Ik vermoed dat ze bij Pow met opzet de lelijkste hadden uitgekozen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dank voor het compliment.
Bij het RTL nieuws of NOS journaal, geen idee, hadden ze wel een leuke hommel, met stoppelbaardje. Rond de 25 ofzo geloof ik zo.
Dat zal best.quote:Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bij Pow met opzet de lelijkste hadden uitgekozen.
Niet vergeten op te zeggen dan he? Of je houdt je lidmaatschap: stel dat je nog eens naar DWDD wil later.quote:Op maandag 8 april 2013 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat is wat minder, maar die aids is over 2 jaar voorbij.
Je koopt je lidmaatschap bij een eerste bezoek.quote:Op maandag 8 april 2013 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
Oh ja je moet lid zijn van die grafbende wil je iets bijwonen.
Klinkt als een SOA.quote:Op maandag 8 april 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je koopt je lidmaatschap bij een eerste bezoek.
Slaap lekker.quote:
Me smash!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Karina het volgende:
Met jouw enorme dinges ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Frutsel vreest een vicieuze cirkel naar POL-SC model.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:43 schreef Tem het volgende:
Niet begrijpen dat deze SC juist nergens over moet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |