mooi zo... heb idd gewoon fobo.. komen binnenkort paar fotos bij maar zijn nog in de maak...quote:Op woensdag 10 april 2013 12:55 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Zonder foto kunnen we niets! -oh wacht-, nevermind!
JA BETER ZO!
geil wijf of mwah?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:55 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Zonder foto kunnen we niets! -oh wacht-, nevermind!
JA BETER ZO!
Niet mijn kopje theequote:
Ik verbaas me er vaak over hoeveel van dat soort figuren er rondlopen op de wereld terwijl 99% van de vrouwen er niet van gediend isquote:Op woensdag 10 april 2013 14:01 schreef Whatevers het volgende:
laatste 2 topics eens doorgelezen, wel grappig hoe mensen reageren en eigenlijk allemaal onzeker over hetzelfde zijn, we zijn toch niet zo anders.
Staan hier wel af en toe dingen dat ik denk, wat voor debiel moet je zijn om dat te doen tijdens een date. Elk gesprek naar sex toe draaien etc.
Waarom wil je dat ze verlegen zijn?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:07 schreef Whatevers het volgende:
Was het maar zo dat ik veel meer opviel.
Ik vind verlegen meisjes die wat slimmer zijn meestal het leukst, maar die zijn altijd zo lastig te vinden.
dat is toch schattig??quote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom wil je dat ze verlegen zijn?
Omdat dat misschien beter past bij mannen die zelf ook wat introverter zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom wil je dat ze verlegen zijn?
om te zien oordeel ik niet over mezelf.. dat andere... iedereen heeft zijn of haar behoefte??quote:
daar gaat je PMquote:Op woensdag 10 april 2013 14:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
om te zien oordeel ik niet over mezelf.. dat andere... iedereen heeft zijn of haar behoefte??
Coolquote:Op woensdag 10 april 2013 14:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat dat misschien beter past bij mannen die zelf ook wat introverter zijn.
Overigens zijn verlegen hoogopgeleide meisjes wel redelijk snel te herkennen. Hoogopgeleid sowieso, want je kunt overal wel ongeveer checken er HBO/WO bijstaat. Verder zijn kenmerken natuurlijk dat ze vaak van wandelen houden, lezen, 'ik kijk eerst altijd de kat uit de boom'...en verlegen meisjes maken vaker foto's van zichzelf in hun eigen kamer ipv dat ze allemaal party-hardy foto's uploaden bijv.
En ze typen wat minder vlot. En ze zien er ook niet zo vlot uit. Je ziet het eigenlijk vrij snel.
Precies wat je zegt. Ik moet altijd even op gang komen in een gesprek, daarna kan ik me prima redden. In het begin kan je dan makkelijk even polsen hoe het aan de andere kant gaat.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat dat misschien beter past bij mannen die zelf ook wat introverter zijn.
Overigens zijn verlegen hoogopgeleide meisjes wel redelijk snel te herkennen. Hoogopgeleid sowieso, want je kunt overal wel ongeveer checken er HBO/WO bijstaat. Verder zijn kenmerken natuurlijk dat ze vaak van wandelen houden, lezen, 'ik kijk eerst altijd de kat uit de boom'...en verlegen meisjes maken vaker foto's van zichzelf in hun eigen kamer ipv dat ze allemaal party-hardy foto's uploaden bijv.
En ze typen wat minder vlot. En ze zien er ook niet zo vlot uit. Je ziet het eigenlijk vrij snel.
Oh, dus ik zie er niet zo vlot uit? Thanksquote:Op woensdag 10 april 2013 15:10 schreef Silenus het volgende:
Bij jou had ik dat dus ook al meteen door.
Nu moet ik je maar even opzoekenquote:Op woensdag 10 april 2013 15:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oh, dus ik zie er niet zo vlot uit? Thanks
Na jouw pics gezien te hebben vraag ik me überhaupt af wat jij hier doet? Jij zou toch overal worden nagefloten? (en ja, ik ben ook hoogopgeleid en rond jouw leeftijd).quote:Op woensdag 10 april 2013 15:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oh, dus ik zie er niet zo vlot uit? Thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |