Jaaaaaaaquote:
Zou ik wel schattig vinden.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
Ik loop al acuut rood aan als iemand mij aan zou spreken (gebeurt niet vaak trouwens), laat staan als ik zelf op een kerel af zou stappen in de kroeg. Al hakkelend, stotterend en blozend een gesprek aanknopen... Don't think so.
De wetenschap dat dit gebeurt, weerhoudt me ervan het te proberen... Dus geen idee.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou ik wel schattig vinden.Mits dat niet heel lang aanhoudt.
Dat dusquote:Op woensdag 10 april 2013 05:48 schreef -Splash- het volgende:
Het kan een mooie ijsbreker zijn. Gewoon erachteraan zeggen 'nou... dat kwam er lekker uit'. Leuk jurkje aan, hoge hakken, gooi met dat haar.... Maar ja... mentaal he... (kan heel frustrerend zijn).
Herhalen als ze zich voorstellen helpt...quote:Op woensdag 10 april 2013 07:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik iemand in het wild ontmoet vergeet ik standaard diens naam
ik zeg altijd, "Hoe heet je ook alweer? Sorry, dit ga ik nog 4 keer vragen, t'is de Korsakov..."quote:Op woensdag 10 april 2013 07:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herhalen als ze zich voorstellen helpt...
En soms tijdens het gesprek... (Als je het goed doet in een gesprek voelen mensen zich nog speciaal ookmensen zijn er gek op hun eigen naam te horen
)
Naam herhalen tijdens het gesprek is goed, tot op zekere hoogtequote:Op woensdag 10 april 2013 07:36 schreef SilentChaos het volgende:
Sowieso als je het goed oplost door een grapje, of gewoon eerlijkheid, is het echt niet zo erg...
Zelfspot is altijd goed mits niet te ver doorgedreven
Ja het moet wel natuurlijk overkomenquote:Op woensdag 10 april 2013 08:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Naam herhalen tijdens het gesprek is goed, tot op zekere hoogte
Een jongen op Lowlands vorig jaar herhaalde m'n naam wel heel vaak terwijl ie me probeerde te versieren, dat werd irritant
Precies.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:23 schreef Cue_ het volgende:
Naam vergeten is geen probleem. Sommigen slaan het makkelijk op, anderen (zoals ik) kan het tig keer vergeten. Vaak juist als ik denk "moet het onthouden"![]()
Gewoon eerlijk over zijn. Zelden gehad (of nooit) dat iemand er boos om werd
jij wil echt veeel te graag. Zij vindt dit niet leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:11 schreef Deezertje het volgende:
Kan zijn dat ze moe is, maar als je inmiddels gewoon weer paar keer online bent geweest op WA, mijn berichten gelezen, maar niks terugstuurt... Had onder andere welterusten gewenst, dus ook al zeg je dan maar een simpele 'jij ook'. We zullen vandaag wel zien of het inderdaad nog stil blijft. Wacht in ieder geval nu op haar antwoord, anders kom ik wel heel 'spammerig' over.Maar als ze weer online is zonder antwoord sturen...
Dat krijgen wij te lezen ja. Betekent nog niet dat zij dat ook door heeft. Als in hoeveel ie z'n telefoon checkt en allesquote:Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef BeamofLight het volgende:
jij wil echt veeel te graag. Zij vindt dit niet leuk.
Daarom wacht ik nu ook gewoon met sturen totdat zij zelf wat terugstuurt. Maar is wel opvallend dat degene altijd best snel is (soms ook gewoon twee dagen niks hoor, daar ook geen probleem mee), en nu na date ineens stil is maar wel online. Zeg dan: je viel me eigenlijk tegen of laat in ieder geval merken dat je nog interesse hebt maar gewoon geen zin hebt of wat weet om terug te sturen... Maar goed dat kan natuurlijk ook een mannelijke gedachte zijn van mij: 'stil, dus geen interesse meer', terwijl sommige meiden juist meer rust willen na een date om alles te laten bezinken...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij wil echt veeel te graag. Zij vindt dit niet leuk.
Ik vind het niet goed klinken, sorry.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarom wacht ik nu ook gewoon met sturen totdat zij zelf wat terugstuurt. Maar is wel opvallend dat degene altijd best snel is (soms ook gewoon twee dagen niks hoor, daar ook geen probleem mee), en nu na date ineens stil is maar wel online. Zeg dan: je viel me eigenlijk tegen of laat in ieder geval merken dat je nog interesse hebt maar gewoon geen zin hebt of wat weet om terug te sturen... Maar goed dat kan natuurlijk ook een mannelijke gedachte zijn van mij: 'stil, dus geen interesse meer', terwijl sommige meiden juist meer rust willen na een date om alles te laten bezinken...En misschien leest ze wel mee op FOK! en ben ik helemaal de sjaak!
![]()
Ja daarom. Kan nu zelf wel allemaal dingen bedenken waarom ze niet reageert, maar schiet ik toch niks mee op. Als ze interesse heeft stuurt ze heus wel een bericht terug, vroeg of laat.. Voor nu laat ik het maar, anders kom je heel opdringerig over en verspil je sowieso je kans.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:53 schreef -Splash- het volgende:
Het is sowieso beter om verder te kijken, mocht ze reageren dan kan je vanaf daar verder plannen (of juist niet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |