abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 april 2013 @ 00:02:49 #101
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125098042
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef Andromache het volgende:
jij Yuki? neeeeeeeeee
Jaaaaaaa :')

Ik loop al acuut rood aan als iemand mij aan zou spreken (gebeurt niet vaak trouwens), laat staan als ik zelf op een kerel af zou stappen in de kroeg. Al hakkelend, stotterend en blozend een gesprek aanknopen... Don't think so.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125098926
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jaaaaaaa :')

Ik loop al acuut rood aan als iemand mij aan zou spreken (gebeurt niet vaak trouwens), laat staan als ik zelf op een kerel af zou stappen in de kroeg. Al hakkelend, stotterend en blozend een gesprek aanknopen... Don't think so.
Zou ik wel schattig vinden. :@ Mits dat niet heel lang aanhoudt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 10 april 2013 @ 00:57:35 #103
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125099656
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zou ik wel schattig vinden. :@ Mits dat niet heel lang aanhoudt.
De wetenschap dat dit gebeurt, weerhoudt me ervan het te proberen... Dus geen idee.
Denk dat het niet té lang aanhoudt, maar ik vind 1 sec al gênant :')
  woensdag 10 april 2013 @ 05:48:37 #104
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125101193
Het kan een mooie ijsbreker zijn. Gewoon erachteraan zeggen 'nou... dat kwam er lekker uit'. Leuk jurkje aan, hoge hakken, gooi met dat haar.... Maar ja... mentaal he... (kan heel frustrerend zijn).

[ Bericht 16% gewijzigd door -Splash- op 10-04-2013 05:53:56 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  woensdag 10 april 2013 @ 07:21:14 #105
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125101389
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 05:48 schreef -Splash- het volgende:
Het kan een mooie ijsbreker zijn. Gewoon erachteraan zeggen 'nou... dat kwam er lekker uit'. Leuk jurkje aan, hoge hakken, gooi met dat haar.... Maar ja... mentaal he... (kan heel frustrerend zijn).
Dat dus ;)
pi_125101411
Gewoon stoppen met janken erover. Klinkt simpel, is het niet, helpt als een tiet. Sommige dingen zijn nu eenmaal zo. Accepteer ze gewoon ipv er een mega big deal van te maken. So what als je wat stamelt en je hoofd aanloopt. Who cares.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 10 april 2013 @ 07:29:15 #107
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125101437
Na een gesprek van ruim een half uur ben ik ooit iemands naam vergeten... Kwam per ongeluk ter sprake dus liep rood aan uiteraard...
Heeft alleen in m'n voordeel gewerkt kan ik je zeggen ;)
Ik word ook redelijk snel rood, maar het heeft me nooit belemmerd eigenlijk...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125101455
Als ik iemand in het wild ontmoet vergeet ik standaard diens naam :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 10 april 2013 @ 07:33:28 #109
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125101465
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik iemand in het wild ontmoet vergeet ik standaard diens naam :D
Herhalen als ze zich voorstellen helpt...
En soms tijdens het gesprek... (Als je het goed doet in een gesprek voelen mensen zich nog speciaal ook ;) mensen zijn er gek op hun eigen naam te horen :Y )
pi_125101476
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 07:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Herhalen als ze zich voorstellen helpt...
En soms tijdens het gesprek... (Als je het goed doet in een gesprek voelen mensen zich nog speciaal ook ;) mensen zijn er gek op hun eigen naam te horen :Y )
ik zeg altijd, "Hoe heet je ook alweer? Sorry, dit ga ik nog 4 keer vragen, t'is de Korsakov..."

Gelijk een goede schiftingsopmerking :')
  woensdag 10 april 2013 @ 07:36:05 #111
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125101490
Sowieso als je het goed oplost door een grapje, of gewoon eerlijkheid, is het echt niet zo erg...
Zelfspot is altijd goed mits niet te ver doorgedreven ;)
pi_125101788
Kan zijn dat ze moe is, maar als je inmiddels gewoon weer paar keer online bent geweest op WA, mijn berichten gelezen, maar niks terugstuurt... Had onder andere welterusten gewenst, dus ook al zeg je dan maar een simpele 'jij ook'. We zullen vandaag wel zien of het inderdaad nog stil blijft. Wacht in ieder geval nu op haar antwoord, anders kom ik wel heel 'spammerig' over. ;) Maar als ze weer online is zonder antwoord sturen... ;(
  woensdag 10 april 2013 @ 08:19:58 #113
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125101896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 07:36 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso als je het goed oplost door een grapje, of gewoon eerlijkheid, is het echt niet zo erg...
Zelfspot is altijd goed mits niet te ver doorgedreven ;)
Naam herhalen tijdens het gesprek is goed, tot op zekere hoogte ;)
Een jongen op Lowlands vorig jaar herhaalde m'n naam wel heel vaak terwijl ie me probeerde te versieren, dat werd irritant :D
  woensdag 10 april 2013 @ 08:21:27 #114
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125101911
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 08:19 schreef Yuki het volgende:

[..]

Naam herhalen tijdens het gesprek is goed, tot op zekere hoogte ;)
Een jongen op Lowlands vorig jaar herhaalde m'n naam wel heel vaak terwijl ie me probeerde te versieren, dat werd irritant :D
Ja het moet wel natuurlijk overkomen :D
  woensdag 10 april 2013 @ 08:23:31 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125101932
Naam vergeten is geen probleem. Sommigen slaan het makkelijk op, anderen (zoals ik) kan het tig keer vergeten. Vaak juist als ik denk "moet het onthouden" :')

Gewoon eerlijk over zijn. Zelden gehad (of nooit) dat iemand er boos om werd :)
  woensdag 10 april 2013 @ 08:28:10 #116
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125101972
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 08:23 schreef Cue_ het volgende:
Naam vergeten is geen probleem. Sommigen slaan het makkelijk op, anderen (zoals ik) kan het tig keer vergeten. Vaak juist als ik denk "moet het onthouden" :')

Gewoon eerlijk over zijn. Zelden gehad (of nooit) dat iemand er boos om werd :)
Precies.

Ik moet m'n naam altijd 3 keer zeggen, omdat mensen het eerst niet goed verstaan en vervolgens moeite hebben met uitspreken :')
Ik denk dat dat wel helpt met onthouden :+
  woensdag 10 april 2013 @ 09:00:44 #117
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125102404
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 08:11 schreef Deezertje het volgende:
Kan zijn dat ze moe is, maar als je inmiddels gewoon weer paar keer online bent geweest op WA, mijn berichten gelezen, maar niks terugstuurt... Had onder andere welterusten gewenst, dus ook al zeg je dan maar een simpele 'jij ook'. We zullen vandaag wel zien of het inderdaad nog stil blijft. Wacht in ieder geval nu op haar antwoord, anders kom ik wel heel 'spammerig' over. ;) Maar als ze weer online is zonder antwoord sturen... ;(
jij wil echt veeel te graag. Zij vindt dit niet leuk.
  woensdag 10 april 2013 @ 09:08:08 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125102524
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef BeamofLight het volgende:

Dat krijgen wij te lezen ja. Betekent nog niet dat zij dat ook door heeft. Als in hoeveel ie z'n telefoon checkt en alles ;)
pi_125102553
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Daarom wacht ik nu ook gewoon met sturen totdat zij zelf wat terugstuurt. Maar is wel opvallend dat degene altijd best snel is (soms ook gewoon twee dagen niks hoor, daar ook geen probleem mee), en nu na date ineens stil is maar wel online. Zeg dan: je viel me eigenlijk tegen of laat in ieder geval merken dat je nog interesse hebt maar gewoon geen zin hebt of wat weet om terug te sturen... Maar goed dat kan natuurlijk ook een mannelijke gedachte zijn van mij: 'stil, dus geen interesse meer', terwijl sommige meiden juist meer rust willen na een date om alles te laten bezinken... ;) En misschien leest ze wel mee op FOK! en ben ik helemaal de sjaak! :')
pi_125102584
-dubbel-
pi_125103262
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daarom wacht ik nu ook gewoon met sturen totdat zij zelf wat terugstuurt. Maar is wel opvallend dat degene altijd best snel is (soms ook gewoon twee dagen niks hoor, daar ook geen probleem mee), en nu na date ineens stil is maar wel online. Zeg dan: je viel me eigenlijk tegen of laat in ieder geval merken dat je nog interesse hebt maar gewoon geen zin hebt of wat weet om terug te sturen... Maar goed dat kan natuurlijk ook een mannelijke gedachte zijn van mij: 'stil, dus geen interesse meer', terwijl sommige meiden juist meer rust willen na een date om alles te laten bezinken... ;) En misschien leest ze wel mee op FOK! en ben ik helemaal de sjaak! :')
Ik vind het niet goed klinken, sorry.
  woensdag 10 april 2013 @ 09:51:02 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125103557
Volgens mij denkt iedereen hier hetzelfde: she's just not that into you.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 10 april 2013 @ 09:53:54 #123
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125103645
Het is sowieso beter om verder te kijken, mocht ze reageren dan kan je vanaf daar verder plannen (of juist niet).
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_125103722
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:53 schreef -Splash- het volgende:
Het is sowieso beter om verder te kijken, mocht ze reageren dan kan je vanaf daar verder plannen (of juist niet).
Ja daarom. Kan nu zelf wel allemaal dingen bedenken waarom ze niet reageert, maar schiet ik toch niks mee op. Als ze interesse heeft stuurt ze heus wel een bericht terug, vroeg of laat.. Voor nu laat ik het maar, anders kom je heel opdringerig over en verspil je sowieso je kans.
pi_125103791
Ik herken je verhaal wel. Ik moet mijzelf ook altijd inhouden, niet te snel berichtjes sturen, niet te snel reactie terug verwachten etc.. Maar als het goed zit, hoeft dat niet. Mijn date is mij zelfs steeds voor met berichtjes sturen, heerlijk. Lekker laten gaan en alvast uitkijken naar een andere date, was voor mij altijd weer een goede motivatie om weer wat berichten naar potentiële dates te gaan sturen, zal je zien dat die ander ook gaat reageren :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')