer berichtjes sturen naar iedereen, dan een leuk gesprek, dan ineens stil, dan weer terug, dan weer stil en vervolgens dus echt niks meer. Kost ook klauwen met tijd en je raakt er onderhand depressief van.. elke keer toch weer die 'hoop'. Had gisteren nog wel alles netjes betaald (30 euro) dus zij was waarschijnlijk allang blij, als ze toch al wist dat het niks meer zou worden...

Maar goed, daarvoor zitten we juist op datingsites omdat dat toch net wat 'veiliger' is dan een kroeg binnenstappen ofzo waar je binnen een minuut weet of je een echte klik hebt met diegene...

[ Bericht 4% gewijzigd door Deezertje op 10-04-2013 21:05:53 ]
pi_125127944
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vrees dat ik het antwoord al weet: ze is gewoon online op de site waar ik haar heb ontmoet..
Maar ik wordt er wel langzamerhand moe van hoor. Steeds maar weer berichtjes sturen naar iedereen, dan een leuk gesprek, dan ineens stil, dan weer terug, dan weer stil en vervolgens dus echt niks meer. Kost ook klauwen met tijd en je raakt er onderhand depressief van.. elke keer toch weer die 'hoop'. Had gisteren nog wel alles netjes betaald (30 euro) dus zij was waarschijnlijk allang blij, als ze toch al wist dat het niks meer zou worden...
Je weet inderdaad het antwoord al, je blijft er alleen te lang in hangen.
Ik ken niet je hele verhaal (hoe lang je al date via sites etc)
In het kleine aantal ervaringen dat ik heb, kan ik je vertellen dat je je er gewoon snel overheen moet zetten, zeker als het maar 1 date was. Tijdens de date of bij afscheid weet je meestal al hoe het er voor staat.

Mensen zeggen niet graag wat ze er van vonden. Niets zeggen is makkelijker.
pi_125129110
Normaal vind ik het niet aardig om zo maar berichtjes die anderen me gestuurd hebben te plaatsen, maar ik kan het bij deze niet laten....zucht :{ ;( :N

Gisteren:
"hoe gaat het met u met mij goed hoor en wat voor iemand zoekt u xxx*naam*"

Vandaag:
"hoe gaat het vandaag met u met mij goed hoor ik werk in een sauzenfabriek en wat voor werk doet u xxx *naam*

(overigens op een site, waarvan ik niet eens meer wist dat ik daar een 'profiel' had...)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_125129160
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:26 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Normaal vind ik het niet aardig om zo maar berichtjes die anderen me gestuurd hebben te plaatsen, maar ik kan het bij deze niet laten....zucht :{ ;( :N

Gisteren:

Vandaag:
"hoe gaat het vandaag met u met mij goed hoor ik werk in een sauzenfabriek en wat voor werk doet u xxx *naam*

(overigens op een site, waarvan ik niet eens meer wist dat ik daar een 'profiel' had...)
  woensdag 10 april 2013 @ 21:30:26 #243
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125129414
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef Whatevers het volgende:

[..]

In het kleine aantal ervaringen dat ik heb, kan ik je vertellen dat je je er gewoon snel overheen moet zetten, zeker als het maar 1 date was. Tijdens de date of bij afscheid weet je meestal al hoe het er voor staat.

Goed advies!
pi_125129612
quote:

Gisteren:

Vandaag:

Dat moet wel een troll zijn. :P
  woensdag 10 april 2013 @ 21:35:20 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_125129774
Die saus is hem gewoon wat naar z'n hoofd gestegen
  woensdag 10 april 2013 @ 21:48:12 #246
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125130690
quote:

Gisteren:

Vandaag:

'Profiel'?

Wtf is dat voor site? :')
  woensdag 10 april 2013 @ 21:50:41 #247
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125130875
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Goede date, klinkt voorspoedig!

Mijn date-update: Wederom erg gezellige dag gehad maar van beide kanten niet voldoende een klik voor meer. Ga weer vrolijk verder :)
Jammer -O- maar het zij zo.
pi_125132656
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef Yuki het volgende:

[..]

'Profiel'?

Wtf is dat voor site? :')
Het werkt wel met profielen, maar zag dat ik alleen nog maar de basis had ingevuld, vandaar de ' '.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_125133556
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:08 schreef Whatevers het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik inmiddels ook achter ja. Normaal blijf ik ook niet echt hangen na een 'mixed feelings' date, maar gisteren was gewoon echt leuk. En dat lijkt nu helaas wel de druppel te worden. Mijn profiel is 700 keer bekeken (wat voor een man best veel is heb ik het idee), elke keer mail ik leuk heen en weer, soms met real life dates aan toe, maar daarna is het gewoon ineens weer 'boem' leeg... en begin je in feite dus steeds weer van voor af aan, erg frustrerend!
pi_125133739
Dat vind ik ook Deezertje.. Je werkt toch naar een date toe, en dan is het idd ineens weer klaar.
Daarom date ik nu wat sneller, een hele tijd wachten voor ik ga daten doe ik niet meer.

Eefje, jammer. Heb je verhaal even gemist maar was date 1 wel leuk? Had je al twijfels?
pi_125134130
Gewoon de dates en de tijd op zich waarderen is zeker geen optie?
pi_125134347
Dat zegt toch niemand?

Ik vind de spanning voor de eerste date heerlijk en de dates eigenlijk ook altijd erg leuk, maar de rust die daarna komt vind ik gewoon jammer. Lijkt me los staan van het waarderen van de tijd daarvoor.
pi_125134434
quote:

[..]

Die zitten op Fok uiteraard :Y
pi_125134749
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon de dates en de tijd op zich waarderen is zeker geen optie?
Zeker wel, maar we zitten hier toch uiteraard met een relatie als (eind)doel? En dan kan je nog wel zo leuk iedere week een date hebben, paar uurtjes babbelen, uitzwaaien en weer een volgende date met iemand plannen... maar dat 'vult' op de lange termijn ook niet. Je wilt gewoon eens weten waar je aan toe bent in plaats van iedere keer opnieuw introduceren en daarna uiteindelijk weer met lege handen te staan...
pi_125134786
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:35 schreef Sannne het volgende:
Dat zegt toch niemand?

Ik vind de spanning voor de eerste date heerlijk en de dates eigenlijk ook altijd erg leuk, maar de rust die daarna komt vind ik gewoon jammer. Lijkt me los staan van het waarderen van de tijd daarvoor.
Ik denk dat DP bedoelt dat de date meer het doel op zich moet zijn, en dat je daar van moet genieten. Gewoon nieuwe mensen ontmoeten dus waar je een leuke tijd mee kunt hebben.

En als het dan meer wordt is het mooi meegenomen zeg maar. :)
pi_125134923
Yep, maar als je na 1 date geen contact meer hebt, vind ik dat toch wel zonde, aangezien het toch best wat tijd en energie kost om wéér iets nieuws op te bouwen.
pi_125135167
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Sannne het volgende:
Yep, maar als je na 1 date geen contact meer hebt, vind ik dat toch wel zonde, aangezien het toch best wat tijd en energie kost om wéér iets nieuws op te bouwen.
Maar als je het allebei gezellig vindt, is er toch geen reden om helemaal geen contact meer te hebben? Waarom niet gewoon vrienden worden bijvoorbeeld?
pi_125135259
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Maar als je het allebei gezellig vindt, is er toch geen reden om helemaal geen contact meer te hebben? Waarom niet gewoon vrienden worden bijvoorbeeld?
Veel gehoorde belofte... Nooit 1 dame die het nagekomen is....
pi_125135268
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

That's the question ;)
Heb het al een paar keer meegemaakt. Geen wederzijdse klik, dus geen contact meer. En dat is niet mijn wens geweest ;)
pi_125135522
Waarom wel?

Je date toch omdat je op zoek bent naar iemand om op relaties, of op seksgebied iets mee wilt opbouwen. Als dat dan op de een of andere manier niet blijkt te werken dan heeft het voor mijn gevoel geen nut om contact te onderhouden.

Tenzij je bijv niet alleen date voor een relatie achtig iets maar ook gewoon uit sociale overwegingen. Dan snap ik het wel, maar ik denk dat de meeste mensen dat niet doen. Maar dan drink ik op een vrije avond liever een biertje met vrienden dan met een date waarvan ik al weet dat het nooit iets zal gaan worden.
pi_125135682
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Sannne het volgende:

[..]

That's the question ;)
Heb het al een paar keer meegemaakt. Geen wederzijdse klik, dus geen contact meer. En dat is niet mijn wens geweest ;)
Ja dat kan. Heb je wel echt geprobeerd om er nog wat van te maken dan? Aan sommige dates heb ik toch echt goede vriendinnen overgehouden, maar het hangt ook van de andere partij af natuurlijk.
pi_125135882
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom wel?

Je date toch omdat je op zoek bent naar iemand om op relaties, of op seksgebied iets mee wilt opbouwen. Als dat dan op de een of andere manier niet blijkt te werken dan heeft het voor mijn gevoel geen nut om contact te onderhouden.

Tenzij je bijv niet alleen date voor een relatie achtig iets maar ook gewoon uit sociale overwegingen. Dan snap ik het wel, maar ik denk dat de meeste mensen dat niet doen. Maar dan drink ik op een vrije avond liever een biertje met vrienden dan met een date waarvan ik al weet dat het nooit iets zal gaan worden.
Ja inderdaad. Meer het schoolvoorbeeld van 'vroeger': leuk meisje in je klas, maar je weet eigenlijk dat hoe gezellig (als dat je al lukt ;)) je het met elkaar hebt, het nooit 'echt' wat zal worden... Dat is dus ook met dates. Geen (wederzijdse) interesse voor een tweede date? Dan betekent het vaak dat het gewoon niet klikte, en vrienden blijven is dan leuk voor een week of twee maar daarna hoor je dus echt nooit meer wat. En ja, wat Sanne ook zegt: na een date kost het weer veel moeite om nieuw contact te zoeken met iemand, in de hoop niet weer met hetzelfde te zitten na een x aantal dagen..
pi_125135899
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:54 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ja dat kan. Heb je wel echt geprobeerd om er nog wat van te maken dan? Aan sommige dates heb ik toch echt goede vriendinnen overgehouden, maar het hangt ook van de andere partij af natuurlijk.
Neuh als ik niks meer hoor laat ik het erbij zitten.
Maar goed, ik date ook met het idee een leuke relatie te krijgen, en niet om vrienden te vinden. Heb vriendinnen genoeg!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sannne op 10-04-2013 23:03:40 ]
pi_125136353
Juist zonde om het contact te verbreken als er toch een klik is. Niet alles hoeft meteen tot een huwelijkspartner te leiden toch? :)

Gelukkig nog nooit meegemaakt dat iemand niets meer liet horen. Kies ze goed uit, Paiq ftw :7
pi_125136370
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom wel?

Nou eigenlijk snap ik dat niet zo goed. Tenzij je al zoveel vrienden hebt dat je geen nieuwe kunt gebruiken of zo. Ik vind het gewoon leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en dat zijn dates in principe ook gewoon.

Met dates ben ik altijd op zoek naar een relatie uiteindelijk, maar als dat er niet in zit, dan vind ik het ook leuk om gewoon nieuwe contacten op te doen. Als de persoon in kwestie dat ook leuk vindt natuurlijk. Waarom zou de persoon waar je mee date niet iemand kunnen zijn waar je op een vrije avond gewoon een biertje mee drinkt? Zeker als het gewoon klikt, maar de vonk er niet is.
pi_125136490
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Perzephone het volgende:
Juist zonde om het contact te verbreken als er toch een klik is. Niet alles hoeft meteen tot een huwelijkspartner te leiden toch? :)

Gelukkig nog nooit meegemaakt dat iemand niets meer liet horen. Kies ze goed uit, Paiq ftw :7
Ik in principe ook pas 1 keer, maar toch, was er best verbouwereerd over. Ik nodig hem uit in mijn huis, hij mist de laatste bus, wil duidelijk seks, maar ondanks dat bied ik hem de bank aan om op te slapen, ik maak nog ontbijt voor hem, allemaal niet in de planning, en vervolgens hoor ik niks meer! Dat vind ik raar.
Heb het wel een paar keer meegemaakt dat het na een poosje verwatert, wat niet raar is. Geen klik is geen klik.
En al ser wel een klik is date je toch gewoon door ;)
pi_125136588
Hekel aan als ze opeens niks laten horen ;( Is me ook eens overkomen. En ook met mailcontact wel eens...
pi_125136633
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik in principe ook pas 1 keer, maar toch, was er best verbouwereerd over. Ik nodig hem uit in mijn huis, hij mist de laatste bus, wil duidelijk seks, maar ondanks dat bied ik hem de bank aan om op te slapen, ik maak nog ontbijt voor hem, allemaal niet in de planning, en vervolgens hoor ik niks meer! Dat vind ik raar.
Heb het wel een paar keer meegemaakt dat het na een poosje verwatert, wat niet raar is. Geen klik is geen klik.
Wat raar zeg! Misschien dat hij zich wat ongemakkelijk voelde?
Nouja, wel weer een leuke nieuwe date op de planning? :)
pi_125136643
quote:

[..]

Er kan toch ook gewoon een klik zijn zonder dat er verder gevoelens zijn? Dan is het toch zonde om helemaal geen contact meer te hebben?
pi_125136718
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:09 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Wat raar zeg! Misschien dat hij zich wat ongemakkelijk voelde?
Nouja, wel weer een leuke nieuwe date op de planning? :)
Neuh, heb een oude date (waar de vonken er in het begin vanaf vlogen in bed) geappt om te vragen of ie weer eens langs kwam. Dit was vorige week, en weer als vanouds. We hebben afgesproken om zolang we beide single zijn elkaar af en toe eens op te zoeken. If you know what i mean ;)
Ik kijk rustig verder.
pi_125136768
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:05 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Nou eigenlijk snap ik dat niet zo goed. Tenzij je al zoveel vrienden hebt dat je geen nieuwe kunt gebruiken of zo. Ik vind het gewoon leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en dat zijn dates in principe ook gewoon.

Nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk, maar ik ben toevallig iemand die zoveel "kennissen" heeft dat het me nu al moeite kost iedereen te onderhouden.

Daarom zeg ik, als je ook uit sociale overwegingen date (kennissen kring uitbreiden en evt vriendschap snap ik het wel).
pi_125136775
Mja, ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ze wel contact willen houden, maar dat duurt dan 1 of 2 dagen... Of soms ook helemaal niet... Mja, ik ga er niet als een stalker nog achteraan.... Sowieso, eenzijdig geneuzel ben ik snel klaar mee
  woensdag 10 april 2013 @ 23:11:58 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125136777
quote:

[..]

Nouja.. hij wou seks, jij niet. Hij wou meer blijkbaar, jij schijnbaar niet. Dus denk dat ie daarom is afgetaaid.

En dat ontbijtje is natuurlijk gewoon mooi meegenomen voor hem.
pi_125136783
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Sannne het volgende:

[..]

Neuh, heb een oude date (waar de vonken er in het begin vanaf vlogen in bed) geappt om te vragen of ie weer eens langs komt. We hebben afgesproken om zolang we beide single zijn elkaar af en toe eens op te zoeken. If you know what i mean ;)
Ik kijk rustig verder.
Every girl needs one :D
pi_125136832
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Every girl needs one :D
*O* Zeker zo één ;)
pi_125136870
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja.. hij wou seks, jij niet. Hij wou meer blijkbaar, jij schijnbaar niet. Dus denk dat ie daarom is afgetaaid.

En dat ontbijtje is natuurlijk gewoon mooi meegenomen voor hem.
Ik had idd geen klik. Hij denk ik ook niet, maar dacht er nog een leuke nacht uit te slepen ofzo? Dat is wat ik erbij verwacht..
pi_125136981
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Perzephone het volgende:
Kies ze goed uit, Paiq ftw :7
Maar als het puntje bij paaltje komt... Kiddo dating FTL. Waarom daten jullie uberhaupt eigenlijk? Voor je ego? :')
pi_125137047
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar als het puntje bij paaltje komt... Kiddo dating FTL. Waarom daten jullie uberhaupt eigenlijk? Voor je ego? :')
For the good times :Y
pi_125137295
Weekendje Antwerpen overmorgen. Seks, drank, feesten en uiteten staan op de planning.
pi_125137698
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Voor seks, duh.
pi_125137788
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:27 schreef habitue het volgende:
Voor seks, duh.
Welk deel van "als het bij puntje bij paaltje komt" begreep je niet? Duh! :')
pi_125138077
quote:

[..]

Hmmm dan lijkt het er inderdaad op dat ie 'teleurgesteld' was dat het geen seks was geworden...

Weet niet je leeftijd of hoe je eruit ziet maar een ontbijtje mag je voor mij ook altijd maken hoor O+
pi_125138210
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hmmm dan lijkt het er inderdaad op dat ie 'teleurgesteld' was dat het geen seks was geworden...

Weet niet je leeftijd of hoe je eruit ziet maar een ontbijtje mag je voor mij ook altijd maken hoor O+
Was jij eerder op de avond niet Pinkdwarf aan het verleiden?
pi_125138356
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:37 schreef Sannne het volgende:

[..]

Was jij eerder op de avond niet Pinkdwarf aan het verleiden?
Alle beetjes helpen toch? ;)
Hengeltje hier, hengeltje daar... en hopelijk ooit eens een grote vangst!
pi_125138421
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Een dwarf lijkt mij geen grote vangst :+
pi_125138422
quote:

[..]

Groot?
pi_125138443
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef habitue het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Groot?
Goed, dat rukken kan ik vanavond ook wel vergeten

:X
pi_125138487
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef Techno het volgende:

[..]

Welk deel van "als het bij puntje bij paaltje komt" begreep je niet? Duh! :')
Selectief lezen enzo.
pi_125138491
quote:

[..]

Ik probeer het met een visnet, maar de mazen zijn te groot ;(
pi_125138496
quote:
3s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef habitue het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Groot?
En in haar profiel staat 'Blond haar, grote borsten?' :D
pi_125138606
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Sannne het volgende:

[..]

"Vrouwelijke rondingen" voor "lekkere houvast."

Daarom vertrouw nooit een profiel zonder foto!
pi_125138615
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef Sannne het volgende:

[..]

Volslank denk ik

Haha
pi_125138811
Kijk hier pas sinds gisteren, misschien een vraag die al 100 keer is geweest, maar ik zie het niet in de openingpost staan.
Welke site(s) raden jullie aan. Ik zit nu op Lexa.
Zag iemand over Paiq beginnen, is dat het geld waard?
pi_125138894
Paiq is gratis ;)
pi_125138939
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Whatevers het volgende:
Kijk hier pas sinds gisteren, misschien een vraag die al 100 keer is geweest, maar ik zie het niet in de openingpost staan.
Welke site(s) raden jullie aan. Ik zit nu op Lexa.
Zag iemand over Paiq beginnen, is dat het geld waard?
Paiq hoeft niets te kosten. Wat wil je precies? Profieltjes kijken en gericht reageren of vooral chatten?
pi_125139011
Gericht reageren, gewoon chatten klikt meestal niet.
  woensdag 10 april 2013 @ 23:55:25 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125139048
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik had idd geen klik. Hij denk ik ook niet, maar dacht er nog een leuke nacht uit te slepen ofzo? Dat is wat ik erbij verwacht..
Dan vind ik het al helemaal niet raar dat ie niets meer liet weten achteraf.
pi_125139150
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 23:54 schreef Whatevers het volgende:
Gericht reageren, gewoon chatten klikt meestal niet.
Hm, weet niet of Paiq dan iets voor jou is. Je kunt wel foto's beoordelen en gericht oneliners sturen, ben je iig in contact met iemand die je aantrekkelijk vindt. Komt daarna vooral aan op je chatkwaliteiten ;)
  woensdag 10 april 2013 @ 23:58:24 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125139189
Denk dan eerder richting pepper of RP
pi_125139280
Bedankt voor de tips, ga Paiq wel eens proberen. dat kan nooit kwaad ;)
  donderdag 11 april 2013 @ 00:58:15 #301
138876 Andromache
pi_125141314
kuttechristus. ik word hier nu keihard uitgelachen. fuck it!!

op advies van een lieve vriendin, afgestudeerd klinisch psycholoog, ga ik gewoon weer daten en flirten in de kroeg en het eens niet allemaal zo fokking zwart wit zien. dat elke mislukking een bevestiging is van mijn totale falen als mens en dat succesjes eenmalig zijn en nooit langdurig iets opleveren. ik moet er wat relaxter in staan. veel leuker voor mezelf.

o ja. ik ben dronken na een glas rose en sporten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')