Dat valt ook wel weer mee.quote:
Dezelfde vrouwen die ook Rob de Geus bespringen denk ikquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Peter met zijn open relatie. Welke vrouw ziet er in hemelsnaam iets in PeterDie stem alleen al.
Die award zal wel lekker voelen in een kut, zo'n exclusief speeltje gaat geen vrouw nee tegen zeggen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Peter met zijn open relatie. Welke vrouw ziet er in hemelsnaam iets in PeterDie stem alleen al.
Nou zelfs die hoef ik niet van Peter, dankjewel.quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die award zal wel lekker voelen in een kut, zo'n exclusief speeltje gaat geen vrouw nee tegen zeggen.
Ik heb er ook geen moeite mee om vrouwenlichamen mooi te noemen hoor.quote:
Een pik is niet echt mooi vind ik.quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee om vrouwenlichamen mooi te noemen hoor.
Maar vrouwenlichamen zijn vaak ook mooier dan mannenlichamenquote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee om vrouwenlichamen mooi te noemen hoor.
Ja, die foto wat je reply'de op die van Bieber als vergelijkingsmateriaal zag er wel goed uit hoor moppie.quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wist jij dat ik een ontzettend mooie lul heb?
/nohommrtn
Je gaat er van stotteren hequote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wist jij dat ik een ontzettend mooie lul heb?
/nohommrtn
Oe stuur eens door.quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die foto wat je reply'de op die van Bieber als vergelijkingsmateriaal zag er wel goed uit hoor moppie.
nee totaal nietquote:
Heb je gelijk in, is ook niet mooi om te zien.quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, en een kut is platgeslagen kipfilet, doet ook niemand moeilijk over.
Vind ik niet, maar uitgaande van 't feit dat de gemiddelde man een lichaam als een zoutzak heeft, incluis mezelf, dan heb je een punt. Maar die trollen in leggings zijn dan nog erger hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar vrouwenlichamen zijn vaak ook mooier dan mannenlichamen
rosbief...en mannen zijn visueler ingesteld ofzoietsquote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, en een kut is platgeslagen kipfilet, doet ook niemand moeilijk over.
Ok.quote:
Alsof mannen het iets uitmaakt hoe die kut eruit ziet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
rosbief...en mannen zijn visueler ingesteld ofzoiets
Ik moest hard lachen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Kentoet het volgende:
Net bevallen vrouwen hebben ontplofte egels.
Ik ben ook man, dus ja.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof mannen het iets uitmaakt hoe die kut eruit ziet.
ja ik bedoel wel mooie lichamen dan, geen plumpuddingen enzoquote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar uitgaande van 't feit dat de gemiddelde man een lichaam als een zoutzak heeft, incluis mezelf, dan heb je een punt. Maar die trollen in leggings zijn dan nog erger hoor.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Kentoet het volgende:
Net bevallen vrouwen hebben ontplofte egels.
Snik.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ik bedoel wel mooie lichamen dan, geen plumpuddingen enzo
Nee, zijn vaker vrouwen die vinden dat ze een te grote flappentap hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof mannen het iets uitmaakt hoe die kut eruit ziet.
Terwijl dat heel normaal is. De meeste vrouwen hebben dat.quote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zijn vaker vrouwen die vinden dat ze een te grote flappentap hebben.
Ach ik heb menig exemplaar kunnen inspecteren, en ik vond 't weinig bijzonders.quote:Op maandag 8 april 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat mannen daar echt op letten.
jij bent toch geen plumpuddingquote:
Oh dus jij hebt dat ook, naast je enorme tetters?quote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Terwijl dat heel normaal is. De meeste vrouwen hebben dat.
Nee, maar heb ook geen sixpack.quote:
Nu word je wel heel intiem met je vragen he?quote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh dus jij hebt dat ook, naast je enorme tetters?
oh maar ik houd zelf helemaal niet van die overdreven sixpacks...maar ik ben niet jhouw doelgroep geloof ikquote:Op maandag 8 april 2013 22:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar heb ook geen sixpack.
Ik ben het type waarvan je denkt "wat zit er eigenlijk onder dat shirt, want ik zie 't niet direct, kan nog alle kanten op".
Je begon zelf.quote:Op maandag 8 april 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu word je wel heel intiem met je vragen he?
Zolang jij geen razende penis hebt ben je veilig.quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh maar ik houd zelf helemaal niet van die overdreven sixpacks...maar ik ben niet jhouw doelgroep geloof ik
Alle vrouwen zijn leuk, tenzij ze lesbisch zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh maar ik houd zelf helemaal niet van die overdreven sixpacks...maar ik ben niet jhouw doelgroep geloof ik
voor Voorschrift wel jaquote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zolang jij geen razende penis hebt ben je veilig.
Specularium zou ik voor oppassen ja, die rent met z'n keiharde tepels het ganze land door op zoek naar de perfecte platgeslagen kipfilet.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn leuk, tenzij ze lesbisch zijn.
Ze zijn vaak latent grof en agressief.quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]hoezo dat dan?
(ik ken niet zoveel lesbische vrouwen)
En gewoon prakken he?quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Specularium zou ik voor oppassen ja, die rent met z'n keiharde tepels het ganze land door op zoek naar de perfecte platgeslagen kipfilet.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Specularium zou ik voor oppassen ja, die rent met z'n keiharde tepels het ganze land door op zoek naar de perfecte platgeslagen kipfilet.
En, kon hij het beter dan vrouwen of slechter?quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Kentoet het volgende:
Ik heb me weleens laten pijpen door een jongen. nohomment/
Watte? Dan doe je het verkeerd hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
En gewoon prakken he?
Met een kuiltje voor de jus.
Ik dacht dat dat altijd een vooroordeel wasquote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zijn vaak latent grof en agressief.
Als er ruzie is in een gaykroeg kan je er 99% zeker vanuit gaan dat 2 potten hebben lopen vuisten.
De rode jus of de andere variant na gedane arbeid?quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
En gewoon prakken he?
Met een kuiltje voor de jus.
Dat zijn we dan ook.quote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat altijd een vooroordeel was
Heb wel een homostel als vrienden en die zijn dan weer stereotype lieve gezellige kerels
Dat weet ik niet, ging veel te snel. Was maar 1 seconde.quote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En, kon hij het beter dan vrouwen of slechter?
Anders moet ik mijn geaardheid maar even heroverwegen.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En, kon hij het beter dan vrouwen of slechter?
Anders moet ik mijn geaardheid maar even heroverwegen.
Waarom zat iemand in hemelsnaam 1 seconde aan je lul te lebberen dan.quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ging veel te snel. Was maar 1 seconde.
Ja het is vaak heel hysterischquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zijn we dan ook.
Het type waarmee je kan gieren van 't lachen als een Joling met teveel wiet op.
Ik denk dat dat aantrekkelijker is voor lesbo's dan voor ons.quote:
Ik zou hem er wel tegenaan hangen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aantrekkelijker is voor lesbo's dan voor ons.
Oh nee, de meeste homo's zijn ook niet herkenbaar gay.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het is vaak heel hysterischmaar niet op een roze boa achtige manier
Ik vind het een naar gezicht en ik ben geen lesboquote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aantrekkelijker is voor lesbo's dan voor ons.
Ik vind het ook een naar gezicht, en ik ook niet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het een naar gezicht en ik ben geen lesbo
Ja dat ben ik ook wel een beetje op z'n tijdquote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh nee, de meeste homo's zijn ook niet herkenbaar gay.
Maar wel zo vals (op de goede manier) als de tering, dus dat is vaak humor.
Was een weddenschap in de kleedkamer van de voetbal. Gelukkig werd ik niet stijf.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zat iemand in hemelsnaam 1 seconde aan je lul te lebberen dan.
Een ware hommel zou er mee aan de gang gaan alsof het een zuurstok was, ewa.
Heerlijk toch, gewoon lekker onbeschoft lachen en plezier hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook wel een beetje op z'n tijd
Ik moet op voetbal merk ik al, dan word ik steenrijk.quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Was een weddenschap in de kleedkamer van de voetbal. Gelukkig werd ik niet stijf.
75 gulden verdiend.
Heeft niemand last van...ja ik de volgende dag als ik geen stem meer hebquote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heerlijk toch, gewoon lekker onbeschoft lachen en plezier hebben.
Nee dan werkt het niet. Bij mij geloofden ze niet dat ik dat zou doen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet op voetbal merk ik al, dan word ik steenrijk.
Herkenbaar, gewoon lekker in de kroeg met foute muziek, volop meezingen, je helemaal de tyfus inzuipen, lachen om alles en iedereen, en hoppaaa.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft niemand last van...ja ik de volgende dag als ik geen stem meer heb
quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zij hebben thuis karaokequote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Herkenbaar, gewoon lekker in de kroeg met foute muziek, volop meezingen, je helemaal de tyfus inzuipen, lachen om alles en iedereen, en hoppaaa.
Ik kan ook aardig de schone schijn ophouden.quote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Nee dan werkt het niet. Bij mij geloofden ze niet dat ik dat zou doen.
Ik moet met een voetballer trouwen geloof ikquote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
90 minuten irriteren aan die kutsport, en daarna een half uur genieten onder de douches van 't uitzicht.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Was een weddenschap in de kleedkamer van de voetbal. Gelukkig werd ik niet stijf.
75 gulden verdiend.
Des te beter.quote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zij hebben thuis karaokeen geen talent om te zingen (ik ook niet)
Nee, erin prakken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Prakken en kuiltjes maken?
Naja het is maar wat je wil.
Ik vind het een prima gifje.quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het een naar gezicht en ik ben geen lesbo
quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Des te beter.
En dan deze opzetten, en gaan met die banaan.
Oh we hebben wel eens stoned en dronken als de tyfus een heel interieur naar de tyfus gedanst met die muziek, lekker overal overheen struikelen en je kapot lachen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]ik zal eens kijken of ze die in het repertoire hebben
Ik kon er ook wel wat bij bedenken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het een prima gifje.
Goeie skills.
Ik ook, een fopspeen.quote:
Wij doen dit nuchterquote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh we hebben wel eens stoned en dronken als de tyfus een heel interieur naar de tyfus gedanst met die muziek, lekker overal overheen struikelen en je kapot lachen.volgende dag maar weer Ikea met je wallen onder de ogen.
Nee, soms niet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet niet prakken, het moet met beleid.
Dat gaat wat lastiger in mijn geval.quote:
Over het algemeen zijn fopspenen dan ook niet 18cm in de vorm van een razende penis.quote:
Als je zolang als ik niet meer drinkt raak je het wel gewendquote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gaat wat lastiger in mijn geval.
Geen 30 cm hebben,quote:Op maandag 8 april 2013 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn fopspenen dan ook niet 18cm in de vorm van een razende penis.
Stamppot andijviequote:Op maandag 8 april 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms met wat minder beleid kan ook ja. Even snel prakken.
Waar hebben we het eigenlijk over
Gelukkig niet zeg, de meesten hebben al moeite met minder in de reet.quote:
Veel te weinig gemaakt deze winterquote:
Ach ja. Mannen hebben het eerst over seks en dan over voetbal, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
Vrouwen, de enige soort die kan overslaan van keiharde seks naar stampot andijvie binnen 2 posts en hetzelfde enthousiasme behouden.
Dat komt omdat je in het echte leven ook zo van het aanrecht af moet en de aardappelen moet schillen, terwijl mannen moeten bijkomenquote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
Vrouwen, de enige soort die kan overslaan van keiharde seks naar stampot andijvie binnen 2 posts en hetzelfde enthousiasme behouden.
Nee, dan slapen we al.quote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach ja. Mannen hebben het eerst over seks en dan over voetbal, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in het echte leven ook zo van het aanrecht af moet en de aardappelen moet schillen, terwijl mannen moeten bijkomen
quote:
Zo ben ik ook hoor, ik rook nog een sigaret en dan ga ik knock out.quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, seks en dan in slaap vallen. Ik ken het. Wel lepeltje lepeltje dan
Even roken erna was ook altijd vaste prik. En misschien nog wat drinken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo ben ik ook hoor, ik rook nog een sigaret en dan ga ik knock out.
Ja nog even een whisky erin gooien, sigaret erbij, en dan pitten.quote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Even roken erna was ook altijd vaste prik. En misschien nog wat drinken.
Ik mis hetquote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja nog even een whisky erin gooien, sigaret erbij, en dan pitten.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
Het liefst met je half harde tampeloeris in je boxer op het balkon zodat de bejaarde buurvrouw weer wat te klagen heeft.
Zelfs niet als ik bejaard was...quote:
Vrienden van me hebben wel eens een briefje onder de deur gekregen van de bejaarde overburen dat ze toch echt een keer moesten leren de gordijnen dicht te doen.quote:
Nou ik hoef ook niet echt het seksleven van mijn buren te zien vanuit mijn huiskamerquote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben wel eens een briefje onder de deur gekregen van de bejaarde overburen dat ze toch echt een keer moesten leren de gordijnen dicht te doen.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben wel eens een briefje onder de deur gekregen van de bejaarde overburen dat ze toch echt een keer moesten leren de gordijnen dicht te doen.
Drank pakken.quote:
Mijn overbuurman had toen hij net een vriendin had ook niet door dat iedereen mee keek. Stond er beneden een hele kroeg te staren.quote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik hoef ook niet echt het seksleven van mijn buren te zien vanuit mijn huiskamer
quote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Mijn overbuurman had toen hij net een vriendin had ook niet door dat iedereen mee keek. Stond er beneden een hele kroeg te staren.
Of hij doet het erom, die mensen zijn er ookquote:Op maandag 8 april 2013 22:43 schreef OProg het volgende:
Hij heeft nu nog steeds niet door dat als hij de gordijnen dicht doet en een lamp aan de andere kant van de kamer je een schimmenspel krijgt.
Ik ook.quote:
Hm, naja, lekker slapen is ook niks mis mee.quote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik al maar dan wordt het nog erger. En ik moet morgen vroeg op.
Gezien het type mensen lijkt dat me stug.quote:Op maandag 8 april 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of hij doet het erom, die mensen zijn er ook
Aha, ja dan is het niet zo slimquote:Op maandag 8 april 2013 22:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Gezien het type mensen lijkt dat me stug.
Raam open laten, opdat de rest het hoort.quote:Op maandag 8 april 2013 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of hij doet het erom, die mensen zijn er ook
quote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Raam open laten, opdat de rest het hoort.
Ik vind het altijd wel grappig.quote:Op maandag 8 april 2013 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]ik hoef dat allemaal niet van mijn buren te horen, en ik heb ook graag dat mijn buren dat niet van mij horen
Ik hoor het verschil niet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig.
Beter dan toeterende Turken.
Ik hoop dat mijn buren vaker seks hebben dan dat er toeterende turken voorbij komen hierquote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig.
Beter dan toeterende Turken.
Ik zat dan ook niet in Amsterdam vandaag.quote:Op maandag 8 april 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Bij mij valt al tijden niet zoveel meer te horen.
En wat een lelijke homo's zeg.
Dan had ik vast gezegd: wat een leuke homo.quote:Op maandag 8 april 2013 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat dan ook niet in Amsterdam vandaag.
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus dat lijkt me stug.quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan had ik vast gezegd: wat een leuke homo.
Ik heb hier al diverse buren wel eens gehoord zo in de zomer.quote:Op maandag 8 april 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Raam open laten, opdat de rest het hoort.
Nou ja dat stel ik me zo voor.quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus dat lijkt me stug.
Het gaat haar ook alleen om je enorme penis.quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie, dus dat lijkt me stug.
Nee ik ben niet zo oppervlakkigquote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat haar ook alleen om je enorme penis.
Ik keek niet, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, kan ook niet anders omdat Putin niet zoveel moet hebben van hommels.
Dank voor het compliment.quote:
Ik vermoed dat ze bij Pow met opzet de lelijkste hadden uitgekozen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dank voor het compliment.
Bij het RTL nieuws of NOS journaal, geen idee, hadden ze wel een leuke hommel, met stoppelbaardje. Rond de 25 ofzo geloof ik zo.
Dat zal best.quote:Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bij Pow met opzet de lelijkste hadden uitgekozen.
Niet vergeten op te zeggen dan he? Of je houdt je lidmaatschap: stel dat je nog eens naar DWDD wil later.quote:Op maandag 8 april 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat is wat minder, maar die aids is over 2 jaar voorbij.
Je koopt je lidmaatschap bij een eerste bezoek.quote:Op maandag 8 april 2013 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
Oh ja je moet lid zijn van die grafbende wil je iets bijwonen.
Klinkt als een SOA.quote:Op maandag 8 april 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je koopt je lidmaatschap bij een eerste bezoek.
Slaap lekker.quote:
Me smash!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Karina het volgende:
Met jouw enorme dinges ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Frutsel vreest een vicieuze cirkel naar POL-SC model.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:43 schreef Tem het volgende:
Niet begrijpen dat deze SC juist nergens over moet gaan
Post wat plaatjes van mannen in ondergoed, dan verandert dat wel.quote:
Story of my life.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:51 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel lekker dat het nergens over gaat, hoef ik niet na te denken.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het mijne ook, vandaar dat het wel lekker is.
Zal ik vast beginnen met schelden dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Frutsel vreest een vicieuze cirkel naar POL-SC model.
Ik wist dat zo'n opmerking zou komen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Post wat plaatjes van mannen in ondergoed, dan verandert dat wel.
Dat, of op NWS afgeven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zal ik vast beginnen met schelden dan?
Ik hou van alles en iedereen hoor, zolang ze maar geen PvdA stemmen.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou van alles en iedereen hoor, zolang ze maar geen PvdA stemmen.
Iedere man heeft zo z'n principes nodig.quote:
Was me nog niet eens opgevallen. Te moequote:Op dinsdag 9 april 2013 15:04 schreef Specularium het volgende:
VS met zijn Tetsjer UI.
Dat moet wel een gommer zijn.
Dan ben jij zeker heel gezond he?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:30 schreef Specularium het volgende:
Kijk eens, Corrie.
NWS / Naar grote borsten kijken is goed voor de gezondheid
Even wat startkabels bij de Gamma halen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:00 schreef Tem het volgende:
Als dat niet snoeihard in de touwen hangen wordt.
Moet je opgestart worden dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even wat startkabels bij de Gamma halen.
Oh heet dat zo tegenwoordig: fantaseren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje fantaseren over VS, /norommer
Mijn laptop stort altijd in als ik dat topic openquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die OP van dat VI-topic wel briljant is
Die laatste toegevoegde paint is goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Moet zeggen dat die OP van dat VI-topic wel briljant is
Jouw laptop komt dan ook uit 1612.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn laptop stort altijd in als ik dat topic open
Hehehe... het wordt tijd dat VI ff wat aandacht aan die OP geeftquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die laatste toegevoegde paint is goed.
[ afbeelding ]
Ja goed he? Die gaat al honderden jaren mee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw laptop komt dan ook uit 1612.
Heb je de andere tekeningen van hem gezien? Echt leuk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die laatste toegevoegde paint is goed.
[ afbeelding ]
Maar ik niet weet waar ik vinden kan die topicje habi.quote:
VBL / Voetbal International #645: Derksen was weer heerlijk baas!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar ik niet weet waar ik vinden kan die topicje habi.
In voetbal natuurlijk schat. Oh wacht, daar kom jij natuurlijk nooitquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Danku lieverd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
VBL / Voetbal International #645: Derksen was weer heerlijk baas!
Nee ik zat al te kijken in SHO.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
In voetbal natuurlijk schat. Oh wacht, daar kom jij natuurlijk nooit
Als je dan TOCH in VBL zit, moet je ook even hier kijken, meer tekeningen van dezelfde user:quote:
*polmodus*quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
gatverdammequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:35 schreef Karina het volgende:
Ik ga mijn chili con carne maken en even douchen, laters boys.
Nee, maar scherp eten is heerlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:50 schreef Specularium het volgende:
VS zal wel zo'n wc hebben met een waterstraaltje.
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:19 schreef Voorschrift het volgende:
Dit topic krijgt mijn zegel.
[ afbeelding ]
Tut tut, kom maar koetchiewoechiewooooquote:
Pas na 21:00.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tut tut, kom maar koetchiewoechiewoooo
3.5 uur wachten, de drama.quote:
Geen wonder, dat is volk dat het OV gebruikt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef Tem het volgende:
Wat heb ik een hekel aan de mensen op Utrecht CS.
quote:Dries Roelvink mogelijk naar Las Vegas.
Dries Roelvink staat binnenkort mogelijk op het podium in Las Vegas. De volkszanger heeft zich gewaagd aan Engelstalige nummers, die via zijn in de Verenigde Staten wonende neef terecht zijn gekomen bij het Las Vegas Hotel and Casino, het voormalige Las Vegas Hilton.
Roelvinks nieuwe single is het oorspronkelijk door Tom Jones gezongen I Know. "Dat kan niet iedereen zingen, het is best heftig", zegt de volkszanger tegen Novum Nieuws. "Daar moet je best vocaal iets voor neerzetten." Zijn neef Henry Wijnberg, die in de jaren zeventig een relatie had met Elizabeth Taylor, was er zo enthousiast over dat hij het via een compagnon doorspeelde aan het hotel en casino.
Het is overigens niet de eerste keer dat Roelvink zich waagt aan Engelstalige nummers. Hij zong vroeger ook al in die taal, maar deed dat niet meer sinds 1995.
Dries, of Roelvink?quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:37 schreef Tem het volgende:
Jij wil gewoon nog een keer 'pikkenlikker' horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |