quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:03 schreef zalkc het volgende:
[..]
Neem een verhaal mee
Koop iets waar je een verhaal bij hebt, wat mij betreft een boek/cd/poppetje/pizza whatever. Het gaat er niet om wat je geeft als je erbij vertelt dat je het tegenkwam en aan haar moest denken en daarom mee hebt genomen.
(ik heb gewoon niks met bonbons en rozen omdat dat zo hoort)
Oh oh Chersoowquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]oke, ben benieuwd wat voor figuren er dan bij mij komen
Ik ga in DeN Haag overigens via speeddaten.nl
Je bent op dreef vandaagquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:09 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
"Hey...omdat ik dit zo'n bijzonder moment vind, heb ik iets speciaals meegenomen. Ik moest zo aan je denken toen ik dit zag liggen, dat ik 'm maar heb gekocht. Misschien is ie na die treinreis een beetje koud, maar alsjeblieft...hoop dat je 'm mooi vindt....Een pizza ansjovis."
Nou dat wordt neuken hoor.
Bijna goed:quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:09 schreef Silenus het volgende:
[..]![]()
"Hey...omdat ik dit zo'n bijzonder moment vind, heb ik iets speciaals meegenomen. Ik moest zo aan je denken toen ik dit zag liggen, dat ik 'm maar heb gekocht. Misschien is ie na die treinreis een beetje koud, maar alsjeblieft...hoop dat je 'm mooi vindt....Een pizza ansjovis."
Nou dat wordt neuken hoor.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:18 schreef zalkc het volgende:
[..]
Bijna goed:
"Hey...omdat we het er de vorige keer nog over hadden, heb ik het maar meegenomen. Ik moest ineens er aan denken toen ik langs de pizzeria fietste , dat ik er 1 heb meegenomen voor je: Een Ferarri F430 "
Nee inderdaad. Beter geef jij hem eerst een keer een bloemetje, dan pas is het tof als hij jou een bloemetje geeft natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:06 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik zou het afschuwelijk vinden, geen bloemen en al helemaal geen roos.
Het klinkt vooral heel afgezaagd. Maar zolang t niet bij een eerste (internet)date is (aangezien je elkaar dan nog niet kent), lijkt het me wel leuk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef Dizorn het volgende:
Nee inderdaad. Beter geef jij hem eerst een keer een bloemetje, dan pas is het tof als hij jou een bloemetje geeft natuurlijk.
Neem je ex mee, levert altijd goeie verhalen opquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef Casos het volgende:
Haha, de meningen zijn sterk verdeeld. Een verhaal erbij klinkt wel goed, verhalen genoeg, nu nog wat erbij zoeken, maar dat gaat wel lukken.
Als ik goed heb opgelet, zeiden alle dames hier: niet doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef Casos het volgende:
Haha, de meningen zijn sterk verdeeld. Een verhaal erbij klinkt wel goed, verhalen genoeg, nu nog wat erbij zoeken, maar dat gaat wel lukken.
je weet wat men over aannames zegt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Als ik goed heb opgelet, zeiden alle dames hier: niet doen.
En ik neem aan dat dat belangrijker is dan wat de heren ervan vinden
Je hebt gelijk, even teruggelezen, dacht dat er meer dames waren, maar eentje en dat was ook maar heel klein. Pfff... leuk hoor, beetje verliefd zijn, maar waarom wordt mij het het vermogen tot normaal denken zo lastig gemaaktquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Als ik goed heb opgelet, zeiden alle dames hier: niet doen.
En ik neem aan dat dat belangrijker is dan wat de heren ervan vinden
Zij wil dat jij langs komt, als ze een liever een bos bloemen had gehad had ze die zelf wel gekochtquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:33 schreef Casos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, even teruggelezen, dacht dat er meer dames waren, maar eentje en dat was ook maar heel klein. Pfff... leuk hoor, beetje verliefd zijn, maar waarom wordt mij het het vermogen tot normaal denken zo lastig gemaakt![]()
En ja, wat de dames ervan vinden is natuurlijk wel waar het omgaat.
Niks mis met een beetje classic.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:39 schreef Craptacular het volgende:
What has become of men... Gelijk al als een pussy met bloemetjes komen aanzetten.
Bewaar dat soort dingen voor als het wat serieuzer is.
Kan ik meer waarderen dan een stoere hosselboy die zich te gay/min voelt om wat te bedenkenquote:
Dan doe ik wel een strik in mijn haarquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:38 schreef zalkc het volgende:
[..]
Zij wil dat jij langs komt, als ze een liever een bos bloemen had gehad had ze die zelf wel gekochtkortom jij bent het presentje
Dingen meesleuren blijft een heikel punt, ik zou het echt persoonlijk houden. Ik heb ooit met iemand uren gepraat over een bepaald boek, dat boek heb ik toen uit mijn eigen boekenkast meegenomen en aan haar gegeven. Als je naar Belgie gaat en je neemt voor haar wat chocola mee kan dat natuurlijk ook. Maar het gaat er niet om wat of dat je iets geeft, het gaat om het signaal dat je aan haar denkt of gedacht hebt
Wat heeft lief zijn voor iemand te maken met 'je pik gelijk bij haar op het aanrecht leggen'? Ik zou het denk ik ook niet snel doen, want zo ben ik niet. Maar ik vind het wel een lief gebaar. Verschillende vrouwen reageren daar verschillend op. Ik ken er wel wat die het ontzettend leuk zouden vinden hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:41 schreef Craptacular het volgende:
Mwa met een bloemetje leg je je pik gelijk bij haar oo het aanrecht vind ik. Take it slow.
Ik overdrijf natuurlijk, maar wat je zegt het kan verkeerd vallen bij vrouwen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat heeft lief zijn voor iemand te maken met 'je pik gelijk bij haar op het aanrecht leggen'? Ik zou het denk ik ook niet snel doen, want zo ben ik niet. Maar ik vind het wel een lief gebaar. Verschillende vrouwen reageren daar verschillend op. Ik ken er wel wat die het ontzettend leuk zouden vinden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |