Edit: Lol waarom druk ik altijd de quote knop in, in plaats van de edit...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja daarom. Kan nu zelf wel allemaal dingen bedenken waarom ze niet reageert, maar schiet ik toch niks mee op. Als ze interesse heeft stuurt ze heus wel een bericht terug, vroeg of laat.. Voor nu laat ik het maar, anders kom je heel opdringerig over en verspil je sowieso je kans.
Maar goed, dan zou ik voortaan liever meteen op een date horen dat het leuk was maar meer niet, in plaats van dat je nu nog hoopt op meer omdat zij het ook wel leuk vond en contact zou houden... maar sommige mensen durven dat niet te zeggen.
Maar jullie hebben elkaar dus ook al ontmoet in real life? Want vaak is het 'voortraject' inderdaad erg leuk en kan je dagenlang berichtjes sturen zonder het wederzijds zat te worden. Maar je kunt nog zulke echte real-time foto's of wat sturen (dus niet van twee jaar geleden), een indruk in real-life is altijd anders. En kan je meteen zien of diegene niet alleen online leuk kan babbelen. Sommige klappen juist helemaal dicht in real-life terwijl ze op internet verhalen vol vertellen...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:59 schreef Casos het volgende:
Ik herken je verhaal wel. Ik moet mijzelf ook altijd inhouden, niet te snel berichtjes sturen, niet te snel reactie terug verwachten etc.. Maar als het goed zit, hoeft dat niet. Mijn date is mij zelfs steeds voor met berichtjes sturen, heerlijk. Lekker laten gaan en alvast uitkijken naar een andere date, was voor mij altijd weer een goede motivatie om weer wat berichten naar potentiële dates te gaan sturen, zal je zien dat die ander ook gaat reageren
Helemaal de juiste conclusie, verder geen aandacht meer aan schenken.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja daarom. Kan nu zelf wel allemaal dingen bedenken waarom ze niet reageert, maar schiet ik toch niks mee op. Als ze interesse heeft stuurt ze heus wel een bericht terug, vroeg of laat.. Voor nu laat ik het maar, anders kom je heel opdringerig over en verspil je sowieso je kans.
Ok, ik was in de veronderstelling dat je haar al gezien had, 1e date achter de rug. Ik heb haar inderdaad al realtime ontmoet, 2x zelfs, daarvoor hecht ik niet teveel waarde aan, maar ook toen hoefde eigenlijk niet te wachten op reacties. Juist in de voortraject stuur ik zo min mogelijk berichtjes, ze kent mij niet, weet ook niet hoe ze mijn berichtjes moet lezen. Ik ben van mening dat het belangrijk is elkaar een beetje te kennen voor je uitgebreid gaat appen, dan weet je net wat beter hoe je de berichtjes moet lezen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar jullie hebben elkaar dus ook al ontmoet in real life? Want vaak is het 'voortraject' inderdaad erg leuk en kan je dagenlang berichtjes sturen zonder het wederzijds zat te worden. Maar je kunt nog zulke echte real-time foto's of wat sturen (dus niet van twee jaar geleden), een indruk in real-life is altijd anders. En kan je meteen zien of diegene niet alleen online leuk kan babbelen. Sommige klappen juist helemaal dicht in real-life terwijl ze op internet verhalen vol vertellen...
Al is dat ook weer een nadeel tegenwoordig...quote:Op woensdag 10 april 2013 10:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Helemaal de juiste conclusie, verder geen aandacht meer aan schenken.
En laat je telefoon gewoon af en toe een paar uur met rust zonder steeds haar online status te checken. Sowieso is het meestal geen goed idee om heel veel te gaan whatsappen voor een date. (als is de verleiding soms wel groot als de gesprekken leuk zijn)
Ik heb trouwens wel eens een date gehad met iemand die echt vrijwel iedere minuut online was, haar laatste online status was nooit langer dan 5 minuten geleden.
Nee eerste date reeds gehad, maar nu ineens stil dus.. Als het van beiden kanten niet klikte had ik er ook geen probleem mee. Maar nu is het een beetje zuur omdat het echt leuk was... en iig ik wel een tweede date zou willen.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:34 schreef Casos het volgende:
[..]
Ok, ik was in de veronderstelling dat je haar al gezien had, 1e date achter de rug. Ik heb haar inderdaad al realtime ontmoet, 2x zelfs, daarvoor hecht ik niet teveel waarde aan, maar ook toen hoefde eigenlijk niet te wachten op reacties. Juist in de voortraject stuur ik zo min mogelijk berichtjes, ze kent mij niet, weet ook niet hoe ze mijn berichtjes moet lezen. Ik ben van mening dat het belangrijk is elkaar een beetje te kennen voor je uitgebreid gaat appen, dan weet je net wat beter hoe je de berichtjes moet lezen.
Als afspreken als zo lastig gaat, niet teveel tijd en aandacht aan besteden.
Heb ik ook gehad hoor. Op vrijdagavond hartstikke gezellig, leuke date, na afloop beide uitgesproken dat we snel nog een keer gaan afspreken. Volgende dag haar appje gestuurd dat ik het erg leuk vond. Zondagavond pas reactie terug, ze mistte toch de vonk, jammer op naar de volgende. Maar je checkt je telefoon wel wat vaker zo'n weekend.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee eerste date reeds gehad, maar nu ineens stil dus.. Als het van beiden kanten niet klikte had ik er ook geen probleem mee. Maar nu is het een beetje zuur omdat het echt leuk was... en iig ik wel een tweede date zou willen.
Ja daarom. Al zou ze een berichtje sturen met inderdaad 'geen vonk', prima. Maar nu laat ze het iig open. Zelf stuur ik altijd wel een berichtje terug bij een niet-geslaagde date. Sommige mensen kunnen/doen dat dus niet en verdwijnen met de horizon...quote:Op woensdag 10 april 2013 10:39 schreef Casos het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad hoor. Op vrijdagavond hartstikke gezellig, leuke date, na afloop beide uitgesproken dat we snel nog een keer gaan afspreken. Volgende dag haar appje gestuurd dat ik het erg leuk vond. Zondagavond pas reactie terug, ze mistte toch de vonk, jammer op naar de volgende. Maar je checkt je telefoon wel wat vaker zo'n weekend.
Het kan van alles zijn. Het kan zijn dat ze het nog niet weet en dat ze daarom niks terugstuurt. Het kan ook zijn dat ze je niks vindt maar dit niet durft te vertellen. Daarnaast kan het ook zijn dat ze hard to get speelt.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja daarom. Al zou ze een berichtje sturen met inderdaad 'geen vonk', prima. Maar nu laat ze het iig open. Zelf stuur ik altijd wel een berichtje terug bij een niet-geslaagde date. Sommige mensen kunnen/doen dat dus niet en verdwijnen met de horizon...
hangt er vanaf, hoeveel ruimte heb je nodig?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoi allemaal.. is er ruimte voor mij hier??
nou als het me hier bevalt aardig wat haha.. als t af en toe is dat ik hier kom iets minder...quote:Op woensdag 10 april 2013 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
hangt er vanaf, hoeveel ruimte heb je nodig?
Ja zo heeft ze niet veel ruimte nodig hequote:Op woensdag 10 april 2013 12:42 schreef Silenus het volgende:
Misschien moet je even uitleggen of je op datingsites staat, wat je ervaringen zijn en/of waarom je je hier komt melden? Niet lullig bedoeld maar aan die vage posts hebben we natuurlijk niks.
het is de bedoeling hier je ervaringen te delen, dus je weet zelf hoeveel ruimtequote:Op woensdag 10 april 2013 12:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou als het me hier bevalt aardig wat haha.. als t af en toe is dat ik hier kom iets minder...
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:42 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ja zo heeft ze niet veel ruimte nodig he
ooh zeg dat dan meteen!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:42 schreef Silenus het volgende:
Misschien moet je even uitleggen of je op datingsites staat, wat je ervaringen zijn en/of waarom je je hier komt melden? Niet lullig bedoeld maar aan die vage posts hebben we natuurlijk niks.
Kijk eens in der fobo luie dwaasquote:Op woensdag 10 april 2013 12:55 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Zonder foto kunnen we niets!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |