Om dan uiteindelijk te annuleren omdat er te weinig vrouwen zijn aangemeldquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is me ook opgevallen ja, vrouwenplaatsen zitten veel sneller vergeven volgens de websites....
Ik denk alleen soms dat ze dat expres doen om mannen te lokken
Nee, vrouwen gaan altijd met een grote groep vriendinnen en zien het als een dagje uit, mannen gaan vaak alleen. Drie van dat soort vrouwen-groepjes en het zit vol.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is me ook opgevallen ja, vrouwenplaatsen zitten veel sneller vergeven volgens de websites....
Ik denk alleen soms dat ze dat expres doen om mannen te lokken
Dat zou goed kunnenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, vrouwen gaan altijd met een grote groep vriendinnen en zien het als een dagje uit, mannen gaan vaak alleen. Drie van dat soort vrouwen-groepjes en het zit vol.
Ik ben gedoemdquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:28 schreef Silenus het volgende:
Nee lijkt me ook niet relaxed, kom je echt als zo'n loner binnen die aan de bar maar met z'n iphone gaat zitten spelen.Moet je verder wel een hele vlotte babbel hebben om die eerste indruk in de speeddate weer recht te breien.
Je kunt, niet schrikken, ook een babbeltje maken met andere aanwezigenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:28 schreef Silenus het volgende:
Nee lijkt me ook niet relaxed, kom je echt als zo'n loner binnen die aan de bar maar met z'n iphone gaat zitten spelen.Moet je verder wel een hele vlotte babbel hebben om die eerste indruk in de speeddate weer recht te breien.
Ja dat deed iemand bij mij een keer. En ik dacht telkens van "ik vind jou niet leuk.. en straks moet ik weer 3 minuten met je pratenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:29 schreef zalkc het volgende:
Je kunt, niet schrikken, ook een babbeltje maken met andere aanwezigen
Oh noes!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat deed iemand bij mij een keer. En ik dacht telkens van "ik vind jou niet leuk.. en straks moet ik weer 3 minuten met je praten"
Je kan beter met je concurrentie gaan praten eerstquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat deed iemand bij mij een keer. En ik dacht telkens van "ik vind jou niet leuk.. en straks moet ik weer 3 minuten met je praten"
Prima, dan wring jij jezelf maar even in het vriendinnengroepje en stel jezelf voor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
Je kunt, niet schrikken, ook een babbeltje maken met andere aanwezigen
Ik vind het sowieso jammer dat je binnenkomt in dezelfde zaal. Heb liever dat het een verrassing isquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan beter met je concurrentie gaan praten eerst
Ik ga't zien eind meiquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso jammer dat je binnenkomt in dezelfde zaal. Heb liever dat het een verrassing is
De speeddate zelf heb ik ook nog niet gehad..quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga't zien eind meiWordt m'n eerste keer
Kan ik begrijpen. Denk ook niet dat het mijn ding is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:40 schreef zalkc het volgende:
Ik heb het 1 keer gedaan, was niet helemaal mijn ding eerlijk gezegd
Waarom niet danquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:40 schreef zalkc het volgende:
Ik heb het 1 keer gedaan, was niet helemaal mijn ding eerlijk gezegd
Zou veel leuker zijn inderdaad. Met een heuse spreekstalmeester. Dat alle vrouwen al helemaal tipsy na twee cherry zitten te giechelen aan de bar en de rookmachine ineens aangaat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso jammer dat je binnenkomt in dezelfde zaal. Heb liever dat het een verrassing is
Niet echt Silenusquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zou veel leuker zijn inderdaad. Met een heuse spreekstalmeester. Dat alle vrouwen al helemaal tipsy na twee cherry zitten te giechelen aan de bar en de rookmachine ineens aangaat.
"Daaaames en...nee, alleen dames! Uren zitten jullie al te wachten op dat waar jullie allemaal voor komen...jawel, de mannen! En als eerste zal vanachter de muur verschijnen, onze mystery guest uit Den Haag! Spellen kan-ie voor geen meter, maar in bier drinken is-ie beter! Altijd in voor een dansje, voor een gesprekje, ons spontane wonder uit de Hofstad...en jullie dachten dat jullie prettig gestoord waren?! Hou je dan maar goed vast, want hier is onze held, hij is OOOOHHOHOHOOOOOKKK_GEEKKKKKK!!!!!"
Vrouwen: *AAAHHHHH* (gegil, eentje valt flauw)
...dit bedoelde je, Cue_?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:45 schreef zalkc het volgende:
Wat mij het meest tegenstond, en toen was ik ook direct klaar voor de hele avond, er waren duidelijk 2 groepjes vriendinnen die probeerden elkaar af te troeven met de "best catch". Ook was er een of andere gast die voor elk meisje wat hij gesproken had na afloop een drankje bestelde, vrij irritant als je steeds degene bent waar aan het tafeltje een drankje word bezorgt
Zelfde toko, was wel drie keer gecanceled, zou in juli zijn, werd novemberquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]oke, ben benieuwd wat voor figuren er dan bij mij komen
Ik ga in DeN Haag overigens via speeddaten.nl
Bloemetje is leuk! Als het maar niet té is zegmaar. Laatste date van mij had een klein roosje mee, toch iets leuker dan zo'n standaard rode roos en bonbonsquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:47 schreef Casos het volgende:
Hey Fokkers, wil even wat meningen peilen. 2 dates gehad, supergezellig, beide dates gezoend, 2e date lekker klef dagje, heerlijk. Binnenkort 1e keer bij haar thuis, flesje rosé mee. Maar een bloemetje... is dat teveel? Kan dat? Hoe zouden de dames hier dat vinden?
Neem een verhaal meequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:47 schreef Casos het volgende:
Hey Fokkers, wil even wat meningen peilen. 2 dates gehad, supergezellig, beide dates gezoend, 2e date lekker klef dagje, heerlijk. Binnenkort 1e keer bij haar thuis, flesje rosé mee. Maar een bloemetje... is dat teveel? Kan dat? Hoe zouden de dames hier dat vinden?
Ik zou het afschuwelijk vinden, geen bloemen en al helemaal geen roos.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:47 schreef Casos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |