abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 april 2013 @ 00:02:49 #101
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125098042
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef Andromache het volgende:
jij Yuki? neeeeeeeeee
Jaaaaaaa :')

Ik loop al acuut rood aan als iemand mij aan zou spreken (gebeurt niet vaak trouwens), laat staan als ik zelf op een kerel af zou stappen in de kroeg. Al hakkelend, stotterend en blozend een gesprek aanknopen... Don't think so.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125098926
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jaaaaaaa :')

Ik loop al acuut rood aan als iemand mij aan zou spreken (gebeurt niet vaak trouwens), laat staan als ik zelf op een kerel af zou stappen in de kroeg. Al hakkelend, stotterend en blozend een gesprek aanknopen... Don't think so.
Zou ik wel schattig vinden. :@ Mits dat niet heel lang aanhoudt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 10 april 2013 @ 00:57:35 #103
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125099656
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zou ik wel schattig vinden. :@ Mits dat niet heel lang aanhoudt.
De wetenschap dat dit gebeurt, weerhoudt me ervan het te proberen... Dus geen idee.
Denk dat het niet té lang aanhoudt, maar ik vind 1 sec al gênant :')
  woensdag 10 april 2013 @ 05:48:37 #104
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125101193
Het kan een mooie ijsbreker zijn. Gewoon erachteraan zeggen 'nou... dat kwam er lekker uit'. Leuk jurkje aan, hoge hakken, gooi met dat haar.... Maar ja... mentaal he... (kan heel frustrerend zijn).

[ Bericht 16% gewijzigd door -Splash- op 10-04-2013 05:53:56 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 10 april 2013 @ 07:21:14 #105
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125101389
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 05:48 schreef -Splash- het volgende:
Het kan een mooie ijsbreker zijn. Gewoon erachteraan zeggen 'nou... dat kwam er lekker uit'. Leuk jurkje aan, hoge hakken, gooi met dat haar.... Maar ja... mentaal he... (kan heel frustrerend zijn).
Dat dus ;)
pi_125101411
Gewoon stoppen met janken erover. Klinkt simpel, is het niet, helpt als een tiet. Sommige dingen zijn nu eenmaal zo. Accepteer ze gewoon ipv er een mega big deal van te maken. So what als je wat stamelt en je hoofd aanloopt. Who cares.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 april 2013 @ 07:29:15 #107
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125101437
Na een gesprek van ruim een half uur ben ik ooit iemands naam vergeten... Kwam per ongeluk ter sprake dus liep rood aan uiteraard...
Heeft alleen in m'n voordeel gewerkt kan ik je zeggen ;)
Ik word ook redelijk snel rood, maar het heeft me nooit belemmerd eigenlijk...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125101455
Als ik iemand in het wild ontmoet vergeet ik standaard diens naam :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 10 april 2013 @ 07:33:28 #109
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125101465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik iemand in het wild ontmoet vergeet ik standaard diens naam :D
Herhalen als ze zich voorstellen helpt...
En soms tijdens het gesprek... (Als je het goed doet in een gesprek voelen mensen zich nog speciaal ook ;) mensen zijn er gek op hun eigen naam te horen :Y )
pi_125101476
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 07:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Herhalen als ze zich voorstellen helpt...
En soms tijdens het gesprek... (Als je het goed doet in een gesprek voelen mensen zich nog speciaal ook ;) mensen zijn er gek op hun eigen naam te horen :Y )
ik zeg altijd, "Hoe heet je ook alweer? Sorry, dit ga ik nog 4 keer vragen, t'is de Korsakov..."

Gelijk een goede schiftingsopmerking :')
  woensdag 10 april 2013 @ 07:36:05 #111
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125101490
Sowieso als je het goed oplost door een grapje, of gewoon eerlijkheid, is het echt niet zo erg...
Zelfspot is altijd goed mits niet te ver doorgedreven ;)
pi_125101788
Kan zijn dat ze moe is, maar als je inmiddels gewoon weer paar keer online bent geweest op WA, mijn berichten gelezen, maar niks terugstuurt... Had onder andere welterusten gewenst, dus ook al zeg je dan maar een simpele 'jij ook'. We zullen vandaag wel zien of het inderdaad nog stil blijft. Wacht in ieder geval nu op haar antwoord, anders kom ik wel heel 'spammerig' over. ;) Maar als ze weer online is zonder antwoord sturen... ;(
  woensdag 10 april 2013 @ 08:19:58 #113
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125101896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 07:36 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso als je het goed oplost door een grapje, of gewoon eerlijkheid, is het echt niet zo erg...
Zelfspot is altijd goed mits niet te ver doorgedreven ;)
Naam herhalen tijdens het gesprek is goed, tot op zekere hoogte ;)
Een jongen op Lowlands vorig jaar herhaalde m'n naam wel heel vaak terwijl ie me probeerde te versieren, dat werd irritant :D
  woensdag 10 april 2013 @ 08:21:27 #114
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125101911
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 08:19 schreef Yuki het volgende:

[..]

Naam herhalen tijdens het gesprek is goed, tot op zekere hoogte ;)
Een jongen op Lowlands vorig jaar herhaalde m'n naam wel heel vaak terwijl ie me probeerde te versieren, dat werd irritant :D
Ja het moet wel natuurlijk overkomen :D
  woensdag 10 april 2013 @ 08:23:31 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125101932
Naam vergeten is geen probleem. Sommigen slaan het makkelijk op, anderen (zoals ik) kan het tig keer vergeten. Vaak juist als ik denk "moet het onthouden" :')

Gewoon eerlijk over zijn. Zelden gehad (of nooit) dat iemand er boos om werd :)
  woensdag 10 april 2013 @ 08:28:10 #116
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125101972
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 08:23 schreef Cue_ het volgende:
Naam vergeten is geen probleem. Sommigen slaan het makkelijk op, anderen (zoals ik) kan het tig keer vergeten. Vaak juist als ik denk "moet het onthouden" :')

Gewoon eerlijk over zijn. Zelden gehad (of nooit) dat iemand er boos om werd :)
Precies.

Ik moet m'n naam altijd 3 keer zeggen, omdat mensen het eerst niet goed verstaan en vervolgens moeite hebben met uitspreken :')
Ik denk dat dat wel helpt met onthouden :+
  woensdag 10 april 2013 @ 09:00:44 #117
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125102404
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 08:11 schreef Deezertje het volgende:
Kan zijn dat ze moe is, maar als je inmiddels gewoon weer paar keer online bent geweest op WA, mijn berichten gelezen, maar niks terugstuurt... Had onder andere welterusten gewenst, dus ook al zeg je dan maar een simpele 'jij ook'. We zullen vandaag wel zien of het inderdaad nog stil blijft. Wacht in ieder geval nu op haar antwoord, anders kom ik wel heel 'spammerig' over. ;) Maar als ze weer online is zonder antwoord sturen... ;(
jij wil echt veeel te graag. Zij vindt dit niet leuk.
  woensdag 10 april 2013 @ 09:08:08 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125102524
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef BeamofLight het volgende:

Dat krijgen wij te lezen ja. Betekent nog niet dat zij dat ook door heeft. Als in hoeveel ie z'n telefoon checkt en alles ;)
pi_125102553
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Daarom wacht ik nu ook gewoon met sturen totdat zij zelf wat terugstuurt. Maar is wel opvallend dat degene altijd best snel is (soms ook gewoon twee dagen niks hoor, daar ook geen probleem mee), en nu na date ineens stil is maar wel online. Zeg dan: je viel me eigenlijk tegen of laat in ieder geval merken dat je nog interesse hebt maar gewoon geen zin hebt of wat weet om terug te sturen... Maar goed dat kan natuurlijk ook een mannelijke gedachte zijn van mij: 'stil, dus geen interesse meer', terwijl sommige meiden juist meer rust willen na een date om alles te laten bezinken... ;) En misschien leest ze wel mee op FOK! en ben ik helemaal de sjaak! :')
pi_125102584
-dubbel-
pi_125103262
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daarom wacht ik nu ook gewoon met sturen totdat zij zelf wat terugstuurt. Maar is wel opvallend dat degene altijd best snel is (soms ook gewoon twee dagen niks hoor, daar ook geen probleem mee), en nu na date ineens stil is maar wel online. Zeg dan: je viel me eigenlijk tegen of laat in ieder geval merken dat je nog interesse hebt maar gewoon geen zin hebt of wat weet om terug te sturen... Maar goed dat kan natuurlijk ook een mannelijke gedachte zijn van mij: 'stil, dus geen interesse meer', terwijl sommige meiden juist meer rust willen na een date om alles te laten bezinken... ;) En misschien leest ze wel mee op FOK! en ben ik helemaal de sjaak! :')
Ik vind het niet goed klinken, sorry.
  woensdag 10 april 2013 @ 09:51:02 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125103557
Volgens mij denkt iedereen hier hetzelfde: she's just not that into you.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 10 april 2013 @ 09:53:54 #123
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125103645
Het is sowieso beter om verder te kijken, mocht ze reageren dan kan je vanaf daar verder plannen (of juist niet).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_125103722
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:53 schreef -Splash- het volgende:
Het is sowieso beter om verder te kijken, mocht ze reageren dan kan je vanaf daar verder plannen (of juist niet).
Ja daarom. Kan nu zelf wel allemaal dingen bedenken waarom ze niet reageert, maar schiet ik toch niks mee op. Als ze interesse heeft stuurt ze heus wel een bericht terug, vroeg of laat.. Voor nu laat ik het maar, anders kom je heel opdringerig over en verspil je sowieso je kans.
pi_125103791
Ik herken je verhaal wel. Ik moet mijzelf ook altijd inhouden, niet te snel berichtjes sturen, niet te snel reactie terug verwachten etc.. Maar als het goed zit, hoeft dat niet. Mijn date is mij zelfs steeds voor met berichtjes sturen, heerlijk. Lekker laten gaan en alvast uitkijken naar een andere date, was voor mij altijd weer een goede motivatie om weer wat berichten naar potentiële dates te gaan sturen, zal je zien dat die ander ook gaat reageren :)
pi_125103825
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja daarom. Kan nu zelf wel allemaal dingen bedenken waarom ze niet reageert, maar schiet ik toch niks mee op. Als ze interesse heeft stuurt ze heus wel een bericht terug, vroeg of laat.. Voor nu laat ik het maar, anders kom je heel opdringerig over en verspil je sowieso je kans.

Maar goed, dan zou ik voortaan liever meteen op een date horen dat het leuk was maar meer niet, in plaats van dat je nu nog hoopt op meer omdat zij het ook wel leuk vond en contact zou houden... maar sommige mensen durven dat niet te zeggen.
Edit: Lol waarom druk ik altijd de quote knop in, in plaats van de edit... 8)7
pi_125103977
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:59 schreef Casos het volgende:
Ik herken je verhaal wel. Ik moet mijzelf ook altijd inhouden, niet te snel berichtjes sturen, niet te snel reactie terug verwachten etc.. Maar als het goed zit, hoeft dat niet. Mijn date is mij zelfs steeds voor met berichtjes sturen, heerlijk. Lekker laten gaan en alvast uitkijken naar een andere date, was voor mij altijd weer een goede motivatie om weer wat berichten naar potentiële dates te gaan sturen, zal je zien dat die ander ook gaat reageren :)
Maar jullie hebben elkaar dus ook al ontmoet in real life? Want vaak is het 'voortraject' inderdaad erg leuk en kan je dagenlang berichtjes sturen zonder het wederzijds zat te worden. Maar je kunt nog zulke echte real-time foto's of wat sturen (dus niet van twee jaar geleden), een indruk in real-life is altijd anders. En kan je meteen zien of diegene niet alleen online leuk kan babbelen. Sommige klappen juist helemaal dicht in real-life terwijl ze op internet verhalen vol vertellen...
pi_125104288
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Helemaal de juiste conclusie, verder geen aandacht meer aan schenken.

En laat je telefoon gewoon af en toe een paar uur met rust zonder steeds haar online status te checken. Sowieso is het meestal geen goed idee om heel veel te gaan whatsappen voor een date. (als is de verleiding soms wel groot als de gesprekken leuk zijn)

Ik heb trouwens wel eens een date gehad met iemand die echt vrijwel iedere minuut online was, haar laatste online status was nooit langer dan 5 minuten geleden. :P
٩๏̯͡๏)۶
pi_125104909
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar jullie hebben elkaar dus ook al ontmoet in real life? Want vaak is het 'voortraject' inderdaad erg leuk en kan je dagenlang berichtjes sturen zonder het wederzijds zat te worden. Maar je kunt nog zulke echte real-time foto's of wat sturen (dus niet van twee jaar geleden), een indruk in real-life is altijd anders. En kan je meteen zien of diegene niet alleen online leuk kan babbelen. Sommige klappen juist helemaal dicht in real-life terwijl ze op internet verhalen vol vertellen...
Ok, ik was in de veronderstelling dat je haar al gezien had, 1e date achter de rug. Ik heb haar inderdaad al realtime ontmoet, 2x zelfs, daarvoor hecht ik niet teveel waarde aan, maar ook toen hoefde eigenlijk niet te wachten op reacties. Juist in de voortraject stuur ik zo min mogelijk berichtjes, ze kent mij niet, weet ook niet hoe ze mijn berichtjes moet lezen. Ik ben van mening dat het belangrijk is elkaar een beetje te kennen voor je uitgebreid gaat appen, dan weet je net wat beter hoe je de berichtjes moet lezen.

Als afspreken als zo lastig gaat, niet teveel tijd en aandacht aan besteden.
pi_125104919
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:15 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Helemaal de juiste conclusie, verder geen aandacht meer aan schenken.

En laat je telefoon gewoon af en toe een paar uur met rust zonder steeds haar online status te checken. Sowieso is het meestal geen goed idee om heel veel te gaan whatsappen voor een date. (als is de verleiding soms wel groot als de gesprekken leuk zijn)

Ik heb trouwens wel eens een date gehad met iemand die echt vrijwel iedere minuut online was, haar laatste online status was nooit langer dan 5 minuten geleden. :P
Al is dat ook weer een nadeel tegenwoordig... :P uist van de mensen die áltijd online zijn is het dan ineens gek om niks te horen. Niet meteen reactie kan ook betekenen dat ze een dagje weg is, geen internet heeft, geen zin, batterij leeg etc. Vroeger als je een kaartje stuurde moest je soms ook wel dagen wachten hoor _O-
pi_125104983
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:34 schreef Casos het volgende:

[..]

Ok, ik was in de veronderstelling dat je haar al gezien had, 1e date achter de rug. Ik heb haar inderdaad al realtime ontmoet, 2x zelfs, daarvoor hecht ik niet teveel waarde aan, maar ook toen hoefde eigenlijk niet te wachten op reacties. Juist in de voortraject stuur ik zo min mogelijk berichtjes, ze kent mij niet, weet ook niet hoe ze mijn berichtjes moet lezen. Ik ben van mening dat het belangrijk is elkaar een beetje te kennen voor je uitgebreid gaat appen, dan weet je net wat beter hoe je de berichtjes moet lezen.

Als afspreken als zo lastig gaat, niet teveel tijd en aandacht aan besteden.
Nee eerste date reeds gehad, maar nu ineens stil dus.. Als het van beiden kanten niet klikte had ik er ook geen probleem mee. Maar nu is het een beetje zuur omdat het echt leuk was... en iig ik wel een tweede date zou willen.
pi_125105084
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee eerste date reeds gehad, maar nu ineens stil dus.. Als het van beiden kanten niet klikte had ik er ook geen probleem mee. Maar nu is het een beetje zuur omdat het echt leuk was... en iig ik wel een tweede date zou willen.
Heb ik ook gehad hoor. Op vrijdagavond hartstikke gezellig, leuke date, na afloop beide uitgesproken dat we snel nog een keer gaan afspreken. Volgende dag haar appje gestuurd dat ik het erg leuk vond. Zondagavond pas reactie terug, ze mistte toch de vonk, jammer op naar de volgende. Maar je checkt je telefoon wel wat vaker zo'n weekend.
pi_125105236
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:39 schreef Casos het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad hoor. Op vrijdagavond hartstikke gezellig, leuke date, na afloop beide uitgesproken dat we snel nog een keer gaan afspreken. Volgende dag haar appje gestuurd dat ik het erg leuk vond. Zondagavond pas reactie terug, ze mistte toch de vonk, jammer op naar de volgende. Maar je checkt je telefoon wel wat vaker zo'n weekend.
Ja daarom. Al zou ze een berichtje sturen met inderdaad 'geen vonk', prima. Maar nu laat ze het iig open. Zelf stuur ik altijd wel een berichtje terug bij een niet-geslaagde date. Sommige mensen kunnen/doen dat dus niet en verdwijnen met de horizon...
  woensdag 10 april 2013 @ 11:09:24 #134
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125105959
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 10:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja daarom. Al zou ze een berichtje sturen met inderdaad 'geen vonk', prima. Maar nu laat ze het iig open. Zelf stuur ik altijd wel een berichtje terug bij een niet-geslaagde date. Sommige mensen kunnen/doen dat dus niet en verdwijnen met de horizon...
Het kan van alles zijn. Het kan zijn dat ze het nog niet weet en dat ze daarom niks terugstuurt. Het kan ook zijn dat ze je niks vindt maar dit niet durft te vertellen. Daarnaast kan het ook zijn dat ze hard to get speelt.

al met al leave it!!! Wacht gewoon af of zij iets gaat zeggen. Zegt ze niets dan weet jij genoeg en ga je verder kijken.
pi_125106004
Ik zou nu al verder kijken. Kans is heel groot dat ze het gewoon niet ziet zitten tussen jullie imo.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_125106361
Eigenlijk hetzelfde principe als Knuz dus. Je stuurt iemand een bericht, ziet dat die je profiel heeft bekeken, maar enkele uren later nog steeds niks heeft teruggestuurd... weet je ook wel hoe laat het is :P
  woensdag 10 april 2013 @ 11:59:49 #137
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125107404
Oh die mailtjes lees ik ook wel eens op m'n telefoon ofzo, dan ga ik niet helemaal inloggen en in zo'n onmogelijk vakje wat terugtypen. Doe k wel als ik thuis ben.

Of ik vergeet het. :')
pi_125107428
Hmmm ze is weer online (geweest) maar inderdaad stil. Stuur zelf nog maar niks. Jammer maar helaas... next?!
pi_125107447
Next!
  woensdag 10 april 2013 @ 12:28:53 #140
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125108144
Hoi allemaal.. is er ruimte voor mij hier??
life goes on.. be proud of yourself!
pi_125108310
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:28 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoi allemaal.. is er ruimte voor mij hier??
hangt er vanaf, hoeveel ruimte heb je nodig?
  woensdag 10 april 2013 @ 12:39:28 #142
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125108422
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:34 schreef rival het volgende:

[..]

hangt er vanaf, hoeveel ruimte heb je nodig?
nou als het me hier bevalt aardig wat haha.. als t af en toe is dat ik hier kom iets minder...
  woensdag 10 april 2013 @ 12:42:08 #143
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125108500
Misschien moet je even uitleggen of je op datingsites staat, wat je ervaringen zijn en/of waarom je je hier komt melden? Niet lullig bedoeld maar aan die vage posts hebben we natuurlijk niks.
pi_125108508
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:42 schreef Silenus het volgende:
Misschien moet je even uitleggen of je op datingsites staat, wat je ervaringen zijn en/of waarom je je hier komt melden? Niet lullig bedoeld maar aan die vage posts hebben we natuurlijk niks.
Ja zo heeft ze niet veel ruimte nodig he :P
pi_125108519
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:39 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

nou als het me hier bevalt aardig wat haha.. als t af en toe is dat ik hier kom iets minder...
het is de bedoeling hier je ervaringen te delen, dus je weet zelf hoeveel ruimte :P
pi_125108528
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:42 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ja zo heeft ze niet veel ruimte nodig he :P
:D
  woensdag 10 april 2013 @ 12:53:08 #147
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125108831
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:42 schreef Silenus het volgende:
ooh zeg dat dan meteen!
Zal niet alles in 1 keer vertellen want ben ik morgen nog bezig :P ( grapje!) Ja ik sta op datingsites.. lexa en badoo en pepper kent me vast ook nog wel... mijn ervaringen zijn gigantsich wisselend. Van heel leuk tot heel saai en jongens waar je voor je gevoel niet meer van af komt.. de kerels die wel leuk zijn blijven natuurlijk niet plakken anders was ik hier niet.. nou vind ik het leuk om ook eens verhalen van anderen te horen dus vandaar dat ik hier binnenwandel...
  woensdag 10 april 2013 @ 12:53:56 #148
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125108857
Word het al ietsje beter??
pi_125108903
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
Word het al ietsje beter??
Zonder foto kunnen we niets! -oh wacht-, nevermind!

JA BETER ZO!
  woensdag 10 april 2013 @ 12:55:45 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125108917
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 12:55 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Zonder foto kunnen we niets!
Kijk eens in der fobo luie dwaas :P
  woensdag 10 april 2013 @ 12:56:43 #151
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125108955
quote:

[..]

JA BETER ZO!
mooi zo... heb idd gewoon fobo.. komen binnenkort paar fotos bij maar zijn nog in de maak...
  woensdag 10 april 2013 @ 13:11:41 #152
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125109478
quote:

[..]

JA BETER ZO!
geil wijf of mwah?
pi_125109526
Welkom dan, Nikkie :)
pi_125109724
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

geil wijf of mwah?
Oordeel zelf eerst.
  woensdag 10 april 2013 @ 13:21:13 #155
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125109794
quote:

[..]

geil wijf of mwah?
Niet mijn kopje thee :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125111102
laatste 2 topics eens doorgelezen, wel grappig hoe mensen reageren en eigenlijk allemaal onzeker over hetzelfde zijn, we zijn toch niet zo anders :).

Staan hier wel af en toe dingen dat ik denk, wat voor debiel moet je zijn om dat te doen tijdens een date. Elk gesprek naar sex toe draaien etc.
  woensdag 10 april 2013 @ 14:04:37 #157
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125111194
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:01 schreef Whatevers het volgende:
laatste 2 topics eens doorgelezen, wel grappig hoe mensen reageren en eigenlijk allemaal onzeker over hetzelfde zijn, we zijn toch niet zo anders :).

Staan hier wel af en toe dingen dat ik denk, wat voor debiel moet je zijn om dat te doen tijdens een date. Elk gesprek naar sex toe draaien etc.
Ik verbaas me er vaak over hoeveel van dat soort figuren er rondlopen op de wereld terwijl 99% van de vrouwen er niet van gediend is :')

Maar goed, des te meer val je op als je wel normaal reageert op dingen :)
pi_125111273
Was het maar zo dat ik veel meer opviel :).

Ik vind verlegen meisjes die wat slimmer zijn meestal het leukst, maar die zijn altijd zo lastig te vinden.
  woensdag 10 april 2013 @ 14:25:20 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125111841
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:07 schreef Whatevers het volgende:
Was het maar zo dat ik veel meer opviel :).

Ik vind verlegen meisjes die wat slimmer zijn meestal het leukst, maar die zijn altijd zo lastig te vinden.
Waarom wil je dat ze verlegen zijn?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 10 april 2013 @ 14:31:25 #160
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125112034
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat is toch schattig?? O-)
  woensdag 10 april 2013 @ 14:32:35 #161
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125112074
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 13:12 schreef Sannne het volgende:
Welkom dan, Nikkie :)
dankje sannne :)
  woensdag 10 april 2013 @ 14:36:43 #162
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125112195
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat dat misschien beter past bij mannen die zelf ook wat introverter zijn.

Overigens zijn verlegen hoogopgeleide meisjes wel redelijk snel te herkennen. Hoogopgeleid sowieso, want je kunt overal wel ongeveer checken er HBO/WO bijstaat. Verder zijn kenmerken natuurlijk dat ze vaak van wandelen houden, lezen, 'ik kijk eerst altijd de kat uit de boom'...en verlegen meisjes maken vaker foto's van zichzelf in hun eigen kamer ipv dat ze allemaal party-hardy foto's uploaden bijv.

En ze typen wat minder vlot. En ze zien er ook niet zo vlot uit. Je ziet het eigenlijk vrij snel. :+
  woensdag 10 april 2013 @ 14:39:41 #163
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125112284
2 verlegen mensen die gaan daten kan een hele stille avond worden :D
  woensdag 10 april 2013 @ 14:40:53 #164
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125112330
quote:

[..]

geil wijf of mwah?
om te zien oordeel ik niet over mezelf.. dat andere... iedereen heeft zijn of haar behoefte?? :P
pi_125112365
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:40 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

om te zien oordeel ik niet over mezelf.. dat andere... iedereen heeft zijn of haar behoefte?? :P
daar gaat je PM :')
  woensdag 10 april 2013 @ 14:42:34 #166
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125112391
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:41 schreef rival het volgende:

[..]

daar gaat je PM :')
dat zal wel meevallen gok ik...
  woensdag 10 april 2013 @ 15:07:46 #167
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125113196
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Overigens zijn verlegen hoogopgeleide meisjes wel redelijk snel te herkennen. Hoogopgeleid sowieso, want je kunt overal wel ongeveer checken er HBO/WO bijstaat. Verder zijn kenmerken natuurlijk dat ze vaak van wandelen houden, lezen, 'ik kijk eerst altijd de kat uit de boom'...en verlegen meisjes maken vaker foto's van zichzelf in hun eigen kamer ipv dat ze allemaal party-hardy foto's uploaden bijv.

En ze typen wat minder vlot. En ze zien er ook niet zo vlot uit. Je ziet het eigenlijk vrij snel. :+
Cool 8-) Ik ben hoogopgeleid en verlegen! Good to know :)
You can only have the sunshine after the rain..
  woensdag 10 april 2013 @ 15:10:20 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125113270
Bij jou had ik dat dus ook al meteen door.
pi_125113592
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies wat je zegt. Ik moet altijd even op gang komen in een gesprek, daarna kan ik me prima redden. In het begin kan je dan makkelijk even polsen hoe het aan de andere kant gaat.
  woensdag 10 april 2013 @ 15:24:46 #170
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125113729
quote:
6s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:10 schreef Silenus het volgende:
Bij jou had ik dat dus ook al meteen door.
Oh, dus ik zie er niet zo vlot uit? Thanks :P
pi_125113735
Uiterlijk verschilt heel erg, Meestal besteden verlegen meiden iets minder tijd aan hun uiterlijk of ziet het er gewoon natuurlijker uit. Ik vind het belangrijker dat iemand er leuk uitziet dan dat het een spetter is. Daar zit meestal weinig inhoud in, daar ben ik in 5minuten meestal al mee klaar.
pi_125113761
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:24 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Nu moet ik je maar even opzoeken :).
pi_125114491
quote:

[..]

Na jouw pics gezien te hebben vraag ik me überhaupt af wat jij hier doet? Jij zou toch overal worden nagefloten? (en ja, ik ben ook hoogopgeleid en rond jouw leeftijd).
  woensdag 10 april 2013 @ 15:52:04 #174
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125114621
Jongens, aanschouw de zeer soepele versierpoging van de man hierboven mij en leer hiervan!

Eerst een verkapt compliment geven. "Je bent toch veel te mooi en leuk? Iedereen wil je toch?" Als het goed is krijgt de vrouw dan een goed gevoel.

Daarna prijs je jezelf aan. Let wel, tussen haakjes. Verder geen vraag, geen overduidelijke hint, maar gewoon subtiel.
pi_125114684
Haha subtiel inderdaad ;)

En om maar even te happen: Alsof verlegen zijn gelijk staat aan weinig aandacht aan je uiterlijk besteden? Betwijfel zelfs of die twee kenmerken gecorreleerd zijn maar goeeed. Misschien ook wel. Ik ben zelf in ieder geval ook verlegen, maar niet extreem denk ik.
  woensdag 10 april 2013 @ 15:54:19 #176
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125114688
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:52 schreef Silenus het volgende:
Jongens, aanschouw de zeer soepele versierpoging van de man hierboven mij en leer hiervan!

Eerst een verkapt compliment geven. "Je bent toch veel te mooi en leuk? Iedereen wil je toch?" Als het goed is krijgt de vrouw dan een goed gevoel.

Daarna prijs je jezelf aan. Let wel, tussen haakjes. Verder geen vraag, geen overduidelijke hint, maar gewoon subtiel.
Als dit al subtiel is :D

Anders waardeer ik je sarcasme _O_
  woensdag 10 april 2013 @ 15:54:44 #177
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125114699
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:52 schreef Silenus het volgende:

Ik heb besloten om het maar niet 'awkward' te noemen, maar 'aandoenlijk'. Wij kunnen alleen maar leren van zulk moed en een niet te doorgronden tactiek. Wat zou zijn doel toch zijn?
  woensdag 10 april 2013 @ 15:54:48 #178
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125114702
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:54 schreef Linguine het volgende:
Haha subtiel inderdaad ;)

En om maar even te happen: Alsof verlegen zijn gelijk staat aan weinig aandacht aan je uiterlijk besteden? Betwijfel zelfs of die twee kenmerken gecorreleerd zijn maar goeeed. Misschien ook wel. Ik ben zelf in ieder geval ook verlegen, maar niet extreem denk ik.
Heeft idd helemaal geen reet met elkaar te maken...
Genoeg knapperds die verlegen zijn hoor :Y
  woensdag 10 april 2013 @ 15:56:07 #179
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125114746
quote:

[..]

Helaas... op je fotoboek zag ik dat je alleen op 'skinny' types valt... jammer...
  woensdag 10 april 2013 @ 15:57:21 #180
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125114791
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Heeft idd helemaal geen reet met elkaar te maken...
Genoeg knapperds die verlegen zijn hoor :Y
Ieder mens heeft wel iets moois in zich :D
  woensdag 10 april 2013 @ 15:58:05 #181
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125114815
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ieder mens heeft wel iets moois in zich :D
Met dat beeld sta ik elke dag op en ga ik elke dag naar buiten...
Als ik dan 's avonds thuis kom moet ik er toch elke keer op terug komen :D
pi_125114842
quote:
2s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:58 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Met dat beeld sta ik elke dag op en ga ik elke dag naar buiten...
Als ik dan 's avonds thuis kom moet ik er toch elke keer op terug komen :D
Story of my life :P
pi_125114958
Zijn er eigenlijk uit dit topic veel dates geweest/relaties ontstaan?
  woensdag 10 april 2013 @ 16:02:58 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125114981
Trouwens versieren? Waar en wie gaan we versieren?

Dame in kwestie tikje verlegen? Mijn PM en DM staat voor u open :W

:P
  woensdag 10 april 2013 @ 16:03:40 #185
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125114999
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:02 schreef Whatevers het volgende:
Complete voetbal elftallen qua kinderen!!!
pi_125115020
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:02 schreef Whatevers het volgende:
2 van mijn exvrouwen heb ik uit dit topic :@
  woensdag 10 april 2013 @ 16:05:28 #187
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125115062
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 15:56 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Helaas... op je fotoboek zag ik dat je alleen op 'skinny' types valt... jammer...
Skinny types? Sorry? :o

En ja, dat was een hele schattige versierpoging, haha ;)
  woensdag 10 april 2013 @ 16:09:57 #188
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125115224
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:05 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Die ietswat magere jongeman waarbij je op de foto staat (ex?).
Ik krijg spontaan de neiging om hém mee uit eten te nemen ipv jou. Brrrr...
  woensdag 10 april 2013 @ 16:13:53 #189
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125115365
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:09 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik krijg spontaan de neiging om hém mee uit eten te nemen ipv jou. Brrrr...
_O- :')
pi_125115382
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:09 schreef -Splash- het volgende:

[..]

:')
  woensdag 10 april 2013 @ 16:15:14 #191
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125115421
Poging 1: slijmen en jezelf tussen haakjes aanprijzen
Poging 2: een hele vergezochte grap maken die de vrouw niet begrijpt

...wie volgt?
  woensdag 10 april 2013 @ 16:16:43 #192
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125115489
quote:
10s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef Silenus het volgende:
Poging 1: slijmen en jezelf tussen haakjes aanprijzen

...wie volgt?
ME ME ME

Ik wil je schaamlippen over je hoofd trekken en in een strik binden zodat je eruit ziet als de paashaas O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125115507
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:05 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Oh, een afwijzing dus? En bedankt! :+
  woensdag 10 april 2013 @ 16:17:54 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125115541
quote:
Indeed :')
  woensdag 10 april 2013 @ 16:38:47 #195
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_125116442
Wat is dit soms een geweldig topic :D

Hilarisch :P
pi_125117060
Beetje lullig dat jullie nu Splash en Deezer belachelijk maken.

Ze hebben wel gelijk, Pinkdwarf ziet er toch ook gewoon goed uit. Lieve lach, leuke actieve foto's en nog slim ook. Die zou niet alleen moeten zitten.
Ik zou er geen moeite mee hebben daar een leuke date mee te beleven.

en dat is 3 ! ;p
  woensdag 10 april 2013 @ 16:59:12 #197
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125117328
quote:
Ik stond net onder de douche, en toen drong ie tot me door! :)
Ehh, de grap dan :') Mister Skeleton.
pi_125117364
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef Whatevers het volgende:

Ze hebben wel gelijk, Pinkdwarf ziet er toch ook gewoon goed uit. Lieve lach, leuke actieve foto's en nog slim ook. Die zou niet alleen moeten zitten.

en dat is 3 ! ;p
Dat jij nog niet bezet bent! :P

Al een site uitgezocht?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 10 april 2013 @ 17:00:12 #199
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_125117369
waar is die ene cassanova voor mij :P
  woensdag 10 april 2013 @ 17:01:28 #200
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125117405
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef Whatevers het volgende:

en dat is 3 ! ;p
Aww, ik moet zeggen.. je doet goed je best :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')