Als dit al subtiel isquote:Op woensdag 10 april 2013 15:52 schreef Silenus het volgende:
Jongens, aanschouw de zeer soepele versierpoging van de man hierboven mij en leer hiervan!
Eerst een verkapt compliment geven. "Je bent toch veel te mooi en leuk? Iedereen wil je toch?" Als het goed is krijgt de vrouw dan een goed gevoel.
Daarna prijs je jezelf aan. Let wel, tussen haakjes. Verder geen vraag, geen overduidelijke hint, maar gewoon subtiel.
Ik heb besloten om het maar niet 'awkward' te noemen, maar 'aandoenlijk'. Wij kunnen alleen maar leren van zulk moed en een niet te doorgronden tactiek. Wat zou zijn doel toch zijn?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:52 schreef Silenus het volgende:
Jongens, aanschouw de zeer soepele versierpoging van de man hierboven mij en leer hiervan!
Eerst een verkapt compliment geven. "Je bent toch veel te mooi en leuk? Iedereen wil je toch?" Als het goed is krijgt de vrouw dan een goed gevoel.
Daarna prijs je jezelf aan. Let wel, tussen haakjes. Verder geen vraag, geen overduidelijke hint, maar gewoon subtiel.
Heeft idd helemaal geen reet met elkaar te maken...quote:Op woensdag 10 april 2013 15:54 schreef Linguine het volgende:
Haha subtiel inderdaad
En om maar even te happen: Alsof verlegen zijn gelijk staat aan weinig aandacht aan je uiterlijk besteden? Betwijfel zelfs of die twee kenmerken gecorreleerd zijn maar goeeed. Misschien ook wel. Ik ben zelf in ieder geval ook verlegen, maar niet extreem denk ik.
Helaas... op je fotoboek zag ik dat je alleen op 'skinny' types valt... jammer...quote:Op woensdag 10 april 2013 15:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oh, dus ik zie er niet zo vlot uit? Thanks
Ieder mens heeft wel iets moois in zichquote:Op woensdag 10 april 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft idd helemaal geen reet met elkaar te maken...
Genoeg knapperds die verlegen zijn hoor
Met dat beeld sta ik elke dag op en ga ik elke dag naar buiten...quote:Op woensdag 10 april 2013 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ieder mens heeft wel iets moois in zich
Story of my lifequote:Op woensdag 10 april 2013 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met dat beeld sta ik elke dag op en ga ik elke dag naar buiten...
Als ik dan 's avonds thuis kom moet ik er toch elke keer op terug komen
Complete voetbal elftallen qua kinderen!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:02 schreef Whatevers het volgende:
Zijn er eigenlijk uit dit topic veel dates geweest/relaties ontstaan?
2 van mijn exvrouwen heb ik uit dit topicquote:Op woensdag 10 april 2013 16:02 schreef Whatevers het volgende:
Zijn er eigenlijk uit dit topic veel dates geweest/relaties ontstaan?
Skinny types? Sorry?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Helaas... op je fotoboek zag ik dat je alleen op 'skinny' types valt... jammer...
Die ietswat magere jongeman waarbij je op de foto staat (ex?).quote:Op woensdag 10 april 2013 16:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Skinny types? Sorry?
En ja, dat was een hele schattige versierpoging, haha
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Die ietswat magere jongeman waarbij je op de foto staat (ex?).
Ik krijg spontaan de neiging om hém mee uit eten te nemen ipv jou. Brrrr...
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:09 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Die ietswat magere jongeman waarbij je op de foto staat (ex?).
ME ME MEquote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef Silenus het volgende:
Poging 1: slijmen en jezelf tussen haakjes aanprijzen
Poging 2: een hele vergezochte grap maken die de vrouw niet begrijpt
...wie volgt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Oh, een afwijzing dus? En bedankt!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Skinny types? Sorry?
En ja, dat was een hele schattige versierpoging, haha
Indeedquote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef Silenus het volgende:
Ik stond net onder de douche, en toen drong ie tot me door!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef Silenus het volgende:
Dat jij nog niet bezet bent!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef Whatevers het volgende:
Beetje lullig dat jullie nu Splash en Deezer belachelijk maken.
Ze hebben wel gelijk, Pinkdwarf ziet er toch ook gewoon goed uit. Lieve lach, leuke actieve foto's en nog slim ook. Die zou niet alleen moeten zitten.
Ik zou er geen moeite mee hebben daar een leuke date mee te beleven.
en dat is 3 ! ;p
Aww, ik moet zeggen.. je doet goed je bestquote:Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef Whatevers het volgende:
Beetje lullig dat jullie nu Splash en Deezer belachelijk maken.
Ze hebben wel gelijk, Pinkdwarf ziet er toch ook gewoon goed uit. Lieve lach, leuke actieve foto's en nog slim ook. Die zou niet alleen moeten zitten.
Ik zou er geen moeite mee hebben daar een leuke date mee te beleven.
en dat is 3 ! ;p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |